Sitten kun pari on jo yhdessä niin naisen rakkaus voimistuu koko ajan mutta miehen rakkaus ja kiinnostus vähenee koko ajan.
Näin se on! Et fuck yout vaan kaikille ja hellurei!
Tavoittamaton rakkaus on voimakkainta ja suurinta!
13
305
Vastaukset
Mulla valitettavasti laimenee. Odotan sitä oikeaa, jonka kanssa näin ei kävisi... Alun ihastumisen jälkeen jotain aina ikään kuin lässähtää, en edes tiedä olenko koskaan ollut rakastunut. :(
- yönhöpinää
Olen viime aikoina paljon miettinyt, etten ole itsekään tainnut rakastaa ketään. Sen takia mikään ei ole kestänyt. On sekin kauhea kohtalo.
- OletValehtelija
Valhe.
- erika-täti
Minua kinnostaisi tietää, minkälaisia parisuhteita MikkoMekaanikolla on ollut ja kuinka paljon?
Laitahan Mikko rakkaus-cv jossain muodossa näytille, niin voimme sitten keskustella siitä, pitääkö väittämäsi yleisellä tasolla paikkansa vai ei.
Rakkaus ei ole sama asia kuin ihastuminen. Ihastuminen on osa rakkautta. Tuli ensimmäisenä mieleen siementen istuttaminen ja taimien koulaus... Jos MikkoMekaaniko on köyhä, niin hänen kohtalonsa on tyytyä liikuntaa vihaavaan pulleaan kääpiöön, joka vielä luultavasti tupakoi sossun ja boy frendin piikkiin. Mukava mies ei pukille pääse, jollei autotallista löydy Porsche tai vastaavaa. Jos "MM" reklamoi esim. tupakoinnista, niin rakkaus laimenee ja näin edelleen.
- erika-täti
Jopas sulla on kessuttelu mielessä...Oletko suunnitellut piippuhommien lopettamista, vai mistä moinen innostus asiaan?
- Palstan.Rumin.Mies
Autotallista löytyy nimenomaan se vastaava ja tavallinen. Eikä siltikään pukille pääse:) Tosin pukkia en kaipaakkaan vaan naista kaipasin mut ne ajat on olleet ja menneet. Mukavaa joulua!!
- crux
Myönnän kyllä että tavoittamaton rakkaus on suurinta juuri siksi että se patoutuu kohteen ollessa tavoittamaton tai välttämättä sitä kohdetta ei ole edes olemassa. Pitäisi kuitenkin sallia myös se tavallisempi rakkauden muoto jossa kohde on läsnä ja tunteita osoitetaan, mutta ne virtaavat silloin vapaana ja joskus aika tasaisenakin virtana. Joskus virta jopa pysähtyy ja jäätyy. Sattuuhan sitä luonnossakin - mutta ihmisille ei yleensä sellaista sallita.
Ei ole Sukupuolesta kiinni vaan Yksilöistä, jotkut kykenee toiset ei ja sitten jotkut ovat ehkä jotain tuolta väliltä.. ;P
Jos Rakkaus ei ole Vastavuoroista ja MolemminPuoleista, niin se on enemmän tai vähemmän epätasapainossa olevaa Rakkautta, joka ei pidemmän päälle ole hyvä juttu.. Ainakaan sen Rakkauteen kykenevän kannalta.. ;P
Vääränlainen suhde ja/tai vääränlainen kumppani ei ole hyvä juttu oikeastaan miltään kantilta katsottuna.. Samankaltaiset ja SamallaTaajuudella olevat Yksilöt ovat Suhteen TasaPainoisuuden kannalta parhaimmat kumppanit toisilleen.. ;P
Epätasapainoisessa suhteessa suhteen lämpimämpi, kiltimpi, herkempi jne. tulee yleensä kärsimään enemmän tai vähemmän.. Ainakin enemmän, kuin se toinen.. Ja "kärsimykset" näiden yksilöiden välillä on ihan erillaisia monella eri tavalla ja tasolla.. ;P- erika-täti
Joo, ja nythän mä vasta hokasin sen vanhan totuuden murrosikäisistä...Nimittäin murrosikäisillä on taipumus rakastua "tavoittamattomaan" eli johonkin julkkikseen/idoliin.
En nyt muista miten se kuvailu meni (enkä jaksa kuukkeloida) mutta jotain sellaista se on, jossa hormonimyrskyn keskellä puberteetti-ikäinen rakastaa palavasti jotain tavoittamatonta, koska tavoittamaton on keskenkasvuiselle murkulle turvallinen rakkauden kohde. Keskennkasvuinen ei odota, eikä luultavasti edes haluaisikaan, että rakkauden kohde tulisi yhtäkkiä eläväksi ihmisolennoksi murkun elämään.
Ehkä tämän palstan väittelyissäkin pitäisi ottaa huomioon, että osa keskustelijoista on käytännössä lapsia? - ihyiuiui
erika-täti kirjoitti:
Joo, ja nythän mä vasta hokasin sen vanhan totuuden murrosikäisistä...Nimittäin murrosikäisillä on taipumus rakastua "tavoittamattomaan" eli johonkin julkkikseen/idoliin.
En nyt muista miten se kuvailu meni (enkä jaksa kuukkeloida) mutta jotain sellaista se on, jossa hormonimyrskyn keskellä puberteetti-ikäinen rakastaa palavasti jotain tavoittamatonta, koska tavoittamaton on keskenkasvuiselle murkulle turvallinen rakkauden kohde. Keskennkasvuinen ei odota, eikä luultavasti edes haluaisikaan, että rakkauden kohde tulisi yhtäkkiä eläväksi ihmisolennoksi murkun elämään.
Ehkä tämän palstan väittelyissäkin pitäisi ottaa huomioon, että osa keskustelijoista on käytännössä lapsia?Kaukorakkaus on kaikille turvallinen kohde.. Ei se näytä ikää katsovan.. :)
erika-täti kirjoitti:
Ehkä tämän palstan väittelyissäkin pitäisi ottaa huomioon, että osa keskustelijoista on käytännössä lapsia?No voi olla, kun itsellä tuollaista juttua ei ole tainnut ikinä olla.. Ainakaan tuossa muodossa.. ;P
En kyllä ole fanittanut tai "idolisoinut" oikeastaan mitään ikinä.. Arvostanut olen, mutta se on ihan eria asia.. Ja se muodostuu ihan jostain muusta, kuin jonkun statuksesta, resursseista, ulkonäöstä tjms.. Eli Arvostus muodostuu ihan Yksilöstä/Yksilöistä itsestään.. Joskus on tullut annettua arvostusta väärillekin yksilöille (ja tulee annettua), jos/kun ihan koko Kuva ei ole ollut syystä tai toisesta tiedossa.. Välillä kyse on siitä, että yksilö on itse antanut itsestään enemmän tai vähemmän väärää kuvaa ja välillä siitä, että olen itse syyllistynyt ItsePetokseen.. Useammissa tapauksissa luultavasti molempia asioita.. ;P
Tämä aika taitaa muutenkin tukea tuota käytöstä ja narsismia vahvasti.. Eikä asia näytä ainakaan parempaan suuntaan olevan menossa.. Mun mielestä tässä ajassa on paljon haasteita aidolle, rehelliselle ja puhtaalle kumppanuudelle, sitoutumiselle, rakkaudelle jne.. Ihan kuin niitä yritettäisiin tarkoituksella ajaa alas tai ainakin sabotoida monella eri tavalla.. ;P
Mut voihan se olla, että suurin osa ihmisistä on vain mitä on.. Eli tämä aika tuo rehellisen totuuden vain selvemmin esille jne.. Mut toisaalta kaikki vaikuttaa kaikkeen.. Ja jos ja kun ihmiset kasvavat jopa nuoruudesta asti tietynlaisessa ympäristössä ja tiettyjen vaikuttimen vaikutuksessa, niin kyllähän se heihin oman jäljen jättää ja heitä muokkaa tietynlaiseksi.. Kun nämä asiat kerran vaikuttavat aikuisiin ihmisiinkin näin vahvasti.. Vaikka lapsuus/nuoruus olisikin ollut enemmän tai vähemmän toisenlaisiin arvoihin ja esimerkkeihin pohjautuvaa.. ;P
En oikeasti tiedä kuinka paljon sellaisia yksilöitä on ollut aikaisemmin ja on nykyään, jotka "näkevät metsän puilta", eli sellaisia, joilla on luontaiset ominaisuudet rakastaa ja sitoutua kumppaniin.. Niin Myötä, kuin VastaMäessä.. Mut sen tiedän, että näitä "Joutsenia" tarvitaan kaksi kappaletta hyvään ElämänKumppanuuteen.. Muuten on luvassa enemmän tai vähemmän Draamaa ja/tai Tragediaa.. ;P
Monella kyvyt/ominaisuudet tuntuvat riittävän JotenKuten siihen Yksilökohtaiseen biologisen ihastumisvaiheen aiheuttamaan siteen loppumiseen asti.. Joillakin tämä tosin tuntuu olevan erittäin lyhyt tai sitten haetaan jotain Just tiettyä AlkuHuuman Suurinta Fiilistä, eli jotain Ihastumisvaiheen HuippuKohtaa..
Ja sitten on ne Yksilöt, jotka "rakastuvat" ja "rakastavat" enemmän tai vähemmän niihin resursseihin, statuksiin yms.. Kun näistä on ollut juttua paljon ja myös ihan kokemuksia itse kullakin, niin olisi mukava tietää, kuinka paljon tähän asiaan vaikuttaa oikeasti Biologia ja kuinka paljon Ulkoiset vaikutteet ja lapsuudesta asti opitut toimintamallit jne.?.. ;P
Ei se mua sinällään haittaa, jos esim. naisiin on "ohjelmoitu" biologisesti "rakkaus" miehen statukseen, resursseihin ja miehestä saatavaan hyötyyn jne. enemmän tai vähemmän, eikä niinkään mieheen itseensä.. Se vain pohdituttaa enemmän tai vähemmän ihan siltä kantilta katsottuna, että mitä se "Rakkaus" ihan oikeasti on itse kullekin.. ;P
Toki näen itsekin eroavaisuuksia yksilöiden välillä paljonkin SukuPuolesta riippumatta näidenkin asioiden suhteen, mutta tietyn kaavan mukaan monesti mennään vaikka se toisten kohdalla hieman "laimeampana" näkyy, kuin taas toisten.. ;P
En tiedä saako tosta AivoLimasta mitään selvää.. Mut kuhan taas pohdin jotain.. ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943692
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453084Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.912661Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572390- 612378
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172327- 1232266
Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212244Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212193- 642070