Saanko ehdottaa näin

Mahtavaaa

Täällä oh hyvin paljon näitä avauksia, joissa haukutaan toinen sukupuoli. Kokeillaanpas olla 1päivä niin, että puhutaan sukupuolten hyvistä puolista/ominaisuuksista. Vai onko se mahdotonta olla hetki sopusoinnussa?

58

725

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tää on hyvä juttu, tätä pitäisi olla enemmän.

Naisissa parasta on vartalo, niistä näkee heti päällepäin että ne on erilaisia kuin miehet. Kauniit naisvartalot saa mut kuumaksi.

• Pidän naisten pehmeydestä, kiinteävartaloisetkin naiset ovat pehmeitä oikeista paikoista

• Haluantietää

Onko Linerillä kiinteä vartalo?

• Pillujen-asiantuntija

Naiset on ihania silloin kun ne ei pihtaa.

• Pillujen-asiantuntija

Ja kaikki pillut tuntuu aina yhtä hyvältä oli nainen 20 tai 40 vuotias.

• kryptistäkö

Miehen vartalo on ihana, sukupuolivietin toiminta ja olemus on valloittava esteettisesti, henkisesti ja fyysisesti.

Se on hottia, kun mies on jotenkin itsensä armoilla, haavoittuvainen omien viettiensä takia. Tuo on ehkä se asia, miksi naisilla ajatellaan olevan valtaa. Tosiasiassa valta pohjimmiltaan liittyy mieheen itseensä. Tuokin on kiehtovaa, siis se, miten mies ajattelee itsestään ja voimistaan, koska se on niin erilaista kuin naisen ajatus itsestään (sukupuoleen ja sukupuolisuuteen liittyen). Näen miehen hyvin haavoittuvana, ehkä jopa suojelusta kaipaavana olentona.

• kryptistäkö

Voisin lisätä vielä sen, että miehen ajattelutavan suoraviivaisuus viehättää myös erityisesti. Se on hyvin käytännöllistä, kun itse menee välillä ihan umpisolmuun.

Kehun vielä miehiä rehtiydestä. Jos lasketaan pois tuo pariutumisjuttu, niin miesten kanssa asiat sujuvat yleensä niin kuin on sovittu ja erimielisyyksistä voi puhua suoraan asiapohjalta. Aika harvoin olen kokenut mitään kieroilua miesten taholta, kiero mies on harvinaisempi kuin kiero nainen, koska nainen monesti pelkää konfliktia, haluaa miellyttää - hyvä tarkoitus pohjimmiltaan.

Ja tämä koskee mielestäni erityisesti suomalaista, tasa-arvoista miestä. On ilo työskennellä pohjoismaisten miesten kanssa, jotka pääsääntöisesti arvostavat naisia. Se ei ole todellakaan mikään itsestäänselvyys.

• Miehissä parasta on leppoisa huumori ja yhteisöllisyys, sekä se, ettei oteta aina kaikkea niin vakavasti. Tämä on naisilla monesti erilaista. Nauraminen on elämän suola. Olen saanut tutustua aivan mahtaviin tyyppeihin sekä töissä, että harrastuksessa.

• Tuota on vaikea rajata sukupuoleen erityisesti, ja etenkin kaikkiin sukupuolen edustajiin. Jos nyt jotain, niin mies tuoksuu hyvältä, mieheltä. Paitsi jos haisee pahalta...

Onhan miehen vartalo kaunis katsella, vai pitäisikö sanoa komea. Erityisesti pidän urheilullisen miehen liikkeistä, jäntevästä askelluksesta ja hyvästä ryhdistä. Miehen katseessa ja hymyssä voi olla jotain vaikuttavaa.

• Tuossa kun joku kyselee kiinteystietojasi, niin tässä voikin samalla kertoa, että 2 henkilöä on sähköpostitse tiedustellut kuvaasi

• pujottelija kirjoitti:

Tuossa kun joku kyselee kiinteystietojasi, niin tässä voikin samalla kertoa, että 2 henkilöä on sähköpostitse tiedustellut kuvaasi

Varmuudeksi sanon etten minä ole ollut asialla.

• pujottelija kirjoitti:

Tuossa kun joku kyselee kiinteystietojasi, niin tässä voikin samalla kertoa, että 2 henkilöä on sähköpostitse tiedustellut kuvaasi

Oho.. Täytyy sanoa että yllätyin, en kuvitellut tätä porukkaa ihan noin pahasti sekaisin olevaksi.

• LinerT.2 kirjoitti:

Oho.. Täytyy sanoa että yllätyin, en kuvitellut tätä porukkaa ihan noin pahasti sekaisin olevaksi.

Pitäiskö nyt näin suuren kiinnostuksen vuoksi laittaa se kaikille nähtäväksi?

• Pertti-setä kirjoitti:

Pitäiskö nyt näin suuren kiinnostuksen vuoksi laittaa se kaikille nähtäväksi?

Ei tod. Mitä väliä sillä on miltä jollain anonyymilla keskustelupalstalla kirjoittaja näyttää? Tuollaiset kuvakyselyt toiselta kädeltä kuulostaa pahantahtoiselta.

• LinerT.2 kirjoitti:

Ei tod. Mitä väliä sillä on miltä jollain anonyymilla keskustelupalstalla kirjoittaja näyttää? Tuollaiset kuvakyselyt toiselta kädeltä kuulostaa pahantahtoiselta.

Sullehän mä ehdotin asiaa, ei tulisi mieleenikään kysellä toisaalta.

• LinerT.2 kirjoitti:

Ei kai siinä mitään pahantahtoista, ainahan naistenkuvat miehiä kiinnostaa

• ätmikenraaliPatton

"Vai onko se mahdotonta olla hetki sopusoinnussa?"

Näkisin että naiset ovat toiminnallaan tehneet rauhan ja sopusoinnun vallitsemisen mahdottomaksi. Joten ei, tulitauko ei ole mahdollinen.

• ikjhkjhlkjh

Kyllä ne miehet vaan on elämän suola ja sokeri! Vaikka kuinka olisi hyviä ystäviä ja muita läheisiä, niin kyllä se on vaan niin eri juttu jakaa tiettyjä asioita MIEHEN kanssa. On sitten kyse niin nauramisesta, kuin syvällisemmistäkin jutuista. Välillä iskee toki hetkittäinen katkeruus ja itsesääli, mutta loppupeleissä kaikki on ollut onnellisten hetkien arvoista!!

• kammarikaupoi

Naiset on kivoja, varsinkin ne mukavat muijat, joiden kanssa on helppo olla ja touhuta. Näin keski ikäisenä miehenä!

Pyyteetön ja vilpitön miesten välinen kaveruus on vähintäänkin harvinaista, se ei vaan miesten kesken onnistu. Pikkupojilla taas onnistuu siihen asti kunnes hormoonit kiilaa eelle. Vanhemmilla miehillä taas jossain vaiheessa näkyy synergia etu palaavan. Tätsit!!

• "Pyyteetön ja vilpitön miesten välinen kaveruus on vähintäänkin harvinaista"

Tämä on muuten loppujen lopuksi aikalailla totta.. Mut se vain kertoo siitä, minkälaisia Yksilöitä on todella paljon tallustelemassa tässä HassunHauskassa Maailmassa.. Ja tämäkään asia ei ole Sukupuolesta kiinni.. Sama pätee eri sukupuoltenkin välisiin suhteisiin.. ;P

SiksipäSiksi myös aidot ja rehelliset Rakkaussuhteet ja siihen kykenevät "Joutsenet" ovat Toooooodella Harvinaisia verrattuna noihin muihin IhmisElukka Lajeihin.. ;P

• mieskohta50

Mun mielestä kuitenkin miehet ja naiset täydentää toisiaan monilla eri tasoilla. On hienoa että on erilaisia ihmisiä, mutta erityisen hienoa on että ollaan eri sukupuolisia. Näin miehenä ihailen monien naisten suoruutta puhua tunneasioista, joka monille miehelle on todella hankalaa. Ja loppujen lopuksi sekä miehet että naiset ovat samanlaisia siinä, että me kaikki kaipaamme rakkautta ja hvväksyntää.

• "On hienoa että on erilaisia ihmisiä"

Mun mielestä ei ole mitään hienoa kylmissä ja huonoissa persoonissa, jos/kun aiheuttavat enemmän tai vähemmän huonoja ja pahoja juttuja muita kohtaan.. ;P

Eikä ole mitään puhdasta mies tai nais KlooniJoukkoa.. On Vain paljon erillaisia yksilöitä.. ;P

• Koska naiset ovat niin lyhyitä, ne eivät peitä näkyvyyttä yhtä pahasti kuin miehet. :-)

• pimennossaollut

Tuo on totta, joskus katsomossa ärsyttää kun eteen sattuu pitkä äijänkorsto.

• lehmien.asialla

Hyvin haettu, sä osaat selvästi nähdä asioiden positiiviset puolet. :D

• Tahvo52

Oi ne naiset, parasta on että ovat kaikki erlilaisia mutta kyllä minä erityisesti pidän naisita jotka ovat sinut itsensä kanssa. Eivät tuhlaa aikaa miettimiseen mikä heissä on vikana ja mitä pitäisi parantaa. Nämä naiset ovat kaikin puolin aivan mahtavia!!

