Siis kun ei ole mitään......
Kommunistit ovat mukavia sinänsä......
12
289
Vastaukset
- PaskallekkiHaisevat
Siis niin kauan kun ei ole mitään kadehtittavaa.
Ovat kieroja oikiasti ja erittäin kathenpaskoja. - Jooooooooo
Niin..ei kylläkään niin pientä asiaa mitä ne ei kadehtisi.
- KommunisminElämänTapoja
Kommunistit kadehtii paskalle haisemistakin keskenään.
- kommamari
Kelujärven kepulaiset, kyllä te haisettekin !
- sonti.ainen
Näillä lahtarinsukuisilla on kehittyneet raatit. Mikähän niitä elättää, ei ainakhan työnteko, ku tuohon aikhan joutavat kirjottelemhan.
- Uuvatti-Pate
Parempi on kommunismikin,kuin natsismi.Uskovaisten ja kommunistien omaisuus on yhteistä.Vituiksi meni koko Suomen Vapaussota v.1918.
- PenttiTietääHyvin
https://youtu.be/cOP9K36HOmg
Hyvä osuva analyysi viherkommareista. - KliffaaPunkkua
Otetaan punkkua sisällä kliffasti ja haistaan paskalle, kuten kommarien tyyliin kuuluu.
- SanoppaVieläKerran
https://youtu.be/FXvjO-6L3gs
Senku syöpii vaan.
Se tuli nyt lähtö.- TuleekoNytLähtö
Syö paskas.
- Uuvatti-Pate
Oikea Komukka äänestää Suomen Kommunistista Puoluetta.SKP on paras puolue Suomessa!
- Anonyymi
Putte possun nimipäivät
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372383
- 561362
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...371295- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39914Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122798- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586