Miedon alkoholismin hoito?

mieto-niilla

Lääkäri sanoi, että olen miedosti alkoholisti. Mitään hoitoa ei ehdottanut, kirjoitti vaan reseptin pameja.

Miten mietoa alkoholismia yleensä hoidetaan? Pameillako?

18

328

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hoitosuositus

      Lisäämällä alkoholin annostusta ja siirtymistä miedoista väkeviin. Maistaminen kannattaa myös lopettaa ja aloittaa rankka ryyppääminen, (väkeviä, korvikkeita ja muita maksaa työlistäviä ainesosia). Kun on saavutettu alkoholismi, niin siihen voi hakea hoitoa tai lisää viinaa.

    • Missä_menee_raja

      Mie oon ollu korkeintaan miedosti alkoholisti jo vuosikymmeniä; omasta mielestäni.
      Vaimon mielestä täysverinen alkoholisti jo pitkän aikaa...

    • savotan-sanna

      Mulle lekuri sanoi, että olen lievästi raskaana. Synnytinkin sitten näkymättömän lapsen!

      • pepani.tarttu

        jaa ja lievästi sukupuolitautiki jo viistoista vuotta? näkymätön sekkii vaan tuntuupi monessa ilimansuunnassa.


    • uusvuosi

      miedosti alkoholisti ei useinkaan erotu raittiista kansasta

    • hyväjussi

      Miedolla ei kai ole alko-ongelmaa vaan mämmiropeiden syönti ja halonhakkuu

    • Itsevaan

      Alkoholismi on pakkoruotsin jälkeen Suomen suurin ongelma.

    • lasiöljy

      Lääkäri siis haluaa sinusta miedosti sekakäyttäjän määräämällä pameja.

      • suosittelen1

        Ensin tenox ja sitten menoks. Ryynikännit on just parhautta!


    • kolgatanKolinaa

      Ennen vanhaa kaverini ryyppäsivät päivittäin illodin pullon ja rapulaan kolinaa eli ranskalaisämmien hajuvettä eue de colognea.Hajut oli miedon tuoksuja.
      Kyllähän se aikansa toimi sekin systeemi,mutta jossain vaihessa sisuskalut sanoi box-poks

    • Juon_mietoja

      Minä juon vain mietoja. Niistä ei tule alkoholistiksi (ei edes miedosti alkoholistiksi).
      Veikkaan, että väkeviä juomalla huomaa ennenpitkää olevansa täysi alkoholisti.
      Tämä on siis minun kehittämä teoria, en ole vielä varma pitääkö se edes paikkaansa?

      • komppaan

        Puhut asiaa! Esim. keskiolut ei ole alkoholijuoma, vaan elintarvike, kuten vaikka maksalaattikko!


      • 7768

        jep, alkoholijuomia myydään Alkossa ja elintarvikkeita Elintarvikeliikkeissä


    • loogista

      oiskohan se loogisesti ajateltuna näin että mietoja juomalla tulee miedosti alkoholistiksi ja väkeviä juomalla väkevästi alkoholistiksi...
      mene ja tiedä

    • angel.of.death

      Millainen lekuri laittaa alkkikselle diapamia? No lekuri laittaa sitä mitä itsekkin syö.

    • mervakorkki

      Yleinen huomioni on ,että nämä viinin maistelijakerhojen hienostelevat lipittelijät aika pian saavat komean punaisen kärsän kuin pellehermannilla. Samaten Ranskassa on maksan poksaus yleisin kuolinsyy,liekö viininlitkut suuri osatekijä.

    • Kakalle

      Kakkahousuiissa

    • Anonyymi

      Jeesiössä kiljusammiot pulputtaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5135
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3227
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1375
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1296
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1277
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    Aihe