• Kiva nähdä,että tänne tulee muitakin.

• No minusta niin naisissa kuin miehissä on mukavia ja vähemmän mukavia tyyppejä. Ihmisenä en oikeastaan erottele ketään sukupuolen mukaan, että omalta kohdalta en anna risuja kummallekkaan yleensä. Mutta uskon, että jokainen meistä ihmisistä on hyvä pohjimmiltaan, mutta ei vaan aina osata ymmärtää toisiamme, sitten käyttäydytään ja sanotaan mitä sattuu.

Naisista muuten kyllä löydänkin paljon hyvää. Mutta että sukupuoleen pitäis tarttua, niin kyllä se menee sitten sinne kauneuden puolelle. Naiset vaan on niin kauniita, jokainen omalla tavallaan ja kiehtovat niin pirusti. No nyt ei kyllä voi enää monikossa oikeastaan puhua, kun oma nainen vie sellaisen kiinnostuksen tyystin. Mutta ei se huononna muita naisia yhtään. :D

• Samoilla linjoilla olen, molemmista sukupuolista löytyy todella hyviä tyyppejä.. ja myös niitä vähemmän hyviä, eli vaikea löytää erityistä kehuttavaa.

Jos nyt jotain erityistä haluaa hakea, niin miehissä on ehkä se hyvä puoli, että miesten kassa asiat ja keskustelut on helppo pitää kevyellä ja yleisellä tasolla, eikä asioita tarvii aina viedä niin syvää luotaavalle henkilökohtaiselle tasolle.

No, sitten on tietty seksuaalisuuteen liittyvät jutut ja sutinat.. olisi tylsää jos ei miehiä olisi. Ja miten kaikki painavat tavaratkin mukamas siirreltäisiin paikasta toiseen jos ei olisi miehiä.

• PikkuLikka kirjoitti:

Samoilla linjoilla olen, molemmista sukupuolista löytyy todella hyviä tyyppejä.. ja myös niitä vähemmän hyviä, eli vaikea löytää erityistä kehuttavaa.

Jos nyt jotain erityistä haluaa hakea, niin miehissä on ehkä se hyvä puoli, että miesten kassa asiat ja keskustelut on helppo pitää kevyellä ja yleisellä tasolla, eikä asioita tarvii aina viedä niin syvää luotaavalle henkilökohtaiselle tasolle.

No, sitten on tietty seksuaalisuuteen liittyvät jutut ja sutinat.. olisi tylsää jos ei miehiä olisi. Ja miten kaikki painavat tavaratkin mukamas siirreltäisiin paikasta toiseen jos ei olisi miehiä.

Eilen siirsin yhden naisen pesukoneen, pirun painava oli

• Ikis..M
        pujottelija kirjoitti:

Entäs se pesukone?

• pujottelija kirjoitti:

Hienoa, juuri noin kuuluu miehen toimia. Mitä siitäkin olisi mukamas tullut, jos et olisi sattunut paikalle siirtämään sitä.

• Ikis..M kirjoitti:

Entäs se pesukone?

Luulen että pesukone oli painavampi

• PikkuLikka kirjoitti:

Hienoa, juuri noin kuuluu miehen toimia. Mitä siitäkin olisi mukamas tullut, jos et olisi sattunut paikalle siirtämään sitä.

Jos oisin sun pesukoneen siirtänyt, niin olisit voinut istua sen päällä, siirron ajan

• pujottelija kirjoitti:

Jos oisin sun pesukoneen siirtänyt, niin olisit voinut istua sen päällä, siirron ajan

Oh.. niin voimakas.

• Ikis..M
        pujottelija kirjoitti:

Ennen kuin mitään lupaat muista että näin joulun jäljiltä PikkuLikka saattaa olla aika PyöreäLikka.

• PikkuLikka kirjoitti:

Samoilla linjoilla olen, molemmista sukupuolista löytyy todella hyviä tyyppejä.. ja myös niitä vähemmän hyviä, eli vaikea löytää erityistä kehuttavaa.

No minun kanssa saattas mennäkin syväluotaavaks keskustelut, vaikka kovinkin olen mies. Eli senkin kääntäsin yksilölliseksi, enkä sukupuolisidonnaiseks. :)

No fyysiset asiat on varmaan poikkeuksia lukuunottamatta kyllä noin, mutta fyysiset eroavaisuudet onkin ainoita eroja minusta. :)

• Ikis..M kirjoitti:

Ennen kuin mitään lupaat muista että näin joulun jäljiltä PikkuLikka saattaa olla aika PyöreäLikka.

