Tervehdys kaikille

Nainen34v

En uskonut koskaan rekisteröityväni tänne, mutta näin tuli tehtyä.

(:

161

1784

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rouva.fortuna

Jokos sinäkin ihastuit 121212:een? :D Kylläpäs oletkin kaunis, jos tuo on sinun kuvasi. Tervetuloa!

• Kyllä vaan ihastuin :D Ja kuva on omani.

Saa nähdä, minkälaista porukkaa täällä on ja kuinka usein tänne tulee kirjoiteltua. :)

• rouva.fortuna
        Nainen34v kirjoitti:

Kyllä vaan ihastuin :D Ja kuva on omani.

Saa nähdä, minkälaista porukkaa täällä on ja kuinka usein tänne tulee kirjoiteltua. :)

Hehe, arvasin. 121212 on ihan mahdoton tapaus, hän kuvittelee olevansa naisten keskuudessa epäsuosittu, vaikka kaikki hän on yksi palstan toteemihahmoista, jota yritetään horjuttaa tai vaihtoehtoisesti kumartaa.

• Okei, kiva tietää. Hauskaa, miten täällä porukka tuntee osittain toisensa.

• 121212121212
        rouva.fortuna kirjoitti:

Hehe, arvasin. 121212 on ihan mahdoton tapaus, hän kuvittelee olevansa naisten keskuudessa epäsuosittu, vaikka kaikki hän on yksi palstan toteemihahmoista, jota yritetään horjuttaa tai vaihtoehtoisesti kumartaa.

Minua on kuvattu palstanaisten toimesta geneettiseksi jätemateriaaliksi jonka ei kuulukaan lisääntyä, säälittäväksi runkkariksi joka ei koskaan saa naista, rahaa ja mammonaa palvovaksi kokoomuskusipääksi, ja tietysti HC-ätmiksi.

Minusta kuvaukset ovat varsin osuvia.

Minua motivoi mahdollisuus huijata evoluutiota, kehittämällä itseäni mieheksi joka saavuttaa tiettyjä asioita kuten onnellisen parisuhteen ja perheen josta saan pitää huolta.

Meidän alemman tason miesten hyvä puoli on siinä ettei mikään tästä ole itsestään selvää, siksi osaamme arvostaa pieniäkin onnistumisia eri tavalla kuin geeniloton voittajat.

• Nainen34v

En voi käsittää, miten kamalasti ihmiset kirjoittaa toisilleen anonyymisti. Ihan varmasti saat kivan perheen.

Se on totta, että rahaa ei saa liiaksi palvoa.

• 121212121212
        Nainen34v kirjoitti:

En voi käsittää, miten kamalasti ihmiset kirjoittaa toisilleen anonyymisti. Ihan varmasti saat kivan perheen.

Rehellisyys on hyvä asia.

"Olisit hyvä mies jollekin naiselle" on huonoin asia mitä alempitasoiselle miehelle voi sanoa. Se ei rohkaise nostamaan tasoa panostamalla ulkonäköön, rahaan, statukseen ja viettelytaitoihin.

• Rehellisyys on hyvä asia, olen samaa mieltä.

Mutta kyllähän meille kaikille joku väärä ihminen voi sanoa noin. Älä siitä välitä.

• terveisin.koksuhoro
        121212121212 kirjoitti:

Minua on kuvattu palstanaisten toimesta geneettiseksi jätemateriaaliksi jonka ei kuulukaan lisääntyä, säälittäväksi runkkariksi joka ei koskaan saa naista, rahaa ja mammonaa palvovaksi kokoomuskusipääksi, ja tietysti HC-ätmiksi.

Minusta kuvaukset ovat varsin osuvia.

Minua motivoi mahdollisuus huijata evoluutiota, kehittämällä itseäni mieheksi joka saavuttaa tiettyjä asioita kuten onnellisen parisuhteen ja perheen josta saan pitää huolta.

Meidän alemman tason miesten hyvä puoli on siinä ettei mikään tästä ole itsestään selvää, siksi osaamme arvostaa pieniäkin onnistumisia eri tavalla kuin geeniloton voittajat.

Sinulla on vaikutusvaltaa kirjoitustaitosi ja älykkyytesi kautta, joten tietysti saat sekä ihailijoita että vihailijoita, varsinkin, kun olet esitättänyt teesisi provosoivasti (olet vähän pehmentänyt linjaasi, joten saat enemmän ihailijoita). Henkilöhyökkäykset kuuluvat aina tuohon vaikutusvaltaa sisältävään pakettiin myös tosielämässä. Ei ihailijoita ilman vihailijoita.

Emmehän me mitään täällä toistemme ulkonäöstä tiedä, mutta kuvittelen sinulle samettisilmät, jotka olivat linkkaamassasi kuvassa. Uskon senkin, ettet ole vaarallinen jännämiesätmi.

• Järki.hoi
        Nainen34v kirjoitti:

Vaikutat naiivilta ja tyhmältä. 34v naiselta vois toivoa edes jonkunmoista kypsyyttä mutta jutuista päätellen olet teinipoika tai nuori nainen. Kun kerran olet noinkin vanha niin keksi montako lasta sinulla on?

• Tervehdys sullekin, sussakin on vähän äijää.

• Ai on vai, en tiennytkään :)

• Nainen34v kirjoitti:

Ai on vai, en tiennytkään :)

Joo, en osaa tarkemmin selittää. Ehkä Mennen...

• Täytyy siis tarkistaa hajuvesivalikoima. Kiitos vinkistä Pertti-setä.

• Nainen34v kirjoitti:

Täytyy siis tarkistaa hajuvesivalikoima. Kiitos vinkistä Pertti-setä.

Lempituoksusi?

• Miesten tuoksuista on ehdottomasti ykkönen Giorgio Armanin acqua di gio. Siis miehillä. :)

Itse käytän Tommy Hilfigerin Tommygirliä.

• Nainen34v kirjoitti:

Miesten tuoksuista on ehdottomasti ykkönen Giorgio Armanin acqua di gio. Siis miehillä. :)

Itse käytän Tommy Hilfigerin Tommygirliä.

Lempijuomasi?

• HeikkoesitysPertti
        Pertti-setä kirjoitti:

Lempijuomasi?

vaan eihän tuollainen löysäkulli parempaankaan pysty.

• HeikkoesitysPertti kirjoitti:

vaan eihän tuollainen löysäkulli parempaankaan pysty.

Katson kuinka tasokas daami meillä tässä on.

• Pakko tunnustaa, että lempijuomani on Battery. Kuinka noloa.

• Nainen34v kirjoitti:

Pakko tunnustaa, että lempijuomani on Battery. Kuinka noloa.

Ei järin naisellista, mutta naisessa saa ollakin jotain säröjä.

Et ole ehkä tyyppiäni, mä tykkään oikukkaista tammoista.

• Aivan.

En tykkää leikkiä ihmisillä, enkä tykkää myöskään kiukutella. Vietävissä en ole tippaakaan.

Mikä juoma olisi vienyt Pertti-sedän sydämen?

• Onneksi en siis vastannut Ed Lemon light, olisi liikaa sivunnut sinun valintaasi. Energiajuoma sekin. :)

• Nainen34v kirjoitti:

Onneksi en siis vastannut Ed Lemon light, olisi liikaa sivunnut sinun valintaasi. Energiajuoma sekin. :)

Nainen ja energiajuomat on ehdoton turn off. Vain ätmirunkkarit juo energiajuomia.

• En nyt halua olla ilkeä, mutta kyllä se aika yleinen juoma on. Olet sen verran vanhempi, että ilmeisen vieraaksi on jäänyt.

• Nainen34v kirjoitti:

En nyt halua olla ilkeä, mutta kyllä se aika yleinen juoma on. Olet sen verran vanhempi, että ilmeisen vieraaksi on jäänyt.

Kyllä mä rahvaanomaisuuden erotan.

• Ja se oikeuttaa kohtelemaan toisia tylysti?

• Nainen34v kirjoitti:

Ja se oikeuttaa kohtelemaan toisia tylysti?

Mihin viittaat?

• Ensinnäkin vaikutat kiukkuiselta. Toisekseen, jos naiset ovat mahdottomia kriteereissään, niin

Ja nyt kesken lauseen on kuitenkin pakko myöntää, että jokaisella on omat turnoffit, eikä niille voi mitään. Miksei energiajuoma voisi siis olla sellainenkin.

Mutta lauseesi ovat väheksyviä. Ja siksi tylyjä.

• Nainen34v kirjoitti:

Ensinnäkin vaikutat kiukkuiselta. Toisekseen, jos naiset ovat mahdottomia kriteereissään, niin

Ja nyt kesken lauseen on kuitenkin pakko myöntää, että jokaisella on omat turnoffit, eikä niille voi mitään. Miksei energiajuoma voisi siis olla sellainenkin.

Mutta lauseesi ovat väheksyviä. Ja siksi tylyjä.

Tää palstaperseily alkaa olemaan irvokasta, mä oon väsynyt pikkukakkosen trollailuun.

Hänen olisi syytä hakeutua hoitoon.

• Pertti-setä kirjoitti:

Tää palstaperseily alkaa olemaan irvokasta, mä oon väsynyt pikkukakkosen trollailuun.

Nyt en ymmärtänyt.

• Nainen34v kirjoitti:

Nyt en ymmärtänyt.

Hauskaa loppuelämää.

• Pertti haisto sen nakin sun housuissas..

• vuodeosastolta
        Pertti-setä kirjoitti:

Jos sulla on palstaburnout ja tarvitset saikkua? Minäkin olen nykyään anonyymi kaksineuvoinen, nuo nuoret opettavat tavoilleen. En kumminkaan usko, että Nainen34v on 12121212, hänen sivupersoonansa on miesnikki, jonka jo aiemmin mainitsin.

• vuodeosastolta kirjoitti:

Jos sulla on palstaburnout ja tarvitset saikkua? Minäkin olen nykyään anonyymi kaksineuvoinen, nuo nuoret opettavat tavoilleen. En kumminkaan usko, että Nainen34v on 12121212, hänen sivupersoonansa on miesnikki, jonka jo aiemmin mainitsin.

Mua ei kiinnosta se, osaanko arvata kuka pervo kirjoittelee naisnikillä, vaan se, että tuo "nainen" tietää paljastuneensa.

Tällä palstalla on joitakin mielenterveyskuntoutujia joilta puuttuu oma elämä, se on mielestäni surullista.

• Pertti-setä kirjoitti:

Mua ei kiinnosta se, osaanko arvata kuka pervo kirjoittelee naisnikillä, vaan se, että tuo "nainen" tietää paljastuneensa.

Tällä palstalla on joitakin mielenterveyskuntoutujia joilta puuttuu oma elämä, se on mielestäni surullista.

Älä sulje pois sitä mahdollisuutta, että profiilini on 100%:sti oikea. Jos sanon, että olen ollut kaikissa kirjoittamassani täysin rehellinen, et usko sitä, mutta kehoitan pitämään edes pienen promillen todennäköisyyden sille, että profiilini takana on aivan oikea, todellinen ja tunteva henkilö, joka vastaa profiiliaan täysin.

• paljon.pelkoja
        Pertti-setä kirjoitti:

Onhan tämäkin elämää ja kuohuttaa tunteita turvallisesti. Ehkä siinä mielessä surullista, jos ei muita ihmissuhteita ole, mutta toivon että harvalla kuitenkaan ihan sellainen tilanne. On hyvä, että on edes jokin paikka, johon vuodattaa ajatuksiaan, jos ei muuta paikkaa ole.

