Eron jälkeiset fyysiset oireet

Yksinjayksinäinen00

Erosta on nyt 6 päivää ja olo on ihan kamala. En ole pystynyt syömään ja nukun huonosti. Rinnassa on koko ajan paineen tunne ja hyperventiloin. Maha on ihan sekaisin. Oksettaa, paleltaa ja tärisyttää. Välillä tuntuu että kuolee, ihan oikeasti.

Jostain syystä myöhään illalla olo alkaa helpottaa ja ajattelen jo että se on ohi kunnes seuraavana aamuna se on taas yhtä hirveä.

Milloin helpottaa? En voi tässä kunnossa todellakaan mennä kouluun jos tämä jatkuu vielä joululoman yli. Pelottaa ihan että jääkö koulu nyt kesken tämän takia.

4

450

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3vuottajo

Koita jaksaa..koin nuo samanlaiset tunteet kesällä 2014...nyt ensikesänä tulee 3vuotta aikaa sinkkuna...ja SELVISIN
      Makaa rauhassa oireet lieventyy kunnes taas alkaa ..löytyy jo vähän elämänvaloa ja huomaat
      SINÄ SELVISIT sittenkin
      VOIMIA SINULLE..niitä henkisiä

• Tajuaispakuinkapaljon

Minä erosin joulukuun alussa kans ja kans samanlaiset hirveet oireet.

Itkua ennen luentoa yliopiston vessassa pää käsissä ja 10 sekuntia pisin aika ku pysty kelaa jotain muuta ymym.. junkmaililla (kaiken sen jälkeen, välitän susta, tuuli kääntyy) on hyviä biisejä eroon ja edorfilla kans: lähtösi jälkeen.

• Okokokokok

Miksi naiset eivät ajattele seurauksia ennen eropäätöstä.

• raskastatääon

samat tuntemukset ollut eron jälkeen, kaikilla jonkun verran v..a , mulla meni 1,5 v
      nyt alkaa valoa näkymään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      95
      6101
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5535
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2757
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      103
      2015
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1758
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1621
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1583
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1484
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      136
      1459
    Aihe