kanna piimäleiliäsi kunniakkasti sillä sen olet sinä Itse ansainnut. !
Olkoon piimäleili sinussa varoittavana esimerkkinä meille puutteellisesta tavasta hoitaa ruokahuoltoa henkilökohtaisella tasolla !
Onnea !
PIIMÄLEILIMÄISTÄ TAPANIA TOIVOTELLEN
12
205
Vastaukset
- tonttuVeku
Kyllä piimäleili naamassa aina pukin-naamarin voittaa.......................
piimäleili Pramille ! - daaaaaa
Viesti on ilmeisesti tarkoitettu palstan ainoalle ja oikealle piimäleilille nimittäin kosselle!!
- 555ll
Onko piimäleilin vaimo tänään taas töissä? Olen menossa Malmille illalla ja voisin käydä tyhjentämässä kassit. =)
- daaaaaaaaa
Tyhjennät pusis omaan piimäleiliisi ja hörpit sitten janoosi! HOHOH HIH HIIIIIIIIIIII
- kaupanTäti
Piimäleili= KARI JUHANI MATTILA !
*) iha vaan selvennyksen vuoksi !
..hihihihihi....! - kaupanSetäs
piimäleilin thaikkiakka on PIIMÄLEILITÄR.
NÄIN SEN KALLION LEIPÄJONOSSA MUMMO PAINAA AINAKIN 145 KG.
järkyttävä tapaus - 775757
piimäleilitär ja herra piimäleili..NYT MIE OLEN KAIKKI KUULLU heheheh
- 535353HH
PIIMÄLEILITÄR KOMPUROI JOKA AAMU LEIPÄJONOON JA SYÖTTÄÄ PIIMMÄLEILIN JÄTEPULLALLA.........
- mosse9999
PIIMÄMÄISTÄ LEILIVUOTTA TOIVOTELLEEN VIRTAKADUN VIRTAHEPOLLE JA SEN VANHALLE TAMMALLE
- 346464646
PIIMÄLEILIN NAAMA PUNOTTAA KUIN RUUMISAUTON JARRUVALO
- vpnaureskeli
Hihihihihiiiii!
- KOKONAISMÄÄRÄ
heheheheheh
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747624Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583193- 372476
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj82092Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto342034- 221978
- 131887
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151673- 611611
- 181589