Voi voi teitä Posiolaisia

Pösilöläisiä

Nyt on sitten tehty posiollakin päätös ottaa pakolaisia kuntaa. Pöytäkirjat ei katoa mihinkään, kun tulee aika jolloin kaivataan tämän päätöksen tekijöitä haetaan.

10

421

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuormurimies

Onko Posiolaisilla scanioita joutilaana,kuskeja vois ottaa tulevista pakolaisista.

• EteläSuomi

Olisi luullut, että Posio säästyy, vaan sekin on päätetty tuhota. Teki Posion päättäjät suuren virheen!!

• Kitkanimaani

Kepulaisten monikulttuuri unelma ja maan islamisoiminen etenee.

• Hyvästirauhallinenposio

Toivottavasti tulevissa vaaleissa muistetaan nämä tunarit ja jäävät mokomat ilman ääniä. Mitään muuta ole tehty ku järjenköyhiä päätöksiä. Turha se on sitte itkeä ku on p***a housuissa, tai oma tytär mamujen kopeloitavana.

• vastauksiakehiin

Jos hieman lievemmin; tuo kopelointi ei vielä tuhoa kenenkään nuoren elämää, mutta siitä ei ole pitkä matka sitten siihen tekemiseen joka voi tuhota ja trtaumatisoida nuoren ,vielä lapsuuttaan elävän alaikäisen. Tuomitsen ehdottomasti myös tuon kopeloimisen. Miten Posion vasurit,kepu,vihreät ,demarit,persut,kristillisdemokraatit ja kokoomus, tuomitsetteko lapsiin kohdistuvaa ,ja yleensäkin toiseen ihmiseen kohdistuvaa ahdistelu, kysympähän vain ? Vastauksia odotellessa !

• kylä

Tiedoksi että perussuomalainen valtuutettu ja ryhmä 2008 vastustivat pakolaisten ottoa Posiolle!!!!!

• enhänseminä
        kylä kirjoitti:

Tiedoksi että perussuomalainen valtuutettu ja ryhmä 2008 vastustivat pakolaisten ottoa Posiolle!!!!!

No johan alkoi tietoa tulla. Onpahan posiolla pari ryhmää jotka ovat vastustaneet pakoloisten ottamista. Kun näitä uusia asukkia sitten ilmestyy Posionkin katukuvaan, kaikki ei varmaan mene kuten stromssöössä, niin muistuttakaa myönteisen päätökesn tehneitä heidän vastuustaan. Vastuuta ei voi pakoilla ja todeta ," enhän se minä, mutta ku ne muut päätti"!

• kylä
        enhänseminä kirjoitti:

No johan alkoi tietoa tulla. Onpahan posiolla pari ryhmää jotka ovat vastustaneet pakoloisten ottamista. Kun näitä uusia asukkia sitten ilmestyy Posionkin katukuvaan, kaikki ei varmaan mene kuten stromssöössä, niin muistuttakaa myönteisen päätökesn tehneitä heidän vastuustaan. Vastuuta ei voi pakoilla ja todeta ," enhän se minä, mutta ku ne muut päätti"!

Nimenomaan näin! Jotka päättivät niin toivottavasti muistavat oman mielipiteensä eivätkä verhoudu muiden taakse. Ei ole pakko olla lauman mukaan vaan oma mielipide esiin vaikka ryhmää vastustaen, koska se on rehellistä toimintaa!!!

• miksivaiti

Kovin on hiljaista tuolla Posion suunnalla. Eikö siellä ole kenelläkään minkaäänalaista kantaa tuohon kuntapäättäjien päätökseen. Ei kai posiolaisetkaan niin tyhmiä ole etteikö mielipidettä olis ?

• Entisaikaan

Suomi ja suomalaisuus on haudattu syvälle.Kepulaiset elävät suuren johtajansa unelmaa ,suomi kuuluu kaikille.Isänmaallisuus on enää haalea muisto.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6082
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      347
      5500
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2747
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      103
      1995
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1738
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1601
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1573
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1484
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1443
    Aihe