Tämä ei nyt varsinaisesti tälle palstalle kuulu, mutta koska olen näitä raportteja laittanut tänne aiemminkin, niin laitetaan tämäkin.
Nyt on mielenkiintoiset ajat edessä ja parisuhdetta koetellaan. Ulkonäkö ei mihinkään muutu, mutta status saattaa laskea. Nyt sitten selviää onko naisen valinta mennyt oikein, vai kirjoitteleeko Miesmannn sinkkupalstalle pian taas sinkkuna, koska naisen hypergamia.
Raportti parisuhteesta
24
348
Vastaukset
No oi voi. On se jännää elämä statuksen kanssa, kun koskaan ei tiedä milloin se lähtee. Toista se on tällaisella jolla on vaan hyvä perse. Se kun vaan pysyy ja paranee.
Tulet täältä palstalta sitten hakemaan naisen tilalle. Nämä naiset kun ei statuksesta perusta.- flowersreally
No milloinkas me sitten saadaan sun raportti perseestä?
Missä muodossa se pitäisi saada? Jos mä otan vaikka kuvan autonpenkistä, jossa sillä on istuttu n. 5000 tuntia, niin näkyisiköhän muodot tarpeeksi hyvin. Pefletti saunomisen jälkeen saattaisi antaa vähän lattean kuvan.
Arvaisit nyt miten Miesmannin status on romahtamassa, että pysyisit edes vähän aiheessa.- AvioATmies
scrg kirjoitti:
Missä muodossa se pitäisi saada? Jos mä otan vaikka kuvan autonpenkistä, jossa sillä on istuttu n. 5000 tuntia, niin näkyisiköhän muodot tarpeeksi hyvin. Pefletti saunomisen jälkeen saattaisi antaa vähän lattean kuvan.
Arvaisit nyt miten Miesmannin status on romahtamassa, että pysyisit edes vähän aiheessa.Jäämässä työttömäksi? Menettämässä paljon rahaa / kämppänsä tmv?
AvioATmies kirjoitti:
Jäämässä työttömäksi? Menettämässä paljon rahaa / kämppänsä tmv?
No joo, tuo vaikuttaa paljon asiaan.. Eli ei välttämättä mikään kauheasti muutu, jos "vain" Status "alenee", jos resurssit pysyvät silti tarpeeksi suurina kyseiselle naiselle.. ;P
Hyvä Pointti.. ;P- flowersreally
scrg kirjoitti:
Arvaisit nyt miten Miesmannin status on romahtamassa, että pysyisit edes vähän aiheessa.Muoto on vapaa, joskin hyvää odotetaan esikuvan mukaisesti.
Mä olen huono arvaamaan, mutta ehkä liittyy kunnioitukseen.
- JossainMuualla
Eräs merkittävimpiä eron riskiä lisäävistä tekijöistä (aikuisten oikeasti, ei palstaoikeasti) on miehen aseman menettäminen tai työttömyys.
Silloin nainen lähtee hyvin herkästi pois.- status.naiselle.tärkein
Jep. Nainen ei pelkää oikeastaan mitään niin paljon kuin sosiaalisen asemansa menettämistä ja sitä ettei hänen miehensä enää olekaan haluttava naisen ystävättärien silmissä.
- AvioATmies
status.naiselle.tärkein kirjoitti:
Jep. Nainen ei pelkää oikeastaan mitään niin paljon kuin sosiaalisen asemansa menettämistä ja sitä ettei hänen miehensä enää olekaan haluttava naisen ystävättärien silmissä.
Mun vaimoni kyllä tekee parhaansa sabotoidakseen minun haluttavuuttani ystävättäriensä silmissä. Pelännee sitä että joku niistä huomaisi miten hyvä mies olen ja vamppaisi mut. Itseäni ajatuskin siitä naurattaa.
- AvioATmies
Eli jos sinut dumpataan niin syy on naisen hypergamia ja puuttuva taso eikä suinkaan se että olisit miesystävänä enemmän riesa kuin ilo?
