Minä sain toiveeni mukaisesti epilaattorin ja geisha-kuulat.
Mitä saitte joululahjaksi?
51
824
Vastaukset
Neljä kirjaa, boksereita, ikkunaraapan, renkaanpaikkausaineen, sporttikerraston ja pussillisen supersalmiakkia. Niin ja hienon ledilampun magneetilla. Ikkunaraappa ja renkaanpaikkausaine olivat kyllä ylitse muiden, kun ne oli mun omilta muksuilta. Ne on tarpeellisia ja varmasti pitkään mietittyjä lahjoja. Lämmittää mieltä, että en saanut mitään suklaakonvehtia tai partavaahtoa, vaan tarpeellisia, hyödyllisiä asioita ja roppakaupalla rakkautta. :)
- pehmeä.sileä.poski
eikö partavaahto ole tarpeellinen tietysti se on tarpeeton jos sitä ei tarvi käyttää
pehmeä.sileä.poski kirjoitti:
eikö partavaahto ole tarpeellinen tietysti se on tarpeeton jos sitä ei tarvi käyttää
Niin, no oishan sekin jos käyttäs, mutta toisaalta vaikka käyttäs, niin ehkä lapsi näkee jääraapankin tarpeellisemmaks. :D
- Olly_Murs
Itseltäni kopan keppanaa ;)
Aika laiha joulu oli lahjojen suhteen, mutta toisaalta ihan hyvä niin. Mä en minimalistina juurikaan välitä mistään turhasta muovikrääsästä.
Jotain kahvipaketteja, keksipaketteja sekä yhteensä 110e rahaa sain kahdelta yli 80-vuotiaalta mummelilta. Siinä ne lahjat oikeastaan olikin.- Silmien_välliin
Oletko ryssän desantti?
- Iisakki--
Aijaijai, nyt on erika-tädin pinppi kipiä ja verta tihkuvia näppulöitä täynnä, rupinen broileri ei ole houkutteleva näky, se epilaattori repii ja raastaa karvat juurineen irti, auts täti huuttaa tuskasta kuin pieni possuressu.
Harmillista taas yksi täti tuhoaa kauniin ja seksikkään tussupusikon.
Geisha-kuulat 👍, hieno juttu pitää lihaskuntoa yllä.- AmaIia
On epilaattori parempi kuin laittaa jesarin pala karvoitukselle ja kiskaista karvat pois. Tee se itse-vaha, mutta sattuu turhan paljon.
- että.silleen
500g Fazerin Vihreitä Kuulia, 3 x AfterEight 300g,
hopeisen pienen sydämen ja ketjun, kerraston, 10kpl leffalippuja,
silkkihuivin MarjaKurki -1988v. (huutokaupasta)No jokos työhommat on helpottanut, vai painatko yhtälailla pää kolmantena jalkana joulunakin? :)
- TyranBanksit
Jotku makeiset on kyllä melkoisesta tylsänmakuisuudestaanki huolimatta joulutunnelmantekoon välttämättömiä apuja. Noiden vihreiden kuulien ja aftöeittien lisäksi vielä budapestit ja juhlapöydän konfliktit (se missä on ananaanmakuinen ruutukuviomakeinen. Hyasintin hajua täytyy myös olla
- että.silleen
tähänsekaappi kirjoitti:
No jokos työhommat on helpottanut, vai painatko yhtälailla pää kolmantena jalkana joulunakin? :)
Nukkunut, syönyt, kyläillyt ja syönyt, kävin palstailemassa muutaman kerran täällä, ja taas nukkumassa. Piti käydä suihkussa, nuutunut olo... ei kun lisää unta palloon!
Huomen alkuillasta menen tupareihin ja olen niin kauan kuin viihdyn!
Vanhempani ovat systerin luona kaikki joulun pyhät.
Hoivalla hoitajat töissä ja aamu- ja iltavuorossa kummassakin vielä opiskelija apuna. Keittiö on miehitetty ja varahenkilö tiedossa...