Sitten pitäs irrottaa pesukoneen betonipaino

• 17ja17
        PikkuLikka kirjoitti:

Oh.. niin voimakas.

Sitten sen vahvoille käsi varsille ja munaa sisään rynkyttäen. aah

• PikkuLikka kirjoitti:

Oh.. niin voimakas.

Kun sitä yllätyslällyä ei ole kuulunut, niin oiskohan mahdollista saada joskus Tarja lunnaksen rakkauspihkaa lälly? Minä voisin sitten laittaa erään yllätyskuvan

• Ikis..M
        pujottelija kirjoitti:

Kerran yhden rikkinäisen pesukoneen purin roskiskokoiseksi niin muistaakseni piti purkaa melkein koko höskä ennen kuin sai ne painot irti. Näkisin helpompana houkutella PyöreänLikan suklaanpalalla pesukoneen päältä pois ja sitten vain kiireesti siirtäisi sen koneen kun Likka mussuttaa suklaataan.

• Ikis..M kirjoitti:

Kerran yhden rikkinäisen pesukoneen purin roskiskokoiseksi niin muistaakseni piti purkaa melkein koko höskä ennen kuin sai ne painot irti. Näkisin helpompana houkutella PyöreänLikan suklaanpalalla pesukoneen päältä pois ja sitten vain kiireesti siirtäisi sen koneen kun Likka mussuttaa suklaataan.

Joskus olen vaihtanut rummun laakerit, aikamoinen homma

• Ikis..M kirjoitti:

Säästä kettuilusi sille uudelle suklaapatukkahenkilölle, en ole syönyt palaakaan suklaata sitten taannoisen laihdutusketjun. >:(

• tähänsekaappi kirjoitti:

No minun kanssa saattas mennäkin syväluotaavaks keskustelut, vaikka kovinkin olen mies. Eli senkin kääntäsin yksilölliseksi, enkä sukupuolisidonnaiseks. :)

No fyysiset asiat on varmaan poikkeuksia lukuunottamatta kyllä noin, mutta fyysiset eroavaisuudet onkin ainoita eroja minusta. :)

Totta, joidenkin kanssa menee syvälliseksi ja toisten kans ei, sukupuolesta riippumatta. Tuo oli lähinnä yleisluontoinen havainto keskimääräisestä päivittäisestä kanssakäymisestä ja tutustumistilanteista.. miesten kanssa ei ole painetta ystävystymisestä tai edes toimeen tulemisesta samalla tavalla kuin naisten kanssa. Joko tullaan toimeen tai sitten ei, ei ole niin vakavaa.. naisten kesken tulee toisinaan helpommin kaikenlaista kemiaongelmaa.

• pujottelija kirjoitti:

Kun sitä yllätyslällyä ei ole kuulunut, niin oiskohan mahdollista saada joskus Tarja lunnaksen rakkauspihkaa lälly? Minä voisin sitten laittaa erään yllätyskuvan

Itseasiassa mulla on ollut yksi lälly mielessä jonka kuulin taannoin radiossa.. mutta onkohan se nyt sitten enää mikään ylläri, kun ehdit jo kysyä?

• pujottelija kirjoitti:

ps. sinussa on todellista romantikon ainesta.. kun olet valmis mieluummin luopumaan betonipainosta.

• PikkuLikka kirjoitti:

Totta, joidenkin kanssa menee syvälliseksi ja toisten kans ei, sukupuolesta riippumatta. Tuo oli lähinnä yleisluontoinen havainto keskimääräisestä päivittäisestä kanssakäymisestä ja tutustumistilanteista.. miesten kanssa ei ole painetta ystävystymisestä tai edes toimeen tulemisesta samalla tavalla kuin naisten kanssa. Joko tullaan toimeen tai sitten ei, ei ole niin vakavaa.. naisten kesken tulee toisinaan helpommin kaikenlaista kemiaongelmaa.

Joo. No mä just mietin, että naisilla on hormonaalisia muutoksia kuukausittain. Nehän kuuluu luonnollisesti siihen sukupuoleen ja varmasti vaikuttaa osin myös käytökseenkin, kellä enemmän kellä vähemmän. Se voi osin tehdä naisen myös haastavammaksi suhteessa.

Mutta toisaalta miehissäkin on sellaisia, joitten kanssa ei tule toimeen mitenkään, vaikka välillä on pakko.

Tais vaan tääkin aloitusidea mennä jo ohi? :D

• PikkuLikka kirjoitti:

Itseasiassa mulla on ollut yksi lälly mielessä jonka kuulin taannoin radiossa.. mutta onkohan se nyt sitten enää mikään ylläri, kun ehdit jo kysyä?

