Palstalla usein törmää naisten irvailuun siitä kuinka miehet on aina seksiä vailla, miehet pitäisivät naista vain vitunkantotelineenä.
Minä olen päättänyt selvittää käytännön tasolla kuinka tuollainen miehen ja naisen välinen ystävyyssuhde toimii, ja rupean etsimällä etsimään itselleni naispuoleista tosiystävää.
Idea olisi se, että tekisimme yhdessä kaikkea kivaa mitä ystävyyteen muutenkin kuuluu, mutta välttelesimme sellaista kivaa missä olisi riski joutua näkemään toisen genitaalialueita.
Tulisimme harrastamaan yhdessä liikuntaa monipuolisesti, joten katselen tosiystävättärekseni naista jonka fysiikka kestää urheilusuoritukset eikä ikä olisi ruhjonut niveliä loppuun.
Ystävänainen herrasmiehelle
173
1606
Vastaukset
Ei ole yhdenlaisia miehiä, eikä juuri tietynlaisia miehiä.. On vaikka kuinka paljon erillaisia miehiä ja erillaisia Yksilöitä.. Emme Me Miehet ole edelleenkään mikään KlooniJoukko vaikka jotkut tiedostamattomat Yksilöt eivät sitä tajuaisikaan, joko hölmöyttään tai sitten jonkun oman Agenda takia haluavat Promota ja Manipuloida asiaa muuksi, kuin mitä se oikeasti on.. ;P
Pertti-setä kirjoitti:
Miten tämä liittyi avaukseen?
"siitä kuinka miehet on aina seksiä vailla, miehet pitäisivät naista vain vitunkantotelineenä."
"kuinka tuollainen miehen"
Miksi ei liittyisi.. Tuossahan Taas annetaan ymmärtää, että "Miehet" vaikka kyseessä on VAIN Tietty "Mies" ja/tai tietynlainen "Mies".. ;P
Ihan normaalia käytöstä sellaisille yksilöille, jotka outoilevat tuon asian kanssa Sukupuolesta Riippumatta.. Mulla Särähtää aina Pahasti Korvaan, jos/kun joku mies tai nainen antaa ymmärtää puhuvansa koko Sukupuolensa puolesta tai ainakin Suurimman osan puolesta.. ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
"siitä kuinka miehet on aina seksiä vailla, miehet pitäisivät naista vain vitunkantotelineenä."
"kuinka tuollainen miehen"
Miksi ei liittyisi.. Tuossahan Taas annetaan ymmärtää, että "Miehet" vaikka kyseessä on VAIN Tietty "Mies" ja/tai tietynlainen "Mies".. ;P
Ihan normaalia käytöstä sellaisille yksilöille, jotka outoilevat tuon asian kanssa Sukupuolesta Riippumatta.. Mulla Särähtää aina Pahasti Korvaan, jos/kun joku mies tai nainen antaa ymmärtää puhuvansa koko Sukupuolensa puolesta tai ainakin Suurimman osan puolesta.. ;PMinä kirjoitin siitä kuinka naiset olettavat miesten olevan vain seksiä vailla.
Pertti-setä kirjoitti:
Minä kirjoitin siitä kuinka naiset olettavat miesten olevan vain seksiä vailla.
Ei ole edelleenkään mitään KlooniMiehiä.. ;D
- Munaotus
Minun on mahdotonta olla naisen ystävä koska haluan aina panna naista jos se on vähänkin mukava luonteeltaan ja nätti. Yhtä naista yritin monta vuotta joka halusi olla vain kaveri, mutta minä en luovuttanut vaan ehdottelin sille illan istujaisia usein ja sanoin myös suoraan sille että se on tosi kaunis että haluan seksiä sen kanssa. Lopulta sitten onnistuin yhden baari illan jälkeen.
Se on hyvä että tiedostaa itsessään tuollaisia alkukantaisia himoja, mutta minä meinaan pysytellä ystävälinjalla.
Päätin jopa lisätä vaikeusastetta, katson ystävättärekseni tulikuuman misun.
- Ikis..M
Kieltämättä hieno ja ylevä ajatus sinulta alkaa kamumieheksi jollekin vetävälle naiselle ilman taka-ajatuksia mutta kun käväisin tuossa pihalla niin ei siellä näyttänyt lehmätkään vielä lentävän.
- kumpikin.pyllistelee
Pertti-setä kirjoitti:
Naiset on aina pitäneet minusta, nyt en vain sotke juttuihin hyvää seksiä.
eikö naiset kiihota ei vaikka näkisit pimpin paljaan pimpin ja halukkaan naisen tietysti bubbeleille naiset on hyvii kavereita joiden kanssa puhuu miehistä ja naisia voi vertailla esim tähti92 naisiin eli transvestiitteihin eli naisten kanssa kaveria ja transujen kanssa seksiä vai tämmöinen mies oli lopuksi pertti setä
kumpikin.pyllistelee kirjoitti:
eikö naiset kiihota ei vaikka näkisit pimpin paljaan pimpin ja halukkaan naisen tietysti bubbeleille naiset on hyvii kavereita joiden kanssa puhuu miehistä ja naisia voi vertailla esim tähti92 naisiin eli transvestiitteihin eli naisten kanssa kaveria ja transujen kanssa seksiä vai tämmöinen mies oli lopuksi pertti setä
Kiva huomata sussa inhimillisiä tunteita.
- Ikis..M
NuuskaMuikkune kirjoitti:
Juuh, kyllä taas nämä Pertin Metkut paistavat läpi.. ;P.. On se VeijarienVeijari.. ;D
Juu, veijarihan se pertti on mutta en minä sitä pahana ominaisuutena pidä, jotkut naiset varmaan palaa halusta päästä veijaroitavaksi kaverisuhteeseen.
Juuh, kyllä taas nämä Pertin Metkut paistavat läpi.. ;P.. On se VeijarienVeijari.. ;D
Tällä(kin) kertaa olen vilpitön.
Voitaisiin ystävättären kanssa istua vierekkäin sohvalla sama viltti harteillamme ja katsoa kivoja leffoja.Ikis..M kirjoitti:
Juu, veijarihan se pertti on mutta en minä sitä pahana ominaisuutena pidä, jotkut naiset varmaan palaa halusta päästä veijaroitavaksi kaverisuhteeseen.
Naisellehan voisi olla hyötyäkin tällaisesta mukavasta ja monitaitoisesta miespuoleisesta ystävästä.
Voitaisiin kokkailla yhdessä, rempat sujuu ammattimiehen ottein ja ekstrana vielä eräoppaan taidot.- Ikis..M
Pertti-setä kirjoitti:
Naisellehan voisi olla hyötyäkin tällaisesta mukavasta ja monitaitoisesta miespuoleisesta ystävästä.
Voitaisiin kokkailla yhdessä, rempat sujuu ammattimiehen ottein ja ekstrana vielä eräoppaan taidot.Jokainen sinkkunainenhan oikeastaan tarvitsisi mukavan kamumiehen joka laittaisi ruokaa, tekisi pikkuremppoja, vaihtaisi autoon renkaat, hakisi flunssalääkkeitä jne. ja jos siitä ei tarvitsisi edes joutua vongatuksi tai seksiä antaa palkkioksi niin eihän parempaa juttua naisen kannalta voisi edes kuvitella.
Ehdottomasti olen sillä kannalla että palstan sinkkunaisten kannattaisi nyt tarttua hyvään tarjoukseen kun on pelkkää voitettavaa tuossa diilissä. Ikis..M kirjoitti:
Jokainen sinkkunainenhan oikeastaan tarvitsisi mukavan kamumiehen joka laittaisi ruokaa, tekisi pikkuremppoja, vaihtaisi autoon renkaat, hakisi flunssalääkkeitä jne. ja jos siitä ei tarvitsisi edes joutua vongatuksi tai seksiä antaa palkkioksi niin eihän parempaa juttua naisen kannalta voisi edes kuvitella.
Ehdottomasti olen sillä kannalla että palstan sinkkunaisten kannattaisi nyt tarttua hyvään tarjoukseen kun on pelkkää voitettavaa tuossa diilissä.Ja kun monikaan ei ole niin sen seksin perään, niin homma toimisi kuin ajatus.
Ikis..M kirjoitti:
Juuh.. Pertti tuo mukavaa piristystä palstalle, kun se kehittää erillaisia "HunajaPurkkeja".. Ihan hauska on seurata miten ne milloinkin toimii ja odottaa, että mitäs Pertti seuraavaksi virittelee.. ;D
"jotkut naiset varmaan palaa halusta päästä veijaroitavaksi kaverisuhteeseen."
Niin, joillekin on tärkeää, että tietyt jutut puetaan oikeanlaiseen "kaapuun"/"kulissiin", ettei siitä vain ajateltaisi mitään negatiivistä.. Vaikka aika naurettavaa touhua se kyllä on.. Ja ihmetyttää hieman, että Miks Näin?.. ;DPertti-setä kirjoitti:
Tällä(kin) kertaa olen vilpitön.
Voitaisiin ystävättären kanssa istua vierekkäin sohvalla sama viltti harteillamme ja katsoa kivoja leffoja.Kun Lehmät Lentää, niin Ostan tuon Sulta.. ;D
- Ikis..M
Juuh.. Pertti tuo mukavaa piristystä palstalle, kun se kehittää erillaisia "HunajaPurkkeja".. Ihan hauska on seurata miten ne milloinkin toimii ja odottaa, että mitäs Pertti seuraavaksi virittelee.. ;D
"jotkut naiset varmaan palaa halusta päästä veijaroitavaksi kaverisuhteeseen."
Niin, joillekin on tärkeää, että tietyt jutut puetaan oikeanlaiseen "kaapuun"/"kulissiin", ettei siitä vain ajateltaisi mitään negatiivistä.. Vaikka aika naurettavaa touhua se kyllä on.. Ja ihmetyttää hieman, että Miks Näin?.. ;DEn sanoisi naurettavaksi vaan jopa ihan kohtalaisen hyväksi tavaksi tuota jos pertti hoitaa homman tyylillä ja naista kunnioittaen. Monella yksin jääneellä naisella hyvinkin voi olla kovakin miehen puute mutta samaan aikaan myös korkea kynnys lähteä etsimään sitä miestä kun joutuisi myöntämään sen tarpeen siinä samalla, tuollainen kaverina alkava suhde olisi siitä hyvä ja helppo naiselle että jos sitten "asiat vain tapahtuvat" on se kuitenkin molemmille myönteinen lopputulos ilman että nainen kokisi joutuneensa millään tavalla painostetuksi mihinkään.
Ikis..M kirjoitti:
En sanoisi naurettavaksi vaan jopa ihan kohtalaisen hyväksi tavaksi tuota jos pertti hoitaa homman tyylillä ja naista kunnioittaen. Monella yksin jääneellä naisella hyvinkin voi olla kovakin miehen puute mutta samaan aikaan myös korkea kynnys lähteä etsimään sitä miestä kun joutuisi myöntämään sen tarpeen siinä samalla, tuollainen kaverina alkava suhde olisi siitä hyvä ja helppo naiselle että jos sitten "asiat vain tapahtuvat" on se kuitenkin molemmille myönteinen lopputulos ilman että nainen kokisi joutuneensa millään tavalla painostetuksi mihinkään.
Juuh.. Me ei nyt olla kyllä Pertille kauhean hyviä WingMan:ejä.. ;(
Pitäisköhän antaa Pertille rauha ja toivottaa hyvää Jahti onnea.. Ettei olla vaan haitaksi.. Tuskimpa näihin mikään Rauhoitettu ja Harvinaisempi Lumihiutale sortuu tai itseään Teloo.. Ainoa tapaus jossa itselle voisi tulla hieman huono mieli, jos Pertti "vahingossa" aiheuttaisi haaverin tälläiselle harvinaisemmalle LumiHiutaleelle.. ;P
Kun ne toiset ovat enemmän tai vähemmän itse pelissä mukana kuitenkin ja Pertin kanssa Samoilla Taajuuksilla yms., joten tietävät "pelin" hengen jne.. ;P
Ja tuohon "asiat vain tapahtuvat", niin uskoisin, että Pertti saa ne tapahtumaan.. ;D.. Mut niin kuin sanoin.. Toivottavasti olisi sitten oikeanlainen, joka on itse "pelissä" mukana yms.. ;PIkis..M kirjoitti:
En sanoisi naurettavaksi vaan jopa ihan kohtalaisen hyväksi tavaksi tuota jos pertti hoitaa homman tyylillä ja naista kunnioittaen. Monella yksin jääneellä naisella hyvinkin voi olla kovakin miehen puute mutta samaan aikaan myös korkea kynnys lähteä etsimään sitä miestä kun joutuisi myöntämään sen tarpeen siinä samalla, tuollainen kaverina alkava suhde olisi siitä hyvä ja helppo naiselle että jos sitten "asiat vain tapahtuvat" on se kuitenkin molemmille myönteinen lopputulos ilman että nainen kokisi joutuneensa millään tavalla painostetuksi mihinkään.
Ystävyydestä silti vain tarjous, ei ole sitä ketunhäntää kainalossa.
Korkeintaan takkatulen loisteessa kainalossa pitäisin ja paijaisin poskea.NuuskaMuikkune kirjoitti:
Pitäisköhän antaa Pertille rauha ja toivottaa hyvää Jahti onnea.. Ettei olla vaan haitaksi.. Tuskimpa näihin mikään Rauhoitettu ja Harvinaisempi Lumihiutale sortuu tai itseään Teloo.. Ainoa tapaus jossa itselle voisi tulla hieman huono mieli, jos Pertti "vahingossa" aiheuttaisi haaverin tälläiselle harvinaisemmalle LumiHiutaleelle.. ;P
Kun ne toiset ovat enemmän tai vähemmän itse pelissä mukana kuitenkin ja Pertin kanssa Samoilla Taajuuksilla yms., joten tietävät "pelin" hengen jne.. ;P
Ja tuohon "asiat vain tapahtuvat", niin uskoisin, että Pertti saa ne tapahtumaan.. ;D.. Mut niin kuin sanoin.. Toivottavasti olisi sitten oikeanlainen, joka on itse "pelissä" mukana yms.. ;PKyllä musta löytyy karskin ulkokuoren alta herkkyyttäkin, kahden tyttären isänä on joutunut opettelemaan herkän feminiinisen sukupuolen tyynnyttelyä ja heille turvan antamista.
- Ikis..M
Ja tuohon "asiat vain tapahtuvat", niin uskoisin, että Pertti saa ne tapahtumaan.. ;D.. Mut niin kuin sanoin.. Toivottavasti olisi sitten oikeanlainen, joka on itse "pelissä" mukana yms.. ;PJoo, ei meistä ehkä siipimiehiksi ole mutta toisaalta kun kommentoidaan tähän ketjuun tulee kommentteja -> naiset tulee katsomaan ja sitäkautta saattaisivat vaikka alkaa kiinnostumaan tuosta pertin tarjouksesta enkä tosiaan pidä huonona ajatuksena. Tuskin kukaan palstanainen kuitenkaan uskaltaa mitään toteuttaa mutta jo pelkkä ajatushan on mukava siitä että saavat ajatella että Pertti avuksi johonkin olisi vain yhteydenoton päässä jos sitä todella tarvitsee.
Ikis..M kirjoitti:
Joo, ei meistä ehkä siipimiehiksi ole mutta toisaalta kun kommentoidaan tähän ketjuun tulee kommentteja -> naiset tulee katsomaan ja sitäkautta saattaisivat vaikka alkaa kiinnostumaan tuosta pertin tarjouksesta enkä tosiaan pidä huonona ajatuksena. Tuskin kukaan palstanainen kuitenkaan uskaltaa mitään toteuttaa mutta jo pelkkä ajatushan on mukava siitä että saavat ajatella että Pertti avuksi johonkin olisi vain yhteydenoton päässä jos sitä todella tarvitsee.
Mitä omaakin ex-vaimoani muistan, niin vähintään kolme kertaa päivässä soi puhelin ja aina oli tärkeä asia mielessä.
Joskus voi olla vaikka pettymys siitä kun ei löytynyt parkkiruutua siitä läheltä mihin oli menossa vaan joutuu jättämään auton viereiseen kortteliin. Siitä soitto Pertille niin haukutaan yhdessä huonoa liikennesuunnittelua.Ikis..M kirjoitti:
Joo, ei meistä ehkä siipimiehiksi ole mutta toisaalta kun kommentoidaan tähän ketjuun tulee kommentteja -> naiset tulee katsomaan ja sitäkautta saattaisivat vaikka alkaa kiinnostumaan tuosta pertin tarjouksesta enkä tosiaan pidä huonona ajatuksena. Tuskin kukaan palstanainen kuitenkaan uskaltaa mitään toteuttaa mutta jo pelkkä ajatushan on mukava siitä että saavat ajatella että Pertti avuksi johonkin olisi vain yhteydenoton päässä jos sitä todella tarvitsee.
Juuh.. Ja ollaan me nyt hieman varoiteltukin, joten jos joku tarjoukseen tarttuu, niin luultavasti saa just sitä mitä on hakemassakin.. Ja ainakin osaa varautua asiaan oikein.. Enkä usko, että Perttiä kauheasti tarttee houkutella tarjoamaan myös muita palveluita, jos sellaisten tarpeessa on.. Pertti luultavasti tarkkailee jo aluksi sopivan etenemistahdin ja vie asiaa kohti "vain tapahtuu" kohtaa määrätietoisen varmasti.. ;P
- Ikis..M
Pertti-setä kirjoitti:
Mitä omaakin ex-vaimoani muistan, niin vähintään kolme kertaa päivässä soi puhelin ja aina oli tärkeä asia mielessä.
Joskus voi olla vaikka pettymys siitä kun ei löytynyt parkkiruutua siitä läheltä mihin oli menossa vaan joutuu jättämään auton viereiseen kortteliin. Siitä soitto Pertille niin haukutaan yhdessä huonoa liikennesuunnittelua.Joo, siis tuo juurikin se juttu että useinhan nainen kaipaakin vain myötäeläjää ja sitä että joku pitelee vähän kädestä, fyysisesti tai edes henkisesti niin taas jaksaa taistella pahaa maailmaa vastaan. Sinkkunaisraasuilla usein ei ole semmoista myötätuntoista kuulijaa niin kiva olisi kun kaikki saisivat semmoisen.
- Ikis..M
Juuh.. Ja ollaan me nyt hieman varoiteltukin, joten jos joku tarjoukseen tarttuu, niin luultavasti saa just sitä mitä on hakemassakin.. Ja ainakin osaa varautua asiaan oikein.. Enkä usko, että Perttiä kauheasti tarttee houkutella tarjoamaan myös muita palveluita, jos sellaisten tarpeessa on.. Pertti luultavasti tarkkailee jo aluksi sopivan etenemistahdin ja vie asiaa kohti "vain tapahtuu" kohtaa määrätietoisen varmasti.. ;P
"Pertti luultavasti tarkkailee jo aluksi sopivan etenemistahdin ja vie asiaa kohti "vain tapahtuu" kohtaa määrätietoisen varmasti.. ;P "
On se veijari :D Ikis..M kirjoitti:
Joo, siis tuo juurikin se juttu että useinhan nainen kaipaakin vain myötäeläjää ja sitä että joku pitelee vähän kädestä, fyysisesti tai edes henkisesti niin taas jaksaa taistella pahaa maailmaa vastaan. Sinkkunaisraasuilla usein ei ole semmoista myötätuntoista kuulijaa niin kiva olisi kun kaikki saisivat semmoisen.
Mies on monessa korvaamaton apu, yllättävissäkin asioissa.
Miehinen näkökulma vaateostoksilla voi olla tarpeen jos miettii mitä kannattaa ostaa, usein se mies osaa neuvoa mikä näyttää hyvältä.
Lohduttaminen ja vaikka kipeytyneiden hartioiden hieronta, onhan siinä miehelle sarkaa.- Ikis..M
Pertti-setä kirjoitti:
Mies on monessa korvaamaton apu, yllättävissäkin asioissa.
Miehinen näkökulma vaateostoksilla voi olla tarpeen jos miettii mitä kannattaa ostaa, usein se mies osaa neuvoa mikä näyttää hyvältä.
Lohduttaminen ja vaikka kipeytyneiden hartioiden hieronta, onhan siinä miehelle sarkaa.Tuossa vaateostostelussa tosiaan naiset saisi enemmänkin luottaa miehiin, useinhan ne on kavereidensa kanssa liikkeellä ja sitten saattaa tulla vikavalintoja kun ei ole mies kertomassa mikä asuste on samaan aikaan tyylikäs & seksikäs miehen silmissä.
On siinä sarkaa, varsinkaan se hartioiden hieronta ei ole ihan helppoa kun saattaa joutua panemaankin vielä sen päätteeksi, tietysti niin siis vain vakisuhteessa. Ikis..M kirjoitti:
Tuossa vaateostostelussa tosiaan naiset saisi enemmänkin luottaa miehiin, useinhan ne on kavereidensa kanssa liikkeellä ja sitten saattaa tulla vikavalintoja kun ei ole mies kertomassa mikä asuste on samaan aikaan tyylikäs & seksikäs miehen silmissä.
On siinä sarkaa, varsinkaan se hartioiden hieronta ei ole ihan helppoa kun saattaa joutua panemaankin vielä sen päätteeksi, tietysti niin siis vain vakisuhteessa.Niinpä ja lisäksi on monenlaista kulttuuririentoa ja juhlaa johon tarvii komean, kohteliaan, sulavakäytöksisen ja sanavalmiin kavaljeerin. On helppoa jos on omasta takaa tuollainen ystävä.
- 155
Ikis..M kirjoitti:
Tuossa vaateostostelussa tosiaan naiset saisi enemmänkin luottaa miehiin, useinhan ne on kavereidensa kanssa liikkeellä ja sitten saattaa tulla vikavalintoja kun ei ole mies kertomassa mikä asuste on samaan aikaan tyylikäs & seksikäs miehen silmissä.
On siinä sarkaa, varsinkaan se hartioiden hieronta ei ole ihan helppoa kun saattaa joutua panemaankin vielä sen päätteeksi, tietysti niin siis vain vakisuhteessa.Miehiä ei useinkaan edes kirveellä uhaten saa mukaan vaateostoksille. Ei me naiset sille mitään voida, ettei miehiä pätkääkään kiinnosta tulla kertomaan, mikä asuste on samaan aikaan tyylikäs & seksikäs. :(
- Ikis..M
155 kirjoitti:
Miehiä ei useinkaan edes kirveellä uhaten saa mukaan vaateostoksille. Ei me naiset sille mitään voida, ettei miehiä pätkääkään kiinnosta tulla kertomaan, mikä asuste on samaan aikaan tyylikäs & seksikäs. :(
Kieltämättä totta ettei se nyt niin ihan ykkösmesta ole käydä mutta onneksi on puhelimet, mies voi selata nettiä odotellessaan että nainen saa valintansa tehdyksi. Vähän voi nainenkin auttaa sitenkin että lähettää valinnan ajaksi miehen vaikka jonnekin elektroniikkaosastolle ja vasta sitten kun on valinnut riittävästi sovitettavaa soittaa miehen makutuomariksi.
155 kirjoitti:
Miehiä ei useinkaan edes kirveellä uhaten saa mukaan vaateostoksille. Ei me naiset sille mitään voida, ettei miehiä pätkääkään kiinnosta tulla kertomaan, mikä asuste on samaan aikaan tyylikäs & seksikäs. :(
Kyllä minä kävin useinkin exäni kanssa vaateostoksilla, ei se nyt niin vastenmielistä ole.
- Ikis..M
Pertti-setä kirjoitti:
Kyllä minä kävin useinkin exäni kanssa vaateostoksilla, ei se nyt niin vastenmielistä ole.
Naiset vaan usein kumppaneikseen valitsee impulsiivisia jännämiehiä joiden kärsivällisyys ei riitä odotteluun niin kyllä tuo varmaan ihan todellinen ongelma on monelle naiselle.
Ikis..M kirjoitti:
Naiset vaan usein kumppaneikseen valitsee impulsiivisia jännämiehiä joiden kärsivällisyys ei riitä odotteluun niin kyllä tuo varmaan ihan todellinen ongelma on monelle naiselle.
En minäkään aina ollut mukana, mutta usein. Exä pyysi ja minä menin mukaan, tietenkin mulla piti lompakko olla mukana mutta olin oikeastikin makutuomarina.
- Ikis..M
Pertti-setä kirjoitti:
En minäkään aina ollut mukana, mutta usein. Exä pyysi ja minä menin mukaan, tietenkin mulla piti lompakko olla mukana mutta olin oikeastikin makutuomarina.
Ehkä tosiaan tuo lompakkoyhteys monella parilla vailkuttaa siihen että naiset joutuu kirveellä uhkaamaan, miehillä liian paljon kalliiita kokemuksia taustalla.
Ikis..M kirjoitti:
Ehkä tosiaan tuo lompakkoyhteys monella parilla vailkuttaa siihen että naiset joutuu kirveellä uhkaamaan, miehillä liian paljon kalliiita kokemuksia taustalla.
Mun vaimo arvosti mun makua, ja jopa hänen fiini espoolaismutsinsakin kehui aina kuinka hyvä maku vävypojalla on.
- Ikis..M
Pertti-setä kirjoitti:
Mun vaimo arvosti mun makua, ja jopa hänen fiini espoolaismutsinsakin kehui aina kuinka hyvä maku vävypojalla on.
Kyllä täällä palstallakin monesti vaikuttaa siltä että ainakin osalla miehistä on parempi vaatemaku kuin naisilla, on toki naisissakin niitä jotka tuntuu ymmärtävän jotain.
Ikis..M kirjoitti:
Kyllä täällä palstallakin monesti vaikuttaa siltä että ainakin osalla miehistä on parempi vaatemaku kuin naisilla, on toki naisissakin niitä jotka tuntuu ymmärtävän jotain.
Palstalla tietenkin vaikea saada kuvaa vaatemausta, itse en ole semmoiseen kyennyt. Toki asia kiinnostaa mua, ainakin Linerin pikkareiden väri ja malli.
Eiköhän ihan jokaiselle normaalijärkiselle ole selvää mitä Pertti hakee :) Aika hauskahan tuo aloitus oli, Pertillä on oikea asenne. Ei kannata ottaa vakavasti muidenkaan ;)
LinerT.2 kirjoitti:
Eiköhän ihan jokaiselle normaalijärkiselle ole selvää mitä Pertti hakee :) Aika hauskahan tuo aloitus oli, Pertillä on oikea asenne. Ei kannata ottaa vakavasti muidenkaan ;)
Noh, kyllä minä pidän myös SiniSilmäisiä, kilttejä ja naiveja jne. ihan normaalijärkisinä.. Heille vain on suurempi riski joutua kaikenmaailman vedätyksen, hyväksikäytön jne. "uhriksi", jos ei ole silmät auenneet tarpeeksi ja sitä myötä saaneet tarpeeksi myös tervettä skeptisyyttä ja realismia.. ;P
Jotkut eivät myöskään "tunne" tätä(kään) Setää niin hyvin, jos/kun esim. eivät ole palstalla kauheasti pyörineet ja nähneet vain esim. jonkun tämän tapaisen ketjun/ketjuja.. ;P
Asenteessa ei ole ikinä mitään vikaa, kunhan ketään ei harhauteta jne.. Ainakaan sellaisia Yksilöitä, jotka eivät sitä Todellakaan "ansaitse".. ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
Noh, kyllä minä pidän myös SiniSilmäisiä, kilttejä ja naiveja jne. ihan normaalijärkisinä.. Heille vain on suurempi riski joutua kaikenmaailman vedätyksen, hyväksikäytön jne. "uhriksi", jos ei ole silmät auenneet tarpeeksi ja sitä myötä saaneet tarpeeksi myös tervettä skeptisyyttä ja realismia.. ;P
Jotkut eivät myöskään "tunne" tätä(kään) Setää niin hyvin, jos/kun esim. eivät ole palstalla kauheasti pyörineet ja nähneet vain esim. jonkun tämän tapaisen ketjun/ketjuja.. ;P
Asenteessa ei ole ikinä mitään vikaa, kunhan ketään ei harhauteta jne.. Ainakaan sellaisia Yksilöitä, jotka eivät sitä Todellakaan "ansaitse".. ;PNimenomaan herkkävaistoiset näkevät paremmin, minkälaisilla motiiveilla kukin liikkuu. Herkät on ihmisiä siinä kuin muutkin, eli Pertti-sedän tai Erkki-tädin (en viittaa palsta-tätiin, sopi vaan muuten tuohon) ihailut uppoaa siinä kuin normaaliherkkiinkin, eli ihan yhtä itsekeskeisiä ollaan. Jos Pertti-sedän juttuja ei vielä osaa lukea ominaan, niin kyllä se on oma vika jos kuvittelee jonkun menevän naimisiin kanssaan ja elävän elämän onnellisesti yhdessä lopuun saakka yhden sekstailukerran jälkeen. Musta se ei ole ihan normaali johtopäätös seksin harrastamiselle. En usko, että Pertti-setä ketään väkisin panee.