(en joudu töihin... koskaan en voi 100% varmaksi kuitenkaan tietää...)
Hyvää yötä, nyt kaikille palstalla olijoille ja täällä sattumalta myös kävijöille! - että.silleen
että.silleen kirjoitti:
Nukkunut, syönyt, kyläillyt ja syönyt, kävin palstailemassa muutaman kerran täällä, ja taas nukkumassa. Piti käydä suihkussa, nuutunut olo... ei kun lisää unta palloon!
Huomen alkuillasta menen tupareihin ja olen niin kauan kuin viihdyn!
Vanhempani ovat systerin luona kaikki joulun pyhät.
Hoivalla hoitajat töissä ja aamu- ja iltavuorossa kummassakin vielä opiskelija apuna. Keittiö on miehitetty ja varahenkilö tiedossa...
(en joudu töihin... koskaan en voi 100% varmaksi kuitenkaan tietää...)
Hyvää yötä, nyt kaikille palstalla olijoille ja täällä sattumalta myös kävijöille!Hups, katsoin kelloa; VRK on vaihtunut! Siis TÄNÄÄN alkuillasta menen tupareihin.
että.silleen kirjoitti:
Hups, katsoin kelloa; VRK on vaihtunut! Siis TÄNÄÄN alkuillasta menen tupareihin.
Eli vauhtia piisaa, vaikka varsinaiset leipähommat ei työllistä. No meikämanne se painaa vaan joulunpyhätkin töitä, mutta kyllä saisivat laittaa lain, että Jouluna ois kaikki paikat kiinni ja tosiaan se joulunrauha olis jokapaikassa.
Tosin taas hoitajia kävi sääliks, kun isä joutui tarkastuttamaan itsensä tässä pyhinä. Ei oikein saanut henkeä vaakatasossa, mutta onneksi syy taisi olla lähinnä henkinen. :) Eikä ollut ainut potilas. :/
Vietähän tänään hauskaa kunnolla. :)- että.silleen
tähänsekaappi kirjoitti:
Eli vauhtia piisaa, vaikka varsinaiset leipähommat ei työllistä. No meikämanne se painaa vaan joulunpyhätkin töitä, mutta kyllä saisivat laittaa lain, että Jouluna ois kaikki paikat kiinni ja tosiaan se joulunrauha olis jokapaikassa.
Tosin taas hoitajia kävi sääliks, kun isä joutui tarkastuttamaan itsensä tässä pyhinä. Ei oikein saanut henkeä vaakatasossa, mutta onneksi syy taisi olla lähinnä henkinen. :) Eikä ollut ainut potilas. :/
Vietähän tänään hauskaa kunnolla. :)Ettei olis sydämen vajaa toiminta ja vettä keuhkoissa? Tuli ensimmäisenä mieleen, eikä siinä hoitajien tarkistukset riitä.
Pika-apuna iso tyyny patjan alle päätypuoleen ja normaalit tyynyt sitten patjan päälle, niin on hieman koho asennossa nukkuessaan... kevyempi hengittää!
Aika yleinen vaiva vanhuksilla tuo sydämen vajaatoiminta ja jollei siihen saada lääkäriltä apua... se ei ole leikin asia.
Hetken kuluttua on keuhkokuumeessa ja heikoimmat vanhukset lääkityksestä huolimatta... saattavat menehtyä siihen tai jälkitauteihin.
Suosittelen kunnollista lääkärintarkastusta...ensiavun jälkeen,siellä kun on hiukan ylimalkainen tarkastus näin juhlapyhinä kaiken kiireen keskellä... priorisoivatkin!
"Kyllä saisivat laittaa lain, että Jouluna ois kaikki paikat kiinni ja tosiaan se joulunrauha olis jokapaikassa. "
Juu näin on... palakoot rakennukset ja ihmisetkin samantien. Palokunta vapaalle!
