Lumi Linna

valkeaa_linnaaaa

Valmistuu kovaa vauhtia, ilmat suosii.
Aiotko käydä lumilinnassa?

20

218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämän nykyisen lumilinnan paikka vetäisee keskustan kauppiailta maton alta, syrjäisen sijaintinsa vuoksi.
      Nyt tänne tulevat turistit koukkaa sini-punaympyrästä Etelärantakadun kautta linnaan ja samaa reittiä pois. Eipä ole tarvetta pyörähtää kaupungin kautta?
      Sieläpä sitten kävelykadunpätkällä ihmatellään, ihmettelevät varmaan muutkin alueen kauppiaat?

    • jkll

      Oletko varma, että tänne joku tulee. Kävelykadulla on ihmetelty jo pitemmän aikaa, missä turistit ovat, riippumatta lumilinnan sijainnista.

      • Eu.-.-

        Ehdotan että tehdäänkin Etelärantakadusta uusi kävelykatu. Nyt kannattaa imeä EUrahaa kun Lumi Linna asia on kuuma, on ne mökitkin.


    • eiei

      Mitkä mökit, näyttävät aivan työmaaparakeilta. Ei voi kyllä huviloiksi sanoa.

      • JustJooJee

        Halvallahan mökeissä saa yöpyä, vain 600 euroa yö. Taitaa moni mökki seisoa tyhjillään.


      • kallistaon

        Lumilinna olisi pitänyt rakentaa entisen Peurasaaren koulun paikalle ja purkaa se koulu. Hotelli viereen ja parkkipaikat.Ne mökit ovat tosiaan kuin työmaa koppeja,en usko että on käyttöä.Pitäisi muutenkin suunnitella kaikki loppuun asti rakennusvaiheissa että ei tulisi mokia.Tulee kalliiksi nykyisin tämä mökkien rakentaminen kun tulee purkamista ja taas joku keksii jonkun muun systeemin.Pitäisi suunnitella aina loppuun asti koko projekti, ennen rakentamisen aloittamista.


    • Ossekohu

      Aion tietenkin,joka talvi on tullutäytyä.paranee vaan vuosittain.

    • Apukoulunopettajasi

      En, mutta lumilinnassa saatan käydä.

      • huonossapaikkaa

        En käy


      • Lumi_Linna

        Missä paikkakunnalla?


      • tehty_lumesta
        Lumi_Linna kirjoitti:

        Missä paikkakunnalla?

        Kemin lumilinnan virallinen nimi on LumiLinna.


      • kielitaitoinen-
        tehty_lumesta kirjoitti:

        Kemin lumilinnan virallinen nimi on LumiLinna.

        englanniksi SnowCastle


      • tärkeäOsa
        kielitaitoinen- kirjoitti:

        englanniksi SnowCastle

        Oikeesti: SnowCastle on Kemi


      • carrot.tarkkana
        tärkeäOsa kirjoitti:

        Oikeesti: SnowCastle on Kemi

        Eiköhä of Kemi


      • Käymätönköyhä

        Ostatko liput itse vai oletko ns"tasa-arvoisempi"joka saa ilmaiset liput.Näitäkin kemissä on.


    • eiei

      Höpö, höpö kaikkeen sitä aikaa tuhlataan ja rahaa palaa, kenenkähän ?

      • hpekka

        Missähän vaiheessa rakennus nyt on? Ei ole valvontakameraa eikä kukaan ole pannut kuviakaan Kemipalstalle. Eivät kai ole kerinneet, kun kaikkialla on ollut niiiin kaunista.


      • Giyygug
        hpekka kirjoitti:

        Missähän vaiheessa rakennus nyt on? Ei ole valvontakameraa eikä kukaan ole pannut kuviakaan Kemipalstalle. Eivät kai ole kerinneet, kun kaikkialla on ollut niiiin kaunista.

        Se kamera taitaa kuvata revontulia. Siksi se ei näytä mitään.


    • osta.aapinen

      Alottelijalle tiedox lumilinna on YHDYSSANA.

      • kielimiehiä

        Alotella ei ole aapisen kieltä, tiedox on väärin kirjoitettu, virkkeestä puuttuu sidesana tai sopiva välimerkki ja Lumilinna on eri asia kuin Lumi Linna, joka on tämän ketjun aiheena.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      120
      1301
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1163
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      48
      1133
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe