Miten naiset voi muka kiihottua?

Mies1885

Miten naiset voi mukaa kiihottua kun naisilta puuttuu testosteronia? Jos mieheltä puuttuu testosteronia niin hänestä tulee haluton ja impotentti. Tästä syystä en usko, että naiset aidosti kiihottuu seksissä, vaan kyse on jostain itsensä psyykkaamisesta, eräänlaisesta mielenhäiriöstä jossa hallusinoidaan itselleen orgasmi, koska ei haluta hävitä miehelle tässäkään asiassa. Pohjimmiltaan siis peniskateudesta kyse.

Todistaahan tämän jo sekin, että miehet kiihottuu alastomista naisista mutta nainen voi kiihottua vain miehen statuksesta ja muista tuollaisista, mutta alaston miesvartalo ei tee heille mitään. Kyse on siis naisten selviytymisstrategiasta, jossa uskotellaan seksuaalista kiihotusta, jotta saadaan mies jolla on statusta, eli mies josta on hyötyä. Miehelle sen sijaan alastomasta naisesta ei ole mitään taloudellista tai muuta hyötyä, ainoastaan seksuaalista nautintoa.

Nainen ei voi kokea miestä pelkästään seksuaalisesti haluttavaksi. Siinä on aina vähintäänkin alitajuisesti taustalla se laskelmointi miehen statuksesta. Moni nainen kyllä uskoo että kiihottuu jostain miehestä ihan vaan seksuaalisesti, mutta millaisia nämä miehet on joista kiihotutaan? Julkkiksia, statusmiehiä jne. Eli naiset on oppineet assosioimaan seksuaalisen halun miehen statuksen ja "hyötyominaisuuksiin", vaikkeivät sitä tietoisesti itse tajua. Onhan tämä jo tutkimuksissakin todettu että naiset kiinnostuu miehessä ennen kaikkea statuksesta, kun taas miehet naisen ulkonäöstä. Eli vain mies voi kokea "puhdasta" seksuaalista halua ja kiihotusta, kun taas naiselle siihen kuuluu mukana aina jotain ihan muita juttuja kuten sosiaalinen status ja miten nainen hyöytyy siitä että harrastaa seksiä miehen kanssa.

Varmasti tämä saa paljon vastustelua naisilta, mutta se johtuu siitä, ettei naisilla ole aitoa ymmärrystä millaista on seksuaalinen halu ja kiihotus, niin kuin sen miehet kokee. Naiset luulee että se heidän statushimonsa on jotain seksuaalista halua, koska he eivät ole muuta kokeneet. Vähän sama kuin jos joku joka näkee maailman värittömänä ei voi ymmärtää millaista on niillä jotka näkee värejä, eikä suostu uskomaan ettei itse näe värejä vaan luulee että ne eri harmaan sävyt joita hän näkee on niitä värejä joita muutkin näkee.

Naisen on jo ihan biologisestikin mahdotonta kiihottua kuten miehet kiihottuu johtuen naisten alhaisesta testosteronitasosta. Siksi naisten kiihottuminen onkin tällaista itsensä psyykkaamista "kiihotukseen" miehen statuksen vuoksi.

89

4610

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Miten naiset voi mukaa kiihottua"...

Jospa ensiksi juttelisit aiheesta isäsi kanssa...

• MahatmaGandhi

Naisia kiihottaa vain se, että heistä kiihotutaan. Niin karu on totuus

• noinkinkolienee

Siinäpä päivän mietintöilmentymä palstalle, aamen...
      ja lukijan puolelta spontaanit naurut ;)

• huomionhakuisuus

Nainen voi jahdata myös sitä tunnetta että miehet haluavat häntä ja kiihottuvat hänestä, eli kiihottuu siitä tunteesta. Mutta itsekäs ajattelu on myös tämän asian taustalla.

• Naisen kiihottuminen on itsekästä.

Haha :D

• tyhjennys

Naisia ei voi panettaa koska kassit ei täyty.

• dbdfgf

Ääriväärin. Navan ja kaulan väliset kassit kun täyttyy niin sitten he kiihottuu pelkästään vauvoista

• TyralletuliBanksit

Puolet suomalaisista on kiihottunut kansanryhmää kohtaan. Se ilmenee siten että naiset kiihottaa miehiä.

• 121212121212

On tuossa varmasti totuuden jyvänen, vaikken ap:n teoriaan uskokaan. Naisillakin on sitä paitsi testosteronia. Nimim. huomionhakuisuus oli mielestäni lähempänä totuutta.

Psychology Today kirjoitti joskus että "women want to be wanted".

...ja millaisen miehen toimesta? Voimaa ja valtaa omaavan. Lähes kaikki sytyttävät piirteet miehessä - leveistä hartioista itsevarmuuteen - viestivät voimasta ja vallasta.

Samaan asiaan liittyy naisten suosituin fantasia eli raiskaus. Taustalla on ajatus miehestä joka ei pysty hillitsemään itseään koska nainen on niin hot.

Entäs naisten suosima raju ja eläimellinen jyystö jossa mies ottaa naisen? Ei ole fysiologista syytä miksi rynkytys kiihottaisi naista, vaan päin vastoin hellien otteiden luulisi toimivan paremmin. Mutta silloin tunne miehen voimasta ja dominanssista, ja hillitsemättömästä halusta, puuttuu.

Tämä pitkälti selittää miksei moottorisoitu dildo korvaa miestä.

• sdfgsth

• Kerrotko treffeilläkin näitä juttujasi?

• 121212121212
        Pertti-setä kirjoitti:

Kerrotko treffeilläkin näitä juttujasi?

Pertti-setä luontaisena pelimiehenä tietää varsin hyvin että naisen mielestä asioiden tulee "vain tapahtua".

Me jotka emme ole luontaisia pelimiehiä, joudumme opettelemaan kuinka elokuva käsikirjoitetaan, ohjataan ja näytellään siten että nainen voi sen kokea.

Meiltä käsivarsikoskettelu, merkitsevät katseet ja korvaan höriseminen eivät tule luonnostaan...johtoen perusluonteesta ja erityisesti siitä ettemme kaataneet tusinoittain naisia hyvin nuoressa iässä. Mutta koska olemme nähneet omin silmin kuinka naisia tosielämässä kaadetaan, pidämme teorian omana tietonamme ja sovellamme sitä käytäntöön niin taidokkaasti kuin osaamme.

Vastasiko tämä kysymykseesi?

• 121212121212 kirjoitti:

Pertti-setä luontaisena pelimiehenä tietää varsin hyvin että naisen mielestä asioiden tulee "vain tapahtua".

Me jotka emme ole luontaisia pelimiehiä, joudumme opettelemaan kuinka elokuva käsikirjoitetaan, ohjataan ja näytellään siten että nainen voi sen kokea.

Meiltä käsivarsikoskettelu, merkitsevät katseet ja korvaan höriseminen eivät tule luonnostaan...johtoen perusluonteesta ja erityisesti siitä ettemme kaataneet tusinoittain naisia hyvin nuoressa iässä. Mutta koska olemme nähneet omin silmin kuinka naisia tosielämässä kaadetaan, pidämme teorian omana tietonamme ja sovellamme sitä käytäntöön niin taidokkaasti kuin osaamme.

Vastasiko tämä kysymykseesi?

Olet seurannut pelimiesten toimia niin paljon että pystyt pokaamaan naisia.

• 121212121212
        Pertti-setä kirjoitti:

Olet seurannut pelimiesten toimia niin paljon että pystyt pokaamaan naisia.

Teoria ei ole sama asia kuin käytäntö. Teoriaan saattaa joutua perehtymään jos ei ole nuorena oppinut käytännössä, niin kuin asia ei-komeiden ei-alfamaisten miesten tapauksessa yleensä on.

Siihen mitä esim. kaksi tuntemaani pelimiestä pystyvät, minä en pysty. Eli kaatamaan naisen joka ei ole alun perin kiinnostunut. Se vaatii rohkeutta, sitkeyttä ja huomattavaa taitoa.

Tämä onkin haasteellista, koska ulkonäköni perusteella en ole naisille kiinnostava. Naiset ovat kiinnostuneet tilanteissa joissa minulla oli statusta, ja pelimiesopit ovat kyllä auttaneet siitä eteenpäin. Mokia saa paremmin anteeksi kun nainen näkee sinut mielenkiintoisena statusmiehenä.

Nyt tosin ei puhuta monesta naisesta, olenhan kahden vaiheilla lähdenkö hakemaan yhden yön suhteita vain harjoittelumielessä. Tämä saattaa kuulostaa hölmöltä, mutta totuushan on että enemmistö pelimiesoppien opiskelijoista mainitsee tavoitteekseen saada tyttöystävä.

Teoria ei ole sama asia kuin käytäntö. Teoriaan saattaa joutua perehtymään jos ei ole nuorena oppinut käytännössä, niin kuin asia ei-komeiden ei-alfamaisten miesten tapauksessa yleensä on.

Siihen mitä esim. kaksi tuntemaani pelimiestä pystyvät, minä en pysty. Eli kaatamaan naisen joka ei ole alun perin kiinnostunut. Se vaatii rohkeutta, sitkeyttä ja huomattavaa taitoa.

Tämä onkin haasteellista, koska ulkonäköni perusteella en ole naisille kiinnostava. Naiset ovat kiinnostuneet tilanteissa joissa minulla oli statusta, ja pelimiesopit ovat kyllä auttaneet siitä eteenpäin. Mokia saa paremmin anteeksi kun nainen näkee sinut mielenkiintoisena statusmiehenä.

Nyt tosin ei puhuta monesta naisesta, olenhan kahden vaiheilla lähdenkö hakemaan yhden yön suhteita vain harjoittelumielessä. Tämä saattaa kuulostaa hölmöltä, mutta totuushan on että enemmistö pelimiesoppien opiskelijoista mainitsee tavoitteekseen saada tyttöystävä.

Mä en tavallaan ymmärrä mikä on statuksen rooli baari-iltana kun teet tuttavuutta daamien kanssa...

Sun pitää tehdä vaikutus omana paljaana itsenäsi, et sä ole mikään Johnny Depp jota naiset piirittää. Sama tilanne mullakin, mun pitää saada nainen kiinnostumaan hänelle täysin vieraasta miehestä.

• 121212121212
        Pertti-setä kirjoitti:

Mä en tavallaan ymmärrä mikä on statuksen rooli baari-iltana kun teet tuttavuutta daamien kanssa...

Sun pitää tehdä vaikutus omana paljaana itsenäsi, et sä ole mikään Johnny Depp jota naiset piirittää. Sama tilanne mullakin, mun pitää saada nainen kiinnostumaan hänelle täysin vieraasta miehestä.

Tämä onkin haaste kun puhutaan MAT:sta ja PUA-opeista. Mies joka puhuu niistä, on turn-off naisille. Nyt kun olet lähtenyt tekemään aloitteita, et voikaan enää uskoa näihin vaan joudut toistamaan naisten versiota itsenäsi kelpaamisesta.

Etkö sinä, Pertti-setä, ole kirjoittanut ulkonäkösi merkityksestä tilanteissa? On iso ero siinä näkeekö nainen sinut ensimmäisestä sekunnista lähtien komeana vai ei.

Ja sitten on status, sinä jos joku olet siitä hyötynyt. Mies joka istuu pöydässä muiden joukossa vs mies joka kertoo kun muut kuuntelevat ja seuraavat. Väitätkö tosissasi ettet ole huomannut eroa kiinnostavuudessa naisten silmissä?

Totta kai lopulta, jos puhutaan suhteesta, se sisältö(kin) tulee esille. Mutta siihen pisteeseen pääseminen onkin asia erikseen, kuten ätmit hyvin tietävät. Palstanaisetkin puhuvat "soidinmenoista".

En myöskään usko että statusta, ulkonäköä ja sisältöä voidaan erottaa toisistaan. Statuksekas mies nähdään komeampana, komea mies mukavampana, jne. Tutkittu juttu.

Tämä onkin haaste kun puhutaan MAT:sta ja PUA-opeista. Mies joka puhuu niistä, on turn-off naisille. Nyt kun olet lähtenyt tekemään aloitteita, et voikaan enää uskoa näihin vaan joudut toistamaan naisten versiota itsenäsi kelpaamisesta.

Etkö sinä, Pertti-setä, ole kirjoittanut ulkonäkösi merkityksestä tilanteissa? On iso ero siinä näkeekö nainen sinut ensimmäisestä sekunnista lähtien komeana vai ei.

Ja sitten on status, sinä jos joku olet siitä hyötynyt. Mies joka istuu pöydässä muiden joukossa vs mies joka kertoo kun muut kuuntelevat ja seuraavat. Väitätkö tosissasi ettet ole huomannut eroa kiinnostavuudessa naisten silmissä?

Totta kai lopulta, jos puhutaan suhteesta, se sisältö(kin) tulee esille. Mutta siihen pisteeseen pääseminen onkin asia erikseen, kuten ätmit hyvin tietävät. Palstanaisetkin puhuvat "soidinmenoista".

En myöskään usko että statusta, ulkonäköä ja sisältöä voidaan erottaa toisistaan. Statuksekas mies nähdään komeampana, komea mies mukavampana, jne. Tutkittu juttu.

Olen aina ajatellut statuksen liittyvän tunnettavuuteen, siihen että tiedetään kuka sä oot.

Jos status on sitä että sut huomataan, niin kyllähän mulla silloin on helvetin korkea status, mä en jää missään huomaamatta.

• 121212121212
        Pertti-setä kirjoitti:

Olen aina ajatellut statuksen liittyvän tunnettavuuteen, siihen että tiedetään kuka sä oot.

Jos status on sitä että sut huomataan, niin kyllähän mulla silloin on helvetin korkea status, mä en jää missään huomaamatta.

No tietysti. Jos menet vaikka baariin ja monet ihmiset tuntevat sinut, tokihan se on statusta.

Ei tuossa ole kyse pelkästään huomaamisesta vaan siitä että olet asemassa jossa johdat muita miehiä. Sitä alfamies tekee.

No tietysti. Jos menet vaikka baariin ja monet ihmiset tuntevat sinut, tokihan se on statusta.

Ei tuossa ole kyse pelkästään huomaamisesta vaan siitä että olet asemassa jossa johdat muita miehiä. Sitä alfamies tekee.

Mä tarkoitin myös sitä että jostakin syystä kasvoni erottuvat vakijoukosta. Kun mä menen täpötäydelle baaritiskille odottamaan palvelua, niin aivan oudoissakin paikoissa mä saan kontaktin tarjoilijaan alta aikayksikön vaikka kaikki muut vierelläni ovat seisseet asennossa paljon pidempään.

• 121212121212
        Pertti-setä kirjoitti:

Mä tarkoitin myös sitä että jostakin syystä kasvoni erottuvat vakijoukosta. Kun mä menen täpötäydelle baaritiskille odottamaan palvelua, niin aivan oudoissakin paikoissa mä saan kontaktin tarjoilijaan alta aikayksikön vaikka kaikki muut vierelläni ovat seisseet asennossa paljon pidempään.

Voi johtua siitä että sinulla on alfamiehen ulkonäkö (mahdollisesti jykevä leuka, jne) ja/tai olet tottunut työssäsi johtamaan ja ihmiset reagoivat nopeasti.

Naisille tämä on ehdottomasti signaali korkeasta statuksesta. Ihmiset reagoivat sinuun nopeasti -> sinulla on vaikutusvalkaa eli statusta toisiin ihmisiin nähden.

• Neluuleeitestäänliikaa
        121212121212 kirjoitti:

Naista ei voi kaataa mikäli nainen ei ole kiinnostunut. Naiset vain peittävät kinnostuksensa paremmin. Naiset aina valitsevat. Jos ei mies miellytä heti niin naista ei kaada yhtään mikään pelimiesliike.

• YhdenNaisenMielipide
        Neluuleeitestäänliikaa kirjoitti:

Naista ei voi kaataa mikäli nainen ei ole kiinnostunut. Naiset vain peittävät kinnostuksensa paremmin. Naiset aina valitsevat. Jos ei mies miellytä heti niin naista ei kaada yhtään mikään pelimiesliike.

Tästä olen samaa mieltä. Jos naista ei kiinnosta, niin ei siinä mitkään pelimiestaidot auta. Sen verran kommentoin myös tuota statusta, että jos kyseessä on vain yhden yön juttu, millään statuksilla ei ole mitään merkitystä. Minä en ole muutenkaan kiinnostunut mistään statuksesta. Jos kiinnostun miehestä, on ihan sama mikä mies on ammatiltaan, varallisuudeltaan tai koulutukseltaan.

• hnnnng
        YhdenNaisenMielipide kirjoitti:

Tästä olen samaa mieltä. Jos naista ei kiinnosta, niin ei siinä mitkään pelimiestaidot auta. Sen verran kommentoin myös tuota statusta, että jos kyseessä on vain yhden yön juttu, millään statuksilla ei ole mitään merkitystä. Minä en ole muutenkaan kiinnostunut mistään statuksesta. Jos kiinnostun miehestä, on ihan sama mikä mies on ammatiltaan, varallisuudeltaan tai koulutukseltaan.

"Sen verran kommentoin myös tuota statusta, että jos kyseessä on vain yhden yön juttu, millään statuksilla ei ole mitään merkitystä."

Totta kai on, vai miksi luulet että julkkikset niittää naisia kuin heinää? Ero on siinä että yhden yön jutussa ei ole väliä onko mies tyyliin kirjanpitäjä vai toimistopäällikkö, suhteeseen sillä on väliä.

• YhdenNaisenMielipide
        hnnnng kirjoitti:

"Sen verran kommentoin myös tuota statusta, että jos kyseessä on vain yhden yön juttu, millään statuksilla ei ole mitään merkitystä."

