kirjoittaja paljastunut

pom55

Nyt on selvinny kuka on se päästään pipi joka täällä haukkuu,loukkaa ja kirjoittelee toisista ihmisistä valeita.Aika ala arvoista kirjoittelua ja teini tytötkin on ottanut kirjoittelun aiheeksi,hyi helvetti.Kiito kuuluu sille joka paljasti kyseisen henkilön.KIITOS !!

56

4069

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pom55

      Jäi vielä sanomatta, että tarkoitin itseäni tuolla avauksella.

      • pomsy.54

        Ei ole sinun kirjoittama,nimimerkinkin olet laittanut samaksi.Minä laitoin sen ja tämähän jo paljastaa sinusta aika paljon millainen olet.Häpeä edes,aikuinen ihminen.


      • hemiam

        Kateus kirjoittajalla on,naaurilta oli kyseskellyt että millähän eräs ihminen on ostanut uuden menopelin.Ei omaa elämää varmaan ole,kyttää toisia ja kuuntelee kaikki ihmisten keskustelut.Miettis joskus oman lähipiirin juttuja ,siellähän on niitä isoja matamia ja ei kaikki ole niinko näyttää ulospäin.


      • muoniontyttö

        Niitä samoja on täällä meilläkin.Vähän lapsellisia ne on.En ihmettele yhtään kyseisen henkilön kirjoittelua jos se on sukua näille..


      • hemiam
        hemiam kirjoitti:

        Kateus kirjoittajalla on,naaurilta oli kyseskellyt että millähän eräs ihminen on ostanut uuden menopelin.Ei omaa elämää varmaan ole,kyttää toisia ja kuuntelee kaikki ihmisten keskustelut.Miettis joskus oman lähipiirin juttuja ,siellähän on niitä isoja matamia ja ei kaikki ole niinko näyttää ulospäin.

        En ole mikään poromies,tälläinen kirjoittelu on loukkaavaa ja ihmisten yksityisyyttä loukkaavaa valeiden levittelyä..Sääntöjä kaikkien on noudatettava,myös sinun joka tälläistä kirjoittelet toisista ihmisistä.


      • lempileiskuu

        Mie uskon että olet täältä leppiksestä ja lestaatti ehkä vielä homo kuka tiethää


      • Anonyymi
        hemiam kirjoitti:

        En ole mikään poromies,tälläinen kirjoittelu on loukkaavaa ja ihmisten yksityisyyttä loukkaavaa valeiden levittelyä..Sääntöjä kaikkien on noudatettava,myös sinun joka tälläistä kirjoittelet toisista ihmisistä.

        Totta sanoit et olekaan poromies jotka on poromiehiä eivät olekkaan homoja eikä sinusta tunnetusta henkilöstä tule ikinä poromiestä ja kun tiedettän olet niit kakköseen vetäjiä se estää tulemasta poromieheksi homoja ei huolita


      • Anonyymi
        hemiam kirjoitti:

        Kateus kirjoittajalla on,naaurilta oli kyseskellyt että millähän eräs ihminen on ostanut uuden menopelin.Ei omaa elämää varmaan ole,kyttää toisia ja kuuntelee kaikki ihmisten keskustelut.Miettis joskus oman lähipiirin juttuja ,siellähän on niitä isoja matamia ja ei kaikki ole niinko näyttää ulospäin.

        Kannattaa pistää kolmosvaihe päälle ja tutkia pankkitilit,minkälaista valuuttaa se sisältää ja mitä kukin on ostanut.Jo löytyy elämään sisältöä ja jännitystä,niin mieki olen aatellu tehä.
        Kyllä se vanha valuutta on vielä voimissaan sillä saa ja hevosella pääsee.


    • Doggeri

      No tiedät sitte itte mitää pitää tehdä.

    • Iihmetyttääsuuresti

      Hyvä että rinki pienenee. Eikö ittiä hävetä ko ihimiset tietää kuka oket.

      • pom54ruijantie

        Ei tämä ihminen tajua edes hävetä,keväällä tavataan eräässä tapahtumassa.On mukava nähtä tuleeko tapahtumaan,vai luuleeko ettei tiedetä hänestä mitään.Ai niin,saattaa olla ettei hänellä ole sinne lupa mennä.


    • Sonviissitosi

      Jaa kevväällä. Meinaakko että Marian kirkhon. Jos imestyy tervaamma munat kirkon porthailla.

    • eitietoa

      jaa kukahan se on ko kirjoitit että ihmiset tietää. mie vain en tiiä mithän. on tainut aloittaja nähtä unissa ko syönyt liikaa kinkkua.

      • pomsy54

        Sehän itse kirjoitti että ihmiset tietää,eikä aloittaja.Onko sinulla lukihäiriö vai muuten ei kaikki "kotona" .


    • varmaatietoa

      jaa eitietoa nyt tuli tutkinta minua et hauku ylensyöjäksi mie tiedän kuka olet.

    • Kinkkumaistuu

      Söin mieki liikaa meinas maha rääjähtää. Mieki oln nyt pallo mahan kohallta.

      • Kori.pallo

        Mie söin vaan makkaraa.mulla on tosi iso pallomaha.


    • eitietoa

      on meillä kaikki kotona, ja mitä se pömpsy sulle kuuluu onko minun vaimo kotona vai ei.

      • pomsy54

        Nimimerkissä ei lukenut mikään pömpsy vaan pomsy54,eikä sulla ole vaimoa.Et ymmärtänyt mitä tarkoittaa että ei kaikki "kotona".Voi,voi raukkaa.