Niin että herkkäkin voi saada Pertti-sedältä hyvää seksiä :)LinerT.2 kirjoitti:
Nimenomaan herkkävaistoiset näkevät paremmin, minkälaisilla motiiveilla kukin liikkuu. Herkät on ihmisiä siinä kuin muutkin, eli Pertti-sedän tai Erkki-tädin (en viittaa palsta-tätiin, sopi vaan muuten tuohon) ihailut uppoaa siinä kuin normaaliherkkiinkin, eli ihan yhtä itsekeskeisiä ollaan. Jos Pertti-sedän juttuja ei vielä osaa lukea ominaan, niin kyllä se on oma vika jos kuvittelee jonkun menevän naimisiin kanssaan ja elävän elämän onnellisesti yhdessä lopuun saakka yhden sekstailukerran jälkeen. Musta se ei ole ihan normaali johtopäätös seksin harrastamiselle. En usko, että Pertti-setä ketään väkisin panee.
Niin että herkkäkin voi saada Pertti-sedältä hyvää seksiä :)"Niin että herkkäkin voi saada Pertti-sedältä hyvää seksiä :)"
Erityisherkille on ihan oma ihana hoito-ohjelma, siinä hoidetaan ensin kaikki jännitys pois.LinerT.2 kirjoitti:
Nimenomaan herkkävaistoiset näkevät paremmin, minkälaisilla motiiveilla kukin liikkuu. Herkät on ihmisiä siinä kuin muutkin, eli Pertti-sedän tai Erkki-tädin (en viittaa palsta-tätiin, sopi vaan muuten tuohon) ihailut uppoaa siinä kuin normaaliherkkiinkin, eli ihan yhtä itsekeskeisiä ollaan. Jos Pertti-sedän juttuja ei vielä osaa lukea ominaan, niin kyllä se on oma vika jos kuvittelee jonkun menevän naimisiin kanssaan ja elävän elämän onnellisesti yhdessä lopuun saakka yhden sekstailukerran jälkeen. Musta se ei ole ihan normaali johtopäätös seksin harrastamiselle. En usko, että Pertti-setä ketään väkisin panee.
Niin että herkkäkin voi saada Pertti-sedältä hyvää seksiä :)Mitä sä oikein jauhat.. Ja miten sä oikein mun kommentista tuollaista Kökköä väännettyä?.. Noh, kaikkeen pystyy, kun Outoilee vain miten huvittaa ja tykkää.. ;D
Mä en edes puhunut nyt mistään herkistä.. Ja Herkkiäkin on ihan laidasta laitaan ja herkkyys voi kohdistua ja näkyä eri tavalla eri yksilöillä.. ;P
Mä sanoin, että.. "Noh, kyllä minä pidän myös SiniSilmäisiä, kilttejä ja naiveja jne. ihan normaalijärkisinä.. ".. Ja niin PoisPäin.. ;P
Kelpasko taas kun sait hieman SuklaaPalleroita Kuppiisi.. ;DPertti-setä kirjoitti:
"Niin että herkkäkin voi saada Pertti-sedältä hyvää seksiä :)"
Erityisherkille on ihan oma ihana hoito-ohjelma, siinä hoidetaan ensin kaikki jännitys pois.Menkääs jo Pan.. ;D.. Niin saisitte hieman purettua Paineitanne ja Patoutumianne.. ;P
Teillä näyttäis olevan sille sen verran kova tarve.. Ja taidatte olla muutenkin Samoilla Taajuuksilla näissäkin asioissa.. Ätskyä mukaillen.. Teillä taitaa olla yhteensopivat SeksiPetoPersoonat.. ;D
Toisille se on kuin NäkkiLeipää söisi ja Masturbointi toista ihmistä käyttäen on ihan normaali ja kevyt toimenpide ja siitä saa sen mitä tarvitsee.. Ja toisille sitten taas jotain muuta jne.. ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
Menkääs jo Pan.. ;D.. Niin saisitte hieman purettua Paineitanne ja Patoutumianne.. ;P
Teillä näyttäis olevan sille sen verran kova tarve.. Ja taidatte olla muutenkin Samoilla Taajuuksilla näissäkin asioissa.. Ätskyä mukaillen.. Teillä taitaa olla yhteensopivat SeksiPetoPersoonat.. ;D
Toisille se on kuin NäkkiLeipää söisi ja Masturbointi toista ihmistä käyttäen on ihan normaali ja kevyt toimenpide ja siitä saa sen mitä tarvitsee.. Ja toisille sitten taas jotain muuta jne.. ;PÄlä ole milläsikään, me pidetään vain hauskaa.
Seksuaalisuus on aika normaali juttu, itselleni se on keskiössä kun etenen suhteeseen. Liner tuntuu olevan myös nautiskelija ja se viehättää mua.
En mä silti enää pelkkää seksisuhdetta ole vailla, tässä iässä pitää katsoa sitä loppuelämän ystävää ja rakastajatarta.Pertti-setä kirjoitti:
Älä ole milläsikään, me pidetään vain hauskaa.
Seksuaalisuus on aika normaali juttu, itselleni se on keskiössä kun etenen suhteeseen. Liner tuntuu olevan myös nautiskelija ja se viehättää mua.
En mä silti enää pelkkää seksisuhdetta ole vailla, tässä iässä pitää katsoa sitä loppuelämän ystävää ja rakastajatarta."En mä silti enää pelkkää seksisuhdetta ole vailla, tässä iässä pitää katsoa sitä loppuelämän ystävää ja rakastajatarta."
On Varmasti Parempi Taktiikka Sanoa noin.. Vaikka olisikin Seksisuhdetta vailla ja/tai se riittäisi.. ;P
Vähän sama homma, kun puetaan ns. SeksiSuhde kauniimpaan kääreeseen käyttämällä siitä jotain kaunisteltua nimitystä tjms.. ;P
Joillakin Naisilla on sellaisia kummallisuuksia.. Ehkä jollain miehilläkin.. ;DNuuskaMuikkune kirjoitti:
"En mä silti enää pelkkää seksisuhdetta ole vailla, tässä iässä pitää katsoa sitä loppuelämän ystävää ja rakastajatarta."
On Varmasti Parempi Taktiikka Sanoa noin.. Vaikka olisikin Seksisuhdetta vailla ja/tai se riittäisi.. ;P
Vähän sama homma, kun puetaan ns. SeksiSuhde kauniimpaan kääreeseen käyttämällä siitä jotain kaunisteltua nimitystä tjms.. ;P
Joillakin Naisilla on sellaisia kummallisuuksia.. Ehkä jollain miehilläkin.. ;DMä olen Nuuskis 47v ja tuhrasin lähes 20 vuotta elämästäni suhteeseen joka kuoli.
Ei tässä iässä enää vietetä villejä panovuosia, seuraava pano on mun kohtaloni.Pertti-setä kirjoitti:
Mä olen Nuuskis 47v ja tuhrasin lähes 20 vuotta elämästäni suhteeseen joka kuoli.
Ei tässä iässä enää vietetä villejä panovuosia, seuraava pano on mun kohtaloni.Noh, Panithan sä siinäkin suhteessa muita(kin).. ;P
Ja toiseksi.. Sanat on vasta vain sanoja.. Teot ja käytös ratkaisee.. Myös sen toisen, eli vaikka nyt olisit kokenut suuren Herätyksen ja et ikinä, etkä milloinkaan enää toimisi niin kuin olet toiminut (jota nyt hieman epäilen valitettavasti ;D.. Koira karvoistaan jne.. ;D), niin se toinen voikin toimia.. Tai päättää jossain vaiheessa, että ei haluakaan olla Sun kanssa.. ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
Noh, Panithan sä siinäkin suhteessa muita(kin).. ;P
Ja toiseksi.. Sanat on vasta vain sanoja.. Teot ja käytös ratkaisee.. Myös sen toisen, eli vaikka nyt olisit kokenut suuren Herätyksen ja et ikinä, etkä milloinkaan enää toimisi niin kuin olet toiminut (jota nyt hieman epäilen valitettavasti ;D.. Koira karvoistaan jne.. ;D), niin se toinen voikin toimia.. Tai päättää jossain vaiheessa, että ei haluakaan olla Sun kanssa.. ;PMun avioliitto oli omanlaisensa suhde, meillä oli lähes puolet sen suhteen ajan kaksi asuntoa, ja minä asuin välillä ulkomaillakin.
Ei se ole totta että mä kohelsin omiani hyvässä perisuhteessa, mä olin suhteessa tavallani myös velvollisuudesta. Käytännössä viimeinen 5 vuotta suhteesta mä olisin halunnut pois, mutta lasten takia oli pakko jatkaa.
Mun karvat kiiltaa kivasti, jopa mun ex-anoppi soitteli mulle vajaa kuukausi sitten ja kyseli kuinka lapset voi, oli kuulemma huolissaan tyttärestään. Ex-appiukko oli kuulemma sanonut uudelle vävykokelaalle että olisi parempi lopettaa suhde ja mennä muualle häiritsemästä ihmisiä.Pertti-setä kirjoitti:
Mun avioliitto oli omanlaisensa suhde, meillä oli lähes puolet sen suhteen ajan kaksi asuntoa, ja minä asuin välillä ulkomaillakin.
Ei se ole totta että mä kohelsin omiani hyvässä perisuhteessa, mä olin suhteessa tavallani myös velvollisuudesta. Käytännössä viimeinen 5 vuotta suhteesta mä olisin halunnut pois, mutta lasten takia oli pakko jatkaa.
Mun karvat kiiltaa kivasti, jopa mun ex-anoppi soitteli mulle vajaa kuukausi sitten ja kyseli kuinka lapset voi, oli kuulemma huolissaan tyttärestään. Ex-appiukko oli kuulemma sanonut uudelle vävykokelaalle että olisi parempi lopettaa suhde ja mennä muualle häiritsemästä ihmisiä.Eli lupaat ja vannot kautta kiven kannnon.. Tai MöröKölli Sut Syökööt, että Sulla ei ollut mitään juttuja muiden naisten kanssa, kuin "vasta" viimeisten 5 vuoden aikana, jolloin sulla oli?.. ;P
Eikä sitten pidetä mitään sormia ristissä tjmv.. Eikä yritetä Narrata Sinisilmää.. ;D
Juuh, olet kertonut, että teillä oli omanlainen suhde.. Mun mielestä ihan TasaPainoinen puolin ja toisin.. Mut pettäminen on silti Persiistä ja mun silmissä outoa toimintaa.. Ei sille ole mitään seliselityksiä mun kirjoissa.. ;P
Eikös toi "Vävykokelas" ollut ihan vain joku, jota sun ex "käyttää hyväksi" enemmän tai vähemmän?.. Etkös sä sanonut, että exäs pitää sitä suunnilleen "puudelinaan" tjmv.?.. Karmee kohtalo.. Mut voi olla, että joku ihan tykkääkin sellaisesta.. En tiedä.. ;P
Mut joo.. Toivottavasti löydät sellaisen NaisPuoleisen Pertin vastineen.. Niin eiköhän se siitä, kun olette sitten hyvin Samoilla Taajuuksilla.. ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
Eli lupaat ja vannot kautta kiven kannnon.. Tai MöröKölli Sut Syökööt, että Sulla ei ollut mitään juttuja muiden naisten kanssa, kuin "vasta" viimeisten 5 vuoden aikana, jolloin sulla oli?.. ;P
Eikä sitten pidetä mitään sormia ristissä tjmv.. Eikä yritetä Narrata Sinisilmää.. ;D
Juuh, olet kertonut, että teillä oli omanlainen suhde.. Mun mielestä ihan TasaPainoinen puolin ja toisin.. Mut pettäminen on silti Persiistä ja mun silmissä outoa toimintaa.. Ei sille ole mitään seliselityksiä mun kirjoissa.. ;P
Eikös toi "Vävykokelas" ollut ihan vain joku, jota sun ex "käyttää hyväksi" enemmän tai vähemmän?.. Etkös sä sanonut, että exäs pitää sitä suunnilleen "puudelinaan" tjmv.?.. Karmee kohtalo.. Mut voi olla, että joku ihan tykkääkin sellaisesta.. En tiedä.. ;P
Mut joo.. Toivottavasti löydät sellaisen NaisPuoleisen Pertin vastineen.. Niin eiköhän se siitä, kun olette sitten hyvin Samoilla Taajuuksilla.. ;POlihan niitä muita juttuja läpi suhteen, oikeastaan niihin tuli breikki vasta silloin kun esikoinen sai alkunsa. Muutama vuosi oli perhe-elämää ja sitten alkoi menemään päin seiniä todenteolla.
Exän juttu on kurja, sillä tuntuu olevan vaikeaa siinä suhteessaan. Se oli mua kohtaan todella kohtuuton, mutta säälittää kuulla sen mutsilta että bisseä kuluu, joku mielialalääkitys päällä ja sairaspoissaoloja tämän tästä. Se on ruvennu välttelemäänkin mua.Pertti-setä kirjoitti:
Olihan niitä muita juttuja läpi suhteen, oikeastaan niihin tuli breikki vasta silloin kun esikoinen sai alkunsa. Muutama vuosi oli perhe-elämää ja sitten alkoi menemään päin seiniä todenteolla.
Exän juttu on kurja, sillä tuntuu olevan vaikeaa siinä suhteessaan. Se oli mua kohtaan todella kohtuuton, mutta säälittää kuulla sen mutsilta että bisseä kuluu, joku mielialalääkitys päällä ja sairaspoissaoloja tämän tästä. Se on ruvennu välttelemäänkin mua.Voi Perttejä ja Perttien touhuja.. Noh, jokaisella omat jutut.. ;P
Paha mennä sanomaan mistä kiikastaa.. Pitäis olla KärpäsenäKatossa, niin sitten olisi jonkinlaiset mahdollisuudet sanoa jotain.. Siis tuohon exsäsi juttuun.. Kun mahdollisuuksia on MonenMoniin Skenaarioihin.. Enkä jaksa ainakaan just nyt kauheesti pohdiskella tuota asiaa.. ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
Voi Perttejä ja Perttien touhuja.. Noh, jokaisella omat jutut.. ;P
Paha mennä sanomaan mistä kiikastaa.. Pitäis olla KärpäsenäKatossa, niin sitten olisi jonkinlaiset mahdollisuudet sanoa jotain.. Siis tuohon exsäsi juttuun.. Kun mahdollisuuksia on MonenMoniin Skenaarioihin.. Enkä jaksa ainakaan just nyt kauheesti pohdiskella tuota asiaa.. ;PEn mäkään pohdi noita enkä noista olisi kirjoitellut mutta otit puheeksi.
Vanhempansa ovat hyväkuntoisia nuoria eläkeläisiä jotka auttavat minkä tarvitsee, ei ole mun harteilla.NuuskaMuikkune kirjoitti:
Mitä sä oikein jauhat.. Ja miten sä oikein mun kommentista tuollaista Kökköä väännettyä?.. Noh, kaikkeen pystyy, kun Outoilee vain miten huvittaa ja tykkää.. ;D
Mä en edes puhunut nyt mistään herkistä.. Ja Herkkiäkin on ihan laidasta laitaan ja herkkyys voi kohdistua ja näkyä eri tavalla eri yksilöillä.. ;P
Mä sanoin, että.. "Noh, kyllä minä pidän myös SiniSilmäisiä, kilttejä ja naiveja jne. ihan normaalijärkisinä.. ".. Ja niin PoisPäin.. ;P
Kelpasko taas kun sait hieman SuklaaPalleroita Kuppiisi.. ;DSiis kyllä mulle on ihan lapsesta opetettu, ettei vieraalta sedältä saa ottaa karkkia ja ettei saa lähteä vieraiden matkaan. Tavaroitakaan ei voi jättää mihin tahansa, koska joku voi ne varastaa. Sitten on eletty, välillä petytty, välillä tultu onnelliseksi ja opittu ja opitaan yhä.
Mitä noi sun tynnyrissä kasvaneet urpot on, jotka ei osaa tulla erilaisten ihmisten kanssa toimeen?
Ei kiitos suklaapalleroille, kävin ostamassa omat namit.NuuskaMuikkune kirjoitti:
Menkääs jo Pan.. ;D.. Niin saisitte hieman purettua Paineitanne ja Patoutumianne.. ;P
Toisille se on kuin NäkkiLeipää söisi ja Masturbointi toista ihmistä käyttäen on ihan normaali ja kevyt toimenpide ja siitä saa sen mitä tarvitsee.. Ja toisille sitten taas jotain muuta jne.. ;PSinä et nyt vaan ymmärrä tätä höpöttelyä. Ei tarvi ottaa noin vakavasti näitä meidän jutteluja. Pertillä on hyvä itsetunto ja tykkään sen huumorintajusta.
Seksipersoonien yhteensopivuudesta on paha sanoa, kun ei olla yhdessä sekstattu (tai en ainakaan palstalla tunnusta ;). Senhän tosiaan tietää vasta kun toisen kanssa harrastaa seksiä, että sujuuko se.LinerT.2 kirjoitti:
Sinä et nyt vaan ymmärrä tätä höpöttelyä. Ei tarvi ottaa noin vakavasti näitä meidän jutteluja. Pertillä on hyvä itsetunto ja tykkään sen huumorintajusta.
Seksipersoonien yhteensopivuudesta on paha sanoa, kun ei olla yhdessä sekstattu (tai en ainakaan palstalla tunnusta ;). Senhän tosiaan tietää vasta kun toisen kanssa harrastaa seksiä, että sujuuko se.Mulle on syntynyt vahva usko meidän seksipersoonien yhteensopivuuteen, mutta tuo on vielä tietenkin pelkkää spekulaatiota tässä vaiheessa.
Pertti-setä kirjoitti:
Mulle on syntynyt vahva usko meidän seksipersoonien yhteensopivuuteen, mutta tuo on vielä tietenkin pelkkää spekulaatiota tässä vaiheessa.
Tietenkin, pelkkää spekulaatiota.
LinerT.2 kirjoitti:
Tietenkin, pelkkää spekulaatiota.
Mun on kyllä tehtävä yksipuolinen tunnustus, olen spekuloinut tuota asiaa välillä liiankin kanssa.
LinerT.2 kirjoitti:
Siis kyllä mulle on ihan lapsesta opetettu, ettei vieraalta sedältä saa ottaa karkkia ja ettei saa lähteä vieraiden matkaan. Tavaroitakaan ei voi jättää mihin tahansa, koska joku voi ne varastaa. Sitten on eletty, välillä petytty, välillä tultu onnelliseksi ja opittu ja opitaan yhä.
Mitä noi sun tynnyrissä kasvaneet urpot on, jotka ei osaa tulla erilaisten ihmisten kanssa toimeen?
Ei kiitos suklaapalleroille, kävin ostamassa omat namit.Ei ne ole missään Tynnyrissä kasvaneet.. Outo näkemys kaiken kaikkiaan.. Ne on vain Yksilöitä, jotka esim. uskovat liian usein liian hyvää sellaisistakin yksilöistä, jotka eivät sitä oikeasti ole.. Siis liian SiniSilmäisiä jne.. ;P
Se on Eräänlaista enemmän tai vähemmän tahatonta ItsePetosta, koska Yksilö näkee asiat oman Persoonansa/Luonteensa yms. läpi.. Jos itse on jotain ja itsellä asiat menevät tietyllä tavalla, niin herkästi luulee/kuvittelee, että muillakin menee.. Ainakin sinnepäin.. ;P
Noh, Siperia opettaa enemmän tai vähemmän karusti, ennemmin tai myöhemmin miten asiat oikeasti ovat, jolloin Silmiä on pakko aukaista ainakin jonkin verran, jolloin alkaa Realistisemman MaailmanKuvan luominen.. Jos ei sitten käy ihan älyttömän kauhea tuuri joillekin SiniSilmille.. Mutta taitaa olla loppujen lopuksi aika harvinaista ainakin NykyMaailmassa.. ;P
Taidat olla Vain niin erillainen, ettet asiaa voi käsittää, etkä pysty asiaa tällöin myöskään Ymmärtämään tarpeeksi.. ;P
Tätä(kin) asiaa on jauhettu Miljuunat kerrat, joten ainakin sun kanssa asiasta on turha jauhaa, koska se on turhaa Jankkaamista.. Voi olla myös, että haluat syystä tai toisesta Vain "väitellä, väittelemisen takia" tjmv.. Turhaa energian tuhlaamista kuitenkin.. Ainakin mun näkövinkkelistä katsottuna.. Kuuluu samaan sarjaan, kuin Tappeleminen, Tappelemisen takia.. Järjetöntä touhua, josta tietynlaiset yksilöt nauttii (ja saa energiaa) ja toiset taas kärsii (ja menettää energiaa) jne.. ;P
Mut, joo.. Koska asiaa on niin monesti käsitelty, niin turhaa tästä on sun kanssa jauhaa.. Oli sitten sun Agenda ja/tai Motiivi mikä tahansa.. ;P
Illan jatkoa.. ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
Ei ne ole missään Tynnyrissä kasvaneet.. Outo näkemys kaiken kaikkiaan.. Ne on vain Yksilöitä, jotka esim. uskovat liian usein liian hyvää sellaisistakin yksilöistä, jotka eivät sitä oikeasti ole.. Siis liian SiniSilmäisiä jne.. ;P
Se on Eräänlaista enemmän tai vähemmän tahatonta ItsePetosta, koska Yksilö näkee asiat oman Persoonansa/Luonteensa yms. läpi.. Jos itse on jotain ja itsellä asiat menevät tietyllä tavalla, niin herkästi luulee/kuvittelee, että muillakin menee.. Ainakin sinnepäin.. ;P
Noh, Siperia opettaa enemmän tai vähemmän karusti, ennemmin tai myöhemmin miten asiat oikeasti ovat, jolloin Silmiä on pakko aukaista ainakin jonkin verran, jolloin alkaa Realistisemman MaailmanKuvan luominen.. Jos ei sitten käy ihan älyttömän kauhea tuuri joillekin SiniSilmille.. Mutta taitaa olla loppujen lopuksi aika harvinaista ainakin NykyMaailmassa.. ;P
Taidat olla Vain niin erillainen, ettet asiaa voi käsittää, etkä pysty asiaa tällöin myöskään Ymmärtämään tarpeeksi.. ;P
Tätä(kin) asiaa on jauhettu Miljuunat kerrat, joten ainakin sun kanssa asiasta on turha jauhaa, koska se on turhaa Jankkaamista.. Voi olla myös, että haluat syystä tai toisesta Vain "väitellä, väittelemisen takia" tjmv.. Turhaa energian tuhlaamista kuitenkin.. Ainakin mun näkövinkkelistä katsottuna.. Kuuluu samaan sarjaan, kuin Tappeleminen, Tappelemisen takia.. Järjetöntä touhua, josta tietynlaiset yksilöt nauttii (ja saa energiaa) ja toiset taas kärsii (ja menettää energiaa) jne.. ;P
Mut, joo.. Koska asiaa on niin monesti käsitelty, niin turhaa tästä on sun kanssa jauhaa.. Oli sitten sun Agenda ja/tai Motiivi mikä tahansa.. ;P
Illan jatkoa.. ;PEhkä sun sitten kannattaisi puhua vain itsestäsi, eikä jostain epämääräisestä joukosta tietynlaisia ihmisiä.
Minä uskon että sinun pahaksi kokemasi ihminen onkin toisen silmissä hyvä. Kaikki kun ei ole niin mustavalkoisia. Saamme toisissamme erilaisia puolia esiin. Ja vaikka joku piirre ihmisessä olisi sellainen mistä en pidä, siinä ihmisessä on aina jotain sellaistakin josta pidän.
Minä olen sitten sinisilmäinen, kiltti ja luottavainen, sillä minä tosiaan koen ihmiset enimmäkseen hyvinä, vaikka tekisivät pahojaankin välillä. Niin tyhmä en ole, ettenkö olisi oppinut tässä elämän aikana selviytymään pettymyksistä. Jos pettymysten vuoksi ei uskalla elää, se on sääli.
Musta on vähän omituista, että hoet noita mantroja joka viestissäsi, mutta niitä ei kuitenkaan saa avata eikä niistä saisi edes keskustella.LinerT.2 kirjoitti:
Ehkä sun sitten kannattaisi puhua vain itsestäsi, eikä jostain epämääräisestä joukosta tietynlaisia ihmisiä.
Minä uskon että sinun pahaksi kokemasi ihminen onkin toisen silmissä hyvä. Kaikki kun ei ole niin mustavalkoisia. Saamme toisissamme erilaisia puolia esiin. Ja vaikka joku piirre ihmisessä olisi sellainen mistä en pidä, siinä ihmisessä on aina jotain sellaistakin josta pidän.
Minä olen sitten sinisilmäinen, kiltti ja luottavainen, sillä minä tosiaan koen ihmiset enimmäkseen hyvinä, vaikka tekisivät pahojaankin välillä. Niin tyhmä en ole, ettenkö olisi oppinut tässä elämän aikana selviytymään pettymyksistä. Jos pettymysten vuoksi ei uskalla elää, se on sääli.
Musta on vähän omituista, että hoet noita mantroja joka viestissäsi, mutta niitä ei kuitenkaan saa avata eikä niistä saisi edes keskustella.Minulla on oikeus pitää näkökannoistani kiinni ja toistaa näkökantaani, jos/kun joku yrittää sanomaani muuksi tai muuten Itse Toistelee Omia Juttujaan Jatkuvasti.. Fiksu huomaisi, että Sinä Itse yrität Rajoittaa minun Mielipiteitäni ja Haluta Korostaa Omiasi.. Joillekin Persoonille ihan Tyypillistä Toimintaa.. Kuten myös se, että Luodaan Toiselle Eri Säännöt, kuin Itse Noudattaa.. ;P
"Minä uskon että sinun pahaksi kokemasi ihminen onkin toisen silmissä hyvä."
Moni ns. Kylmempi ja huonompi persoona osaa kyllä esittää muuta kuin oikeasti on.. Osa paremmin ja osa huonommin.. ;P
Muutenkin Naurattaa tuo, että välillä sanotaan, että Pitää Luottaa Ja Uskoa Kaikista Hyvää ja sitten, kun asiasta "varoittaa", ettei kannata ja se ei pidä paikkaansa tjms., niin sanotaan Häpäisemällä.. "Hei, ei kai kukaan niin Tyhmä Ja Tynnyrisssä kasvanut ole, että Uskoisi kaikista hyvää ja luottaisi heihin.. Ja jos on niin tyhmä, ettei tajua, niin VoiVoi OMA VIKA, kun on niin pirun Tyhmä.. Mitäs Uskoit ja Luotit.. Oleks Vähä Vajaa..".. ;D
Eli Susi kertoilee lampaalle ensin yhtä ja sitten taas toista.. Omien Agendojen ja Indressiensä takia.. Tarina muuttuu Lennosta kokoajan.. VoiElämänKevät.. ;D
Kyllä se nyt vain on niin, että mitä enemmän aiheuttaa muille Yksilöille huonoja ja pahoja juttuja, niin sitä huonompi ja pahempi Persoona on kyseessä.. Ja mitä vähemmän, niin sitä hyvempi ja parempi.. Ja sitä hyvempi ja parempi tietenkin, mitä hyvemmin ja paremmin kohtelee muita yksilöitä.. ;P
Se tosin ei tee Yksilöstä parempaa, jos hän aiheuttaa joillekin huonoja ja pahoja juttuja ja jollekin sitten taas hyvempiä juttuja.. Nämä asiat eivät mene niin, että voi "ostaa" itselleen oikeuden hyväksikäyttää muita tai aiheuttaa joillekin huonoja ja pahoja juttuja.. ;P
Tosin.. Vaikka en itse seuraavaan oikein kykene, kuin ehkä jos on aivan pakko tjms., jostain oudosta syystä, niin jos joku antaa jonkun persestelijän ja/tai outoilijan maistaa omaa "lääkettään", niin en ole ainakaan nykyisin kauhean pahoillani hänen puolestaan.. Ja tälläisen tapauksen on muutenkin ihan turha Nillittää tai Mussuttaa asiasta, koska se olisi jo itsessään Todella Naurettavaa.. ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
Minulla on oikeus pitää näkökannoistani kiinni ja toistaa näkökantaani, jos/kun joku yrittää sanomaani muuksi tai muuten Itse Toistelee Omia Juttujaan Jatkuvasti.. Fiksu huomaisi, että Sinä Itse yrität Rajoittaa minun Mielipiteitäni ja Haluta Korostaa Omiasi.. Joillekin Persoonille ihan Tyypillistä Toimintaa.. Kuten myös se, että Luodaan Toiselle Eri Säännöt, kuin Itse Noudattaa.. ;P
"Minä uskon että sinun pahaksi kokemasi ihminen onkin toisen silmissä hyvä."
Moni ns. Kylmempi ja huonompi persoona osaa kyllä esittää muuta kuin oikeasti on.. Osa paremmin ja osa huonommin.. ;P
Muutenkin Naurattaa tuo, että välillä sanotaan, että Pitää Luottaa Ja Uskoa Kaikista Hyvää ja sitten, kun asiasta "varoittaa", ettei kannata ja se ei pidä paikkaansa tjms., niin sanotaan Häpäisemällä.. "Hei, ei kai kukaan niin Tyhmä Ja Tynnyrisssä kasvanut ole, että Uskoisi kaikista hyvää ja luottaisi heihin.. Ja jos on niin tyhmä, ettei tajua, niin VoiVoi OMA VIKA, kun on niin pirun Tyhmä.. Mitäs Uskoit ja Luotit.. Oleks Vähä Vajaa..".. ;D
Eli Susi kertoilee lampaalle ensin yhtä ja sitten taas toista.. Omien Agendojen ja Indressiensä takia.. Tarina muuttuu Lennosta kokoajan.. VoiElämänKevät.. ;D
Kyllä se nyt vain on niin, että mitä enemmän aiheuttaa muille Yksilöille huonoja ja pahoja juttuja, niin sitä huonompi ja pahempi Persoona on kyseessä.. Ja mitä vähemmän, niin sitä hyvempi ja parempi.. Ja sitä hyvempi ja parempi tietenkin, mitä hyvemmin ja paremmin kohtelee muita yksilöitä.. ;P
Se tosin ei tee Yksilöstä parempaa, jos hän aiheuttaa joillekin huonoja ja pahoja juttuja ja jollekin sitten taas hyvempiä juttuja.. Nämä asiat eivät mene niin, että voi "ostaa" itselleen oikeuden hyväksikäyttää muita tai aiheuttaa joillekin huonoja ja pahoja juttuja.. ;P
Tosin.. Vaikka en itse seuraavaan oikein kykene, kuin ehkä jos on aivan pakko tjms., jostain oudosta syystä, niin jos joku antaa jonkun persestelijän ja/tai outoilijan maistaa omaa "lääkettään", niin en ole ainakaan nykyisin kauhean pahoillani hänen puolestaan.. Ja tälläisen tapauksen on muutenkin ihan turha Nillittää tai Mussuttaa asiasta, koska se olisi jo itsessään Todella Naurettavaa.. ;P"Fiksu huomaisi, että Sinä Itse yrität Rajoittaa minun Mielipiteitäni ja Haluta Korostaa Omiasi.. "
Tätä hoet aina, kun sun kirjoituksistasi kysytään jotain selventävää. Ei sen pitäisi rajoittaa sun mielipiteitäsi, jos kysytään selvennystä mitä tarkoitat tai jos joku on eri mieltä sun kanssasi.
Tuosta jeesustelusta tuli taas mieleen, että sinä itse kehut täällä vähän väliä olevasi kostonhimoinen. Jos sun mielestäsi jollekin mokannelle saa antaa samalla mitalla ja enemmänkin takaisin, kyse on kostosta, riippumatta siitä osallistutko siihen toimintaan itse vai hyväksytkö sen. Mun mielestäni kostaminen on pahuutta. Sun mielestä hyvyyttä. Sulla on oikeus mielipiteeseesi, mulla omaani, ja pidetään ne ihan kaikessa kaveruudessa. Mun mielestäni pahan kylvämisellä takaisin ei saa aikaan kuin lisää pahaa.
Juttu kun on useimmin niin, että kun yhteen suuntaan kumarrat, toiseen pyllistät. Ei kaikille voi olla antamassa aina kaikkea, eikä pidäkään. Jokainen on edelleenkin itse vastuussa itsestään ja tunteistaan. Väistämättä tulee tilanteita, joissa loukkaa toista, tahtomattaan tai vain ihmisyyttään. Se kuuluu tähän elämään.LinerT.2 kirjoitti:
"Fiksu huomaisi, että Sinä Itse yrität Rajoittaa minun Mielipiteitäni ja Haluta Korostaa Omiasi.. "
Tätä hoet aina, kun sun kirjoituksistasi kysytään jotain selventävää. Ei sen pitäisi rajoittaa sun mielipiteitäsi, jos kysytään selvennystä mitä tarkoitat tai jos joku on eri mieltä sun kanssasi.
Tuosta jeesustelusta tuli taas mieleen, että sinä itse kehut täällä vähän väliä olevasi kostonhimoinen. Jos sun mielestäsi jollekin mokannelle saa antaa samalla mitalla ja enemmänkin takaisin, kyse on kostosta, riippumatta siitä osallistutko siihen toimintaan itse vai hyväksytkö sen. Mun mielestäni kostaminen on pahuutta. Sun mielestä hyvyyttä. Sulla on oikeus mielipiteeseesi, mulla omaani, ja pidetään ne ihan kaikessa kaveruudessa. Mun mielestäni pahan kylvämisellä takaisin ei saa aikaan kuin lisää pahaa.
Juttu kun on useimmin niin, että kun yhteen suuntaan kumarrat, toiseen pyllistät. Ei kaikille voi olla antamassa aina kaikkea, eikä pidäkään. Jokainen on edelleenkin itse vastuussa itsestään ja tunteistaan. Väistämättä tulee tilanteita, joissa loukkaa toista, tahtomattaan tai vain ihmisyyttään. Se kuuluu tähän elämään."kyse on kostosta, riippumatta siitä osallistutko siihen toimintaan itse vai hyväksytkö sen. Mun mielestäni kostaminen on pahuutta. Sun mielestä hyvyyttä."
Vääristelet.. En ole sanonut näin, enkä tätä ole tätä tarkoittanut.. Jotkut vain toimii miten toimii ja jotkut ei.. Sanon ja olen Sanonut, että on turha nillittää ja jos saa maistaa omaa lääkettään.. Eihän se voi olla sellaisen mielestä huonoa tai pahaa käytöstä vaan ihan normaalia käytöstä, jos/kun itsekin niin toimii luontaisesti.. ;P
"Mun mielestäni pahan kylvämisellä takaisin ei saa aikaan kuin lisää pahaa."
Tuo pätee osittain ja osittain tuo on ihan puutaheinää.. Eli väitteenä ihan tyhmä.. Tuolla logiikalla koko laki ja laillinen(kin) rankaisu järjestelmä olisi Pahan kylvämistä joka aiheuttaa vain lisää pahaa.. ;P
Edelleenkään pahojen ja huonojen asioiden Kylväjät ja muiden hyväksikäyttäjät eivät ole sen "hyvempiä" ihmisiä.. He ovat juuri sitä mitä ovat, eivät yhtään enempää eivätkä yhtään vähempää.. Sinun Ohjeesi ovat edelleen ohjeita Sudelta Lampaille.. Susi on se kenen pitäisi katsoa peiliin ja jos ei muuhun pysty, kuin outoiluun ja persestelyyn, niin on edelleen turha nillittää, jos/kun joku toinen SamanKaltainen tekee samantapaisia juttuja Sudelle... ;D
Ja kaikki asiat eivät ole "PahanKylvämistä" takaisin.. Esim. Jos/kun syystä tai toisesta on enemmän tai vähemmän pakko puuttua johonkin tilanteeseen suojellaakseen itseään tai muita.. Se on silloin itsepuolustusta jne.. Jossa voi joutua käyttämään "pahoja" ja/tai "huonoja" asioita.. Vaikka tietyt jututhan eivät tällöin pahoja ole.. Tämän käsittää kaikki Fiksut Yksilöt... ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
"kyse on kostosta, riippumatta siitä osallistutko siihen toimintaan itse vai hyväksytkö sen. Mun mielestäni kostaminen on pahuutta. Sun mielestä hyvyyttä."
Vääristelet.. En ole sanonut näin, enkä tätä ole tätä tarkoittanut.. Jotkut vain toimii miten toimii ja jotkut ei.. Sanon ja olen Sanonut, että on turha nillittää ja jos saa maistaa omaa lääkettään.. Eihän se voi olla sellaisen mielestä huonoa tai pahaa käytöstä vaan ihan normaalia käytöstä, jos/kun itsekin niin toimii luontaisesti.. ;P
"Mun mielestäni pahan kylvämisellä takaisin ei saa aikaan kuin lisää pahaa."
Tuo pätee osittain ja osittain tuo on ihan puutaheinää.. Eli väitteenä ihan tyhmä.. Tuolla logiikalla koko laki ja laillinen(kin) rankaisu järjestelmä olisi Pahan kylvämistä joka aiheuttaa vain lisää pahaa.. ;P
Edelleenkään pahojen ja huonojen asioiden Kylväjät ja muiden hyväksikäyttäjät eivät ole sen "hyvempiä" ihmisiä.. He ovat juuri sitä mitä ovat, eivät yhtään enempää eivätkä yhtään vähempää.. Sinun Ohjeesi ovat edelleen ohjeita Sudelta Lampaille.. Susi on se kenen pitäisi katsoa peiliin ja jos ei muuhun pysty, kuin outoiluun ja persestelyyn, niin on edelleen turha nillittää, jos/kun joku toinen SamanKaltainen tekee samantapaisia juttuja Sudelle... ;D
Ja kaikki asiat eivät ole "PahanKylvämistä" takaisin.. Esim. Jos/kun syystä tai toisesta on enemmän tai vähemmän pakko puuttua johonkin tilanteeseen suojellaakseen itseään tai muita.. Se on silloin itsepuolustusta jne.. Jossa voi joutua käyttämään "pahoja" ja/tai "huonoja" asioita.. Vaikka tietyt jututhan eivät tällöin pahoja ole.. Tämän käsittää kaikki Fiksut Yksilöt... ;PTässä on jo fokus kadonnut, tää on pelkkää läpätystä
Pertti-setä kirjoitti:
Tässä on jo fokus kadonnut, tää on pelkkää läpätystä
Tekis mieli taas sanoa.. ;D
Itsepä tuo hyökkii ja vääristelee, sekä jankkaa jankkaamistaan.. En jaksa kauheasti tuhlata energiaa vastauksiin tähän IkiVänkäLiikkujaan hänen kanssaan.. Musta, kun tuntuu, että hän yrittää vain "Imea" energiaa, kiusia jne.. ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
Tekis mieli taas sanoa.. ;D
Itsepä tuo hyökkii ja vääristelee, sekä jankkaa jankkaamistaan.. En jaksa kauheasti tuhlata energiaa vastauksiin tähän IkiVänkäLiikkujaan hänen kanssaan.. Musta, kun tuntuu, että hän yrittää vain "Imea" energiaa, kiusia jne.. ;PLiner kirjoittaa siitä minkä hän kokee oikeaksi, ei kyse ole kiusaamisesta.
Pertti-setä kirjoitti:
Liner kirjoittaa siitä minkä hän kokee oikeaksi, ei kyse ole kiusaamisesta.
"Sä et tiedä mitään sä et tiedä tätä tarinaa".. Tai sitten tiedät ja toimit omien tavoitteiden yms. mukaan.. Tätä on kestänyt vaikka kuinka kauan.. ;D
Sä olet itse osa nyt tätä IkiVänkää ja jankkaamista.. Ei mulla ole siihen mitään tarvetta.. Mut ei mun tarvitse outoilua ja persestelyä katsoa myöskään silloin, kun se kohdistuu minuun.. Ja minä vastailen Just niin Kevyesti ja mahdollisimman pienellä energialla, kuin haluan.. Varsinkin tämän tapaisiin juttuihin.. ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
"Sä et tiedä mitään sä et tiedä tätä tarinaa".. Tai sitten tiedät ja toimit omien tavoitteiden yms. mukaan.. Tätä on kestänyt vaikka kuinka kauan.. ;D
Sä olet itse osa nyt tätä IkiVänkää ja jankkaamista.. Ei mulla ole siihen mitään tarvetta.. Mut ei mun tarvitse outoilua ja persestelyä katsoa myöskään silloin, kun se kohdistuu minuun.. Ja minä vastailen Just niin Kevyesti ja mahdollisimman pienellä energialla, kuin haluan.. Varsinkin tämän tapaisiin juttuihin.. ;PTämä selvä, Hyvää Uutta Vuotta.
Sä olet itse osa nyt tätä IkiVänkää ja jankkaamista.. Ei mulla ole siihen mitään tarvetta.. Mut ei mun tarvitse outoilua ja persestelyä katsoa myöskään silloin, kun se kohdistuu minuun.. Ja minä vastailen Just niin Kevyesti ja mahdollisimman pienellä energialla, kuin haluan.. Varsinkin tämän tapaisiin juttuihin.. ;POlen kovin pahoillani, jos jossain kohtaa tarinaa olen sua noin pahasti loukannut. Toivon että pääset siitä joskus yli.
Pertti-setä kirjoitti:
Tämä selvä, Hyvää Uutta Vuotta.
Hyvää Uutta Vuotta myös Sulle.. =)
LinerT.2 kirjoitti:
Olen kovin pahoillani, jos jossain kohtaa tarinaa olen sua noin pahasti loukannut. Toivon että pääset siitä joskus yli.
Plaaaaaaahhhhh.. ;D.. Voi, että Sun Kanssas.. ;P
- tumppud
Ota Jos saat .....
ystäväksesi
tulisen misun..
.ei niitä aina niin
vaan saadakkaan - tosionononjaon
No joo kyllä ihan oikeasti voi nainen ja mies olla hyviä ystäviä siis ihan aikuisten oikeasti!!!! ihan vain ystäviä, riippuu siitä miten missä ja missä merkeissä on tavattu. Minulla oli aikoinaan miespuolinen ystävä jonka kanssa kävimme lenkillä, elokuvissa ja lintsilläkin uskaltauduimme joihinkin jurjan tuntuisiin laitteisiin toisiimme turvaten, hän ei todellakaan kaipaillut mitään seksiin viittaavaa kuten en minäkään olimme vain ystäviä, valitettavasti hän jätti tämän maallisen vaelluksen ihan kesken.
Avioliitossa tuo suhde vääristyy kun pitää olla seksiä ja yhteistä omaisuutta/velkaa, ehkä lapsiakin.
Tässä elämäntilanteessa voisi touhuta yhdessä, vaikka kalastaakin ja retkeillä.Pertti-setä kirjoitti:
Avioliitossa tuo suhde vääristyy kun pitää olla seksiä ja yhteistä omaisuutta/velkaa, ehkä lapsiakin.
Tässä elämäntilanteessa voisi touhuta yhdessä, vaikka kalastaakin ja retkeillä.Ei mitään "PIDÄ" olla vaan kaikki asiat on valintoja, eikä mitään Pakollisia "Pitämisiä".. Ja missä vain elämäntilanteessa ei "pidä" jotakin vaan edelleen voi Valita mitä haluaa ja mitä touhuaa jne.. ;P
Ei mitään "PIDÄ" olla vaan kaikki asiat on valintoja, eikä mitään Pakollisia "Pitämisiä".. Ja missä vain elämäntilanteessa ei "pidä" jotakin vaan edelleen voi Valita mitä haluaa ja mitä touhuaa jne.. ;P
Kyllä se avioliitossa menee useimmiten niin että nainen ilmoittaa missä haluaa asua, montako lasta ja milloin ne tehdään.
Miehen osa on toimia suunnitelman mukaan.Pertti-setä kirjoitti:
Kyllä se avioliitossa menee useimmiten niin että nainen ilmoittaa missä haluaa asua, montako lasta ja milloin ne tehdään.
Miehen osa on toimia suunnitelman mukaan.HöpönLöpö.. Kaikki on edelleen Valintoja, eikä mitään "pitämisiä".. Voihan sitä Just esim. Valita, että retkeilee ja kalastelee yhdessä parinsa kanssa ja vaikka perheensä kanssa.. ;P
"Pitämisiä" ei ole.. Se on vaan selittelyä.. On Vain Valintoja ja kaikki on Tahdosta kiinni.. ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
HöpönLöpö.. Kaikki on edelleen Valintoja, eikä mitään "pitämisiä".. Voihan sitä Just esim. Valita, että retkeilee ja kalastelee yhdessä parinsa kanssa ja vaikka perheensä kanssa.. ;P
"Pitämisiä" ei ole.. Se on vaan selittelyä.. On Vain Valintoja ja kaikki on Tahdosta kiinni.. ;PSe oli ennen papin aamenta noin, sen jälkeen tahti muuttui.
Pertti-setä kirjoitti:
Se oli ennen papin aamenta noin, sen jälkeen tahti muuttui.
Noh, Sun kohdalla en nyt ole ihan varma, että oliko ihan oikein Sulle.. Ja Suhteen TasaPainon kannalta voi olla hyväkin, että nainen "hieman" feikkasi millainen on (jos olen oikein ymmärtänyt aiemmat puheesi).. ;P
Pelkään vain, että jos olisi ollut liian erillainen nainen, niin suhde olisi voinut olla helposti liian pahasti EpäTasaPainoinen ja toinen olisi voinut kärsiä siitä enemmänkin enemmän tai vähemmän Yksipuolisesti.. Tavalla tai toisella.. ;P
Jos taas olisit ollut jotain aivan muuta, kuin olet, niin se olisi ollut silloin pahempi homma ja olisin vilpittömän pahoillani, jos/kun sellaisen kohtalon kouriin olisit joutunut.. Hirvittävä kohtalo jo ajatuksen tasollakin.. Saati sitten, jos/kun sellaisen kohtalon joutuu kokemaan.. ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
Noh, Sun kohdalla en nyt ole ihan varma, että oliko ihan oikein Sulle.. Ja Suhteen TasaPainon kannalta voi olla hyväkin, että nainen "hieman" feikkasi millainen on (jos olen oikein ymmärtänyt aiemmat puheesi).. ;P
Pelkään vain, että jos olisi ollut liian erillainen nainen, niin suhde olisi voinut olla helposti liian pahasti EpäTasaPainoinen ja toinen olisi voinut kärsiä siitä enemmänkin enemmän tai vähemmän Yksipuolisesti.. Tavalla tai toisella.. ;P
Jos taas olisit ollut jotain aivan muuta, kuin olet, niin se olisi ollut silloin pahempi homma ja olisin vilpittömän pahoillani, jos/kun sellaisen kohtalon kouriin olisit joutunut.. Hirvittävä kohtalo jo ajatuksen tasollakin.. Saati sitten, jos/kun sellaisen kohtalon joutuu kokemaan.. ;PIlman katkeruutta, oli tuossa ajassa hyvääkin.
Pertti-setä kirjoitti:
Ilman katkeruutta, oli tuossa ajassa hyvääkin.
Noh, niin kuin sanoin.. Suhde taisi olla Just sopivan TasaPainoinen.. Ja hyvä niin, niin sen kuuluukin olla.. =)
- Tahvo52
Jaa, kyllä minulla on naispuolisia ystäviä, esim. kavereiden vaimot, veljesten vaimot, duunikaverit ja muita naispuolisia ystäviä. Ei kyllä koskaan ole tullut mieleen mitään muuta kuin ystävyys. Jeesailen lamppujen vaihdossa, taulujen kiinnityksessä yms. eikä siinä mitään ja se on ihan kivaa hommaa. Ei kaikkien ukot ole ns. handy-man eikä tarvitsekkaan olla. Ja ei, eivät he koskaan käytä minua hyväkseen näiden pikku apujen kanssa, voin kieltäytyä jos haluan mutta kun pidän näpertämisestä ja se ei häiritse muuta elämää millään tavalla.
Hienoa tuokin on, minä ajattelin tarjota tuontyyppistä ystäväapua jollekin sinkkunaiselle joka tarvii miehistä apua.
- tulipahan.mieleen
Sinä Tahvo52 kyllä vaikutat todella mukavalta ja kaikin puolin täyspäiseltä, miehekkäältä mieheltä viestiesi perusteella.
- kuntoiluaharrastan
Hyvä idea. Itsekin olen tuota mieltä. Mistähän sinuun saisi yhteyden?
- Pillujen-asiantuntija
Mies ei pysty olemaan naisen ystävä jos nainen on vähänkin viehättävä. Jossain vaiheessa ajattelet jotain seksuaalista siitä naisesta etkä pysty pitämään näppejäsi kurissa.
Haha :))
Ei saakeli, tuo oli kyllä hyvä. Etköhän saa mukavaa erästelyseuraa mieskavereistakin. Niitä ei ehkä tee mieli kellistää veneen pohjalle tai napsauttaa laavulla.
Tuonhan kai halusit kuulla :)Koko ketjun oon yrittänyt todistella vilpittömyyttäni ja sitten sinä olet siinä...
...tiedän että sun olis vaikea luottaaa muhun, oon joskus ajatellu sua muunakin kuin kalakaverina...himo on ollu mielessä...
...en silti sano etteikö ystävyyskin olisi mahdollista jos kiinnostaa...kyllä se voisi onnistua.Pertti-setä kirjoitti:
Koko ketjun oon yrittänyt todistella vilpittömyyttäni ja sitten sinä olet siinä...
...tiedän että sun olis vaikea luottaaa muhun, oon joskus ajatellu sua muunakin kuin kalakaverina...himo on ollu mielessä...
...en silti sano etteikö ystävyyskin olisi mahdollista jos kiinnostaa...kyllä se voisi onnistua.Ei muuten onnistu. Tuolla "viattomalla" suunnitelmalla kerää julmetunmoiset kierrokset. Himo potenssiin 10 :))
LinerT.2 kirjoitti:
Ei muuten onnistu. Tuolla "viattomalla" suunnitelmalla kerää julmetunmoiset kierrokset. Himo potenssiin 10 :))
Juoksulenkkiä ja kylmää suihkua, väliin romanttinen leffa vierekkäin sohvalla ja taas salille treenaamaan...
Hartiahierontaa ja päälle avantouintia...panostettaisiin tunteiden jäähdyttelyyn.Pertti-setä kirjoitti:
Juoksulenkkiä ja kylmää suihkua, väliin romanttinen leffa vierekkäin sohvalla ja taas salille treenaamaan...
Hartiahierontaa ja päälle avantouintia...panostettaisiin tunteiden jäähdyttelyyn.Just, ja sitten kun tulee kylmä niin pitää lämmitellä :)
LinerT.2 kirjoitti:
Just, ja sitten kun tulee kylmä niin pitää lämmitellä :)
Eihän sitä kylmettyäkään passaa, välillä pitää ottaa lämpöä.
Tällaisessa ystävyyssuhteessa on paljon hyviä puolia sinkkunaiselle, niitä tässä listattiinkin...sellainen olisi nyt tarjolla...Pertti-setä kirjoitti:
Eihän sitä kylmettyäkään passaa, välillä pitää ottaa lämpöä.
Tällaisessa ystävyyssuhteessa on paljon hyviä puolia sinkkunaiselle, niitä tässä listattiinkin...sellainen olisi nyt tarjolla...Eikö tuo ole ihan sellainen perinteinen fuckbuddy-juttu, vähän asiallisemman kuuloiseen pakettiin vaan käärittynä. Vai alkaako ikä painaa ;)
LinerT.2 kirjoitti:
Eikö tuo ole ihan sellainen perinteinen fuckbuddy-juttu, vähän asiallisemman kuuloiseen pakettiin vaan käärittynä. Vai alkaako ikä painaa ;)
Ei tää ole fuckbuddy-juttu, tarjoan ystävyyttä ja seuraa. Auttelisin sua kaikessa missä tarviit miestä...
Mulla on hyvin liikunnallinen tausta, ja pieni ylipaino lähtee keveästi pois kun ruvetaan hikoilemaan.Pertti-setä kirjoitti:
Ei tää ole fuckbuddy-juttu, tarjoan ystävyyttä ja seuraa. Auttelisin sua kaikessa missä tarviit miestä...
Mulla on hyvin liikunnallinen tausta, ja pieni ylipaino lähtee keveästi pois kun ruvetaan hikoilemaan.Harmi, minä kun en tarvitse miestä muuhun, enkä välttis siihenkään :)
Mun pitäis kans sulattaa pari kiloa kestävyysreenillä. Hiukan hankalaa, kun ei ole lunta, mutta tiet on jäässä. Ei hiihtoa, ei juoksua. Uikkua ja sisäsoutua sitten vaan.LinerT.2 kirjoitti:
Harmi, minä kun en tarvitse miestä muuhun, enkä välttis siihenkään :)
Mun pitäis kans sulattaa pari kiloa kestävyysreenillä. Hiukan hankalaa, kun ei ole lunta, mutta tiet on jäässä. Ei hiihtoa, ei juoksua. Uikkua ja sisäsoutua sitten vaan.Laihduttamiseen on hauskojakin tapoja, sopisi just tähän tilanteeseen. Siihen riittäisi sopiva kumppani...
- Ikis..M
LinerT.2 kirjoitti:
Harmi, minä kun en tarvitse miestä muuhun, enkä välttis siihenkään :)
Mun pitäis kans sulattaa pari kiloa kestävyysreenillä. Hiukan hankalaa, kun ei ole lunta, mutta tiet on jäässä. Ei hiihtoa, ei juoksua. Uikkua ja sisäsoutua sitten vaan.Niin se vain meni seksiehdotteluksi tämäkin asiallinen ketju kun palstan naiset saapui kommentoimaan :(
Ikis..M kirjoitti:
Niin se vain meni seksiehdotteluksi tämäkin asiallinen ketju kun palstan naiset saapui kommentoimaan :(
Just tossa yhdelle konsonanttinikille totesin että mun lienee tartuttava seksijuttuihin kun muuta ei tarjota.
Pitkät tovit käytiin tätä juttua asiapohjalta läpi ja haettiin hyviä puolia tosta ystävyyssuhteesta, ja sitten ketjuun pelmahtaa kiimasta ulvova naaras. Lopun voi lukea tästä ketjusta...- Ikis..M
Pertti-setä kirjoitti:
Just tossa yhdelle konsonanttinikille totesin että mun lienee tartuttava seksijuttuihin kun muuta ei tarjota.
Pitkät tovit käytiin tätä juttua asiapohjalta läpi ja haettiin hyviä puolia tosta ystävyyssuhteesta, ja sitten ketjuun pelmahtaa kiimasta ulvova naaras. Lopun voi lukea tästä ketjusta...Joo, se on kyllä kummallista kun miehet on koolla niin ne voi keskustella ihan asiallisesti jutun moraalisesta puolesta ja niin pois päin mutta sitten kun tulee naiset paikalle pitää alkaa jauhamaan iänikuisesta seksistä, ne ei täällä palstallakaan tunnu saavan siitä ikinä tarpeekseen.
Ikis..M kirjoitti:
Joo, se on kyllä kummallista kun miehet on koolla niin ne voi keskustella ihan asiallisesti jutun moraalisesta puolesta ja niin pois päin mutta sitten kun tulee naiset paikalle pitää alkaa jauhamaan iänikuisesta seksistä, ne ei täällä palstallakaan tunnu saavan siitä ikinä tarpeekseen.
Mä en käsitä naisia, ollaan olevinaan niin siveitä mutta kun ehdotan ystävyyssuhdetta niin sitten ilmoitetaan ettei siihen tässä kiimassa pysty.
Mä luulen Ikis etten mä koskaan löydä naista joka tyytyisi kanssani pelkkään ystävyyteen. Otan sitten mitä tarjotaan..- Ikis..M
Pertti-setä kirjoitti:
Mä en käsitä naisia, ollaan olevinaan niin siveitä mutta kun ehdotan ystävyyssuhdetta niin sitten ilmoitetaan ettei siihen tässä kiimassa pysty.
