Ja jatkaa elämäänsä kuin mitään ois tapahtunutkaan.
Nauttii kuinka riudun.
Ero otti koville ja ottaa edelleen.
En vain pysty pääsemään eteenpäin.
Hetkellisesti voin erittäin hyvin kunnes
sitten romahdan.
Myönnän, että suututtaa, kun toiselle on vaan niin helppoa
kumppani jätti
12
780
Vastaukset
jätettyn_osa,
Ymmärrän tuskasi. Jätetyksi tuleminen satuttaa hirveän paljon, ja sitä kipua on toisten mahdotonta viedä pois.
Jos mahdollista, vietä aikaa yhdessä toisten ihmisten kanssa. Uskon, että ystävät ymmärtävät sen, ettei eron jälkeen välttämättä ole kaikkein säteilevintä seuraa. Tee asioita. Harrasta liikuntaa. Mutta älä jää vain sisälle istumaan itseksesi.
Jätetyksi tulemiseen kuuluu se, että on vihainen toista kohtaan. Sinulla on oikeus siihen. Mutta ajan kanssa kannattaa myös miettiä mitkä asiat johtivat eroon ja mitä kenties itse olisi voinut tehdä toisin.
Ajan kanssa kaikki muuttuu paremmaksi. Ja jossain vaiheessa tulee kenties vastaan joku uusi ihminen. Ero ei ole elämän loppu, vaikka paljon aiemmasta elämästä voikin jäädä taakse.
Vilppu H.
pappi- elämäjonkasain
Minut myös jätettiin kuuden avoliittovuoden jälkeen....kerrottiin vain, että en enää ollut kiinnostava. Olin juuri laittanut meille pääsiäistä, ja ottanut maljakoihin omenapuunoksia huurteisesta talvesta, jotka sisällä alkoivat kasvaa versoa...ajattelin niiden olevan kuvaelma meidän rakkaudesta, mutta olin väärässä. voimia sinne Sinulle jonnekkin kauas.
- onnevoin
Miten julmaa elämä on! Ja ihminen myös.
- Liianmontaolisiinä
On todella raskasta olla tuo jätetty. Minullakin elämä oli upeaa ja ihastuin. Kyllä oli ihana. Kunnes huomasin erään viestin toiselta sille. Kun laitoin valitsemaan jäin yksin. Ei ollutkaan asiat kuten kertoi. Kyllä kirpaisi kunnolla. Onneksi jo aikaa kulunut ja toipunut olen. Ihan mielenkiinnosta seuraillen sitä aina välillä. Ei se onneksi ole huomannut olen tarkka etten kiinni jää.
- uuttamatoakoukkuun
Mistä sinä tiedät että eksä nauttii sinun riutumisesta?
Katsos, silloin kun ei ole rakastanut, eteenpäin siirtyminen on helppoa. Joten miksi itkeä sellaisen ihmisen perään joka ei ole sinusta edes välittänyt? - hyvämenosille
Samoin mulla oli raskasta kun miehellä oli muita naisia, hän oli oikein naistenkaataja, nii minäkin salaa sitä seuraan ja nyt jo nauraan sen touhua, tekee samoin nyt uusille naisille samoin kun mun kanssa. Onneksi osasin lopetta
- enselviätästä
Täällä sama. Yli 20 vuotta avoliitossa ja lapsiakin on. Mies päätti yksi kaunis päivä että tämä oli tässä ja nimitti yhteisiä vuosiamme kauheaksi painajaiseksi ja pyysi etten ikinä enää ota yhteyttä koska hän haluaa nyt elää oikeaa elämää. Tuosta on on reilu puoli vuotta nyt ja olen ihan rikki. En pysty menemään töihinkään. Ainoa vastaus jonka olen häneltä saanut että lopeta ruikuttaminen kun eihän me oltu edes naimisissa. Kaikki muut asiat hoitanut lakitoimiston kautta. En vaan voi ymmärtää miten joku siivoaa toisen ihmisen ja lapsetkin elämästään noin vain vaikka takana on noin pitkä yhteinen taival.
- onneieton
E voi olla totta! Mistä näitä samanlaisia miehiä kasvaa kuin sieniä sateella? Onko kellään puolisoonsa luottamista?
- 62100
Niinpä joo 25.5 v yhdessä ,avoliitos ja 2 alaasteikäistä lasta,,,, mutta avo puoliso meni siitte rakastumaan ja sännkyyn poikani jalkapallovalmentajan kans ,hienoa joo,ukko mies jolla 4 alaikästä kakaraa ,,,,
25 vuotta yhdessä ja nainen jätti. Hitto Mä nautin vapaudesta tehdä mitä huvittaa. Kiitos vain psykonartulle, joka riitelee uuden miehen kanssa jatkuvasti.
- Äksgee
Moi.
Mut jätetty kans ja koville otti, varsinkin kun tajusin olleeni pelkkä laastari.
Nyt en tunne ketään kohtaan enää mitään.
Mietin miksi jollekin annetaan lupa tehdä toiselle näin?
Viha, itseinho, ahdistus, siinä tunteeni joita tunnen. Tiedetään, niin kovin turhaa ja kuluttavaa mutta kenen kohdalle sattuu, tietää miten musertavaa.
Ajan kanssa tästä vielä noustaan. - RahanVuoksiOli
15v yhdessä ja lapset. Jälkeenpäin tajusin, että vaimo oli pettänyt pidempäänkin. Hyvä että jätti, ehkä sekunnin mietin, kun otti puheeksi, itse en lasten vuoksi tahtonut. Ei mitään positiivisia tunteita tai hyviä muistoja. Upea elämä nykyään, verrattuna entiseen. Kokemushan tuokin, ja sain ihanat muksut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40851