      • Kirkkoväärti

        Ei ittellä olis tietoa mitä sukua palloiksi sanovat. Voisimma puolustella jos suku tulis kaikille tiethon. Ei ihimisiä saa haukkua jumalan silimien eessä.


      • synt54
        pomsy54 kirjoitti:

        Nimimerkissä ei lukenut mikään pömpsy vaan pomsy54,eikä sulla ole vaimoa.Et ymmärtänyt mitä tarkoittaa että ei kaikki "kotona".Voi,voi raukkaa.

        Kyllä ymmärsin minua tarkoitit.kaikki nämä minua koskevat loukkavat viestit olen antanu polisin tutkintaan.Kyllä varmaan nimesi tulee julki.tai oikeasti tiedän kuka olet,tutkinta vahvistaa epäilyni !!!


    • eitietoa

      älä pömpsy ota kaikkea niin vakavasti. hyvähän se on että mooseksen kirjotukset ja häiriköinti ovat poistettu. mutta ei kai ne joka kirjotusta poliisit sentään tutki luulis olevan tarkeämpiäkin hommia. jaa tiiä kenen on vaimo mutta meillä se asuu.

    • tussupolhiisi

      Olet muuten oikeassa, voisi olla paikallaan ottaa DNA-NÄYTE sen perusteella katsoa sopiva ruuvin malli, ettei tule tehtyä virheitä

    • TORTÄYSINVARMA

      Kuulkaapas saittilaiset laittakaa pc:lle TOR OHJELMA , LOPPUU SEURANTA, tutustukaa TOR sivuilla vanha saamelainen akkakin pystyy asentamaan. Loppuu seuranta välittömästi.

    • pilllumooses

      Kiitos tiedosta heti asentamaan

      • mulkkujooseppi

        Thor panee salaa pc:n pyllyä.


    • Hakkerit

      Ei kuulu kylilä kirjottajien nimiä. Olen ollu korvat hörölä muttei sanaakaan. Tais olla taas hölynpölyä että mitään tiietään. Epäilen venäjän hakkereita kirjoituksista.

    • pörjeltätrhveiset

      voipihan tuo olla Ruotsin kunkhaan salainen akentti pörje pallopää joka on tosi kova hakkeri ja rallikuski

    • Vaeltava.aave

      Saame diggi tutkii asiaa.seuraavissa saame senaatin täysistunnossa paljastetaan moni Sala kirjoittaja!

      • samatikkitakki

        Ettei vain olisi sisäpiirijuttu...?


      • Anonyymi

        Salainen agentti saame Mikki selvittää asiaa.


    • FBI.cia

      Peltovuomassa sereffi tutkii jo asiaa!!!!

      • kovarangastus

        olisko parempi jättää tikkitätille tämä asia? tikkitäti tikkaa monta kipiää reikää tuhmuilijoitten peskeihin


    • Sans.se.porilainen

      Tuppiremelistä kannikoille jotta roikaa.

    • koorupttsio

      Ei se paljastu.Saamelaista hopia kolikkoa pökänny serihvin vastakirhjale.

    • pilluliisi

      Itsellä kirjoitan TOR-VERKON KAUTTA, ei ikinä selviä

      • Retroretro

        Kyllä paljastuu jos tutkitaan.


    • Tarkatsilmät

      Koska son tapahtunu ja minkä värinen auto? Olen liikkunu sielä päin. Ehkä olen nähnykki jotaki jos sais lisää vihjeitä.

      • Anonyymi

        Ei tainnu kuiten oma auto olla


    • Anonyymi

      Oliko isoki saalis siinä ryöstössä.

      • Anonyymi

        Vsimoltta


    • Anonyymi

      Se on sitte selvinnyt. Kuka on selvinnyt ja mistä.

    • Anonyymi

      Näyttää siltä ,että Enontekiöllä jyrää Mummomafian muodossa Taleban hallinto, kuntaa ajetaan vaan harvoin eduksi ja takaisin menneeseen. Päätöksen teko on todella hidasta ja aikaansaamatonta. Mikähän mahtaa nykypäättäjien koulutus ja sivistystaso olla?
      Hämmästelijä

      • Anonyymi

        Lukio pohjalta luotsaavat kuntaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lukio pohjalta luotsaavat kuntaa.

        Taitavat nuo mummot olla keskikoulu tai kansalaiskoulupohjalta. Taksia kun ajaa niin ei tartte ku kytkintä osata polkea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitavat nuo mummot olla keskikoulu tai kansalaiskoulupohjalta. Taksia kun ajaa niin ei tartte ku kytkintä osata polkea.

        Jos on automaattivaihteisto ei tartte polkea kytkintä.


    • Anonyymi

      Mitä tet höpäjättä. Serlokki Holmes tullee ja tutkii nämä jutut. Kyllä syyllinen löytyy.

    • Anonyymi

      Meillä haukkuu koira😀

    • Anonyymi

      Mitä väliä sillä on, onko paljastunut tai ei Suomi 24 on vapaa sana ja useimmiten asioille löytyy pohja. Niistä haluthan vain olla hiljaa ja syssytellä.

      • Anonyymi

        Onks sull massii ?? Kalliks tulee.


    • Anonyymi

      Onko hää riisunut vaatteet ku on paljastellu.

      • Anonyymi

        Mie uskon töpselikärsä joka vielä luullakseni on näkhälän pallikunnan poroisäntä kaken törkyihen takana on paljastunut tuleppa rohkeasti esiin kaapista


    • Anonyymi

      Ja mie vain luulen että itte olet kirjotellu riena jutut.

    Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1498
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      38
      771
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe