...tässä kahvia juodessani kysäistä mitä TV-sarjoja seuraat?
Oletko jäänyt johonkin sarjaan koukkuun?
Oletko niin koukussa, että jos et ehdi katsoa, niin nauhoitatko?
Mikä sarja on mielestäsi paras/huonoin?
Sellaista...*jatkaa kahvinjuontiaan* :D
Ajattelin...
22
943
Vastaukset
...koska en tiedä yhtään hyvää sarjaa enkä toisaalta halua sitoa itseäni niiden seuraamiseen!
- Seppojuhani
Iltauutiset ja Urheiluruutu?
No, on sentään yksi oikea sarja eli TV1:n historiatunti sunnuntaisin.
Briteiltä tulee (ja on tullut minun lapsuudestani saakka) hyviä jännäreitä. Muutaman jakson juttuja, jotka nappaavat hihasta kiinni. La Plante ja Abbott ovat joskus jääneet mieleen. Ovatko ne sarjoja, on jo makuasia.
Mitä enemmän kalenterissa on vuosia, sitä vähemmän "tärkeitä" sarjoja töllöstä tulee.- MillaN
...nekin sarjoja, melkein aina uusine aiheineen.
Brittiläiset sarjat ovat hyviä, juuri sellaiset missä on vain muutama jakso.
Muista tulla Huuhaa-huoneeseen 19.30.:D - Seppojuhani
MillaN kirjoitti:
...nekin sarjoja, melkein aina uusine aiheineen.
Brittiläiset sarjat ovat hyviä, juuri sellaiset missä on vain muutama jakso.
Muista tulla Huuhaa-huoneeseen 19.30.:D...kun saunaan!
- MillaN
Seppojuhani kirjoitti:
...kun saunaan!
...et sanonut aikaisemmin...olisin tullut mukaan.:D
- Sofienne
Olen koukussa 'Oikeus ja kohtuus'-sarjaan tai tarkemmin siihen Alanniin
*pusuttaa mielikuva- Alanin*
Uskomaton roolityyppi!!!
Olisipa tuollaisia realielämässäkin juuri tuollaisenaan kopioituna*kuolaa avoimesti*;D
Muutenkin siihen sarjaan on tullut vauhtia ja vaaratilanteita huikeasti aikaisempiin osiin verrattuna.
Jotkut uudet roolihahmot ovat selkäpiitä karmivia
vallanhimonsa sokaisemina.
Mutta fiktio on fiktiota, joten heille voi vain nauraa ;D
*luuuuuuuurps sanoo sofi*- MillaN
...pitäisiköhän sitä namupalaa kurkata, kun en ole koskaan sarjaa katsonut.:D
- Anonyymi
Alanin takia olen jäänyt sarjaan koukkuun.
En tiedä millainen tunnelataus olisi jos tuo roolihahmo olisi toisenlainen. Mutta tuo mies on aikuisen naisen makuun viimeistä piirtoa myöten.
Hänen tapansa katsoa silmiin...pehmeä ja miehekäs äänen väri....herkulliset suudeltavat huulet...
Täydellinen tyylitaju lähestyessään naista ja tuo intensiivinen läsnäoleminen.(ahaa..) Älykkyys yhdistyneenä lempeään ja herkkään tunteeseen. Tuollainen mies on täysin vastustamaton:-)))) Hänen kasvonsa ovat mielyttävät ja aistikkaat. Hänen tapansa ottaa tila, kuin huomaamatta ja samalla sulautua toisen tilaan, on suorastaan taianomaisen hypnoottista ja riisuvaa.
....pistänkin heti tuon Alanin kuvan aarrekarttaani tulevaksi rakastajakseni ....
.....vaipui jo nirvaaniseen tilaan pelkästä kuvittelusta..... - Sofienne
Anonyymi kirjoitti:
Alanin takia olen jäänyt sarjaan koukkuun.
En tiedä millainen tunnelataus olisi jos tuo roolihahmo olisi toisenlainen. Mutta tuo mies on aikuisen naisen makuun viimeistä piirtoa myöten.
Hänen tapansa katsoa silmiin...pehmeä ja miehekäs äänen väri....herkulliset suudeltavat huulet...
Täydellinen tyylitaju lähestyessään naista ja tuo intensiivinen läsnäoleminen.(ahaa..) Älykkyys yhdistyneenä lempeään ja herkkään tunteeseen. Tuollainen mies on täysin vastustamaton:-)))) Hänen kasvonsa ovat mielyttävät ja aistikkaat. Hänen tapansa ottaa tila, kuin huomaamatta ja samalla sulautua toisen tilaan, on suorastaan taianomaisen hypnoottista ja riisuvaa.
....pistänkin heti tuon Alanin kuvan aarrekarttaani tulevaksi rakastajakseni ....
.....vaipui jo nirvaaniseen tilaan pelkästä kuvittelusta.....Mä näin sen ensin !!!
*REPS*
Allekirjoitan täydellisesti analyysisi Alanista!
Mihin laitankaan nimeni?!
*kikattava sofi*
- ZeireeNi
sen katon aina.. sillon tällön saattaa jäädä jakso väliin, jos oon jossain, mutta en sitä ala nauhotteleen, koska en kuitenkaan ehtisi myöhemmin katsoa sitä ennen uutta jaksoa.. :)
ja toinen on kotikatu..
huonoin on heikoin lenkki tai vastaava, vi*** että mä en voi sietää sitä ohjelmaa, enkä sitä juontajaa, joka joutuu vetään sitä ärsyttävän ämmän roolia..- MillaN
...heikoin lenkki on surkea ohjelma...tasan yhden jakson katsoin ja siihen jäi.
Kotikatu on ihan kiva ja Emmerdalea tuli joskus joku jakso katsottua.
- ex provo
En seuraa erityisemmin töllötintä, mutta Sopranos oli/on jatkossakin (ilmeisesti) huvittava. Kaikki selviytyjät ymv. jätän väliin, mitä nyt salaa kattelen Suomen Robinsonia. L-koodin ajattelin myöskin katsoa salaa ihan sen takia, että oppisin tuntemaan naisten sielunelämää joiltakin osin entistäkin tarkemmin. Suosittelen myös sinulle =)
Lopuksi minun täytyy tunnustaa, että kun on oikein huono päivä niin katselen ostosteeveetä 15 minuuttia (niitä päiviä on muuten 4-8 vuodessa). Huumoriohjelma ihan sieltä parhaimmasta päästä. Jeps.- MillaN
...odotan sitä L-koodia...uteliaisuuttani tietenkin.
Mitäs niinku vihjailet tuolla "suosittelen".:D - ex temp
MillaN kirjoitti:
...odotan sitä L-koodia...uteliaisuuttani tietenkin.
Mitäs niinku vihjailet tuolla "suosittelen".:DNoku aattelin, että uteliaisuuttasi katsot kuiteskin L-koodin. Mitäs muuta hienoa sinä ajattelit lähitulevaisuudessa katsoa töllöttimestä?
Enkä minäkään oikeesti salaa kattele niitä juttuja, joita mainitsin. Vain tälleen virtuaalisalaisesti tietysti.
... muutin nimimerkkini, koska en olekaan mikään ex provo. Yllätys yllätys. - MillaN
ex temp kirjoitti:
Noku aattelin, että uteliaisuuttasi katsot kuiteskin L-koodin. Mitäs muuta hienoa sinä ajattelit lähitulevaisuudessa katsoa töllöttimestä?
Enkä minäkään oikeesti salaa kattele niitä juttuja, joita mainitsin. Vain tälleen virtuaalisalaisesti tietysti.
... muutin nimimerkkini, koska en olekaan mikään ex provo. Yllätys yllätys....sieltä alkaa se uusi poliisisarja...nuo huikat hiukan sotkee ajatuksenkulkua, en muista nimeä, mutta siinä on komeita miehiä...sen mä muistan.:D
- taikanainen
jota tulee seurattua, on emmerdal. Ei sentään nauhoituspakkoa, jos jää katsomatta.
- Hannana
kyllä suomalaisista on Käenpesä nähtävä ja nyt on se lyhyt sarja Yövuoro, Kotikatu ja tietty se
Kumman kaa *wirn*
Ulkolaisista Amazing Race ja Selviytyjät.... voi
hemmetti kuinka mä tässä ehdin istua? :) - MillaN
...tuli eilen lähdettyä ajoissa koneen ääreltä...näkyy noi omat kommentit olevan...hmmmm.:D
Tuli käytyä ajamassa jääradalla penkat pöllyten ja jäähallissa nauttien junnujen pelistä...kyllä siinä pieni päänsärky hävisi.
Mitäs muuten olette mieltä sarjasta OC? - Swoop
Siis ehdottomix ulkomaisix sarjoix menee C.S.I Miami ja Alias ja kunnon sikailua välillä -> dirty Sanches, VivaLa Bam, huonoimmax Kauniit ja Rohkeat ja tuonkin valitsin ehkä siltä pohjalta, että n. kolmisen vuotta sitten olin vielä tiivis kauniiden ja rohkeiden katsoja, mutta jotenki se alkoi vain pyöriä ympyrää, saman jauhamista koko ajan, ei sellasta jaksa enää seuraa pidemmän päälle.
Hyvistä suomalaisista voisin sanoa, että jos Kumman Kaa tai pulttibois menee huti niin sitten harmittaa!!! Mutta huonoja suomalaisia voisin luetella käenpesän ja vaikka salkkarit, ku nekin alkaa jo toistaa samaa vanhaa kaavaa... Eipä jaksa sitäkää kattoo enää!!!
:D
Siinäpä meikän TV-sarjamaku, mitä tuli nyt mieleen, mutta jos kysyisit leffoista, niin sit tuliski listaa...
Heheh
Nm;Jonkinmoinen leffafriikki (Ainaki kavereiden mielestä!)
:D- MillaN
...vastaavasti leffoista?
Paras jännäreistä on mielestäni ollut The Others...loppuun asti mielenkiintoinen eikä loppua voinut mitenkään arvata. - Swoop
MillaN kirjoitti:
...vastaavasti leffoista?
Paras jännäreistä on mielestäni ollut The Others...loppuun asti mielenkiintoinen eikä loppua voinut mitenkään arvata.Ktsoin just jenkkiversion The Grudge ja se oli aikasta hyvin tehty...
Ja Ring on kanssa ihan jees.
Nyt etitään just frendin kaa noista ne alkuperäiset versiot, et pääsee jännäämään kunnolla.
Komedioista vanha legenda tuli mieleen, Kauan eläköön Bernie :D:D:D
- merliNella
en katso oikeastaan mitään sarjoja, varsinkaan jenkkihömppää.
Englantilaiset rikos-sarjat on aika hyviä, luontodokumentit ja historiaan liittyvät aiheet.
Taisin olla aika tylsä..?:D
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2582810Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse992257Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä121960Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki841403- 681384
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.181300TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161138Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901120Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos43974- 71973