Vanginvartiat vapaalle, samoin vangit... kun ei ole vartioita. Ja kun poliist ovat vapaalla... on roistoilla hyvät työ olosuhteet.
Sairaaloista potilaat kotia... henkilökunta joululomalle. Eikä joulun jälkeen olis enää ruuhkaa sairaaloissakaan... luonnollinen poistuma olisi hoitanut ruuhkat.
Tosin hautausurakoitsijoilla ja papeilla töitä riittäisi yllinkyllin.
Tässä kohtaa kannattaisi olla kukkakaupan pitäjä... kiiruutta pitäisi seppeleiden ja kukkavihkojen teossa. Ihan vaan muutamia esimerkkejä mainiten...
Jos nyt kuitenkin pidettäisiin tämä yhteiskunta tällaisena... edes jotenkuten toimivana yhteisönä, jatkossakin. Vai mitä? =)
Kävin ruokalassa syömässä... mannapuuroa ja luumusoppaa, kuppi kuumaa vasta keitettyä pannukahvia ja kuohukermaa kermanekasta.
Ruokalassa oli tosi iloista porukkaa syömässä ja kuuntelivat samalla joululauluja...
V-M Loiri lauloi tontu-ukosta...♫♫♫
-Joo kiitos, vietän mukavan illan ystävieni luona tosiaan tänään.
Rattoisaa työpäivää sinullekin ja vielä mukavampaa vapaa iltaa!
. että.silleen kirjoitti:
Ettei olis sydämen vajaa toiminta ja vettä keuhkoissa? Tuli ensimmäisenä mieleen, eikä siinä hoitajien tarkistukset riitä.
Pika-apuna iso tyyny patjan alle päätypuoleen ja normaalit tyynyt sitten patjan päälle, niin on hieman koho asennossa nukkuessaan... kevyempi hengittää!
Aika yleinen vaiva vanhuksilla tuo sydämen vajaatoiminta ja jollei siihen saada lääkäriltä apua... se ei ole leikin asia.
Hetken kuluttua on keuhkokuumeessa ja heikoimmat vanhukset lääkityksestä huolimatta... saattavat menehtyä siihen tai jälkitauteihin.
Suosittelen kunnollista lääkärintarkastusta...ensiavun jälkeen,siellä kun on hiukan ylimalkainen tarkastus näin juhlapyhinä kaiken kiireen keskellä... priorisoivatkin!
"Kyllä saisivat laittaa lain, että Jouluna ois kaikki paikat kiinni ja tosiaan se joulunrauha olis jokapaikassa. "
Juu näin on... palakoot rakennukset ja ihmisetkin samantien. Palokunta vapaalle!
Vanginvartiat vapaalle, samoin vangit... kun ei ole vartioita. Ja kun poliist ovat vapaalla... on roistoilla hyvät työ olosuhteet.
Sairaaloista potilaat kotia... henkilökunta joululomalle. Eikä joulun jälkeen olis enää ruuhkaa sairaaloissakaan... luonnollinen poistuma olisi hoitanut ruuhkat.
Tosin hautausurakoitsijoilla ja papeilla töitä riittäisi yllinkyllin.
Tässä kohtaa kannattaisi olla kukkakaupan pitäjä... kiiruutta pitäisi seppeleiden ja kukkavihkojen teossa. Ihan vaan muutamia esimerkkejä mainiten...
Jos nyt kuitenkin pidettäisiin tämä yhteiskunta tällaisena... edes jotenkuten toimivana yhteisönä, jatkossakin. Vai mitä? =)
Kävin ruokalassa syömässä... mannapuuroa ja luumusoppaa, kuppi kuumaa vasta keitettyä pannukahvia ja kuohukermaa kermanekasta.
Ruokalassa oli tosi iloista porukkaa syömässä ja kuuntelivat samalla joululauluja...
V-M Loiri lauloi tontu-ukosta...♫♫♫
-Joo kiitos, vietän mukavan illan ystävieni luona tosiaan tänään.