Totta kai on, vai miksi luulet että julkkikset niittää naisia kuin heinää? Ero on siinä että yhden yön jutussa ei ole väliä onko mies tyyliin kirjanpitäjä vai toimistopäällikkö, suhteeseen sillä on väliä.

Minä en välitä mistään statuksista. Julkkista en edes huolisi vaan sen takia että on julkkis. Olen yhdelle tunnetulle miehelle antanut pakitkin, kun ei vain sytyttänyt. Pakit on saanut myös lääkäri, joka olisi halunnut jotain vakavampaa, ei kaikki naiset välitä miehen asemasta. Minulla on kyllä yksi ystävä joka ei tahdo löytää edes sitä panosuhdetta, kun miehen pitäisi olla tyyliin joku aivokirurgi, että kelpaisi, että onhan tietysti näitäkin. Mutta tämäkin on vain yksi ja ainoa nainen, jonka tiedän olevan tälläinen.

• vihatipunen

Päläpälä pää..läpä läpä.

En jaksanut lukea mutta kyllä mä kiihotun ihan pelkästään vaan miehen ulkonäöstä. Ja mahdollisesti tietynlaisesta asenteesta.

• Niin eli Just siitä mistä nyt puhuttiin vai?.. Et kai sä nyt vaan Sellai.. ;P

Äläkä Kiukustu nyt pienestä Kiusimisesta.. Tai noh, kiukustu vaan.. ;D

• vihatipunen
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

Niin eli Just siitä mistä nyt puhuttiin vai?.. Et kai sä nyt vaan Sellai.. ;P

Äläkä Kiukustu nyt pienestä Kiusimisesta.. Tai noh, kiukustu vaan.. ;D

Anteeksi, mutta multa menee sun kirjoitustesi pointti yleensä ohi, enkä tajunnut kyllä nytkään mitä tahdoit sanoa.

• vihatipunen kirjoitti:

Anteeksi, mutta multa menee sun kirjoitustesi pointti yleensä ohi, enkä tajunnut kyllä nytkään mitä tahdoit sanoa.

"En jaksanut lukea mutta kyllä mä kiihotun ihan pelkästään vaan miehen ulkonäöstä. Ja mahdollisesti tietynlaisesta asenteesta."

Mietin vain, että johtuuko se yhtään Just siitä mistä puhuttiin tuossa ylempänä kommenteissa?.. ;P

Eli komean miehen (ja/tai statuksekkaan ja/tai rikkaan) halu saada sut ja kiihottuminen sinusta saa aikaan sun kiihottumisen tai sen voimistumisen, jos nyt olet jo valmiiksi kiihottunut ja huumantunut kun ajattelet tuollaista miestä... Vai eikö näin ole sulla?.. ;P

Kyllä mulla vaikuttaa vahvasti toisen halu minua kohtaan vaikka mies olenkin, mut ei se mulla muuta muotoaan samalla tavalla, kuin monella naisella, jos/kun olen suhteessa arjen keskellä tai silloin, kun "kaikki ei ole niin kaunista" jne..jne.. Eikä ole sellaista efektiä, että "kiihottuminen" johtuisi jostain kuvitteellisesta tai todellisesta hyötymisestä tjms.. ;P

Jos ei nyt läheisyyttä, yhteenkuuluvuuden tunnetta yms. ja niiden vahvistamista lasketa hyötymiseksi.. ;P

• vihatipunen

"En jaksanut lukea mutta kyllä mä kiihotun ihan pelkästään vaan miehen ulkonäöstä. Ja mahdollisesti tietynlaisesta asenteesta."

Mietin vain, että johtuuko se yhtään Just siitä mistä puhuttiin tuossa ylempänä kommenteissa?.. ;P

Eli komean miehen (ja/tai statuksekkaan ja/tai rikkaan) halu saada sut ja kiihottuminen sinusta saa aikaan sun kiihottumisen tai sen voimistumisen, jos nyt olet jo valmiiksi kiihottunut ja huumantunut kun ajattelet tuollaista miestä... Vai eikö näin ole sulla?.. ;P

Kyllä mulla vaikuttaa vahvasti toisen halu minua kohtaan vaikka mies olenkin, mut ei se mulla muuta muotoaan samalla tavalla, kuin monella naisella, jos/kun olen suhteessa arjen keskellä tai silloin, kun "kaikki ei ole niin kaunista" jne..jne.. Eikä ole sellaista efektiä, että "kiihottuminen" johtuisi jostain kuvitteellisesta tai todellisesta hyötymisestä tjms.. ;P

Jos ei nyt läheisyyttä, yhteenkuuluvuuden tunnetta yms. ja niiden vahvistamista lasketa hyötymiseksi.. ;P

No siis kuten kirjoitin, voin kiihottua ihan ulkonäöstä. Status ja rikkaudet roskikseen.

Ystävällisyys minua kohtaan on tietysti edellytys.

Mutta en nyt "puhukaan" suhteesta vaan kiihottamisesta noin ylipäätään.

Mulla on nyt sellainen lääkitys päällä, joka voi haittaoireena aiheuttaa miehille erektion. Naisen vastaavasta haitasta ei puhuttu mitään mutta ilmeisesti se on aiheuttanut mulle vastaavaa, koska tietyt miehet töissä näyttää nyt ihan vitin hyviltä.

• vihatipunen kirjoitti:

No siis kuten kirjoitin, voin kiihottua ihan ulkonäöstä. Status ja rikkaudet roskikseen.

Ystävällisyys minua kohtaan on tietysti edellytys.

Mutta en nyt "puhukaan" suhteesta vaan kiihottamisesta noin ylipäätään.

Mulla on nyt sellainen lääkitys päällä, joka voi haittaoireena aiheuttaa miehille erektion. Naisen vastaavasta haitasta ei puhuttu mitään mutta ilmeisesti se on aiheuttanut mulle vastaavaa, koska tietyt miehet töissä näyttää nyt ihan vitin hyviltä.