Ainahan se lälly yllättää, toisin kuin naisilla, joille lällyjä tunkee ovista ja ikkunoista

• Elämässäni naiset ovat olleet joko kaikkein ihanimpia tai pirullisimpia ihmisiä mitä maa päällään voi kantaa. Onneski enemmän niitä ihania. Sen vuoksi naisia rakastan,mukavia,tasapainoisia. Ei sairaalloisen yli eikä alipainosia. Muuten naisen vartalo onkin mielestäni kauneimpia asioita maailmassa.

• asdasfaf

Miehissä ihailtavaa on heidän mielikuvituksellisuus ja leikkimielisyys. Harvoin tapaa naista, jolla olisi samanlainen viaton kyky ajatella asioita hieman leikkisämmin. Monesti naiset kilpailevat jostain "olemattomasta" keskenään.

Miehet ovat mielestäni itsevarmemman oloisia kuin naiset, vaikka olisi nk. "reppana". Se on myös ihailtavaa.

Miehet oikeasti tuntuvat ajattelevan aika paljon kumppaniaan seurustelusuhteessa, vaikka nainen saattaakin valittaa että "sä et koskaan huomioi mua!"

En ole koskaan kuullut miesten puhuvan keskenään kateudesta. Tämäkin varmaan siis on miehissä se ihailtava puoli. Eivät kadehdi. Tai jos kadehtivatkin niin tekevät asioille jotain. Looginen ajattelu siis myös.

• Tekniikkasukeltaja

Mjaa

Itse on osaa kadehtia itselleni sellaista ominaisuutta, jossa en pitäisi naista (seurustelukumppania) itsestäänselvyytenä.

Tämä on selvä puute.

(Reps)

• Tekniikkasukeltaja
        Tekniikkasukeltaja kirjoitti:

Mjaa

Itse on osaa kadehtia itselleni sellaista ominaisuutta, jossa en pitäisi naista (seurustelukumppania) itsestäänselvyytenä.

Tämä on selvä puute.

(Reps)

Naiset nimittäin pitävät yllä huomattavasti lyhyempää päivitysaikataulua kuin miehet. Eli mielestäni nainen on lähempänä konkretiaa kuin utopiamies.

(Naurua)

• Tekniikkasukeltaja

Naiset nimittäin pitävät yllä huomattavasti lyhyempää päivitysaikataulua kuin miehet. Eli mielestäni nainen on lähempänä konkretiaa kuin utopiamies.

(Naurua)

Mielestäni suurin heikkous miehessä on juuri tämä "Selvä. Siirretää mappiin ö" -ajattelu.

Sellainen on aina tuhoisaa.

(Reps)

• Tekniikkasukeltaja

Mielestäni suurin heikkous miehessä on juuri tämä "Selvä. Siirretää mappiin ö" -ajattelu.

Sellainen on aina tuhoisaa.

(Reps)

Siten voi olla niin että kompleksisessa toimintaympäristössä operoiminen johonkin ankkuroitumalla, on virhe.

En usko yhdenkään naisen "luontaisesti" ankkuroituvan mihinkään. Naisessa elää jokin käsittämätön irrallisuus tai vapaus, jota kaikki ympärillä oleva yrittää kahlita.

Itsestäni en tällaista vapautta löydä. Ja uskokaa, olen mestari löytämään olemattomia asioita.

(Naurua)

• ASDAFD

Mjaa

Tämä on selvä puute.

(Reps)

Juu, voihan sen noinkin tulkita jos haluaa.

• Tekniikkasukeltaja
        ASDAFD kirjoitti:

Juu, voihan sen noinkin tulkita jos haluaa.

Niin sen tulkitsin.

Kirjoitusasu oli kuitenkin suhteellisen haastava tällaiselle putkiaivolle.

(Naurua)

• sfsdfsdf

Niin sen tulkitsin.

Kirjoitusasu oli kuitenkin suhteellisen haastava tällaiselle putkiaivolle.

(Naurua)

No en nyt tiedä putkiaivo.
        Vaikutat liian ajattelevalta mieheksi.
        Olet varmasti nainen.

• Tekniikkasukeltaja
        sfsdfsdf kirjoitti:

No en nyt tiedä putkiaivo.
        Vaikutat liian ajattelevalta mieheksi.
        Olet varmasti nainen.

Toimitus ei kommentoi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      88
      8149
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      89
      6238
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      55
      6178
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4731
    5. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3235
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36
      3234
    7. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2779
    8. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      43
      2724
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      44
      2676
    10. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      56
      2572
    Aihe