Rattoisaa työpäivää sinullekin ja vielä mukavampaa vapaa iltaa!
.No sama kävi itselläkin mielessä, mutta lääkäri tuumasi ettei henki vingu?! Ja kysyin isältäkin, onko jotain nesteen tapaista keuhkoista tullut yskiessä, mutta ei kuulemma. Keuhkokuvatkin normaalit ja saturaatio näytti olevan satasen luokkaa, kun kävin siinä katsomassa häntä. Mutta voi tosiaan olla parempi setviä pyhien jälkeen tuota lisää. :/
No siis, kyllähän on totta, että pitää porukkaa olla töissä. Johan mainitsin nuo hoitajatkin ja onhan muitakin tärkeitä töitä, mitkä pitää suorittaa, oli joulu tai ei. Mutta ehkä kaupalliset ja teolliset hommat on jotenkin ahneutta, mutta eipä se yhden miehen mielipiteen takia sellaista rahanroisketta noin vaan päästetä pois. :)
Ehkä siis tarkoitan lähinnä, että harmittaa tälläinen ahneus jouluna. Teenpähän tässä parhaillaan muhkeeta tiliä itsekin, mutta vaihtaisin nyttenkin tämän palkan kevyesti rakkaiden kanssa oleskeluun.
Mikä lie purkaus tullut kirjoitettua, mutta juuri nyt olisi minun rakkaani minun kotona lasteni kanssa, jotenkin tekisi mieli vaan olla heidän kanssaan, eikä käkkiä täällä jonninjoutavana, vaan tekemässä rahaa. Mutta hyvä kiukuta tänne, kun melskata oikeesti. :)
No kiitos toivottelusta ja kyllä se rattoisasti menee, kun lueskelee joululahjakirjaa ja mussuttaa karjalanpiirakoita evääksi. :)Kurkkaappas joutessas tää... http://keskustelu.suomi24.fi/t/14649545/teoriaa-taas--- ja mietippä mitä päsähtää mieleen. :-) Sain jonkun idean, järjellisen selityksen. Ja haluan tuonne ajatuksia. :-D
- Kiltti-ja-kunnollinen
en mitään saanut
- realvihatipunen
En saanut mitään, ainakaan vielä aattona. En mä kyllä ole ostanut itekään mitään kenellekään, että oikein hän se menee. Enpä kyllä edes juurikaan näe ketään nyt joulun aikaan.
Joulukortteja laitoin itse enemmän kuin sain. Monesti en ole laittanut yhtään mutta saanut jokusen. Eli ihan oikein sekin meni. Nyt minusta oli vaan kiva laittaa kortteja, en velvollisuudesta laittanut. - munmielestäni
joulahjoista en perusta yhtään mitään !! Mieluummin ostan itse silloin, kun jotakin tarvitsen, Turhuuksien turhuutta, ja mitäpä lahjan antaja voi takuuvarmasti tietää, että lahja miellyttää myös lahjansaajaa. Mieluummin lahjaksi selkeetä rahaa.
Leivänpaahdin, sarjan miesten kauneudenhoitotuotteita ja tytöiltä valokuvan jossa he istuva pieninä sievinä tyttöinä isin kanssa pikaruokaravintolassa.
Itseltäni sain lahjaksi krapulan jota sairastan paraikaa.- että.silleen
Jumala tautia puolella pahentakoot! Itse hankittua,ehkä vähempi ois ollut parempi?
Joka tapauksessa sen olis pitänyt helpottaa jo. Ja mitä tästä opit? Tuskin et mitään! että.silleen kirjoitti:
Jumala tautia puolella pahentakoot! Itse hankittua,ehkä vähempi ois ollut parempi?
Joka tapauksessa sen olis pitänyt helpottaa jo. Ja mitä tästä opit? Tuskin et mitään!Tauti ei ollut paha, mutta makailin varmuudeksi sängyllä ja palstailin kun en halunnut rasittaa itseäni turhalla touhulla.