Mutta mikä on sen "kiihottumisen" koko Totuus ja Fantasia?.. Eli harvemmin se varmaan on Koko totuus, etteikö siellä vähintään alitajuntaisesti ole muuta(kin) taustalla, kuin vain se PysäytysKuva ja hetki.. ;P

Mut eipä näistä enempiä, jos ei halua tai ole ikinä tuntenut tarvetta sukeltaa syvemmälle tutkimaan itseään.. ;P

Tuotakin voi ohjailla itsessään ihan tarkoituksella, eli sitä omaa kiihottumista yms. ja joillakin on Luontaista esim. suhteessa ollessa toimia luontaisesti, niin ettei toista sukupuolta kauheasti edes ajattele "sillä tavalla", kun se tunneside kumppaniin yms. ohjaa "ne tunteet" kumppaniin.. ;P

Ja tähän(kin) asiaan pätee se totuus, että se Kumpaa Koiraa ruokit, niin se Voimistuu ja toinen Heikkenee.. ;P

Jos siis harrastaa tiedostaen/tiedostamatta sitä, että haaveilee muista ja/tai pelailee muiden kanssa yms., niin se heikentää sidettä yms. omaan kumppaniin.. Ja toisaalta jos vaalii läheisyyttä, läsnäoloa ja rakkautta jne. omaa kumppaniaan kohtaan, niin se vahvistaa taas sidettä omaa kumppania kohtaan.. ;P

• vihatipunen

Mutta mikä on sen "kiihottumisen" koko Totuus ja Fantasia?.. Eli harvemmin se varmaan on Koko totuus, etteikö siellä vähintään alitajuntaisesti ole muuta(kin) taustalla, kuin vain se PysäytysKuva ja hetki.. ;P

Mut eipä näistä enempiä, jos ei halua tai ole ikinä tuntenut tarvetta sukeltaa syvemmälle tutkimaan itseään.. ;P

Tuotakin voi ohjailla itsessään ihan tarkoituksella, eli sitä omaa kiihottumista yms. ja joillakin on Luontaista esim. suhteessa ollessa toimia luontaisesti, niin ettei toista sukupuolta kauheasti edes ajattele "sillä tavalla", kun se tunneside kumppaniin yms. ohjaa "ne tunteet" kumppaniin.. ;P

Ja tähän(kin) asiaan pätee se totuus, että se Kumpaa Koiraa ruokit, niin se Voimistuu ja toinen Heikkenee.. ;P

Jos siis harrastaa tiedostaen/tiedostamatta sitä, että haaveilee muista ja/tai pelailee muiden kanssa yms., niin se heikentää sidettä yms. omaan kumppaniin.. Ja toisaalta jos vaalii läheisyyttä, läsnäoloa ja rakkautta jne. omaa kumppaniaan kohtaan, niin se vahvistaa taas sidettä omaa kumppania kohtaan.. ;P

Me puhutaan nyt eri asioista eikä mun ollut tarkoituskaan pohtia asiaa mitenkään syvällisesti.

• vihatipunen kirjoitti:

Me puhutaan nyt eri asioista eikä mun ollut tarkoituskaan pohtia asiaa mitenkään syvällisesti.

Noh, ei me oikeasti puhuta.. Puhuttiin eri tasolla samasta asiasta, mutta sen lisäksi rönsyilin hieman siitä vielä eteenpäin.. Mut turha tästä on jankata.. Ei mun ollut tarkoitus kiusia ainakaan liiaksi vaan vain pohdiskella ja pyöritellä asiaa mielessä.. ;P

• Vihatipunen jakelee taas palstalla pakkeja. :-/

• HC-ätmel kirjoitti:

Vihatipunen jakelee taas palstalla pakkeja. :-/

Hänessä riittää haastetta, minä pelkään häntä vähäsen.

• aitovihatipunen
        HC-ätmel kirjoitti:

Vihatipunen jakelee taas palstalla pakkeja. :-/

Kenelle?

• aitovihatipunen
        Pertti-setä kirjoitti:

Hänessä riittää haastetta, minä pelkään häntä vähäsen.

Mulla on aina ollut erityistaitona pelottaa miehet pois..

Joku perkele on rekanut mun vihatipusen 😕

• vihatipunen kirjoitti:

Kyse on siitä, että nainen kiihottuu palstaämtien mielestä aina väärin. Ihan sama, mikä sua kiihottaa, koska aina sillä on joku palstatotuus, MA-jankkaus tai naisten yleinen inhottavuus todistettu.

• aitovihatipunen
        exex-atn kirjoitti:

Kyse on siitä, että nainen kiihottuu palstaämtien mielestä aina väärin. Ihan sama, mikä sua kiihottaa, koska aina sillä on joku palstatotuus, MA-jankkaus tai naisten yleinen inhottavuus todistettu.

Näinhän se on 😀

• Tyttövaaa

Onks jonkun harrastus tosiaan kirjotella tällasia novellin pitusia alotuksia tänne palstalle, aika erikoista.

• Terveterveja

Lueppa kirjallisuutta aiheesta... älä ny hyvä mies mututuntumalla ilman sukupuolianatomiatietämystä johtopäätöksiä tee... kaikenlaisia...huhhuh

T. Nainen, kiihottuva.

• hömppis1

"Todistaahan tämän jo sekin, että miehet kiihottuu alastomista naisista mutta nainen voi kiihottua vain miehen statuksesta ja muista tuollaisista, mutta alaston miesvartalo ei tee heille mitään."

Väärin, itse ainakin kiihotun komeasta alastomasta miesvartalosta.

• EnUsko42

Valehtelet!

• IteOot-XX
        EnUsko42 kirjoitti:

Valehtelet!

Ite oot!

• typykkäläinen

Opin aikanaan seksuaalisen kiihottumisen kun löysin veljeni piilottamat pornolehdet, joita lueskelin kiinostuneena. Statusta en niistä kuvista osannut edes etsiä.

• Ohhoh, yleensähän naiset on juuri statuksen perään. Olisiko ne komeat isokaluiset jyystäjäuroot voineet olla ytmejä?

• Sammutitkokipinän

Pertti-setä, kaikki ei ole niin yksinkertaista. Status on toisille ihaa, toisille ei.

Isokalu satuttaa, etkö sitä tiedä. Kyllä se kaikkien mainitsema seksuaalinen kemia ensiksi vaikuttaa. Toinen sytyttää, toinen ei. Kiinnostaako vai ei.

Kaikki eivät ole statuksen perään. On ihmisessä ominaisuuksia, jotka ns,
        . kutkuttavat toista, jopa haasteisiin, kun ei ensinäkemältä voi tulkita missä mennään.

Älä oleta, että kaikki naiset olisivat ison kalun perään. Mutta ylläri pylläri, sitä kokoa voi eri mitoissa löytyä muilta kuin ytmeiltä ja jännämiehiltä. Nehän saatta lopuksi olla aikas pienikaluisia, mutta niillä on hyvät "iskulahjat".

• flowersreally
        Sammutitkokipinän kirjoitti:

Pertti-setä, kaikki ei ole niin yksinkertaista. Status on toisille ihaa, toisille ei.

Isokalu satuttaa, etkö sitä tiedä. Kyllä se kaikkien mainitsema seksuaalinen kemia ensiksi vaikuttaa. Toinen sytyttää, toinen ei. Kiinnostaako vai ei.

. kutkuttavat toista, jopa haasteisiin, kun ei ensinäkemältä voi tulkita missä mennään.

Älä oleta, että kaikki naiset olisivat ison kalun perään. Mutta ylläri pylläri, sitä kokoa voi eri mitoissa löytyä muilta kuin ytmeiltä ja jännämiehiltä. Nehän saatta lopuksi olla aikas pienikaluisia, mutta niillä on hyvät "iskulahjat".

"Status on toisille ihaa, toisille ei."

Joo, joillekin se on ihan "Puh!"

• 8787888
        Pertti-setä kirjoitti:

Ohhoh, yleensähän naiset on juuri statuksen perään. Olisiko ne komeat isokaluiset jyystäjäuroot voineet olla ytmejä?

Hehe.. KUKA onkaan täällä miettimä ma -teoriaa... :) Eikö sen ketjun pitänyt olla muualla.. :)

• 8787888 kirjoitti:

Hehe.. KUKA onkaan täällä miettimä ma -teoriaa... :) Eikö sen ketjun pitänyt olla muualla.. :)

Shhh

• Sammutitkokipinän kirjoitti:

En minä siihen statukseen ole törmännyt muualla kuin täällä, normaalissa arjessa moni meistä elää ilman vuoren kokoista statusta.

Kemia oli mulle koulussa vaikea aine kun se ei kiinnostanut yhtään, mutta jälkeenpäin siitä on tullut mun lempiaineeni.

Huomaan että sulla on hyvin realistisia mielipiteitä, ne auttaa elämässä.

• Sammutitkokipinän

Juu, kemia mullekin koulussa oli kauheaa, melkein panikoin :). Vuoren kokoiseen statukseen olen kyllä törmännyt, tosin toisten hakusessa. Mut se olkoon jokaisen oma tavoite.

Tänä päivänä kemia, muussa mielessä:), kuin oli kouluaikoina, on erittäinkin mielenkiintoista. Voi jukura, kun joku mies tuoksuu niin hyvältä, että melkein henki salpautuu. Eikä se johdu Axeesta tai, Bacco Rabanesta, voi kyllä, huh, hih.

Revippä siitä. Kyllä siinä hormoonit rupeaa hyrräämään, mut haluille ei saa heti antaa periksi. Halu on vain nuuskutella ensiksi. Mielestäni se on sitä realismia. Tiä sit sitä:)

Juu, kemia mullekin koulussa oli kauheaa, melkein panikoin :). Vuoren kokoiseen statukseen olen kyllä törmännyt, tosin toisten hakusessa. Mut se olkoon jokaisen oma tavoite.

Tänä päivänä kemia, muussa mielessä:), kuin oli kouluaikoina, on erittäinkin mielenkiintoista. Voi jukura, kun joku mies tuoksuu niin hyvältä, että melkein henki salpautuu. Eikä se johdu Axeesta tai, Bacco Rabanesta, voi kyllä, huh, hih.

Revippä siitä. Kyllä siinä hormoonit rupeaa hyrräämään, mut haluille ei saa heti antaa periksi. Halu on vain nuuskutella ensiksi. Mielestäni se on sitä realismia. Tiä sit sitä:)

Sä kirjoitat hyvin elävästi, sait mut oikeasti muistamaan miltä tuntuu painautua ihanaa naista vasten tanssilattialla viimeisen hitaan soidessa...samalla haistat toisen tuoksun. Onhan se...

• Sammutitkokipinän

Voi Pertti-setä, minäkin tykkään tanssimisesta. Eikä se viimeinen hidas ole sitä, mitä nyt tarkoitin niiden tuoksujen suhteen :)"Hatunjako" on erikseen, tiedät varmaan sen.

Ainoa et jive ja jenkka ei oikeen enään lähde kunnolla, kun toi pirun nilkka murtui muutama vuosi sitten, mut muuten kyllä onnistuu. Tanssi on ihanaa, kun on toinen joka osaa viedä , on vain osattava mennä mukaan ja samaan tahtiin. Siinähän sitten jo katotaan onko kemiaa ja samaa rytmitajua:)

Noh, ehkä meni aiheesta kauas, mutta olkoon esimerkkinä.

Voi Pertti-setä, minäkin tykkään tanssimisesta. Eikä se viimeinen hidas ole sitä, mitä nyt tarkoitin niiden tuoksujen suhteen :)"Hatunjako" on erikseen, tiedät varmaan sen.

Ainoa et jive ja jenkka ei oikeen enään lähde kunnolla, kun toi pirun nilkka murtui muutama vuosi sitten, mut muuten kyllä onnistuu. Tanssi on ihanaa, kun on toinen joka osaa viedä , on vain osattava mennä mukaan ja samaan tahtiin. Siinähän sitten jo katotaan onko kemiaa ja samaa rytmitajua:)

Noh, ehkä meni aiheesta kauas, mutta olkoon esimerkkinä.

Hatunjako on ollut mun suosikkihetkeni ravintolassa, mutta kyllä ne asemat piti varmistaa hyvissä ajoin sitä ennen. Siinä oli kiva nuuhkia sitä daamia kun tiesi pääsevänsä nasauttamaan navan alle....

No nuo on mennyttä, enkä mä niitä aikoja enää kaipaa. Paitsi joskus...

• Sammutitkokipinän

Noh, on sulla viimetippaan jääny kun hattuja oot varttunu. No tietty hattu varmistettu, nou hätä. Kerkiäähän sitä sitten daamia nuuhkia vielä ja "lierin alle" sukeltaa:).

Ei ole sitten dementia iskenyt vielä kun muistat miltä tuntui moinen. Kantsisko sit viritellä muistikuvia uudelleen, saattaa muistua mieleen vaikka tangon tahtiin?;)

Noh, on sulla viimetippaan jääny kun hattuja oot varttunu. No tietty hattu varmistettu, nou hätä. Kerkiäähän sitä sitten daamia nuuhkia vielä ja "lierin alle" sukeltaa:).

Ei ole sitten dementia iskenyt vielä kun muistat miltä tuntui moinen. Kantsisko sit viritellä muistikuvia uudelleen, saattaa muistua mieleen vaikka tangon tahtiin?;)

Käyn nykyisin tosiharvoin yöelämässä, mutta harvoin lähden sieltä yksin kotiin. Ei seksi ole silti tässä iässä enää samanlaista kuin nuorena, se on yliarvostettua.

• Sammutitkokipinän
        Pertti-setä kirjoitti:

Käyn nykyisin tosiharvoin yöelämässä, mutta harvoin lähden sieltä yksin kotiin. Ei seksi ole silti tässä iässä enää samanlaista kuin nuorena, se on yliarvostettua.

Ymmärsit minut aaaaivan väärin nyt. En minä seksiä tarkoittanut, tanssimisesta samaan tahtiin. Näin ainakin ajattelin, mut, mut. Voipihan itse kukin tulkita omalla tavallaan...:)

Ymmärsit minut aaaaivan väärin nyt. En minä seksiä tarkoittanut, tanssimisesta samaan tahtiin. Näin ainakin ajattelin, mut, mut. Voipihan itse kukin tulkita omalla tavallaan...:)

Hupsista, tulin paljastaneeksi itsestäni sen, että olen käynyt tansseissa vain seksin takia....

• Sammutitkokipinän
        Pertti-setä kirjoitti:

Hupsista, tulin paljastaneeksi itsestäni sen, että olen käynyt tansseissa vain seksin takia....

Voihan vitsi, sattuuhan sitä, haittaakse:)

Niin onhan se vaakamambokin eräänlaista tanssia...

• flowersreally

Miehet tällä palstalla senkun vanhenee. Ei kovin hottia, ei.

• Ikis..M

Mutta naiset vanhenee nopeammin :D

• Niimeekkiggjklkggj

Et ilmeisesti ole ollut naisen kanssa...?

• 412

Näkeehän sen jo tuosta aloituksesta, että ei.

• Lääketeollisuus yrittää myydä ns. naistenviagraa eli käytännössä testosteronia naisille. Halukkuus ei ole tiettävästi lisääntynyt.

Eikö naiset muka koskaan juokse komeiden miesten perässä, eikö kukaan nainen ole koskaan ollut kiinnostunut nuoresta ja komeasta mutta PA:sta ja täysin statuksettomasta pakolaispojasta.

• status1uo

Komeilla miehillä on statusta ihan lähtökohtaisesti komeuden vuoksi. Köyhällä rentullakin voi olla statusta, jos hän on itsevarma ja oman sosiaalipiirinsä alfa. Ei status ole pelkistä varoista kiinni.

• Eikös miehen koko ja kropan lihaksikkuus juurikin viesti sitä alkukantaista statusta.

Naiset haluaa miehen geenit jälkikasvulleen.

On loogista että naiset kiihottuu ihan vaan miehen lihaksista... Ja myöskin lujasta tahdosta..

On tullu huomattua tämä ilmiö tuolla maailmalla..

• Nflslsfkd

Itse voin myöntää että minua kiihottaa miehen lihaksikas kroppa, vahvat kädet, selkä, vatsalihakset jne. Ammatilla ja varakkudella ei ole mitään väliä, kunhan oma samat arvot ja treenaa paljon niinkuin minäkin:)

• Nflslsfkd kirjoitti:

Itse voin myöntää että minua kiihottaa miehen lihaksikas kroppa, vahvat kädet, selkä, vatsalihakset jne. Ammatilla ja varakkudella ei ole mitään väliä, kunhan oma samat arvot ja treenaa paljon niinkuin minäkin:)

Naiset yleensä mainitsee vahvat gorilla kourat kun puhutaan seksikkyydestä..

• naisenavastaan

Onkohan aloittaja ikinä miettinyt miksi nainen masturboi, jos nainen ei hänen mukaansa tunne seksuaalista kiihotusta. Ja mitä tulee alastoman kropan aiheuttamaan kiihottumiseen, sitäkin nainen tuntee. Tätähän ei aloittaja miehenä tiedä. Naista myös usein kiihottaa toisen naisen vartalo, vaikka ei seksiä tämän kanssa ajattelisikaan.
      Itse naisena kiihotun äärettömän paljon tietyn etnisen ryhmän edustajista, ihmis-suhdetta en heidän kanssaan halua, mutta seksisuhteen haluan. Eli se siitä statuksesta ja lompakosta ja ihan kaikesta muustakin. Kyseessä on eläimellinen himo, jota siis nainen tuntee.

• Mies1885

Naiset masturboi samasta syystä kuin jotkut rapsuttelee kainaloitaan tai haukottelee. Onhan ulostaminen omalla tavallaan nautinnollista.

Naisia kiinnostaa etniset tyypit koska ulkomaalaisuus on heille alitajuinen viesti matkustelusta ja laajemmista sosiaalisista ympyröistä, kansainvälisyydestä. Siitäkin huolimatta että kyseessä olisi joku köyhä pakolainen. Nämä on alitajuisia eläimellisiä reaktioita toki, mutta se naisten eläimellisyys kiinnittyy lähes aina jollain tavalla miehen statukseen ja siihen millaista sosiaalista hyötyä miehestä naiselle on (etnisen miehen kanssa naisen elämä saa säväyksen kansainvälisyyttä).

• musta.makkara

"Itse naisena kiihotun äärettömän paljon tietyn etnisen ryhmän edustajista"

Yllättyneet käsi ylös.

• naisenavastaan
        Mies1885 kirjoitti:

Naiset masturboi samasta syystä kuin jotkut rapsuttelee kainaloitaan tai haukottelee. Onhan ulostaminen omalla tavallaan nautinnollista.

Naisia kiinnostaa etniset tyypit koska ulkomaalaisuus on heille alitajuinen viesti matkustelusta ja laajemmista sosiaalisista ympyröistä, kansainvälisyydestä. Siitäkin huolimatta että kyseessä olisi joku köyhä pakolainen. Nämä on alitajuisia eläimellisiä reaktioita toki, mutta se naisten eläimellisyys kiinnittyy lähes aina jollain tavalla miehen statukseen ja siihen millaista sosiaalista hyötyä miehestä naiselle on (etnisen miehen kanssa naisen elämä saa säväyksen kansainvälisyyttä).

Ulostaminen ei omalla kohdallani ole ikinä liittynyt nautintoa tuoviin asioihin.
        Varmaan tiedät, että nainen saa myös orgasmin - jonkun asian pitää johtaa tähän. Ilman kiihottumista ei ole orgasmia. Ehkäpä naisesi eivät sinusta kiihotu.
        Mustat miehet eivät minulle edusta kansainvälisyyttä. En ole pakolaisten tai Suomessa asuvien mustien miesten kanssa harrastanut seksiä.
        Niin naisella masturbaatio luonnollisesti johtaa orgasmiin.
        Pimennossa on moni asia sinulla. Ai niin... täähän on sinkkupalsta.

• naisenavastaan kirjoitti:

Ulostaminen ei omalla kohdallani ole ikinä liittynyt nautintoa tuoviin asioihin.
        Varmaan tiedät, että nainen saa myös orgasmin - jonkun asian pitää johtaa tähän. Ilman kiihottumista ei ole orgasmia. Ehkäpä naisesi eivät sinusta kiihotu.
        Mustat miehet eivät minulle edusta kansainvälisyyttä. En ole pakolaisten tai Suomessa asuvien mustien miesten kanssa harrastanut seksiä.
        Niin naisella masturbaatio luonnollisesti johtaa orgasmiin.
        Pimennossa on moni asia sinulla. Ai niin... täähän on sinkkupalsta.

Kyllä neki antaa statusta...

Ei tarvii pelätä että ei kelpaa. :D
        "nainen tuntee itsensä naiseksi".

• FuckAllWomen

Asiaa! on todettu myös että naisten voihkinta on teatteria

• Testosteroni vaikuttaa eri tavalla miehillä ja naisilla.

• Voivoi. Onkohan tämä Pikkukakkosen aloitus. Toivon niin, sillä muuten pitää pelätä, että joku oikeasti on uskonut ne jankkaukset ja pilaa sillä uskolla elämänsä.

• tiedetäänkyllä

sinulla on selvästi joku pakkomielle pikkukakkosesta

• tiedetäänkyllä kirjoitti:

sinulla on selvästi joku pakkomielle pikkukakkosesta

Senkin perverssi.

• kakkosasiatkuuluuvessaan
        exex-atn kirjoitti:

Senkin perverssi.

Sinähän noita kakkosjuttuja täällä jankkaat. Aika sairasta sellainen.

• silmä.näkee

Kyllä ne kiihottuvat ilman testosteroniakin kun näkevät ison mustan kyrvän.

• ergedrg

Miehillä varmaan vaan pieni osa kiihottumisesta muodostuu siitä että heistä kiihotutaan, naisilla taas suurin osa. Edelleen, valtaosan miesten kiihotuksesta muodostaa itse kohde, naisille se muodostaa vain pienen osan. Näin varmaan täytyy olla ettei miehet kiinnostuis mihistä eikä naiset naisista

• Meikä vartalosta on naiset kiihottunu..

Ja oon myös nähny heidän kiihottuvan muiden miesten vartaloista.

Naiset palvoo miehiä. :D

• Glitta

Nainen kiihottuu siinä kuin mieskin...ettekö ole kuulleet GLITORIKSESTA? Se on se paikka josta tekee "nannaa"!

• Teknomirri

Helppo keissi.

Nainen kiihottuu siitä kun nainen kiihottuu.

(Reps)

😁

• pilluapitääpalvoa

Naisella tulee pillusta nesteet pihalle pikkareihin, kun nainen kiihottuu.

• No eihän naisiltakaan puutu testosteroni, sitä kyllä naisillakin kropassa erittyy noin kymmenesosan miesten tuottamasta määrästä, mutta kuitenkin. Joillakin myös mieshormoonia on enempikin. Riippuen ihan yksilöstä eli naisesta. :)

Mm. munsasarjojen monirakkulaoireyhtymässä testosteronia erittyy tavallista enemmän. Voi siis aiheuttaa lapsettomuutta, menkkojen pois jäämistä ja hirsutismia, aknea, ongelmia painon kanssa jne.

• Anonyymi

Näistä asioista kiihotun
      Pôrnô
      Ajatukset "siitä"
      Runkkaus
      Kun jäbä koskettelee vöhä sitä pilluà

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      197
      5102
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      42
      2578
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2202
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1739
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1364
    6. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1281
    7. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      147
      1229
    8. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      32
      1203
    9. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      105
      959
    10. Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi

Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannan­hoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.
      Lieksa
      118
      896
    Aihe