Miten periaatteen miehen pankkireissu mahtoi eilen mennä?
Totuus2016 kertoi täällä jokin aika sitten, että hänellä on pankissa käynti ennen joulua ja hän kertoi ostaneensa pankkivirkailijanaiselle suklaarasian. Miten nainen suhtautui tähän asiaan?
Palstan ylläpito näkyi jostain syystä poistaneen tästä aiheesta keskustelun, kun joku oli yrittänyt tästä uutta keskustelua aloittaa.
Periaatteen miehen pankkikeikka
7
239
Vastaukset 7
Niin, mähän itse poistatin sen alkuperäisen viestiketjun osapuolten yksityisyyden suojaamiseksi. Eilen tein uuden aloituksen vähän vähemmillä yksityiskohdilla, mutta joku lantaperseaivo on näköjään poistattanut senkin.
Homma meni todennäköisesti päin persettä, jälleen kerran. Kaksi viikkoa sitten torstaina annoin naiselle lahjani, joka oli siis Pandan Tonttu-suklaata pienessä söpössä lahjakassissa, jonka sisäpohjalle liimasin sydäntarran. Ei joulukorttia, puhelinnumeroa tai mitään. Painotin, että muista malttaa avata vasta jouluaattona. Annoin hänelle aikaa mahdollisen vastalahjan hankkimiseen, jota en koskaan saanut, mutta ei siinä mitään. Tarkoitus oli tammikuun puolella pyytää häntä ulos.
Toissapäivänä 22.12 kysyin naiselta miten hän aikoo joulun viettää. Kuulemma ihan rauhassa perheen kesken ja poikaystäväkin tulee Helsingistä käymään. Siinä sitten tekohymy naamalla selitin että "kuulostaapa kivalta, ihan rauhassa sukulaisten kesken mäkin ajattelin viettää joulua".
Eli nyt ollaan jännän äärellä. Ideaalitilanne olisi se, että he avaavat lahjoja sylikkäin ja eteen osuu söpö kissa-aiheinen yllätyskassi. Kuka huokaisee "oivoi-voi" ja koska, on vielä täysin auki. Nyt mun ei tarvitse tehdä muuta kuin odotella ja käyttäytyä niin, että säilytän kasvoni kaikesta huolimatta.Annatko naisille joululahjaksi suklaata kissa-aiheisessa lahjakassissa? Joo on niin helvetin romanttista. Nyt jätkä oikeesti, mitä helvettiä?! Parempi että tulet oitis syömään Bicky Royal hampurilaisen, jonka ansiosta kasvatat ballsit itsellesi. Niin siis jos ehdit, vai meneekö kaikki aikasi kynsiä hoitaessa?
LOSER! GRAUH!
Bicky Royal - Méér Bicky, Méér Mann!
https://www.youtube.com/watch?v=eY-rbp1kXZ4- mies_86__
Noinhan siinä helposti tuppaa käymään. BTDT if you catch my drift. Hyvää joulua kuitenkin sulle peris ja onnellisempaa uutta vuotta.
En jätä kyllä käyttämättä mitään mahdollista tai mahdotonta keinoa. Olen aiemmin stalkkeroinut kyseistä naista FB:ssä ja huomannut, että eräs sukulaistyttö on hänen kaverinsa, mutta en tiedä mistä he tuntevat. Viime viikonloppuna näin tämän sukulaistytön pitkästä aikaa erään yhteisen sukulaisen luona ja nauratin häntä sekä muita vieraita jutuillani. Hän pitää mua varmaan ihan hyvänä tyyppinä. Tämä ajoitus osui aivan nappiin ja tarjosi mulle syyn lisätä hänet kaveriksi FB:ssä, toivoen että tämä kiinnostava tyttö huomaa Facebookin etusivulla että "Maija Meikäläinen on nyt kaveri henkilön Totuus2016 kanssa".
Pääasia että olen mahdollisimman paljon esillä ja käyttäydyn mahdollisimman normaalisti. En usko että torstaina pankissa turhautumiseni näkyi ulospäin, mielestäni hoidin homman ihan coolisti ja toivotin hänelle hyvää joulua.
Kiitos, samoin sulle mies 86.- RUTS.sanoo.suku
Totuus2016 kirjoitti:
En jätä kyllä käyttämättä mitään mahdollista tai mahdotonta keinoa. Olen aiemmin stalkkeroinut kyseistä naista FB:ssä ja huomannut, että eräs sukulaistyttö on hänen kaverinsa, mutta en tiedä mistä he tuntevat. Viime viikonloppuna näin tämän sukulaistytön pitkästä aikaa erään yhteisen sukulaisen luona ja nauratin häntä sekä muita vieraita jutuillani. Hän pitää mua varmaan ihan hyvänä tyyppinä. Tämä ajoitus osui aivan nappiin ja tarjosi mulle syyn lisätä hänet kaveriksi FB:ssä, toivoen että tämä kiinnostava tyttö huomaa Facebookin etusivulla että "Maija Meikäläinen on nyt kaveri henkilön Totuus2016 kanssa".
Pääasia että olen mahdollisimman paljon esillä ja käyttäydyn mahdollisimman normaalisti. En usko että torstaina pankissa turhautumiseni näkyi ulospäin, mielestäni hoidin homman ihan coolisti ja toivotin hänelle hyvää joulua.
Kiitos, samoin sulle mies 86.Yritä mieluummin saada siltä sukulaistytöltä
bicky_royal kirjoitti:
Annatko naisille joululahjaksi suklaata kissa-aiheisessa lahjakassissa? Joo on niin helvetin romanttista. Nyt jätkä oikeesti, mitä helvettiä?! Parempi että tulet oitis syömään Bicky Royal hampurilaisen, jonka ansiosta kasvatat ballsit itsellesi. Niin siis jos ehdit, vai meneekö kaikki aikasi kynsiä hoitaessa?
LOSER! GRAUH!
Bicky Royal - Méér Bicky, Méér Mann!
https://www.youtube.com/watch?v=eY-rbp1kXZ4Hyvää joulua Bicky myös sulle. Miten muuten sulla meni jouluaatto? Kävitkö aattoillallisela Timpan perheen luona:))))))) Vai teitkö joulupukkivierailun Timpan perheeseeseen?
Mahtoi siellä Liljanlaaksossa Timppa ja Eki sanoa vaan, että oi-voi voi, jos sä tulit paikalle kesken heidän perhejoulun:)))))) Vaikka varmaan talon emännät ottavat sut ihan mielellään tervetulleeksi:))))))))
- Oivoi234
Indy500 kilpailussa sensaatiomaisesti neljänneksi ajanut Alex Rossi panee varmaan tätä misua :)))))))))))))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.491268Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt13995- 93967
- 77663
- 37658
- 26441
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53430- 23417
Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30413Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.15409