jättää lapsensuosiolla ex vaimolleen. Ennemmin maksettaisiin vaikka tuplasti elareita ennenkuin ne hirviöt tulisi meille mellastamaan.
Äidit kun haluu hoitaa lapset jotta saa niitä tukiaisia niin kyllä me ainakin annettaisiin kersat mieluusti. En onneksi oo nähny niitä eikä tee ees mielikään hähä. On kivampi olla vaan kaksitaan ja nauttia pitkistä aamuista ja mennä ja olla mien lystää. Ja siistiä on aina kun ei ole kakaroita sotkemassa.
Mieskän ei olisi pahoillaan vaikke kersat tulisi häntä katsomaan mies muuttuu aina äkäiseksi ja tiuskii kun pitää niitä kersoja mennä katsoon, haluisi vaan olla mun kanssa. Jos tulee tänne laitan ne ekaks siivoon,
Kyllä mun mielestä mies saisi
lapsetonpariskunta
3
161
Vastaukset
- Oppeliini1
Ap.llä toimii vain alapää. Latvaosa humisee tuulessa, siellä kun ei ole yhtä ainutta järjen molekyyliä.
Ehkäkä tämä vastaus täyttäisi sen idealla: sterilisoi itsesi sterilisoi itsesi sterilisoi itsesi.
Miksikö? Latvaosa on jo tännä. Sinne ei sovi enempää infoa.- perheonhyvärikkoo
Viisas on hän. Näihän ne äidit haluu että mies tekee. Äidit luulevat olevansa korvaamattomia mutta ei mieti sitä että miehen uusi rakkaus on rikkaus lapsilleen ja miehelle, kun itse ei ole onnistunut.
- 1säpappa
Fiksut miehet eivät tietenkään halua hylätä lapsiaan.
Sinulle siis ei kelpaa fiksut miehet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle443052Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362651Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532604Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1052324Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle512163Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3451916- 1501566
- 741423
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231258Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281185