Lumi Linna

valkeaa_linnaaaa

Valmistuu kovaa vauhtia, ilmat suosii.
Aiotko käydä lumilinnassa?

20

218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämän nykyisen lumilinnan paikka vetäisee keskustan kauppiailta maton alta, syrjäisen sijaintinsa vuoksi.
      Nyt tänne tulevat turistit koukkaa sini-punaympyrästä Etelärantakadun kautta linnaan ja samaa reittiä pois. Eipä ole tarvetta pyörähtää kaupungin kautta?
      Sieläpä sitten kävelykadunpätkällä ihmatellään, ihmettelevät varmaan muutkin alueen kauppiaat?

    • jkll

      Oletko varma, että tänne joku tulee. Kävelykadulla on ihmetelty jo pitemmän aikaa, missä turistit ovat, riippumatta lumilinnan sijainnista.

      • Eu.-.-

        Ehdotan että tehdäänkin Etelärantakadusta uusi kävelykatu. Nyt kannattaa imeä EUrahaa kun Lumi Linna asia on kuuma, on ne mökitkin.


    • eiei

      Mitkä mökit, näyttävät aivan työmaaparakeilta. Ei voi kyllä huviloiksi sanoa.

      • JustJooJee

        Halvallahan mökeissä saa yöpyä, vain 600 euroa yö. Taitaa moni mökki seisoa tyhjillään.


      • kallistaon

        Lumilinna olisi pitänyt rakentaa entisen Peurasaaren koulun paikalle ja purkaa se koulu. Hotelli viereen ja parkkipaikat.Ne mökit ovat tosiaan kuin työmaa koppeja,en usko että on käyttöä.Pitäisi muutenkin suunnitella kaikki loppuun asti rakennusvaiheissa että ei tulisi mokia.Tulee kalliiksi nykyisin tämä mökkien rakentaminen kun tulee purkamista ja taas joku keksii jonkun muun systeemin.Pitäisi suunnitella aina loppuun asti koko projekti, ennen rakentamisen aloittamista.


    • Ossekohu

      Aion tietenkin,joka talvi on tullutäytyä.paranee vaan vuosittain.

    • Apukoulunopettajasi

      En, mutta lumilinnassa saatan käydä.

      • huonossapaikkaa

        En käy


      • Lumi_Linna

        Missä paikkakunnalla?


      • tehty_lumesta
        Lumi_Linna kirjoitti:

        Missä paikkakunnalla?

        Kemin lumilinnan virallinen nimi on LumiLinna.


      • kielitaitoinen-
        tehty_lumesta kirjoitti:

        Kemin lumilinnan virallinen nimi on LumiLinna.

        englanniksi SnowCastle


      • tärkeäOsa
        kielitaitoinen- kirjoitti:

        englanniksi SnowCastle

        Oikeesti: SnowCastle on Kemi


      • carrot.tarkkana
        tärkeäOsa kirjoitti:

        Oikeesti: SnowCastle on Kemi

        Eiköhä of Kemi


      • Käymätönköyhä

        Ostatko liput itse vai oletko ns"tasa-arvoisempi"joka saa ilmaiset liput.Näitäkin kemissä on.


    • eiei

      Höpö, höpö kaikkeen sitä aikaa tuhlataan ja rahaa palaa, kenenkähän ?

      • hpekka

        Missähän vaiheessa rakennus nyt on? Ei ole valvontakameraa eikä kukaan ole pannut kuviakaan Kemipalstalle. Eivät kai ole kerinneet, kun kaikkialla on ollut niiiin kaunista.


      • Giyygug
        hpekka kirjoitti:

        Missähän vaiheessa rakennus nyt on? Ei ole valvontakameraa eikä kukaan ole pannut kuviakaan Kemipalstalle. Eivät kai ole kerinneet, kun kaikkialla on ollut niiiin kaunista.

        Se kamera taitaa kuvata revontulia. Siksi se ei näytä mitään.


    • osta.aapinen

      Alottelijalle tiedox lumilinna on YHDYSSANA.

      • kielimiehiä

        Alotella ei ole aapisen kieltä, tiedox on väärin kirjoitettu, virkkeestä puuttuu sidesana tai sopiva välimerkki ja Lumilinna on eri asia kuin Lumi Linna, joka on tämän ketjun aiheena.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      128
      1266
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1097
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      924
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      847
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      271
      788
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      705
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      18
      687
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      44
      639
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      27
      605
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      599
    Aihe