Joka käyttää omia lapsiaan lyömäaseena minua kohtaan.
Edellinen mies vetosi et voi olla ja tulla, kun lapset eivät halua.
Tuskin lapset edes tiesi, että isä väittää asioiden johtuvan muka heidän sanoistaan.
Todellisuudessa isä ei vain itse halunnut.
En aijo ottaa miestä
1
134
Vastaukset
- miksihaluutkiusata
Fiksu mies! Miksi sulle olis tärkeetä saada kiusata miehen lapsia ja hänen exää? Eikö se mies olekkaan tärkein, miksi kiusaisit hänen perhettään? Miehenhän sinä halausit vai halusitko vaan jotkut lapset ja heidän äidin jotta saat purkaa sykkää mieltäsi?
Eihän he kulu sulle mitenkään.
Omituista on se, että kun nainen ottaaa miehen alkaa hän heti kinuamaan exän ja lasten näkemistä ja kiusaamista. Tuntuu et se mies ei olekkaan se tärkein vaan se miehen perhe, mies on sivuseikka.
Fiksu mies ei ota siihen systeemiin entistä perhettään jos aikoo rakentaa uuden suhteen. Ex perhe ei kuulu siihen uuteen sutturasuhteeseen. Se perhe on miehen oma, ei sinun eikä koskaan tule olemaankaan. Keskity mieheen älä kiusaa hänen perheettään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944