Opin tästä kuitenkin sen, että ainakin krapulassa mies kaipaa naista, jalkakylvyt ja ruuat sänkyyn olisi kelvannut eilen.
- kaisanoasaa
En saanut joululahjoja, en niitä odottanutkaan. En itsekään ostanut lahjoja kenellekään.
- gyhjrtjyrtyj
Joululahjojen oston ajattelukin on kyllä jo aika lailla liian raskasta. Rentoa ku ei tarvi ressata ristuksen vertaakaan. Ei leivomisia, ruokien tekoa, siivouxia, kodin koristelua, korttien lähettelyä, joulukuusen laittelua, joulukirkossa tai kauneimm .j-lauluissa käytiä, lahjojen ostelua.....Ei laskeudu joulurauhaan ollenkaan nii välttyy lomaltapaluuressistäkin
- asdfvda
Veenkeitin, valkosipulinmakuisia pilailukarkkeja, Aladdin-rasian, suklaalättyjä, bokserssit, navikaattori....PÅilakarkit on siinä' mielessä hyviä että saatan onnistua siskon lastne kanssa viahtamaan ne parempiin, ne kun näyttääsalmiakkikarkeilta ulkoisin puolin
- lumiainaturhaaon
Vitusti jotain valkoista turhaa paskaa tuli taivaasta tänne maahan. Pirun kiva joululahja
- haluuntyttöystävän
Sain isältä turpaan, kun sanoin että en vieläkään ole löytänyt tyttöystävää. Sanoi, että ens kerralla käy pahemmin.
- dsfgdfgb
Eikö isä tiiä että isäänsä vihaavalla pojalla ei hirveesti riitä enerkiaa tyttöystävän hakemiseen
- tonttutoi
Minä sain, no niin, kaksi jouluvierasta! Sain myös suklaata, suklaakonvehteja, kahvipaketin, joulutähden ja ja ja....
- Tekniikkasukeltaja
Kummallista, mutta sain muun krääsän (kirjat) lisäksi XDEEPin painotaskut.
(Reps)- Tekniikkasukeltaja
Jos olisin nainen, niin varmaan tuosta hyvästä voisin antaa pukille pillua.
Joulupukki on kuulemma hetero, toisin kuin kaikenmaailman kardinaalit.
(Reps)
- zönggö_off
Sain samat ja vielä vaa'an lisäksi. :)
- Ikis..M
Äitee tirvas nokkaan kun en pessyt käsiä ulkoa tullessa. Kiva lahja.
- että.silleen
Äläs nyt trolli! Säntillisenä äijänä Ikis ei unohda pestä käsiään, eikä hänen äitinsä kohtele poikaansa ikinä kaltoin.
- Ikis..M
että.silleen kirjoitti:
Äläs nyt trolli! Säntillisenä äijänä Ikis ei unohda pestä käsiään, eikä hänen äitinsä kohtele poikaansa ikinä kaltoin.
Juurikin noin, itse en viitsinyt edes tuota trollin viestiä kuitata kun tiesin että kaikki tajuaa trolliksi. Äiti tosiaan kohteli liiankin hyvin, laittoi vielä lähtiessä kirjekuoren mukaan jossa rahaa, meni vähän ylitse kun minusta oli ihan liikaa mutta äidit nyt vaan on semmoisia :)
- Toiveikkaana..tai
Säästöpakkauksen kortsuja, vielä kun näille löytyisi käyttöä
- n28hki
Rahaa, suklaata, glögiä, joulukarkkeja, ravintolaillallisen, kynttilän ja mukin :)
Sukkia, korttipeli, rahaa ja sähköpiano, sekä 4:n kirjan pianonsoitto opas.
- 17p4
Moottorisahan, paksua köyttä, rauhoittavia ja alkoholia, viidakkoveitsen, pianonkielen ja vesurin.