• Pertti-setä kirjoitti:

Ettet sä vain kammoksuisi sitä, että olet ehkä saattanut flirttailla miehelle? Vähän kuin olisi pitkä, kaunis ja näyttävä nainen ja sitten huomaat sillä aataminomenan, siinä vaiheesssa kun jo kuola valuu.

Dekkarikirjoissakin pitää arvailla kuka teki sen. Se on jännää. Ja lopussa kuitenkin on vielä joku koukku.

• paljon.pelkoja kirjoitti:

Onhan tämäkin elämää ja kuohuttaa tunteita turvallisesti. Ehkä siinä mielessä surullista, jos ei muita ihmissuhteita ole, mutta toivon että harvalla kuitenkaan ihan sellainen tilanne. On hyvä, että on edes jokin paikka, johon vuodattaa ajatuksiaan, jos ei muuta paikkaa ole.

Puhuin palstahäiriköistä, ne terrorisoi keskustelua.

• tätivaisetä
        scrg kirjoitti:

Ettet sä vain kammoksuisi sitä, että olet ehkä saattanut flirttailla miehelle? Vähän kuin olisi pitkä, kaunis ja näyttävä nainen ja sitten huomaat sillä aataminomenan, siinä vaiheesssa kun jo kuola valuu.

Dekkarikirjoissakin pitää arvailla kuka teki sen. Se on jännää. Ja lopussa kuitenkin on vielä joku koukku.

Tuota minäkin epäilen kiukustumisen syyksi. Pertin mielestä Shemale ei ole niin kiehtova olento kuin esim minusta.

• kaikenkirjava.kameleontt
        Pertti-setä kirjoitti:

Puhuin palstahäiriköistä, ne terrorisoi keskustelua.

Ymmärsin kyllä. Mutta häiriköinti on tämän nettipalstailun syvintä olemusta. En minäkään siitä niin erityisesti pidä, mutta olen jo tottunut. Kameleonttielämää...

• scrg kirjoitti:

Ikävä sanoa tätä, mutta Nainen34v on tylsä.

Samaa tylsyyttä näen myös pikkukakkosen jutuissa.

• kaikenkirjava.kameleontt kirjoitti:

Ymmärsin kyllä. Mutta häiriköinti on tämän nettipalstailun syvintä olemusta. En minäkään siitä niin erityisesti pidä, mutta olen jo tottunut. Kameleonttielämää...

Häirikkö on ihminen jolta puuttuu oma sanoma, en arvosta sellaisia ihmisiä.

• tätivaisetä kirjoitti:

Tuota minäkin epäilen kiukustumisen syyksi. Pertin mielestä Shemale ei ole niin kiehtova olento kuin esim minusta.

Tylsä shemale on ällötys.

• Ikis..M

Menit sitten selällesi makaamaan? ei kai nyt noin vähän näyttävän kuvan vuoksi olisi tarvinnut. Olisit mieluummin ottanut peppukuvan kun niillä on täällä kysyntää, olisi ihan yhtälailla anonyymiys säilynyt ja olisit sillä myös paukannut kerralla klikatuimmaksi profiiliksi. Kyllä tuokin varmaan kiinnostusta herättää, nätti silmä, mutta vähän tylsää kun kaikki naiset laittaa vain noita osanaamakuvia.

• En halunnut vaan laittaa koko kasvoista kuvaa. Haluan pysyä anonyyminä. Hei siis sinnekin. :)

• Pysy.vaan
        Nainen34v kirjoitti:

En halunnut vaan laittaa koko kasvoista kuvaa. Haluan pysyä anonyyminä. Hei siis sinnekin. :)

nyyminä ja samalla poissa täältä. Täällä on ihan tarpeeksi hutsuja jo muutenkin tyrkyllä, eikä lisää kaivata.

• Ikis..M
        Nainen34v kirjoitti:

En halunnut vaan laittaa koko kasvoista kuvaa. Haluan pysyä anonyyminä. Hei siis sinnekin. :)

Jos haluat niin muista sitten aina täällä ettet paljasta liika henk. koht. juttuja vaikka mieli tekisi, ne on trolleille kuin bensaa liekkeihin. Tämä ihan vaan ystävällisenä neuvona kun olet "uusi".

• Kiitos vinkistä. Oli reilua ja tosi kilttiä sanoa tuo.

• Ikis..M
        Nainen34v kirjoitti:

Kiitos vinkistä. Oli reilua ja tosi kilttiä sanoa tuo.

Minä olen hirveän kiltti & kunnollinen mies. Vaikka täällä jotkut ilkeämieliset, etupäässä palstan naiset, tulee varmaan sulle muuta väittämään niin se johtuu vain siitä että niitä niin kovasti häiritsee tämä meidän kiltteys & kunnollisuus kun se ei ole se mieslaji mitä ne arvostaa.

• Teen aina itse omat johtopäätökseni. Eri ihmiset arvostavat eri piirteitä. Varmasti kiltteys ei ole huonojen piirteiden joukossa, usko pois.

• Ikis..M
        Ikis..M kirjoitti:

Minä olen hirveän kiltti & kunnollinen mies. Vaikka täällä jotkut ilkeämieliset, etupäässä palstan naiset, tulee varmaan sulle muuta väittämään niin se johtuu vain siitä että niitä niin kovasti häiritsee tämä meidän kiltteys & kunnollisuus kun se ei ole se mieslaji mitä ne arvostaa.

Ja tietty joitakin suvaitsemattomia häiritsee tämä minun homoutenikin.

• rouva.fortuna
        Ikis..M kirjoitti:

Homottelutrollit on -tun typeriä. Booooring.

• Ikis..M kirjoitti:

Voihan olla, että se saattaa hidastaa parisuhteen syntyä...

• Ikis..M
        Nainen34v kirjoitti:

Voihan olla, että se saattaa hidastaa parisuhteen syntyä...

Tuo oli trolli mutta noihin saa tosiaan tottua, nyt heikkolahjaista hyypiötä v..aa kun varoitin niistä niin se yrittää tuossa inistä :D Onneksi ne on aika yksinkertaisia niin kaikki oppii niiden kommentit aika äkkiä tunnistamaan ja jättämään omaan arvoonsa.

• Ikis..M kirjoitti:

Tuo oli trolli mutta noihin saa tosiaan tottua, nyt heikkolahjaista hyypiötä v..aa kun varoitin niistä niin se yrittää tuossa inistä :D Onneksi ne on aika yksinkertaisia niin kaikki oppii niiden kommentit aika äkkiä tunnistamaan ja jättämään omaan arvoonsa.

Näin ajattelinkin. Halusin vastata jotain, kun vaikutat hyvältä tyypiltä.

• Ikis..M
        Nainen34v kirjoitti:

Näin ajattelinkin. Halusin vastata jotain, kun vaikutat hyvältä tyypiltä.

Kiits, yritän olla. Ihan aina en ehkä siltä vaikuta jonkun keskusteluavauksen perusteella kun niissä pitää aina laittaa vähän provoa jotta saisi vastauksia, ei siis liian tosissaan kannata ihan kaikkia kommentteja ottaa.

• Ikis..M kirjoitti:

Kiits, yritän olla. Ihan aina en ehkä siltä vaikuta jonkun keskusteluavauksen perusteella kun niissä pitää aina laittaa vähän provoa jotta saisi vastauksia, ei siis liian tosissaan kannata ihan kaikkia kommentteja ottaa.

Niin olenkin tässä miettinyt, että miksi ihmeessä pitää keksiä jotain, mikä ei ole totta? Onko täällä siis muuten liian hiljaista porukkaa? Keskustelevathan ihmiset muutenkin "normaalielämässään" ilman tarinoita... Ilmeisesti täälläkin joku ajattelee, että minun profiili ei ole oikea.

Vai ymmärsinkö väärin sinun pointin?

• Ikis..M
        Nainen34v kirjoitti:

Niin olenkin tässä miettinyt, että miksi ihmeessä pitää keksiä jotain, mikä ei ole totta? Onko täällä siis muuten liian hiljaista porukkaa? Keskustelevathan ihmiset muutenkin "normaalielämässään" ilman tarinoita... Ilmeisesti täälläkin joku ajattelee, että minun profiili ei ole oikea.

Vai ymmärsinkö väärin sinun pointin?

En nyt sanoisi että keksiä mikä ei olisi totta mutta usein pitää laittaa vähän särmää jotta saa houkuteltua palstan naiset vastaamaan ja osallistumaan keskusteluun. Palstanaiset on valitettavan hiljaisia toisinaan tai aika useinkin ja jos laittaa avauksen joka ei yhtään provosoi se aika pian katoaa etusivulta ja sitä myötä sitten kokonaan niin menee sitten aikalailla hukkaan. Nyt pitää mennä nukkumaan, hyvää yötä sulle.

• Ymmärsin. :)

Hyvät yöt sinnekin!

• Nnnnnnaa
        Ikis..M kirjoitti:

Jos haluat niin muista sitten aina täällä ettet paljasta liika henk. koht. juttuja vaikka mieli tekisi, ne on trolleille kuin bensaa liekkeihin. Tämä ihan vaan ystävällisenä neuvona kun olet "uusi".

Mist voit tietää onko jonki henk.koht jutut totta

• Ikis..M
        Nnnnnnaa kirjoitti:

Mist voit tietää onko jonki henk.koht jutut totta

Ei minun tarvitsekaan tietää, häntä vaan varoitin ettei avaudu liikaa omista asioistaan.

• Ätmi35

No jos haluat lisätä mielipahaasi niin tervetuloa. Tulemme kyllä haukkumaan ja solvaamaan sinua rajusti jos olet kovin inhottava. No saat vain ansiosi mukaan sitten jos niin käy.

• rouva.fortuna

Tämä on kyllä aiheellinen varoitus lisääntymiseikäiselle sinkkunaiselle. Varaudu paketillisella nenäliinoja.

• En halua olla inhottava. Joten varmasti oma vika, jos saan neniini. Voihan olla, että pahan mielen täällä saa, olen aika herkkä. Katsotaan, miten käy.

• Käyttöaste

Muistan sinut. Olet se 15 miehen käyttämä lutka.

• ei.hyvä

tinderityttö

• täääää

Ai muistat, olitko sinä yksi niistä 15 miehestä?

• Tinderiä en ole ikinä käyttänyt. Heippa vaan.

• SieltäMuistan
        täääää kirjoitti:

Ai muistat, olitko sinä yksi niistä 15 miehestä?

En. Mutta muija eilen kirjoitteli niistä panoistaan.

• asioistatietävätaho

Hei sun heiluvilles. Meitä kilttejä ja kunnollisia miehiä on palsta täynnä. Kyllä meidän kanssa syntyy henkeviä keskusteluja milloin tahansa.

• Kiva kuulla. Sehän se tässä pointti onkin. :)

• NuuskaMuikkune.ei.kirj

Häivy täältä nainen.

• Kiltti-ja-kunnollinen

Oot tosi ihana, lähdetkö treffeille?

• Vaikka en nyt tältä istumalta lähdekään, se ei tarkoita, ettenkö voisi joskus lähteä.

• Pillujen-asiantuntija

Kenelle palstan rumalle miehelle annat ekaksi?

• jootosiaan

Kuka onkaan nro 16 Nainen34v:n naimalistalla?

• Ilmianna vaan kiusaajasi mitä nopeammin, sitä nopeammin pääset eroon niistä.

• Katsotaan kauanko tämä neiti kestää täällä. Heippa valtakunta. :)

• Kiltti-ja-kunnollinen

Naiset on palstan pahimpia kiusaajia. Ei ne puhu rumille miehille. Eivät ne puhuneet koulussakaan.

• Ei rumia ihmisiä ole olemassa. Osa on ehkä vähemmän viehättäviä.

• 5plus8
        Nainen34v kirjoitti:

Ei rumia ihmisiä ole olemassa. Osa on ehkä vähemmän viehättäviä.

Naiset on palstan pahimpia kiusaajia. Ei ne puhu vähemmän viehättäville miehille. Eivät ne puhuneet koulussakaan.

• 121212121212

No tervetuloa palstalle :D

Kuten joskus selitin eräälle bloggaajanaiselle niin tämä palsta on vähän kuin olisi piilossa komerossa kun joulupukki tulee. Pitäisi olla kiltisti sängyssä eikä saisi kurkkia, mutta kun ei millään voi vastustaa kiusausta...

• Kiitos :D

• 121212121212
        Nainen34v kirjoitti:

Kiitos :D

Huomaan että laitoit välittömästi kokeiluun esittämäni väittämän ulkonäön merkityksestä.

Silmäkuva tekee ihmeitä ;)

• 121212121212 kirjoitti:

Huomaan että laitoit välittömästi kokeiluun esittämäni väittämän ulkonäön merkityksestä.

Silmäkuva tekee ihmeitä ;)

No en nyt sentään siksi. Mutta nyt jäin miettimään kuvan laittamisen syytä. Ja onhan täällä sekä reilua, että ilkeää käytöstä.

Kyllä väittämääsi vastaan on pitkä omakohtainen kokemus. Vai olenko sittenkin erikoinen ja kohtelen massasta poiketen kaikkia kilttejä tasavertaisesti? ;)

• 121212121212
        Nainen34v kirjoitti:

No en nyt sentään siksi. Mutta nyt jäin miettimään kuvan laittamisen syytä. Ja onhan täällä sekä reilua, että ilkeää käytöstä.

Kyllä väittämääsi vastaan on pitkä omakohtainen kokemus. Vai olenko sittenkin erikoinen ja kohtelen massasta poiketen kaikkia kilttejä tasavertaisesti? ;)

Annatko pillua? Olen 30-vuotias helvetin ruma hardcore-ätmi joka ei ole saanut pillua ikipäivänä.

• 121212121212 kirjoitti:

Annatko pillua? Olen 30-vuotias helvetin ruma hardcore-ätmi joka ei ole saanut pillua ikipäivänä.

No niin. Vaihdetaanpa puheenaihetta. Ja tämän saman kirjoittaisin kelle tahansa. Monille en olisi viitsinyt edes vastata, mutta olemme tässä nyt jo kirjoitelleet muutakin ja veikkaan, että oikeassa elämässä olet kiva.

• hgfhgfhgfhg
        Nainen34v kirjoitti:

No niin. Vaihdetaanpa puheenaihetta. Ja tämän saman kirjoittaisin kelle tahansa. Monille en olisi viitsinyt edes vastata, mutta olemme tässä nyt jo kirjoitelleet muutakin ja veikkaan, että oikeassa elämässä olet kiva.

12121212:n kannattaisi ehkä rekata nimimerkkinsä :D

• 98iufdjk
        Nainen34v kirjoitti:

Ei ollut oikea 1212121 vaan joku joka matkii häntä. 1212121 on aina asiallinen

• mainostoimisto.ööööööh

Mitäs jos joku sanoo, että kuva ei tosiaankaan ole omasi?

Minä tiedän, mistä tuo kuva (tai sen osa) on.

Ajattelitko vieä käyttää sitä?

• Voit vain arvata, mistä kuva on. Minä tiedän sen olevan puhelimeni galleriasta, ja kuvaa ei ole ikinä aiemmin julkaistu. Ei kokoinaisuudessaan, eikä mitään muutakaan osaa siitä. :)

• mainostoimisto.öööööhh
        Nainen34v kirjoitti:

Voit vain arvata, mistä kuva on. Minä tiedän sen olevan puhelimeni galleriasta, ja kuvaa ei ole ikinä aiemmin julkaistu. Ei kokoinaisuudessaan, eikä mitään muutakaan osaa siitä. :)

No minäpä tiedän että on!

Minä tiedän myös, kenestä tuo kuva on otettu, ja kuka on kuvaaja.

Mutta jatka toki. Mitä enmään sen parempi.

• mainostoimisto.öööööhh kirjoitti:

No minäpä tiedän että on!

Minä tiedän myös, kenestä tuo kuva on otettu, ja kuka on kuvaaja.

Mutta jatka toki. Mitä enmään sen parempi.

No höpöhöpö. Et ole ollut paikalla, kun olen kuvan ottanut.

Tämä viestittely varmasti pelottaisi, jos kuva ei olisi omani.

• hsagdfilr
        Nainen34v kirjoitti:

Höpö höpö itsellesi.

Ensinnäkään et ole tuota kuvaa ottanut itse.

Oletko idiootti? Vai tietämätön?

• Nnnainennnn
        Nainen34v kirjoitti:

Nyt keksin! Olet arja koriseva joka on vaan taantunu teinin tasolle?

• Kkhc

Ilmiselvä feikkiprofiili ja koko palstakuoro kyrvät suorana viestittelemässä. Luulisi nyt vanhat palstakonkarit feikin tunnistavan mutta ei.. :D

• Voi ei! Perusteleppa, mikä tekee profiilistani feikkiprofiilin?

• Kkhc
        Nainen34v kirjoitti:

Voi ei! Perusteleppa, mikä tekee profiilistani feikkiprofiilin?

Esimerkiksi mallin kuva profiilissa. Sitten tämä mukasinisilmäisyys palstan tapoja kohtaan vaikka vanha palstakonkarihan sinä olet. Feikkiprofiilin suorastaan haistaa :)

• En ole malli. Nuorempana ajattelin mallintöitä, kävin jopa koekuvauksissa, ja minulle tehtiin oma kansio, mutta onneksi järki sanoi että ei, enkä mennyt yhteenkääm castingiin.

Ja ihan oikeasti en ole ikinä ollut rekisteröityneenä, mutta sitä nyt turha on täällä selittää.

• voi.pyhä.sylvi
        Nainen34v kirjoitti:

En ole malli. Nuorempana ajattelin mallintöitä, kävin jopa koekuvauksissa, ja minulle tehtiin oma kansio, mutta onneksi järki sanoi että ei, enkä mennyt yhteenkääm castingiin.

Ja ihan oikeasti en ole ikinä ollut rekisteröityneenä, mutta sitä nyt turha on täällä selittää.

Ensinnäkään, kenellekään ei "tehdä omaa mallikansiota".

Mallikansio pitää teettää ihan itse.

Mallikansion teettämiseen ei tarvita mitään koekuvauksia, vaan valokuvaaja studio ja jonkun verran rahaa. Ihan jokainen pystyy teettämään itsstään mallikansion, jos haluaa sellaiseen käyttää aikaansa ja rahaansa. (Uran mittaan se kansio sitten kasvaa, jos sattuu saamaan työkeikkoja.)

"Castingeihin"? Buahahhahahha...Ei malleille järjestetä mitään castingejä, vaan asiakkaat valitsevat mallitoimistosta VALOKUVIEN perusteella ja joskus niiden mallikansioidenkin perusteella haluamansa tyypin.

Ei todellakaan koekuvausten kautta! Sellainen olisi ihan liian hidas (ja siksi kustannustehoton) tapa hommata malleja.

Minäkin luulen tietäväni, kenen silmä on profiilissasi...

• Tervehdys. Olen palstan mukavin mies ja minun kanssa voit keskustella kaikesta hyvässä hengessä :D

• Sehän on erittäin mukava kuulla :)

• Ja sinä heti kiimaisena esittäytymässä.

• Tyyda
        ouitty kirjoitti:

Ja sinä heti kiimaisena esittäytymässä.

Mustasukkainen super-atmista! Piti tämäkin päivä nähdä :D

• Tyyda kirjoitti:

Mustasukkainen super-atmista! Piti tämäkin päivä nähdä :D

Oletko kateellinen? ;)

• Tyyda
        super-atm kirjoitti:

Oletko kateellinen? ;)

Juu en :) Hyvää näkyy sullekin tehneen naisen huomio kun hymiöitä alkaa viesteihin tulla

• Tyyda kirjoitti:

Juu en :) Hyvää näkyy sullekin tehneen naisen huomio kun hymiöitä alkaa viesteihin tulla

Kyllä vähän olet. Et vaan myönnä.

• 6plus14
        Nainen34v kirjoitti:

Sehän on erittäin mukava kuulla :)

Tykkäätkö tosikoista? Super-atm on ylivoimaisesti pahin tosikko koko sinkkupalstalla.

• Tämä_on_totuus

Super-atm palstan mukavin mies! Mikä vitsi. Naisasialooserin jälkeen pahin täällä.
        Nainen34v: poistu täältä mahdollisimman nopeasti. Täällä on pelkästään ilkeitä miehiä. Naisten kanssa voi jutella mutta miehet ovat ilkeitä vänkääjiä.

• 6plus14 kirjoitti:

Tykkäätkö tosikoista? Super-atm on ylivoimaisesti pahin tosikko koko sinkkupalstalla.

No itse olen aika nauravainen ja vitsailen paljon, joten tosikot ei ehkä pidä minusta. Tosikoissakin on varmasti paljon hyviä ominaisuuksia ja tulen kyllä toimeen ihan kaikkien kanssa. :)
        Hei sinullekin.

• Tämä_on_totuus kirjoitti:

Super-atm palstan mukavin mies! Mikä vitsi. Naisasialooserin jälkeen pahin täällä.
        Nainen34v: poistu täältä mahdollisimman nopeasti. Täällä on pelkästään ilkeitä miehiä. Naisten kanssa voi jutella mutta miehet ovat ilkeitä vänkääjiä.

Huomasin jo että Pertti-setä toivotteli hyvät loppuelämät. En oikeesti tiedä edes mitä tein.

Katsotaan itkenkö jo huomenna :D Voihan olla, että tulee lyhyt visiitti. Kiva, että täällä on kuitenkin paljon mukavanoloisiakin tyyppejä. :)

• ikis.on.kiltti
        Nainen34v kirjoitti:

Huomasin jo että Pertti-setä toivotteli hyvät loppuelämät. En oikeesti tiedä edes mitä tein.

Katsotaan itkenkö jo huomenna :D Voihan olla, että tulee lyhyt visiitti. Kiva, että täällä on kuitenkin paljon mukavanoloisiakin tyyppejä. :)

Ikis lohduttaa, jos sua itkettää, siinäkin tapauksessa, että olisi itse sua itkettänyt ;)

• Ikis..M
        ikis.on.kiltti kirjoitti:

Ikis lohduttaa, jos sua itkettää, siinäkin tapauksessa, että olisi itse sua itkettänyt ;)

Tottakai ikis yrittää lohduttaa, erityisesti silloin jos huomaa että omat kommentit on jonkun saaneet surumielelle koska eihän semmoinen toki ole koskaan tarkoitus.

• Tämä_on_totuus kirjoitti:

Kukas itse olet? Tuskin olet edes osallistunut yhteenkään keskusteluun.

• VoiPerttiPertti

Varmaan Pertti-sedän trollaus tää nais profiili !!.

• Ei sentäs, tää ketju on painajaista.

• ygbheivj

Ratikkakuskin sivupersoonat ne täällä taas mellastavat pitkin palstaa. Noh, kai tää on sit hauskaa.

• Ratikkapaska

Voi olla vaikka Ratikka. Kaikki mahdollista tällä palstalla.

• Saanko kysyä, miten tällaista ketjua pystyy seuramaan parhaiten? Miten näen järkevimmin, missä on uusin viesti? Lyhyessä ketjussa ongelmaa ei ole, mutta vähänkin pidempi ketju on jo haasteellinen.

• Ei oikein ole hyvää tapaa uusimman/uusimpien viestien löytämiseen. Mikäli ketju on rekkautuneen käyttäjän, niin tämä käyttäjä saa muistutuksen uudesta viestistä. Mutta muuten viestejä ei pysty luontaisesti esim järjestämään taikka näyttämään vain uudet viestit.

Mikäli ketju on jo vanhempi ja useamman päivän ajalta viestejä, niin tuo viestin oikeassa ylänytkassa oleva "uusi"-merkki kuvastaa viestiä, joka on viimeisen 24h aikana postattu.(ymmärtääkseni)

• Kiitos vastauksesta! Minne voi siis jättää palautetta :D

Täällä olisi heti parannusideoita.

Rekkautunut=rekisteröitynyt?

• Oikein uumoilit, että krekkautunut tarkoittaa rekisteröitynyt.

Kieltämättä monenmoista parannusta ja helpotusta itsekkin keksisin. Itse vain olen huomannut, että uudistusten myötä tämä palvelu on muuttunut entistä takkuisemmaksi käyttää.

Mutta mikäli innostusta riittää, niin palautetta voipi lähetellä tämä linkin kautta. Sitä kautta itsekkin olen lähettänyt kehitys ehdotuksia.

http://www.suomi24.fi/palaute

• Selvä, kiitos linkistä.

Olen aika innovatiivinen. Vaikea tietysti tietää, minkälaisen koodauksen takana kaikki muutokset ovat.

Mobiiliversiona tämä on ainakin kovin ärsyttävä käyttää, kun sivu näyttää pomppivan mainosten takia miten sattuu.

• Nainen34v kirjoitti:

Selvä, kiitos linkistä.

Olen aika innovatiivinen. Vaikea tietysti tietää, minkälaisen koodauksen takana kaikki muutokset ovat.

Mobiiliversiona tämä on ainakin kovin ärsyttävä käyttää, kun sivu näyttää pomppivan mainosten takia miten sattuu.

Jep. Erittäin ärsyttävä lueskella kännykällä. Ja itse olen huomannut, että mikäli selailen kännykällä ketjua, jossa on enemmän kuin 80 viestiä, niin kännykällä viestien kirjoittaminen ei onnistu. Syystä että viestin kirjoituskenttään ei ilmaannu mitään tekstiä. En tosin tiedä johtuuko tämä s24:n puolelta vai kännykän puolelta. Olettaisin että kännykästä.

Toinen pieni vinkki siulle on, että kun vastaat ketjussa olevaan viestiin ja nimen omaan johonkin tiettyyn viestiin, niin kannattaa käyttää siinä kyseisessä viestissä olevaa "kommentoi" namiskaa. Näin nimenomaan vastaat kyseiseen viestiin. Tämän huomaa siitä, että postaukseen tulee vähän harmaammalla esim: "Nainen34v kirjoitti: blah blah blah..."
        Tämä tyyli myöskin hyödyttää meitä muita rekkautuneita siten, että mikäli meidän viesteihin näin vastataan, niin meille tulee ilmoitus että viestiimme on kommentoitu jotain.

Jos esim nyt käyttäisin tuota "lisää kommentti", niin tuo kirjoittamani viesti olisi kommentti tuohon "Saanko kysyä, miten tällaista ketjua pystyy seuramaan parhaiten?"-viestiisi.

havainnollistava kuva.
        http://aijaa.com/JcFQyD

• pete_pjn kirjoitti:

Jep. Erittäin ärsyttävä lueskella kännykällä. Ja itse olen huomannut, että mikäli selailen kännykällä ketjua, jossa on enemmän kuin 80 viestiä, niin kännykällä viestien kirjoittaminen ei onnistu. Syystä että viestin kirjoituskenttään ei ilmaannu mitään tekstiä. En tosin tiedä johtuuko tämä s24:n puolelta vai kännykän puolelta. Olettaisin että kännykästä.

Toinen pieni vinkki siulle on, että kun vastaat ketjussa olevaan viestiin ja nimen omaan johonkin tiettyyn viestiin, niin kannattaa käyttää siinä kyseisessä viestissä olevaa "kommentoi" namiskaa. Näin nimenomaan vastaat kyseiseen viestiin. Tämän huomaa siitä, että postaukseen tulee vähän harmaammalla esim: "Nainen34v kirjoitti: blah blah blah..."
        Tämä tyyli myöskin hyödyttää meitä muita rekkautuneita siten, että mikäli meidän viesteihin näin vastataan, niin meille tulee ilmoitus että viestiimme on kommentoitu jotain.

Jos esim nyt käyttäisin tuota "lisää kommentti", niin tuo kirjoittamani viesti olisi kommentti tuohon "Saanko kysyä, miten tällaista ketjua pystyy seuramaan parhaiten?"-viestiisi.

havainnollistava kuva.
        http://aijaa.com/JcFQyD

Nyt testaan.

• Nainen34v kirjoitti:

Nyt testaan.

:D Jep.

• Nainen34v kirjoitti:

Nyt testaan.

Okei, en ollut huomannut noita. No hyvä tietää tämäkin. Ei näköjään kerralla voi mennä kaikki oikein. :D

• Pillujen-asiantuntija

Oletko ollut koskaan ruman miehen kanssa?

• Kuten jo yllä vastasin, mielestäni kukaan ihminen ei ole ruma. Ihmisiä on paremminkin vähemmän viehättäviä. Olen kyllä seurustellut miehen kanssa, joka ei ollut ehkä naisten suuressa suosiossa. Minuun iski hänen älykkyytensä (tarkennan, että hänellä ei ollut yliopistokoulutusta).

• busted.laitonta

Tehkää kuvahaku Tarja Smuraan.

Löytyy, ja löytyy myös rikos.

• Tähän nyt ei varmaan pitäisi vastata, mutta Tarja Smuralla näytti olevan siniset silmät...

• että.silleen
        Nainen34v kirjoitti:

Tähän nyt ei varmaan pitäisi vastata, mutta Tarja Smuralla näytti olevan siniset silmät...

Entä Karita Tykkä, minkä väriset silmät hänellä on? Sulla on jääneet muutamat synttärit huomaan väliin.

• Miehet.erikseen

Tästä ketjusta puuttuu vielä oikein tukeva paketti DarkFearin raivoamista. Uusikin kirjoittaja heti näkisi että siinä sitä vaikuttaisi olevan oikea mies eikä mikään hiiri saatana.

• Nnnnainennnnn

Itken ilosta :D

• kammarikaupoi

Mitä iloo tämmöösestä semihörhöilystä irtoaa.

Impataan netistä joku randomi silmäfoto ja ollaan sitten niin saatanan "kivaa hottista"

Noin näyttävät ei roiku sinkkupalstoilla. Joku kierosilmä läskileuka saattais mennä läpi.

• Onhan täällä "Pirlo", Bob Daltonin näköinen muija ym, kai tänne nyt 1 normaalikin voi eksyä :D kunnes itsekin huomaa olevansa epänormaali.

• Pillujen-asiantuntija

Naiset ei uskalla sanoa että mies on ruma. Puhuvat sitten että mies on vähemmän viehättävä. Naisettomuus johtuu suoraan rumuudesta. Mies on joko ruma tai komea. Mitään välimuotoja ei ole.

• 15plus8

Jos päätät tutustua muihin palstalaisiin niin suosittelen, täällä on todella mukavaa ja tutustumisenarvoista porukkaa :)))))))) Ainoa palstalainen josta kannattaa pysyä kokonaan ja lopullisesti erossa, on DarkFear. DarkFear sitä kun onkin kohta 39 vuotta täyttävä HC-ATM ja neitsytsetä, joka ei ole edes armeijaa suorittanut vaan sivarin. Hän on tukityöllistetty ja pyyhkii työkseen vanhusten perseitä 9 euron päiväpalkalla. Hän asuu Turun Varissuolla 27 neliön yksiössä ja tililläkin on rahaa vain 10 euroa 11 senttiä.

Vaikka uskon kyllä, että tajuat vapaaehtoisesti pysyä erossa noin surkeasta tapauksesta.

• Siellä on taas joku puppelipoika kiimasena esittämässä naista..

• 9iofdskjl

Eräketulle pisteet, palstan fiksuin mies.

• Käyttäjätutkimus

Monenko miehen nussima olet?

• 98iuhjkfsnd

Sanoi toisessa aloituksessa että 15 miehen.

• kammarikaupoi

Pikkaasen piti salapollari työtä tehä että kuvan nainen selviää. Korvakoru johdatti jäljille.
      Huijausta tai ei. Nainen34v kuvan nainen on syntynyt Kuopiossa -76. Tyttönimi K T. Missiainesta!
      On se peräkammarin poika melko kätsy näissä akka asioossa.

• alkoi-kiinnostaa

Kerro nyt vähän lisää. Eli hän on siis naimisissa/ollut naimisssa ja nelikymppinen. Mitäs vielä? :)

• Nnnnainennnnn

Ei ole siis 34v vaan 40v. 40v teiniälyinen siis kirjottelee palstalla. Kysymys kuuluu onko tyttö vai poika?

• jiiihauua

Ilmiselvä feikki mutta leikitään kaikki nyt mukana :D :D :D

• Mukava huomata, miten täälläkin pätevät samat lait, mitä baarissa.

Keskenään pojat esittävät kovaa jätkää ja panomiestä, mutta kun paikalle ilmestyy nainen, joka vähän flirttaa, alkaa vimmattu hännänheilutus, läähätys ja hassujen temppujen tekeminen, jotta nainen huomaisi.

En olisi yhtään ihmeissäni, vaikka nainen 34 v takaa paljastuisi joku mies. Voisiko olla vaikka exPUA.

• ole.erilainen.kuinmuut

Perttipä keksi sen toimivan taktiikan.

• 13plus12

Sinut paljasti trolliksi se että sanoit toisessa viestiketjussa pitäväsi eniten 28-35 -vuotiaista miehistä. Todellisuudessa tuon ikäisinä "miehet" vasta alkavat miehistymään ja komistumaan ja mies onkin parhaimmillaan yli 50-vuotiaana. Sean Connery, Hugh Hefner, Danny, Mika Ounaskari, Mikael Jungner, Sedu Koskinen... Todellisuudessa kaikenikäiset naiset haluavat niitä yli 50v miehiä.

• MrHedgehog

Viihdyttävä ketju.

• Pillujen-asiantuntija

Omistatko dildon, kuinka pitkän ja paksun?

• Ätmi-sinkku

Tahdon rakastella sinua?

• hämmennyin-nyt

Mutta eikös tuo ole Jennifer Lopezin silmä? Ainakin teillä on sama meikkaaja. Ja aika eksoottinen olet muutenkin suomalaiseksi.

• Ihan oli oma silmäni.

• kammarikaupoi

Eikö vielä aukee. Lisää vinkkiä silmäkuvasta.
      -90 luvulla menestyi kauneuskilpailuissa ja on juontajanakin tullut tutuksi.
      Naimisissa P T kanssa, häitä tanssattiin -08
      Varattu on tämä kuvan tumma kaunotar.

• Nnnainennnn

Karita Tuomola?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4210
    2. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2373
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      33
      2327
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      97
      2104
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1897
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1875
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1577
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1531
    9. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1360
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      75
      1214
    Aihe