Haluisin olla äitipuoli

mihen tenaville kun ei ole omia mutta exä ja anoppi kieltää. Olen kuvia nähnyt ja tuntuu että olen jo äiti heille, mutta olisi kiva alkaa määräämään ja olla se äiti heille.
Opettaisin autotallin siivoomisen, kellarin putsaamista ym kivaa jottei mun tarvis niin paljon yksin ahertaa. He joutaisvat siihen, ja voisi määrätä kotiintuloajat ja mitä pukevat päälle ja mihin saa mennä ja mihin ei. Ottaa puhelimet pois jos kiukutellaan ja olla kuin äiti,. Mun toive, muttei taida toteutuu kun se katkera eukko ei hyväksy. Mitä siltä olisi pois jos olisin lapillensa äiti, saihan se lomaa ja etsiä uusia miehiä.
2183
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Takaisin hiekkalaatikolle, mars!

Äänestä

Äitipuolta on helppo haukkua joka palkatta kasvattaa toisten kakaroita. Se on hieno teko joka ottaa vastuun muiden lapissta jotka ovat aivan ulapalla. Monet lapset normalisoituu kun tulee elämään uusi aikuinen joka kasvattaa ja laatii säännöt ja komentaa.
Äitipuoli on upea ihminen joka ansaitsee palkan ja oman arvostuksen ja kunniamerkin. Mies kyllä tietää kuna osaa ja kuka ei, siksi hän erookin entisestä vaimosta kun hän ei osannut tehtäviään.
Lapsille äitipuoli on uusi alku ja kaiken pelastus, ilman äitipuolta lapset olisvat hunningolla.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

äitipuolestääiti kirjoitti:

mihen tenaville kun ei ole omia mutta exä ja anoppi kieltää. Olen kuvia nähnyt ja tuntuu että olen jo äiti heille, mutta olisi kiva alkaa määräämään ja olla se äiti heille.
Opettaisin autotallin siivoomisen, kellarin putsaamista ym kivaa jottei mun tarvis niin paljon yksin ahertaa. He joutaisvat siihen, ja voisi määrätä kotiintuloajat ja mitä pukevat päälle ja mihin saa mennä ja mihin ei. Ottaa puhelimet pois jos kiukutellaan ja olla kuin äiti,. Mun toive, muttei taida toteutuu kun se katkera eukko ei hyväksy. Mitä siltä olisi pois jos olisin lapillensa äiti, saihan se lomaa ja etsiä uusia miehiä.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu