20-30v naiset tinderissä

VMP111

Suurimmalla osalla lukee profiilissa "en etsi seksiseuraa", ok, en minäkään. Mut sit kun laitat asiallista viestiä, niin ei joko vastata tai poistetaan matcheista. Jos nainen vastaa, niin keskustelu on sitä, että sinä esität kysymyksiä ja nainen vastailee jotain lyhyesti eikä juuri IKINÄ kysy oma-aloitteisesti yhtään mitään. Eli keskustelu pysyy yllä tasan niin kauan kuin itse jaksan sitä pitää yllä. Noniin. Sit tullaankin tähän dilemmaan, että MITÄ nämä naiset sitten etsivät sieltä? Ei kelpaa seksiseura, eikä kiinnosta tutustuu toiseen (josta on tykännyt). Jos haluaa vaan testata omaa viehätysvoimaansa niin miksi ei voi poistaa sit samantien matcheista kun se on tullut? Tämä säästäisi kaikkien aikaa ja hermoja. En ole enää jaksanut tapaamisia edes ehdotella kun on jotenki niin väsynyttä menoa. Olen kyllä käynyt useammilla treffeillä, mut eipä niistä mitään sen kummempaa ole tullut. Pitäs varmaan poistaa koko sovellus ja katella joskus myöhemmin uudestaan jos olis vähemmän idiootteja tapauksia liikkellä.

38

2611

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmetyttäää

Samaa oon ihmetellyt. Mitään ei puhuta tai kysytä. Itse teen kyllä sit sen päätöksen eli poistan pareista. Samaten nämä, jotka ei vastaa viestiin parin päivän kuluessa. Kyllä sen näkee onko nainen kiinnostunut vai ei. On tälläisellä lähes 190cm pitkällä ja urheilullisella alfauroolla muitakin ottajia;)

Ei meikäläistä ole tinder pareista poistettu, paitsi yks tukevampi toissapäivänä mut itse olisin poistanut sen jokatapauksessa. Välillä tulee vahinkopainalluksia kun painan kaikille sydäntä.

Toinen asia: naiset on niin olevinaan. Luulot on kovat. Miehet viestittää epäviehättävillekin naisille seksimielessä, niin naiset luulevat olevansa haluttuja. Asiahan ei ole näin, tai miten sen nyt ottaa:D? Itsekin voisin panna jotain hyvännäköistä pullukkaa, mutta en voisi missään nimessä seurustella sen kanssa.

• Miehet_pihtaamaan

Toiseen kohtaan liittyen olen kyllä alkanut miettimään, että pitäiskö miesten alkaa vähän rajaamaan sitä missä määrin lähestyy.

En laskenut tarkempaan, mutta viime kerran baarikäynnillä minulle tuli suoria iskuyrityksiä vähintään kahdeksan. Ja naiselle, joka ei mitenkään ollut haku päällä, ei pikkujoulukautta ja pääasiassa seurueensa kanssa jutustelemassa - mikä tekee asiasta täysin hullua. Ja kun huomioidaan noi tekijät, niin vaikka ulkonäköni olisi millainen, niin määrä on selkeästi kohtuuton. Ja oman mutun perusteella näitä tulee yhä enemmissä määrin vaikka kaiken logiikan perusteella pitäisi mennä toisinpäin. En yhtään ihmettele, että joillakin voi alkaa nousemaan k** hattuun ja kuvittelemaan itsestään vähän liikoja, jos meno on tuollaista. Voisi siis olla ihan hyvä, jos miehet alkaisi vähän pihtaamaan noissa lähestymisissä. Ja naisella toki vastuu, että yrittää hulluuden keskellä pitää jalat maassa. Eikä tässä ole edes se riski, että nainen alkaa liikoja luulemaan, vaan jokaisen iskuyrityksen arvo laskee muutenkin. Jos lähdetään sille linjalle, että seksinnälässään miehet yleisesti lähestyvät naista kuin naista - vaikka pitäisivät tätä heikommanlaatuisena, niin millaista arvoa nainen voi lähestymiselle antaa tai ottaa miestä vakavasti? Jos siis nainen haluaa muutakin kuin jonkun yhden yön paneskelun.

Aikamoinen noidankehä, jota kummatkin sukupuolet ruokkii.

Ja uskon myös tuohon, että muutoinkin löytyy niitä jotka ei tosiasiassa hakemassa mitään seuraa vaan muilla vaikuttimilla. Jo ihan senkin vuoksi, että parinhakualustat ovat kehittyneet siihen suuntaan, että houkuttelevat enemmän noita, joilla intressissä lähinnä testata omaa viehättävyyttä suhteessa toiseen sukupolveen. Sinne vain lataa kuvansa, muutamia sanoja heittää ja se on siinä. Ja sitten saat ilmoituksia pääasiassa sen perusteella, miltä kuvasi näyttää. Et sen perusteella, millainen kuva sinusta syntyy kirjoituksesi perusteella.

• puolensajapuolensa

Paistaa kivasti läpi tekstistäsi tuo itseriittoisuus, ihan kuin yrittäisit jotain huonoa itsetuntoa kompensoida...

Ehkä se pönäkkä nainen poisti sut juuri siksi että olet urheilullinen kun koki ettette ole ihan samoista maailmoista. Ehkä se nainen löysi jonkun tai kyllästyi tinderiin. Ei välttämättä liittynyt sinuun mitenkään.

Kaikilla on tinderissä toi sama ongelma tai ainakin tosi monilla. Naisilla ja miehillä. Kukaan ei jaksa kirjoittaa, ohjelma kyynistää kun jutut ei onnistu ja jonkun ajan päästä ei jakseta enää edes yrittää. Unohtuu että on profiili päällä koko ohjelmassa.

• pokwepwokw

Jos ei ole pariin päivään vastannut, niin poistat??? Oho. Minä en Tinderiä koskaan ole käyttänyt, mutta kun olin sinkku, niin Suomi24 palstalta löytyi profiili. Kävin katsomassa viestit kerran viikossa, yleensä pe iltaisin. Että jos sinun kaltainen ihminen olisi laittanut viestiä välillä la-to, niin olisit jo ehtinyt tuumata, että ei tuota... Hehheh. Melko säpäkkää ajattelua sinulla!

• pain.and.suffering

Tinder on juuri tuota. Miehille ihan hitonmoisen työn ja tuskan takana löytää nainen joka ensinnäkin pystyy vastavuoroiseen keskusteluun, näyttää siedettävältä ja saada nainen treffeille asti. Yleensä mitä siedettävämpi ulkonäkö naisella niin sitä huonompi keskustelukyky :D Kaikilla paitsi täydellisillä 190cm miesmalleilla on sama kokemus.
      Ja vaikka saat treffit sovittua niin itse sain valitettavasti kokea että ne peruuntuu 50% todennäköisyydellä kun naiselle tulee "flunssa".

Onhan se aika valitettava tosiasia että me miehet ollaan itse aiheutettu omalla epätoivoisuudellamme naisille tuo runsaudenpula.
      Havainnollistava kuva: http://textingtipsformen.com/wp-content/uploads/2015/01/Tinder.jpg

Mutta jos tarpeeksi jaksaa grindata ja on valmis joustamaan naisen ulkonäöstä, toisinsanoen tyytymään niin kyllä tinderistä voi löytää tyttöystävänkin. Itse olen nyt käynyt jo monta kertaa treffeillä saman naisen kanssa tinderistä.

• Eipystyniineipysty

Voin sanoo et laitan silmät kiiinni ja painan kaikki jatkoon. Mukana on myös yh-äitejä, liikalihavia, todella, todella epäviehättäviä. Mistä tää kertoo? Ilmeisesti näillä naisilla on kuitenkin ottajia:D? En pystyis näiden kanssa etes seksisuhteeseen. No ok, ehkä joku yh-mamma menis jos on oikeesti hyvännäköinen! Korostan: vain seksisuhteeseen! Ei seurustelusuhteeseen, ei!

• pain.and.suffering

Tuo käytös on osa ongelmaa. Useat miehet tekee juuri noin ja tuosta aiheutuu se, että naiset saa mätsin kaikista ketä swiippaa oikealle ja jos nainen kykenee tuohon niin miksi nainen ei olisi äärimmäisen valikoiva?
        Jos miehet olisi yhtä valikoivia kuin naiset niin tilanne tasoittuisi ja naisetkin olisi vähemmän valikoivia kun eivät tiedä saako mätsejä niin helposti.
        Useat naiset valittaa että miesvaihtoehtoja on liikaa..

• Oletpapelle

Oletpa sinä epätoivoinen pelle, jos menet sänkyyn sellaisten kanssa jotka eivät edes sinua kiinnosta. Laadukas nainen ei valitse miestä, joka panee epätoivoissaan kaikkia jolta saa.

• samamieli
        pain.and.suffering kirjoitti:

Tuo käytös on osa ongelmaa. Useat miehet tekee juuri noin ja tuosta aiheutuu se, että naiset saa mätsin kaikista ketä swiippaa oikealle ja jos nainen kykenee tuohon niin miksi nainen ei olisi äärimmäisen valikoiva?
        Jos miehet olisi yhtä valikoivia kuin naiset niin tilanne tasoittuisi ja naisetkin olisi vähemmän valikoivia kun eivät tiedä saako mätsejä niin helposti.

Juurikin näin.

• renee.vienonen
        pain.and.suffering kirjoitti:

Onhan sitten ainakin profiileja ja paskan puhujia mitä vertailla, jos sieltä edes yhtään kunnon profiilia sitten löytyy. Muutoin joutaa kaikki siirtämään roskakoriin.

• simbly-is-that

Naiset etsii seksiseuraa just nimenomaan. Olen usein vonkannut seksiä ja kolme kertaa tänä vuonna saanut. Ei naiset halua parisuhdetta, liian monimutkaista ja liian sitoutuvaa. Seksi, yksinkertaista ja helpot säännöt että vain seksiä, tavataan pari kertaa viikossa.

• mistälöydätsäystävän

Poikkeus vahvistaa säännön. Minä etsin parisuhdetta ja seksi ei kiinnosta. Yhdessä harrastaminen, kotitöiden tekeminen ja ruoanlaittaminen olisi ihanaa.

• tietävämies

Lähes kaikki naiset kirjottaa kaikilla treffipalstoilla, että eivät hae pelkkää seksiseuraa.
      Se on vaan muodollisuus, että kehdataan tavata se mies face to face, ettei mies ihan huorana pidä kun tinderissä pyörii. No onhan se oikeasti seksinperässä. Kunnon panoa se hakee.

• Niihonh

No ei siellä Tinderissä nyt aina voi olla päivystämässä. On meillä naisilla muutakin elämää kuin Tinder. Tinderissä oleminen ei automaattisesti tarkoita sitä, että olisit aktiivikäyttäjä Tinderissä.

• 5657

Niin siis miten ne matchit syntyy jos et ole aktiivikäyttäjä?

• 1897

Tilanne tinderissä on et miesten on tyydyttävä omaan kätöseen tai pantava "alempitasoisia", koska eivät saa mätsejä samantasoisien/paremmantasoisien naisten kanssa.

Naisilla tää johtaa sydänsuruihin ja kaikki on miesten syytä.

• surullista

Tilanne on tosiaan aika hankala miehen näkökulmasta.
        Jos mietitään että mies olisi koko loppuelämänsä ajan yksin ellei suostu tyytymään.
        Mies on ns pakotettu valehtelemaan naiselle jonka kanssa alkaa seurustelemaan, että tykkää hänestä koska jos kertoisi totuuden että on vain tyytynyt siihen mitä saa niin se suhdehan tietysti loppuisi siihen..

• naisennäkökulma

Ja juuri tästä syystä pysyn Tindereistä sun muista kaukana. Minä en suostu tyytymään mieheen, joka ei ole minusta kiinnostunut aidosti. Seurustelusuhde, jossa kumpi tahansa tyytyy toiseen vain siksi kun ei parempaakaan saa, on pelkkää hyväksikäyttöä. Ihan sairasta!

Mieluummin tosiaan olen yksin. Ja sen voin sanoa, että ei se valehteleminen niin itselleen kuin toiselle tuo mitään hyvää sille hyväksikäyttävälle osapuolellekaan. Joo, tietynlaisen suhteen ehkä kyllä. Säännöllistä seksiäkin mahdollisesti. Mutta ei taatusti pysyvää onnea.

• surullista
        naisennäkökulma kirjoitti:

Ja juuri tästä syystä pysyn Tindereistä sun muista kaukana. Minä en suostu tyytymään mieheen, joka ei ole minusta kiinnostunut aidosti. Seurustelusuhde, jossa kumpi tahansa tyytyy toiseen vain siksi kun ei parempaakaan saa, on pelkkää hyväksikäyttöä. Ihan sairasta!

Mieluummin tosiaan olen yksin. Ja sen voin sanoa, että ei se valehteleminen niin itselleen kuin toiselle tuo mitään hyvää sille hyväksikäyttävälle osapuolellekaan. Joo, tietynlaisen suhteen ehkä kyllä. Säännöllistä seksiäkin mahdollisesti. Mutta ei taatusti pysyvää onnea.

Eihän tuo sitä tarkoita, että sinun tarvitsisi pysyä kokonaan pois tindereistä sun muista.
        Voit helposti saada tosirakkautta miehen puolelta jos valitset samantasoisen miehen. Kaikki on naisen valinnasta kiinni, mies ei tee koskaan valintaa.
        Ongelmahan aiheutuu siitä että mies on pakotettu tyytymään alempitasoisempaan, koska naiset on niin nirsoja ja pariutuvat ainoastaan ylöspäin suuresta miestarjonnasta johtuen, jos sinä murrat tämän noidankehän ja valitset samantasoisen miehen niin kyllä mies voi rakastua sinuun.
        Yleensä vain naiset on todella haluttomia joustamaan tiukoista kriteereistään ja se on juuri syy sille miksi miesten on pakko tyytyä.

• naisennäkökulma

Ja kuka sen määrittelee, minkä tasoinen kukin parisuhdemarkkinoilla on? Minusta tuollaiset luokittelut ovat naurettavia. Ja sekin on tullut nähtyä, että kyllä niitä huippunirsoja miehiä on ihan yhtälailla.

Esim. minulle ne tärkeimmät kriteerit ovat aivan muuta kuin miehen ulkonäkö tai rahapussin paksuus. Hyväksyisin itseäni reilustikin vanhemman, eikä ylipainokaan haittaa. Haluan miehen, joka hyväksyy itsensä ja minut sellaisenaan. Sen sijaan jos sisimmästä löytyy vakavia puutteita, kuten katkeruutta, itsekkyyttä tai tuota sinun sanomaasi "tyytymistä kun ei parempaakaan saa", ne ovat täydellinen turn- off. Olen itse ihan ok näköinen, ei mikään kaunotar, mutta lämminsydäminen nainen ja samanlainen mies miellyttää.

Ja eipä ole yllä kuvatun kaltaisia miehiä oveeni koputellut. Kerrotko, mikä noissa kriteereissäni on nirsoutta?

• kasnoin

ja nyt voidaankin miettiä monelleko miehelle kelpais itseään reilusti vanhempi ylipainonen nainen ;) että ketkähän niitä nirsoja ja tasoaan ylempää vaativia onkaan..
        Eli jos ja kun läski pappa ei saakaan sitä reilusti nuorempaa hoikkaa naista, on sekin naisten syy kun mies 'joutuu tyytymään' omanikäiseen ja -tasoseen.

• Urheilullinen96
        kasnoin kirjoitti:

ja nyt voidaankin miettiä monelleko miehelle kelpais itseään reilusti vanhempi ylipainonen nainen ;) että ketkähän niitä nirsoja ja tasoaan ylempää vaativia onkaan..
        Eli jos ja kun läski pappa ei saakaan sitä reilusti nuorempaa hoikkaa naista, on sekin naisten syy kun mies 'joutuu tyytymään' omanikäiseen ja -tasoseen.

Mitä sä selität? En kyllä omasta mielestä hae ylempitasoista. On vaikee löytää edes samantasoista! Harvassa on mätsit jopa alempitasoisten naisten kanssa mikä mun mielestä kertoo aika paljon siitä missä tällä hetkellä mennään.

Sori vaan kaikki alempitasoiset naiset mut joku raja minullakin on ja sen alemmas en voi. Esim. parisuhteessa olisin onneton ja kyse on myös samanhenkisyydestä: itse oon nuori ja urheilullinen mies, niin en mitenkään pysty suhteeseen ylipainoisen naisen kanssa joka makaa kotona. Jotkut laittaa vain pelkkiä kasvokuvia. Jo kasvoista näkee, että ylipainoa on..

• naisennäkökulma

Edelleenkään en ymmärrä tätä luokittelua. Ja edelleen odotan surullista- nimimerkin kertovan minulle, mikä noista kriteereistäni on miehelle niin ylipääsemätön este.

Sen kyllä ymmärrän, jos urheilullinen haluaa kaltaistaan. Samanhenkisen kumppanin kanssa on onnellisempi. Itselleni urheilu ei ole niin tärkeää, mutta huippuunsa treenatut miehet eivät toisaalta niin sytytäkään.

• Herkkupeppuirmeli

Yleisesti ottaen miehillä on AIVAN liian suuret luulot omasta itsestään. Lähes joka ainoa tavallinen pallinaama pitää itseään komeana ja KUVITTELEE joutuvansa tyytymään itseään "alempitasoiseen" naiseen ja inisevät, kun se "omantasoinen" ei vastaa.

• Kokemustaon1

On tultu itse juteltua tuosta kriteeri hommasta muutaman tindermatchin kanssa ja tuo naisten valikoivuus menee sekä kauniiden että rumien puolelle. Kaikki haluavat sen top dogin. Mutta se muutama jalokivi keillä lukee jotain asiallista tekstikentässä saavat sen matchin ja treffit nopeasti yleensä joten hekatoavat sieltä myös nopeasti.

• ylikolkyt33

Kyllä naisillakin on ihan samanlaista. Ei tule viestejä,matcheja yms... Kun yrittää itse jutustella,niin kovin yksipuolista on,niin että alkaa väsyttään ja juttu katkeaa.. No tykkäyksiä on laitettu normaaleille miehille,mitään ei ole tullu takasin. No eipä siinä mitään annetaan olla.

• uskotkoniihin

No ei kai ne julkisesti voi mainostaa seksiseuraa. Maine!
      Tinder on ainostaan seksiseuran hakuun, höhlät luulee hämäävänsä kun kirjottaa et ei etsi seksiseuraa.

• turhanettideitti

Naisilta ei koskaan saa mitään kunnon vastausta mihinkään yksinkertaiseen kysymykseen. Mistä elokuvista pidät, nainen vastaa että komedioista, mistä musiikista pidät, nainen vastaa että suomalaisesta. Naisten kommunikointi taidot on ajalta ennen kun oppivat kirjoittamaan. Naisten viestit ovat kahden lauseen mittaisia muutenkin, miten siinä voi tutustua, menee 50 vuotta ennen kun saa tietää naisesta perusasiat.

• Nubham

Yksinkertaiseen kysymyksiin saa yksinkertaisen vastauksen, niin kuin olet saanutkin.

• "Suurimmalla osalla lukee profiilissa "en etsi seksiseuraa""

Kyllähän ne seksiseuraa etsii, mutta ei kenestä tahansa ja ei juuri sinusta.

Ja muutenkin se seksiseuran etsiminen on naamioitu muuhun, mutta seksiä irtoaa heti kun olette tavanneet ja jos miellytät silmää ja korvaa.

• AP123232

Niin siis vaikka on tykännyt minusta, niin ei silti minusta? :D Kyllä olen huomannut, että seksiä irtoaa nopeastikkin. Ei ole silti jäänyt näistä naisista sitä vaikutelmaa, että olisivat vain sen seksin perässä. En myöskään tykkäile horoista.

• AP123232 kirjoitti:

Niin siis vaikka on tykännyt minusta, niin ei silti minusta? :D Kyllä olen huomannut, että seksiä irtoaa nopeastikkin. Ei ole silti jäänyt näistä naisista sitä vaikutelmaa, että olisivat vain sen seksin perässä. En myöskään tykkäile horoista.

Niin naisillahan on tuo "impress me"-asenne.

Olet jonkin filtterin läpäissyt ulkonäölläsi, mutta kun niitä läpäisseitä on 100, pitää sinun vielä herättää huomio muuten. Voi olla ettei sittenkään mikään riitä, vaan nainen haluaa vain ihailevia viestejä.