Naisasialooseri, suoer-atm ja muut turhat. Voin tulla tappamaan teidät nyt. Paljain käsinkin käy. Nyrkeissä on sen verran paljon voimaa.- pärinäcorona
asiaa!
- TSoini
Tuollaiset tarpeelliset lahjat on kovoja saada. Ei turhaa krääsää.
- yhteiskunnanelätti
Ulosottomieheltä ja sosiaalityöntekijöiltä sain lahjaksi Dildosetin jotta lopettaisin pentutehtailun.
- Ätmi-sinkku
Sain pahan mielen kun en saanut lahjoja.
Tänä jouluna sain todisteen siitä, että kannattaa olla välilöissä naisten kanssa, ilmeisesti olen hoidellut asiani mallilla, koska lahjat olivat myös minulle mieluisat. mm sain...
http://bit.ly/2hgiN6W
http://bit.ly/2hguA57
http://bit.ly/2hgtIxq
Muutama virhearvio sekoitti koko loppuvuoden suunnitelmat, mutta samalla se opetti, mitä luottamus ja toisten kunnioittaminen tarkoittavat. Ne ovat keskeisiä arvoja minulle niin henkilökohtaisessa elämässä kuin kavereiden kanssa tuolla kuppiloissa pyöriessä. Joinakin niinä aamuina kun olen herännyt vieraasta sängystä, sytytän tupakan ja vedän savut syvälle keuhkoihin. Olen kiitollinen ihmisten välittämisestä, lämpimistä ajatuksista ja jakamisesta. Kaikki ne naiset joille olen antanut, ovat olleet ihania.- Lääkelehtinen
Sain teoksen Opas hyvään ätmiyteen.
- Kyyninenkylmäkkö
En saanut aattona mitään. Näin olikin tarkoitus ja tänä vuonna en turhaan ostellut muillekaan. Itteeni kyllä lahjoin pienellä mökillä :P Siihen menee monet seuraavatkin joulut muiden lahjomisista. Tämän vuoksi ei pahemmin kutsuja tullutkaan mihinkään kun kerroin etten ostele lahjoja vaikka ruokaa toisinkin mielelläni. Siitä en tingi.
Mutta kun ikäni ollut suvussa ja tuttavapiirissä se "tapaus" joka ei kuulemma tarvitse mitään niin päätin etten enää muitakaan muista. Tylyä joo vaan mitta tuli täyteen. Paljon toiveita olen toteuttanut aikanaan opiskelijanakin typeryyksissä veronpalautuksista ja silloin jaksoin uskoa siihen antamisen iloon.. Enää en. Toki ex-mies jotain pientä osti aina ja häntä muistankin erikseen jos joskus voitan lotossa.
Aikansa kun ostat ajatuksella muille ja saatat saada ehkä jotain pahimman makuista suklaata tai Yves rocherin rihkamahiluja (eikä varattomista kyse, pienet tulot ymmärtäisin) muilta niin.. Lopulta siihen väsyy. Jotkut kai arvotetaan jo lapsesta lähtien niiksi vaatimattomiksi mutta ei se kovin ylevältä tunnu.
Kuitenkin yö toi pihamaalle valkoisen lumipeitteen ja nyt lyhdyt pääsevät oikeuksiinsa! Oli tämä sen arvoista.- MixuColdenShower
Totta kyllä joskus tulee mitta täyteen lahja jutuis
Pääasiassa rahaa, koska muuta en toivonutkaan. :)
Sain myös kaksi todella yllättävää lahjaa, toinen sai minut itkemään liikutuksesta.- Ikis..M
Kaalimadosta kanta-asiakaslahjan?
Ikis..M kirjoitti:
Kaalimadosta kanta-asiakaslahjan?
Ai hitsiläinen toi on menny ihan ohi multa ; ( :D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904272
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?372495Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1042426Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1062201Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281927- 321925
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91597- 291578
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1891575- 771366