Opiskelevat lapsemme tulevat jouluksi kotiin. Olen sairastunut juuri vakavahkoon tautiin. Puolisolla on tapana lasten läsnäollessa ilkeillä ja huutaa minulle. Pelkään hirveästi, että nytkin tapahtuu niin. Tulen lasten silmissä säälittäväksi tai halveksuttavaksi miehen voiman edessä. Itku ja tunteet nousevat erityisesti juuri lasten ollessa paikalla. Haluaisin, että lapsella olisi hyvä olla. Sairauden takia kyyneleet on muutenkin herkässä. Miehelle ei tästä voi sanoa, koska alkaisi ilkeilyn ja huutamisen nyt jo jatkuen loppu vuoteen. Miksi hän hakee lapsista tukea ilkeilylleen??
Joulu ja itkettäminen
3
168
Vastaukset
- mekkk
Ei muuta kun varaat lomareissun itsellesi vaikka 23.12 alkaen ja heti kun pokkipuolinen sana tulee niin lähdet reisuun niin helpottaa. älä tee mitään joulun eteeen vaan laitat muut tekemään ja sanot kerran kunnolla miheelsi että erotaan kun tästä yhteiselosta tule mitään. Miehesi on oppinut tuon asian lapsuuden kodissaan että puolisoa voi haukkua tai muuten mollata.
- Oppeliini1
Mekk.ltä hyvä ohje.
Sinun ei todellakaan tarvitse enää toimia toisten sylkykuppina. Olet jo hoitanut sen osan tarpeeksi kauan.
Pakkaa laukkusi edeltäpäin valmiiksi ja heti kun ilkeydet alkavat sataa, tekemättä mistään minkäänlaista numeroa, poistut paikalta. Lähdet mihin tahaansa. Pois ilkeyksien saavuttamattomiin.
Tuo tekee kaikille hyvää: lastesi ei tarvitse nähdä sinun pahaaoloasi, miehesi lopettaa ilkeyksien viestinnän kun kohde puuttuu ja sinä saat kerrankin olla rauhassa vähän aikaa.
Oletko ajatellut koskaan jäättää tuo paha mies kokonaan pois elämästäsi? - Äläturhaanitke
Anteeksi mutta ymmärsinkö oikein mies itkettää tahallaan sinua? Ei teillä ainakaan asiat ole kunnossa silloin. Ei puoliso toista itketetä tahallaan. Miksi olet tuollaisen puolison kanssa joka itkettää? Huh ei ole kyllä pitemmän päälle tervettä tuollainen kuvio. Kerro lapsillesi kuinka joudut itkemään kun kohdellaan huonosti. Ymmärtävät kyllä. Joko laittavat isänsä ruotuun tai jos eroatte niin saat tuen sille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?134535Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy3273584Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja363386Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk182645Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin112529- 2692185
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...3041701- 901610
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi461399Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_81163