Miten laihtua 5 kiloa...

läskisika

...mahdollisimman nopeasti? En onnistu laihdutuksessa kun aina tuputetaan ruokaa ettei varmasti ole nälkä. Keksikää hyviä tekosyitä jättää syöminen väliin.

Olen kauhea läski ja laihdutus on pakollista.

Kävelen viikossa n. 5-10 km ja kesäisin pyöräilen joka päivä, nyt kun ei ole lunta niin ei oo kauheesti mahdollisuuksia hiihtää.

Haluan laihtua syömistä vähentämällä, sillä syön ihan sairaasti: 1700-2300 kcal päivässä.
Tavoite on 1400 kcal.

7

239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5y43yy

      Miksi pitää laihtua mahdollisimman nopeasti? Lihoitko myös ne 5kg salamavauhdilla? Miksi et pyöräile nyt talvella jos luntakaan ei ole?

    • läskisika

      Siksi koska asun korvessa jossa tiet ovat talvisin järkyttävässä kunnossa. Ja kyllä, olen nyt joulukuussa lihonut ainakin 3 kg ja mun piti jo sitä ennen laihtua 2 kiloa, joten laihdutan nyt sitten kaikki kerralla.

    • hoit_su

      taidat olla alipainoinen, kun et kerro painoasi.

    • 26io

      Painoa on vaikea hallita syömättömyydellä. Mitä enemmän yrittää sinnitellä liian vähillä kaloreilla sitä herkemmin sortuu jossain vaiheessa syömään liikaa. Eli säännöllinen monipuolinen ruokailu kohtuullisin annoksin auttaa pysyviin tuloksiin.

    • asdasfsdgf

      Hyvä tekosyy? Eikö laihduttaminen ole riittävän hyvä syy vai?

    • näinx

      Kuka sulle sitä ruokaa koko ajan tuputtaa ja miksi, jos kerran olet "läski", niinkuin sanoit? Miksi syöt? Mikset voi sanoa "tuputtajlle", ettet halua nyt syödä tai ettet halua syödä niin paljon, koska sulla on muutenkin ylipainosta ongekmia? Älä laita omasta lihavuudestasi(?) vastuuta toisten niskoille, vaan kanna se itse ja tee asialle jotain.

    • Micce52__

      Tässä minun vinkkejä. Alkutilanne oli 100kg, josta 1 kg/viikko vauhtia noin 90kg tasolle. Siitä seuraavan vuoden aikana vielä toiset 10kg lähti pois, ja nyt on 80kg. Vyötärö noin 110 cm:sta nykyiseen 80-85cm. Pituutta minulla on 175cm....

      Jäätelö, karkit ja muut herkut max kerran viikossa "karkkipäivänä" jos silloinkaan.

      Ehkä tunnistat normi-ruokavaliostasi jotain kaloripommeja, jotka voi jättää pois. Minulla sellainen oli maustetut jugurtit. Niissä on todella paljon sokeria.

      Käytä vähän pienempiä lautasia. Annoskoko on pakostakin pienempi, mutta tuntuu että olisi iso annos. Puolet lautasesta täytät "rehulla".

      Ruokailu tapahtuu ruokapöydässä. Ei ikinä telkkarin tai tietokoneen ääressä. Illalla ei herkkuja, hedelmät ja rehut sallittu. Kahvia ja teetä saa juoda rajattomasti, kunhan ei lisää sokeria.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1445
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      154
      1137
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      103
      1020
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      877
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      850
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      64
      760
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      747
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      728
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      692
    Aihe