Industrialin puhdistuksesta kysyttävää

vernaa

Mulla nyt kolme päivää vanha industrial ja olen sitä puhdistellut merisuolaliuoksella, mutta kuivunut veri ei meinaa lähteä millään vaikka liotan korvaa. Olen myös apteekista ostetulla ruiskulla ruiskuttanut tätä suolavettä suoraan lävistyskohtaan mutta silti on aika kovasti tarttunut veri kiinni. Varmasti jossain vaiheessa liukenisi jos vain istuisi tarpeeksi kauan korva mukissa mutta ei oikein meinaa kärsivällisyys riittää.

Nyt tänään sitten tein niin, että kastoin pumpulipuikkoa tuohon veteen ja sillä varovasti töpöttelin ja tosi kevyesti pyyhin verta pois reiän ympäriltä. Oli se sen verran liottaessa pehmennyt että aika helposti lähti pumpulipuikolla.

Ajattelinkin nyt kysyä, että kuulostaako kokeneempien korvaan liian kovakouraiselta menetelmältä? Että uskaltaako päivittäin puhdistaa noin? Nyt putsaamisen jälkeen korva ei ole kipeä mutta tuntuu kuitenkin että jotain on tehty.

1

212

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lävistetty94

Ite oon kyllä kans tehnyt niin että liuottanut 10-20min, huuhdellut ja jos ei ole lähtenyt kudosnesteet/ veret niin kostutetulla vanupuikolla oon varovasti pyyhkinyt. Eihän se hyvää tee lävistykselle jos ei ole kunnolla haudutellut ensin, eli jos joutuu vähääkään hinkkaamaan niitä reikiä. Mutta kuvittelen sen kuitenkin niin että pahempi pitkässä juoksussa jos kovin tiukkaan ja isoissa määrissä pääsisi kuivumaan noi nesteet. Että mahd pitkään hauduta, huuhtele, ja jos ei lähde niin varovasti kostealla topsilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      113
      2341
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      30
      1157
    3. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      106
      953
    4. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      942
    5. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      611
      912
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      855
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      85
      790
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      680
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      70
      666
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      666
    Aihe