Jos taas match on tullut tarpeeksi hyvännäköiseltä mieheltä tai status on riittävä, saattaa nainen olla jopa itse aloitteellinen.

• IsoMjulkku

Kyllä ne ämmät sieltä tinderistä etsii ihan raakaa kyrpää. Ei mulla muuta.

• 45v_M

Itse olen hakenut naisia 35-45 väliltä ja vuoden aikana on tullut tusinan verran matchejä, joista kaksi tenttasi niin hirveästi, etten päässyt tapaamiseen asti.. haihtuivat jossain kohtaa, kun en jaksanut vastailla. Loppujen kans tavattiin ja viimeistään kolmannella tapaamisella tuli seksikin mukaan, joitakin tapailin pidempään ja joidenkin kans riitti yksi kerta. Yksinhuoltajat olivat selvästi anteliaampia ekoilla treffeillä, lapsettomat ovat vaativampia ja haluavat kunnon treffit, ennen seksiä, mutta kun asiaan päästään, niin heiltä sitten saakin kyllä enempi ja helpommin, kun ei ole lapset rajoittamassa. Oman kokemukseni mukaan Tinderissä valtaosa hakee seksiä ja se parisuhde tulee siinä sivussa, jos on tullakseen ja vain murto-osa hakee ensisijaisesti sitä parisuhdetta ja se seksi tulee siinä sivussa, jos on tullakseen. Itsellä on lapset maailmalla, joten nämä seksisuhteet ja tapailut käyvät tähän elämäntilanteeseen kaikkein parhaiten.

• luovutaaan

Tän ketjun perusteella miehet suhtautuu naisiin kuin karjaan. Lehmiä ootte siellä valikoimassa. Taidan sulkea koko Tinderin kun ajattelen että siellä te kaikki ootte oottamassa että pääsette rikkomaan mun sydämen ja mä se etsin vain pitkää kestävää suhdetta. Todellisuudessa ajattelette näin kuin täällä.

• melaamekkoon

Bordellit laillistettava, koska ollaan EU:ssa.

• horo.mikä.horo

Kyrvänhaku mielessähän ne siellä päivystää, 35-45v. akat saattaa olla naimisissakin ja samat on kujeet. Mutta, ei kaikki äijät sieltä löydä näistä itsellensä panoseuraa.
      Jotta käy lääninsonnista, täytyy täyttää joitain kriteereitä.

Jos nämä kriteerit täyttää, silloin saattaa päästä tuohon virkaan hieman pienempituloinenkin ja alemmin koulutettu, ehkä tosin joutuu vähän totuutta muuntelemaan ja hieman näyttelemään.

Kyrpää haetaan, mutta ei kuiten voida sitä siellä eikä oikein muuallakaan ihan kaikelle kansalle julistaa.

• Dr.Dick

Tässä nainen sai mitä ansaitsi!

kiinnitä huomiota kohtaan "Aman oli lähetellyt tälle viestejä kuuden kuukauden ajan, mutta Kayla ei vastannut mitään"

Kayla paljastaa hieman Aman-nimisen deittikumppaninsa taustoja. Nainen kertoo muun muassa, että Aman oli lähetellyt tälle viestejä kuuden kuukauden ajan, mutta Kayla ei vastannut mitään ennen Amanin ehdotusta lähteä merille.

Jos ei 6 kuukauteen viitsi edes vastata, mitä muuta voisi odottaa?

Tämä siis paljastaa, että nainen itse on lähinnä rahan, ei rakkauden perään.

Miksi siis on muka jotenkin törkeää mieheltä kutsua nainen treffeille, mutta seksittää toisen naisen kanssa. kun nainen itse on jättänyt vastaamatta viesteihin 6 kk ajan, ja vastannut vasta, kun mies tarjoaa veneretkeilyä?

Tosiasiassa nainen sai, mitä ansaitsi, näin minäkin kohtelisin rahan perässä olevaa naista !

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      72
      3142
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      34
      2002
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      290
      1661
    4. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      115
      1632
    5. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      273
      1257
    6. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      29
      1164
    7. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      91
      1140
    8. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      120
      1064
    9. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1050
    10. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      98
      1043
    Aihe