Kyllä juuri näin, jos dumppaus tapahtuu lähiaikoina, koska ainoa mikä on muuttunut/muuttumassa on status.
Heh.. Siitä se varmasti enemmän kertoo, kuin kyseisen naisen kyvystä Rakastaa ja Sitoutua oikeasti.. Miesmannn:ia on tällöin "rakastettu", koska nainen on tarvinnut häntä, eikä tarvittu, koska nainen on Rakastanut häntä.. ;P
- AvioATmies
Miesmannn kirjoitti:
Kyllä juuri näin, jos dumppaus tapahtuu lähiaikoina, koska ainoa mikä on muuttunut/muuttumassa on status.
Jos kyseessä on työttömäksi jääminen mikä vaikuttaa todennäköisimmältä selitykseltä tason äkilliseen romahtamiseen, niin oletko ajatellut että ehkä se työttömyys myös muuttaisi sinua itseäsi ja omaa käytöstäsi? Vrt. ukko joka on työpäivät tekemisissä ihmisten kanssa vastaan ukko joka lojuu kotona yksin päivät pitkät ja kittaa kaljaa?
- parisuhdemies-
Minun parisuhde voi hyvin niin kauan kun nainen tekee mulle ruokaa. Tänään oli pyttipannua ja broileri pyöryköitä
Voisit laittaa muutenkin väliraporttia siitä miten teidän suhteessa ja "rakkaudessa" näkyy muutoksia, jos niitä alkaa ilmetä.. Vaikka vain tähän ketjuun, jos et jaksa uutta tehdä.. ;P
Voidaan sitten miettiä, että oletko kohdannut aidon Helmen, eli NAWALT:in vai oletko sinäkin kohdannut jotain aivan muuta.. ;P
Tosin aika harva nainen on täysin NAWALT varsinkin tietyissä asioissa, mutta nähtäisiin hieman kumpaan laitaan hän on enemmän kallellaan, jos/kun alat nähdä muutoksia käyttäytymisessä ja teoissa jne.. ;P- Ikis..M
Onko parisuhteen koettelusta jo ollut merkkejä ilmassa? Jos mahdollisesti kyseessä työttömyys tai tietysti mikä tahansa muukin niin onko nainen jo alkanut patistamaan kapuamista takaisin kultaiselle oksalle? Jos statuksen putoaminen jo realisoitunut onko nainen alkanut tekemään riitaa joistain merkityksettömistä asioista jotka ei aiemmin häirinneet mutta nyt ovat saaneet megalomaanisia mittasuhteita vaikka eivät suoraan liittyisikään tuohon statusasiaan josta nainen tietysti sanoo "ei se haittaa".
Onneksi on kuitenkin palsta, panostatusta täällä jo valmiiksi omaavana miehenä löydät palstanaisista helposti uuden kumppanin, he kun ovat aina järkähtämättä kiistäneet kiinnostuksensa rahaan ja omaisuuteen. Kaikki muuhan sulla onkin heidän mielestä parhain päin kun olet avoin, keskustelutaitoinen, parissuhdekokemusta omaava jne. ytmien ytmi suorastaan ja vaikka siitä dollariytmi putoaisikin pois jää siihen vielä palstanaiselle ytmiä riittämiin.- Ei.kelpaa
Miesmanilla on paska luonne. Todella vastenmielinen tyyppi, oli taso ja ulkonäkö mitä hyvänsä. "Oikeassa elämässä" tuskin puhuu kuten täällä kirjoittaa, vaan lipittää naisensa (ja muidenkin naisten) vittuja kieli kipeänä, ja mielistelee ja lirkuttaa muutenkin. Täällä tulee se todellinen luonne ja todelliset ajatukset esiin ja perseestähän ne on kaivettu. Syvältä.
- AvioATmies
Ei.kelpaa kirjoitti:
Miesmanilla on paska luonne. Todella vastenmielinen tyyppi, oli taso ja ulkonäkö mitä hyvänsä. "Oikeassa elämässä" tuskin puhuu kuten täällä kirjoittaa, vaan lipittää naisensa (ja muidenkin naisten) vittuja kieli kipeänä, ja mielistelee ja lirkuttaa muutenkin. Täällä tulee se todellinen luonne ja todelliset ajatukset esiin ja perseestähän ne on kaivettu. Syvältä.
No mutta jos tuo pitää paikkansa niin sehän vain todistaa palstatotuudet oikeiksi?
Paskan luonteen omaava mies kaataa naisia kun vaan osaa mielistellä ja lirkutella?
Verrataan palstan ikisinkkumiehiin jotka eivät osaa mielistellä eivätkä lirkutella eivätkä saa naista? - Ikis..M
AvioATmies kirjoitti:
No mutta jos tuo pitää paikkansa niin sehän vain todistaa palstatotuudet oikeiksi?
Paskan luonteen omaava mies kaataa naisia kun vaan osaa mielistellä ja lirkutella?
Verrataan palstan ikisinkkumiehiin jotka eivät osaa mielistellä eivätkä lirkutella eivätkä saa naista?No niinpä. Ehkäpä muuten naiset tekee ihan tietoisestikin sitä että vaikka tietävät miehen olevan paska sovinisti niin jos se kostuttaa pikkareita sen kanssa voi alkaa suhteeseen, ainakin niin pitkäksi aikaa kun se jaksaa mielistelellä ja lirkutella ja sitten kun ei enää jaksa se dumpataan. Eräänlaista vallankäyttöä naiselta siis.
- Ei.kelpaa
AvioATmies kirjoitti:
Verrataan palstan ikisinkkumiehiin jotka eivät osaa mielistellä eivätkä lirkutella eivätkä saa naista?No helvetistäkö ne naiset tietää, että se on paska, kun esittää "kilttiä ja kunnollista" ja ah - niin kivaa vitun lipittäjää?
Sitäpaitsi - palstatotuuksien mukaan miehen ei tarvi esittää mitään, jos on komea ja ennen kaikkea rikas. Voi olla mikä kusipää hyvänsä ja silti naisia riittää. - AvioATMies
Ei.kelpaa kirjoitti:
No helvetistäkö ne naiset tietää, että se on paska, kun esittää "kilttiä ja kunnollista" ja ah - niin kivaa vitun lipittäjää?
Sitäpaitsi - palstatotuuksien mukaan miehen ei tarvi esittää mitään, jos on komea ja ennen kaikkea rikas. Voi olla mikä kusipää hyvänsä ja silti naisia riittää.En tiedä onko Miesmann kumpaakaan, saati sitten molempia joten ehkä hänellä se ei ihan riitä...
Ja tosiasia nyt vaan on, että ihmiset valehtelevat ja teeskentelevät saadakseen jotain haluamaansa, niin miehet kun naisetkin. Joten jokainen voisi myös tykönään vähän tutkiskella, onko se olemus totta vai pelkkää esitystä.
Nigerialaiskirjeetkin ovat pelkkää kusetusta, mutta niihin ei kuitenkaan kovin moni palstalainenkaan liene langennut? Joku kello pään sisällä soitti, että tämä nyt ei vaikuta ihan aidolta keissiltä...
- kertsinyt
Onko hypergamia jo korjannut miehen ja suhteen?
Ei, enkä usko, että niin tapahtuukaan, mutta eihän sitä koskaan tiedä.
Luulen kuitenkin valinneeni naisen, joka ei ole niin kuin 95% muista naisista.
- Kauko_Kukkonen
Akka ei sanonut minulle pahasti.Sanoi HYVÄSTI..!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.41115950Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei1352506- 941916
- 831768
Onko kenelläkään tästä tietoo?
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te461357- 981265
Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?
Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e2811178Suomussalmi News -valvontakameran tunnisteet pojista
Pojat on aina poikia, mutta kiusanteko ja muu ilkivalta ei ole hyväksyttävää. Suomussalmi News -ryhmässä on uunituore vi341170Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin831159Ihastukselleni
Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn211123