Mä luulen Ikis etten mä koskaan löydä naista joka tyytyisi kanssani pelkkään ystävyyteen. Otan sitten mitä tarjotaan..Joo, on se kyllä kummalllista kun ensin ei anneta miehelle mahdollisuutta pelkkään ystävyyteen ja sitten kun se alkaa yrittämään seksiä kun muuta ei ole tarjolla niin sitten se onkin seksistinen sika kun ei arvosta naisen henkisiä ominaisuuksia vaikka niiden arvostaminen itsensä naisten toimesta on jo poissuljettu juttu.
Ei kai siinä sinun tosiaan auta kuin ottaa tuo mitä tarjotaan vaikka se sitten jättääkin homman vähän vajavaiseksi, onhan se harmillista mutta kai se pelkkä seksikin on parempi kuin ei mitään. Ikis..M kirjoitti:
Joo, on se kyllä kummalllista kun ensin ei anneta miehelle mahdollisuutta pelkkään ystävyyteen ja sitten kun se alkaa yrittämään seksiä kun muuta ei ole tarjolla niin sitten se onkin seksistinen sika kun ei arvosta naisen henkisiä ominaisuuksia vaikka niiden arvostaminen itsensä naisten toimesta on jo poissuljettu juttu.
Ei kai siinä sinun tosiaan auta kuin ottaa tuo mitä tarjotaan vaikka se sitten jättääkin homman vähän vajavaiseksi, onhan se harmillista mutta kai se pelkkä seksikin on parempi kuin ei mitään.Pettynyt tietenkin olen, mutta myyntimiehenä olen tottunut siihen että vaikka tavoitteet tuntuisivat lipuvan läpi sormien, niin aina pitää kehittää strategia kurssin kääntämiseksi.
Tässä tapauksessa olen valmis lähtemään seksisuhteeseen. Tarjoan Linerille niin paljon seksiä (mitä ikinä haluaa himojensa tyydyttämiseksi) ja yritän panopaussien aikana tutustua ja osoittaa olevani hyvä ihminen enkä pelkkä seksiobjekti. Yritän tutustua ja ystävystyä, ehkä lopulta saan sen mitä olin vailla.- Ikis..M
Pertti-setä kirjoitti:
Pettynyt tietenkin olen, mutta myyntimiehenä olen tottunut siihen että vaikka tavoitteet tuntuisivat lipuvan läpi sormien, niin aina pitää kehittää strategia kurssin kääntämiseksi.
Tässä tapauksessa olen valmis lähtemään seksisuhteeseen. Tarjoan Linerille niin paljon seksiä (mitä ikinä haluaa himojensa tyydyttämiseksi) ja yritän panopaussien aikana tutustua ja osoittaa olevani hyvä ihminen enkä pelkkä seksiobjekti. Yritän tutustua ja ystävystyä, ehkä lopulta saan sen mitä olin vailla.Mahtaakohan onnistua? Linerhän tuolla ylempänä kirjoitti "Ei muuten onnistu. Tuolla "viattomalla" suunnitelmalla kerää julmetunmoiset kierrokset. Himo potenssiin 10 :))" pelkään että siinä tulee käymään niin että aina kun yrität tutustumista ja ystävystymistä, ehdotat jotain muuta seksin sijaan niin Lineriä alkaa heti panettamaan ja siitä tulee vain semmoinen noidankehä jossa joudut aina vaan panemaan ja panemaan otsa hiessä. Ei Lineri taida antaa sulle hetken rauhaa niin että mitään muuta voisi edes harrastaa vaikka miten haluaisit.
Ikis..M kirjoitti:
Mahtaakohan onnistua? Linerhän tuolla ylempänä kirjoitti "Ei muuten onnistu. Tuolla "viattomalla" suunnitelmalla kerää julmetunmoiset kierrokset. Himo potenssiin 10 :))" pelkään että siinä tulee käymään niin että aina kun yrität tutustumista ja ystävystymistä, ehdotat jotain muuta seksin sijaan niin Lineriä alkaa heti panettamaan ja siitä tulee vain semmoinen noidankehä jossa joudut aina vaan panemaan ja panemaan otsa hiessä. Ei Lineri taida antaa sulle hetken rauhaa niin että mitään muuta voisi edes harrastaa vaikka miten haluaisit.
Mulla on kokemuksia "kyltymättömistä" naisista, niissä on toki haasteensa mutta minä olen lopulta ollut se osapuoli joka on jäänyt vielä nälkäiseksi kun toinen istuu kylmässä hangessa perse paljaana. Se ei silkinpehmeä emättimen sisusnahka kestä loputtomiin mekaanista hankausta.
Näihin hetkiin ajattelin ajoittaa ystävyyden rakentelun, ehkä lausun runon tai laulan jonkun säkeen, en ole vielä päättänyt.- Ikis..M
Pertti-setä kirjoitti:
Mulla on kokemuksia "kyltymättömistä" naisista, niissä on toki haasteensa mutta minä olen lopulta ollut se osapuoli joka on jäänyt vielä nälkäiseksi kun toinen istuu kylmässä hangessa perse paljaana. Se ei silkinpehmeä emättimen sisusnahka kestä loputtomiin mekaanista hankausta.
Näihin hetkiin ajattelin ajoittaa ystävyyden rakentelun, ehkä lausun runon tai laulan jonkun säkeen, en ole vielä päättänyt.Viisaasti ajateltu tuo että runoilua tai jotain muuta hempeilyä pimpin parantelun ajaksi, joku ulkoiluaktviteetti voisi olla hankala toteuttaa jos kävely on hankalaa. Kyllä tuossa tosiaan on pieni mahdollisuus onnistua ja luoda sellaista syvempääkin ystävyyttä jollain kulttuurijutuilla siinä väliajoilla.
Ikis..M kirjoitti:
Viisaasti ajateltu tuo että runoilua tai jotain muuta hempeilyä pimpin parantelun ajaksi, joku ulkoiluaktviteetti voisi olla hankala toteuttaa jos kävely on hankalaa. Kyllä tuossa tosiaan on pieni mahdollisuus onnistua ja luoda sellaista syvempääkin ystävyyttä jollain kulttuurijutuilla siinä väliajoilla.
Ehkä tarjoan samalla kamomillateetä ja jotain hyviä pikkuleipiä.
Lopuksi hartia- ja pakarahierontaa sekä pusuja kaulalle kun alan lämmittämään daamia uuteen aaltoon.Pertti-setä kirjoitti:
Pettynyt tietenkin olen, mutta myyntimiehenä olen tottunut siihen että vaikka tavoitteet tuntuisivat lipuvan läpi sormien, niin aina pitää kehittää strategia kurssin kääntämiseksi.
Tässä tapauksessa olen valmis lähtemään seksisuhteeseen. Tarjoan Linerille niin paljon seksiä (mitä ikinä haluaa himojensa tyydyttämiseksi) ja yritän panopaussien aikana tutustua ja osoittaa olevani hyvä ihminen enkä pelkkä seksiobjekti. Yritän tutustua ja ystävystyä, ehkä lopulta saan sen mitä olin vailla.Oot sie helppo. ;))
Pertti-setä kirjoitti:
Näihin hetkiin ajattelin ajoittaa ystävyyden rakentelun, ehkä lausun runon tai laulan jonkun säkeen, en ole vielä päättänyt.Oho, nyt panomiehen kuva vähän säröilee. On sulla ollut aikamoisen kuuma ja parkkiintunut leidi, jos sitä on pitänyt hangessa jäähdytellä. Tuohan kirvelee ja voi avittaa virtsatietulehdustakin seksimaratonin jälkeen.
- kilttimys
LinerT.2 kirjoitti:
Oho, nyt panomiehen kuva vähän säröilee. On sulla ollut aikamoisen kuuma ja parkkiintunut leidi, jos sitä on pitänyt hangessa jäähdytellä. Tuohan kirvelee ja voi avittaa virtsatietulehdustakin seksimaratonin jälkeen.
Ikis on aina niin huolehtivainen sitten kuitenkin pohjimmiltaan :)
Liner mainitsit, että kaikki vaikuttavat jotenkin tutuilta, mulle tulee Ikiksestä mieleen yksi tuttu sinkkumies ihan täsmälleen, todella mukava mies ja ikisinkku ihan omasta halustaan. Hänellä on paljon harrastuksia ja ystäviä eikä varmasti olisi puutetta naisista, jos kiinnostaisi. - ehdotusss
kilttimys kirjoitti:
Ikis on aina niin huolehtivainen sitten kuitenkin pohjimmiltaan :)
Liner mainitsit, että kaikki vaikuttavat jotenkin tutuilta, mulle tulee Ikiksestä mieleen yksi tuttu sinkkumies ihan täsmälleen, todella mukava mies ja ikisinkku ihan omasta halustaan. Hänellä on paljon harrastuksia ja ystäviä eikä varmasti olisi puutetta naisista, jos kiinnostaisi.Luultavasti homo.
- kilttimys
ehdotusss kirjoitti:
Luultavasti homo.
Homomiehet eivät ole pätkääkään kiinnostuneita naisten seksielämästä puhumattakaan, että kirjoittaisivat siitä keskustelupalstalla kymmenien tai satojen viestien verran. Usko tai älä, mutta näin asia vain sattuu olemaan.
- Mörkö_tahtoisi_piiriin
Todellisuudessa naiset kuitenkin puheistaan huolimatta eivät etsi mitään ystävää, vaan seksiä. Ainakin Suomi24 Treffeissä...
Tämä näin omana kokemuksena noin 5 vuoden ajalta.
Jo lähes 1000 vierailua profiilissa, mutta kukaan ei tunnu olevan pelkkää ystävää vailla.No on kait siellä treffipalstalla yleensä muitakin vaihtoehtoja kuin ystävyys tai seksi. Kuka hemmetti nyt treffipalstalle menee ystäviä hankkiakseen?
- hghghghghghghg
Eikö Pertti-sedälle ole vielä tuohon ikään mennessä avautunut mahdollisuutta saada naista ystäväkseen? Tullet olemaan tyytyväinen, kun tästä neitsyydestä pääset.
Onkohan tämä pertti-setä jännämies?
Voih olet mun unelma ystävä😳
Ongelma on etten voi koskaan nähdä vasta kun lapset isoja.valtakunta kirjoitti:
Enkä etene koskaan suhteeseen tai sänkyyn😂
Eikös sulla ole jo sänkysuhde?
Pertti-setä kirjoitti:
Siis mikä. En ole sinkku vaan varattu nainen ja pysyn sellaisena yhdelle miehelle, joka on ukkoseni. Täällä oon vaan leikkinyt hyvän maun rajoissa, enkä nyt pahempaa tehnyt.
Ystävää olen etsinyt ihan vain pelkkää ystävää.
Mutta jos haluat siis enemmän kehittyvän, se en ole minä ja en pysty taipumaan pelkojen takia enemmäksi kuin sähköpostiystäväksi.valtakunta kirjoitti:
Siis mikä. En ole sinkku vaan varattu nainen ja pysyn sellaisena yhdelle miehelle, joka on ukkoseni. Täällä oon vaan leikkinyt hyvän maun rajoissa, enkä nyt pahempaa tehnyt.
Ystävää olen etsinyt ihan vain pelkkää ystävää.
Mutta jos haluat siis enemmän kehittyvän, se en ole minä ja en pysty taipumaan pelkojen takia enemmäksi kuin sähköpostiystäväksi.Joo näin mä olen käsittänyt että sä oot varattu, siitä termi sänkysuhde.
Sähköpostiystävyys ei ole toivelistallani joten kiitän tarjouksesta mutta jätän tarjouksen käyttämättä.Pertti-setä kirjoitti:
Olen pahoillani. Halusin niin kiihkeesti vain ystävää että tajunnut että etsi juuri sitä toista ystävää😱
Miten luen aina väärin ekalla kerralla ja pahoitella jäljestä liian innokkaalla ja väliin luen siten miten tahdon lukevani
Sinä etsit , en sovi statukseen.
No eipä sinänsä mikään ihan pöllö ajatus. Kyllähän minulla on miespuolisia kavereita useitakin. Tosin leffaa katsoessa saisi hommata oma peittonsa, eikä itseasiassa muutenkaan nyt pelkkien kavereitten kanssa tule juuri himassa nyhjättyä ja ruokaa laitettua, olivatpa kumpaa sukupuolta tahansa.
Mutta eräoppaana Pertti varmaan jaksaisi lähteä mun kanssa vaellukselle, kun yksinään reissuaminen käy vähän kukkarolle, eikä tämmöinen erästely tunnu oikein olevan suosiossa nykymiesten keskuudessa…
Toisaalta kun muistelee noita oikkujaan tällä palstalla, niin mieli voisi vaihtua melko nopeasti, kun yhtenä hetkenä se on panosuhteiden kannalla ja seuraavana parisuhdetta ja/tai lasta hankkimassa…Joo, nämä esimerkit mitä tuossa ketjussa tuli Ikiksen kanssa käytyä läpi, ovat toki pelkkiä heittoja. Ei mulla mitäään valmiita toimintamalleja ole mielessä, tuossa mentäisiin tietenkin tarpeiden/toiveiden/realiteettien puitteissa niinkuin ystävyyssuhteissa konsanaan.
Mun oikut palstalla on tietenkin pelkkiä pohdintoja ääneen, eihän mulla tulevaisuus ole tiedossa. Voi tulla hyvä ystävyyssuhde, panosuhde tai parisuhde lapsella tai ilman. Olen kaikelle avoin.LinerT.2 kirjoitti:
Tuosta tuuliviireilystä voi saada jopa vähän epätoivoisen vaikutelman :)
En rupee tässä kiireessä vastailemaan harkitsemattomia, täytyy hoitaa yksi duunijuttu alta pois ja syvennyn sitte vasta sun syytöksiin.
Mut periaatteessa oon helppo vasta kun kohde on oikea.Pertti-setä kirjoitti:
En rupee tässä kiireessä vastailemaan harkitsemattomia, täytyy hoitaa yksi duunijuttu alta pois ja syvennyn sitte vasta sun syytöksiin.
Mut periaatteessa oon helppo vasta kun kohde on oikea.Joillekin niitä oikeita kohteita osuu useimmin eteen kuin toisilla. Joo, voit lukea tuon vaikka silkan kateuden piikkiin.
Jos suurin piirtein kaikki kiinnostava ja suostuva käy, se vaikuttaa vähän ongelmalliselta.LinerT.2 kirjoitti:
Joillekin niitä oikeita kohteita osuu useimmin eteen kuin toisilla. Joo, voit lukea tuon vaikka silkan kateuden piikkiin.
Jos suurin piirtein kaikki kiinnostava ja suostuva käy, se vaikuttaa vähän ongelmalliselta.Nytkö sitä ruvetaan moralisoimaan?
En rupea palstalla "pihtaamaan" mutta kyllä vaatimustaso reaalimaailmassa on olemassa. En pane kaikkia joiden kanssa treffaan.Pertti-setä kirjoitti:
Nytkö sitä ruvetaan moralisoimaan?
En rupea palstalla "pihtaamaan" mutta kyllä vaatimustaso reaalimaailmassa on olemassa. En pane kaikkia joiden kanssa treffaan.En moralisoinut, kadehdin.
Mutta voi tuo mennä sairaudenkin puolelle, jos kaikkea pitää päästä polkemaan.LinerT.2 kirjoitti:
En moralisoinut, kadehdin.
Mutta voi tuo mennä sairaudenkin puolelle, jos kaikkea pitää päästä polkemaan.Kun löytyy nainen joka tyydyttää mun himot niin olen vain sen kanssa.
Pertti-setä kirjoitti:
Kun löytyy nainen joka tyydyttää mun himot niin olen vain sen kanssa.
Voisin veikata kirjoitustesi perusteella, ettei sulle riitä mikään. Tai käännetään niin päin, että se tunne tulee sun kumppanillesi. Ensin pitäisi olla pano, sitten vauvan äiti, sitten ystävä harrastuksiin, tai kumppani. Jos ja kun nuo vaihtelevat jatkuvasti, niin ei kenenkään rahkeet riitä.
Sinä olet hyvä tyyppi, mutta luotettavaksi kumppaniksi susta ei ehkä ole kuin määräajaksi?LinerT.2 kirjoitti:
Voisin veikata kirjoitustesi perusteella, ettei sulle riitä mikään. Tai käännetään niin päin, että se tunne tulee sun kumppanillesi. Ensin pitäisi olla pano, sitten vauvan äiti, sitten ystävä harrastuksiin, tai kumppani. Jos ja kun nuo vaihtelevat jatkuvasti, niin ei kenenkään rahkeet riitä.
Sinä olet hyvä tyyppi, mutta luotettavaksi kumppaniksi susta ei ehkä ole kuin määräajaksi?Mut on helppo tyydyttää, 3 tuntia vuorokaudessa riittää.
Sen jälkeen Pertti ei karkaile juoksuillensa eikä pyydä muutakaanPertti-setä kirjoitti:
Mut on helppo tyydyttää, 3 tuntia vuorokaudessa riittää.
Sen jälkeen Pertti ei karkaile juoksuillensa eikä pyydä muutakaan3 tuntia jyystöä? Heippa...
Pertti-setä kirjoitti:
Mut on helppo tyydyttää, 3 tuntia vuorokaudessa riittää.
Sen jälkeen Pertti ei karkaile juoksuillensa eikä pyydä muutakaanMutta sinä voisit olla oikea tyyppi pähkäilemään tuota määräaikaista parisuhdetta. Musta tuo on mielenkiintoinen ajatus, ei ehkä toteutettava, mutta jotain muuta mihin ollaan totuttu.
LinerT.2 kirjoitti:
3 tuntia jyystöä? Heippa...
Mä puhuin rakastelusta, esileikistä loppuhellittelyihin ja suukotteluihin.
LinerT.2 kirjoitti:
Mutta sinä voisit olla oikea tyyppi pähkäilemään tuota määräaikaista parisuhdetta. Musta tuo on mielenkiintoinen ajatus, ei ehkä toteutettava, mutta jotain muuta mihin ollaan totuttu.
Jos mä vielä sen oman kullan löydän, niin siitä en enää luovu. Pitäisin kuin kukkaa kämmenellä.
Pertti-setä kirjoitti:
Mä puhuin rakastelusta, esileikistä loppuhellittelyihin ja suukotteluihin.
Aii... No sitten siihen esileikiin voidaan varmaan laskea sun tiskaukset, imuroinnit ja kaupassakäynnit.
LinerT.2 kirjoitti:
Aii... No sitten siihen esileikiin voidaan varmaan laskea sun tiskaukset, imuroinnit ja kaupassakäynnit.
Jos sä saat noihin rakenneltua jonkun virityksen joka saa mun kiihkoon, niin miksipä ei.
Pertti-setä kirjoitti:
Jos sä saat noihin rakenneltua jonkun virityksen joka saa mun kiihkoon, niin miksipä ei.
Eikö se muka riitä, että nainen sais noista jotain viboja? Laitat jotain natisevaa päälles ja hetkutat vähän peppua, sehän vois olla sustakin kivaa.
LinerT.2 kirjoitti:
Eikö se muka riitä, että nainen sais noista jotain viboja? Laitat jotain natisevaa päälles ja hetkutat vähän peppua, sehän vois olla sustakin kivaa.
Sä saat mut kiihkoon noilla jutuillas, luulen että meidän pitäisi tavata ja kokeilla tuota juttua.
- Ikis..M
LinerT.2 kirjoitti:
Saanen sivusta huomauttaa että nuo sun vaatimukset haiskahtaa miehen esineellistämiseltä ja pahimmanlaatuiselta hyväksikäytöltä. Tietysti siinä tapauksessa jos itsekin laitat jotain natisevaa päällä ja vaihdat pertin autoon renkaat aina tarvittessa, leikkaat nurmikot, kolaat lumet, huolehdit kodintekniikasta jne, ja tietysti hetkutat vähän peppua aina suorittaessasi niin sittenhän se on reilu peli :D
Ikis..M kirjoitti:
Saanen sivusta huomauttaa että nuo sun vaatimukset haiskahtaa miehen esineellistämiseltä ja pahimmanlaatuiselta hyväksikäytöltä. Tietysti siinä tapauksessa jos itsekin laitat jotain natisevaa päällä ja vaihdat pertin autoon renkaat aina tarvittessa, leikkaat nurmikot, kolaat lumet, huolehdit kodintekniikasta jne, ja tietysti hetkutat vähän peppua aina suorittaessasi niin sittenhän se on reilu peli :D
Eiköhän jokainen raivaa omat nurkkansa.
- tavismies37
Ystävä naistakin saa vokotella ja panna. Ja niin kannattaakin jos ystävä on läheinen. Olen pannut ainakin 5 ystävä naista ja edelleen ollaan kavereita.
- seonsullaverissä
Pertti-setä kirjoitti:
Ei onnistu mun jutuissa.
Tottakai onnistuu! Sitähän sanotaan, että hullun ja neron ero on hiuksenhieno. Sama pätee myös herrasmieheen ja limanuljaskaan. Mikä parasta, naiset eivät osaa tehdä eroa näiden kahden väliltä kuin vasta jälkikäteen! Olet vain ihan oma limanuljaskainen itsesi ja homma pelaa.
seonsullaverissä kirjoitti:
Tottakai onnistuu! Sitähän sanotaan, että hullun ja neron ero on hiuksenhieno. Sama pätee myös herrasmieheen ja limanuljaskaan. Mikä parasta, naiset eivät osaa tehdä eroa näiden kahden väliltä kuin vasta jälkikäteen! Olet vain ihan oma limanuljaskainen itsesi ja homma pelaa.
Mun täytyy kelata tota sun juttuasi...
Tähän asti mä en ole ollut mikään kamumies, olen ollut tekemisissä naisten kanssa vain pannakseni.
Ehkä jotain uutta voi silti vieläkin oppia...
Miten ajattelit totuttaa tämän ystävänaisen etsimisen?
Avoimen haun kautta, viestiä mun Suomi24 s-postiin jos ystävyys kiinnostaa.
Tavataan ja katsotaan miten edetään jos synkkaa.
- elinikäinen.ystävyys
Ei se naisen ja miehen välinen onnistu kuin vain siinä tapauksessa, että mies on homo, mutta kyllähän me sen kaikki tiedämmekin :)
Yleensä ottaen miehet ovat mielestäni taipuvaisia ajattelemaan, että ystävyys on väylä seksiin, mutta naiset harvemmin.Mun elämässä kamusektorilta ei ole yksikään nainen päätynyt sänkyyn, kun sinne päätyy niin siellä pysyy.
- elinikäinen.ystävyys
Pertti-setä kirjoitti:
Mun elämässä kamusektorilta ei ole yksikään nainen päätynyt sänkyyn, kun sinne päätyy niin siellä pysyy.
Uskotaan :)
Minusta olisi hyvä, jos voisi olla kaveruutta ja olen yrittänytkin monta kertaa, mutta aina on pieleen mennyt. Siksi em. lausunto.
Mies ja nainen ovat niin eri maailmoista, pelkkä ystävyys/kaveruus ilman jotakin muuta ulottuvuutta/palkintoa ei tule ainakaan minunlaiselleni miehelle pieneen mieleenikään.
Minä olen suoran toiminnan mies, jos römpsää ei lohkea, niin ei olla tekemisissäkään. Ystävyyttä en halvenna vonkaamiseen.Sinä olet Vain sinä ja edustat vain itseäsi ja tässä asiassa kaltaisiasi miehiä.. ;P
Tosin tämä.. "pelkkä ystävyys/kaveruus ilman jotakin muuta ulottuvuutta/palkintoa".. Yleensä näkyy myös tälläisillä yksilöillä muissakin suhteissa, sekä teoissa ja käytöksessä oli sitten kyseessä mikä tahansa suhde.. Eli näkyy yleensä myös tuttavuus, kaveruus ja ystävyys suhteissa oman sukupuolen välillä.. ;P
Ja monesti vieläpä niin, että Laskelmoimalla laskelmoidaan, että itse hyötyy enemmän, kuin vastavuoroisesti itse antaa takaisinpäin.. ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
Sinä olet Vain sinä ja edustat vain itseäsi ja tässä asiassa kaltaisiasi miehiä.. ;P
Tosin tämä.. "pelkkä ystävyys/kaveruus ilman jotakin muuta ulottuvuutta/palkintoa".. Yleensä näkyy myös tälläisillä yksilöillä muissakin suhteissa, sekä teoissa ja käytöksessä oli sitten kyseessä mikä tahansa suhde.. Eli näkyy yleensä myös tuttavuus, kaveruus ja ystävyys suhteissa oman sukupuolen välillä.. ;P
Ja monesti vieläpä niin, että Laskelmoimalla laskelmoidaan, että itse hyötyy enemmän, kuin vastavuoroisesti itse antaa takaisinpäin.. ;P"Tosin tämä.. "pelkkä ystävyys/kaveruus ilman jotakin muuta ulottuvuutta/palkintoa".. Yleensä näkyy myös tälläisillä yksilöillä muissakin suhteissa, sekä teoissa ja käytöksessä oli sitten kyseessä mikä tahansa suhde.. Eli näkyy yleensä myös tuttavuus, kaveruus ja ystävyys suhteissa oman sukupuolen välillä.. ;P
Ja monesti vieläpä niin, että Laskelmoimalla laskelmoidaan, että itse hyötyy enemmän, kuin vastavuoroisesti itse antaa takaisinpäin.. ;P"
Mulla asia ei mene noin.Pertti-setä kirjoitti:
"Tosin tämä.. "pelkkä ystävyys/kaveruus ilman jotakin muuta ulottuvuutta/palkintoa".. Yleensä näkyy myös tälläisillä yksilöillä muissakin suhteissa, sekä teoissa ja käytöksessä oli sitten kyseessä mikä tahansa suhde.. Eli näkyy yleensä myös tuttavuus, kaveruus ja ystävyys suhteissa oman sukupuolen välillä.. ;P
Ja monesti vieläpä niin, että Laskelmoimalla laskelmoidaan, että itse hyötyy enemmän, kuin vastavuoroisesti itse antaa takaisinpäin.. ;P"
Mulla asia ei mene noin.No se on hyvä se.. Niin sen pitäisikin mun mielestä olla.. Jos ei ole, niin itse ainakin nykyisin otan etäisyyttä mahdollisimman paljon.. Olkoot vaikka kuinka läheinen ihminen kysymyksessä.. ;P
No se on hyvä se.. Niin sen pitäisikin mun mielestä olla.. Jos ei ole, niin itse ainakin nykyisin otan etäisyyttä mahdollisimman paljon.. Olkoot vaikka kuinka läheinen ihminen kysymyksessä.. ;P
Suoruus on mun ihmissuhteiden sääntö. Siksi en leiki pelkkää ystävää naisen kanssa jonka haluan sänkyyn pantavaksi.
Pertti-setä kirjoitti:
Suoruus on mun ihmissuhteiden sääntö. Siksi en leiki pelkkää ystävää naisen kanssa jonka haluan sänkyyn pantavaksi.
En puhunut äsken mistään naisista vaan "ystävyydestä" yleensäkin.. Sukupuolesta riippumatta.. ;P
En puhunut äsken mistään naisista vaan "ystävyydestä" yleensäkin.. Sukupuolesta riippumatta.. ;P
Minä puhuin itsestäni, kerron motiivini avoimesti enkä piilottele niitä.
Pertti-setä kirjoitti:
Minä puhuin itsestäni, kerron motiivini avoimesti enkä piilottele niitä.
Puhu mitä puhut, mutta minä tarkoitin mitä tarkoitin ja puhuin mistä puhuin.. ;D
- ainaerittäinomaehtoinen
Pertti-setä kirjoitti:
Sama täällä. Sanon suoraan että etsin ystävää eikä sellaista päivää tule että haluaisin seksiä.
ainaerittäinomaehtoinen kirjoitti:
Sama täällä. Sanon suoraan että etsin ystävää eikä sellaista päivää tule että haluaisin seksiä.
Reilua se tuokin on.
- eiköseoleselvää
Minusta rehellisyys on ainoa oikea tapa toimia elämässä.
eiköseoleselvää kirjoitti:
Minusta rehellisyys on ainoa oikea tapa toimia elämässä.
Naiset tuntuvat käyttävän hyväkseen neitsytsetien tunteita, leikitää kiinnostunutta vaikka on vain hyöty mielessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175670
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04621Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2252819- 432591
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452230Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332186Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731737Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme141578- 381410
- 1701334