Jep eli mietin rumpujen soiton alottamista, että onko missään mitään sivustuja joissa ois joitain tietoja rummuista ja kuinka vaikeaa on alottaa rumpujen soitto että onko pakollista käydä tunneilla vai voiko itsestään opua esim. joillain kirjoilla?
Rummut
3
293
Vastaukset
- DjAzze
no empä noista sivuista tiiä, mut ite oon kyllä ihan alottanu rumpujen soiton ilman mitään opetusta, enkä oo koskaan käyttäny mitään kirjoja. tekemällä oppii... matkii vaan kaikkia hyviä rumpaleita, ni siitä keksii kaikkia hienoja jutskia ja keksii itekki kaikkia omia säätöjä ni kyllä se siitä lähtee. itte opiskelu saattaa olla jopa yhtä tehokasta, ku jonku toisen opetus. tai no mistä mä sen tietäisin, ku kukaan ei oo mua koskaan opettanu.. :)
- ~rumpalityttö~
jos ihan alotelija oot ni kannattaa mennä johki opetuksee ainaki vähäks aikaa ni oppii perusteet. paljon auttaa myös joku kauemmin soittanut kamu. ilman kirjoja pärjää rumpujen soitossa hyvin, varsinkin jos soittaa vain ns omaksi ilokseen ja osaa soittaa hyvin korvakuulolta, mutta nuottien lukutaidosta voi olla paljoki hyötyä... itse soitan kirjoista ja päästä, molemmista :)
Paremmin opit jos käyt tunneilla vai etkö jaksa no sithän siinä menee kauemmin oppia muutama komppi soittamaan eikä se mikään pakko oo mut parempi ku ilman rumputunteja. Voi ite oppia joistaki kirjoista ja nuotti vihoista. http://www.levytukku.fi/tamaswingstar.htm käy vaikka
tuolla! Löydät kyllä itekkin kuukelista jos etit suomen kielisiltä sivuilta nimellä Tama Swingstar ni löydät varmasti jotain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619534Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde493020Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja412789- 572601
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1982028- 1031929
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251873Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä511433Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121266- 281241