kumpi kivempaa

kumman.haluaisit

kummasta tykkäät enemmän saada vai antaa suuseksiä

27

460

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pusnupulle

      Antaa, ihana katsella kun toinen nauttii.

    • Yleensä tykkään enemmän antaa suuseksiä, koska tosi harva nainen osaa suihinoton niin hyvin ettei tee mieli keskeyttää toiminta ja nostaa daami ratsaille.

      Oma exä on ollut suihinotossa paras, mutta se tykkäsi hommasta ja se halusi multa palautetta työstään. Sillä oli aina yhtä voitonriemuinen ilme kasvoillaan kun se katsoi mua silmiin imettyään siemenet poskiinsa mun siitinluusta.

      • tottaon

        Harva nainen tosiaan osaa sen, tylsistyttävät. Paljon kivempi ottaa itse mieheltä suihin.

        Exäsi on tosiaan toisaalta hyvä. En osaa lopulta sanoa.


    • sänkyvainnukkumiseen

      En kumpaakaan.

    • Tykkään antaa.
      On niin mahtavaa nähdä ja tuntea kun naisen kiihko kasvaa kasvamistaan ja lopulta saavuttaa orgasmin.
      Se vaan on niin hieno tunne.

      Enkä ole koskaan kokenut mitään huippuhyvää suihinottoa.
      Tosin edellisestä suihinotosta on kulunut jo yli 20 vuotta.

    • omama

      Tykkään kyllä ottaa nuorta kullia, mut kyllä annan mielellään omaanikin.

      • Inte-bra

        Bode ock.


    • Ehdottomasti tykkään, enemmän.

      • neverneverr

        No koskas harrastelit viimeksi?


      • neverneverr kirjoitti:

        No koskas harrastelit viimeksi?

        Viime kerralla viimeksi. Oletko joku pervo, kun kiinnostaa tietää?


    • Tykkään suuseksin saamisesta enemmän.

    • Antaa johtuu sinäänsä kiehtovuudesta ukon jalmaria kohtaa ja nostattaa haluja usein vaikka en tahdo että laukee. Ahneena sit ratsastan.

      • No niinhän mie aattelin...

        Sun toosaan ei saa muut kuin Jalmari koskea. :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        No niinhän mie aattelin...

        Sun toosaan ei saa muut kuin Jalmari koskea. :D

        😂 se on totta vaikka tykkäsin kun ukko sormetti kesällä muutaman otteeseen.


      • valtakunta kirjoitti:

        😂 se on totta vaikka tykkäsin kun ukko sormetti kesällä muutaman otteeseen.

        Niin no sormettaminen ei ole suuseksiä. :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        Niin no sormettaminen ei ole suuseksiä. :D

        Ei niin.😂 sillä koin olevan toivoa koneella


      • valtakunta kirjoitti:

        Ei niin.😂 sillä koin olevan toivoa koneella

        Niin joko se hankki sen rytkyttimen sulle? :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        Niin joko se hankki sen rytkyttimen sulle? :D

        Kyllä sinun pitäisi tietää jo.😂


      • valtakunta kirjoitti:

        Kyllä sinun pitäisi tietää jo.😂

        Niinhän minun pitäs... Oon vähän hajamielinen tällä hetkellä. :D

        Tais se jo hankkia sen..

        Sun piti vaan saaha parempi suutin siihen. :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        Niinhän minun pitäs... Oon vähän hajamielinen tällä hetkellä. :D

        Tais se jo hankkia sen..

        Sun piti vaan saaha parempi suutin siihen. :D

        en ole saanut vielä sitä suutinta vielä ja kerkesin sen jo unohtaa kun en enää toiveita elätä 😳


      • valtakunta kirjoitti:

        en ole saanut vielä sitä suutinta vielä ja kerkesin sen jo unohtaa kun en enää toiveita elätä 😳

        No aattelin että on ollu vientiä kun sua ei oo niin paljon täällä näkyny. :D


    • Pillujen-asiantuntija

      Jokaisen miehen pitää nuolla naisensa pillua. On rakkautta nuolla omaa kumppania.

    • Harva nainen osaa antaa hyvää suuseksiä miehelle. Miehet kuulemma osaa, mutta siitä en tiedä.

    • Juuri tällaiset pornojutut naisia aina kiinnostaa.

      • Naiset lukee näitä mutta vain rohkeimmat kommentoivat.


    • Ikis..M
      • pillunnuolentasyöpää

        Juur meinasin kirjoittaa, että Val Kilmerilläkin on nyt "pillunnuolenta"-syöpä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      619
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      49
      510
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe