Tämä on mielipiteeni noin vuorokauden sen jälkeen, kun olen rekisteröitunut. He ovat olleet reiluja ja avoimin mielin uudelle tulokkaalle. He ovat myös viitsineet neuvoa. Siitä olen todella iloinen.
Monet naiset ovat myös olleet mukavia, mm rouva.Fortuna, kaikkien nimiä en vielä muista.
Palstan reiluimmat miehet Ikis..M ja pete_pnj
64
874
Vastaukset
- EiKunnioitusta
Pete pnj on valkoritari.
- HalveksittavaPete
Pillun nostaminen jalustalle ei koskaan ole fiksua. Eikä se ole myöskään normaalia.
- Uskomaton_
En usko profiiliasi oikeaksi.
- juukasvotsentekevät
En arvannut ikistä noin naiviksi ja helposti huijattavaksi, mutta kieltämättä viehättävät kasvot avatarina vaikuttavat. Töissäkin kaunis, hoikkavartaloinen, synnyttäjälantioinen, ja piukea peppuinen nuori työharjoittelija sai vanhat ukotkin juoksemaan työhuoneessaan pitkin päivää. Itsekin piti miettiä ajatteleeko siinä päällään vaiko jalkovälillään.
Muistan kun pelasin erästä verkkopeliä, miespuolinen kiltamestari joka oli lähinnä psykopaatti, käytti foorumiavatarina juuri tästy syystä erityisen viehättävän nuoren naisen kasvoja. Tällä tavoin hän pystyi keskusteluissa manipuloimaan muita, ja muut pelaajat suhtautuivat häneen keskusteluissa tyystin eritavalla, kuin jos hänellä olisi jollaintavoin uhkaavampi avatar.- tieteellinenfakta
Pillun kiilto silmissä sumentaa miehen loogisen ajattelukyvyn.
"Muistan kun pelasin erästä verkkopeliä, miespuolinen kiltamestari joka oli lähinnä psykopaatti, käytti foorumiavatarina juuri tästy syystä erityisen viehättävän nuoren naisen kasvoja. Tällä tavoin hän pystyi keskusteluissa manipuloimaan muita, ja muut pelaajat suhtautuivat häneen keskusteluissa tyystin eritavalla, kuin jos hänellä olisi jollaintavoin uhkaavampi avatar."
Tätä ja vastaavaa on kieltämättä kyllä tullu nähtyä. Ja en kyllä kiellä etteikö se olisi miuunkin toiminu.tieteellinenfakta kirjoitti:
Pillun kiilto silmissä sumentaa miehen loogisen ajattelukyvyn.
Siis joidenkin miesten.. Samoin käy joillekin naisille, kun komeutta ja/tai resursseja ja/tai statusta on lähellä ja/tai saatavilla.. ;D
- DarkFair
Odotas vaan, kunhan tutustut avarakatseiseen ja suvaitsevaiseen EUROOPPALAISEEN (ja valitettavasti myös kaljuuntuneeseen ja homoon) mieheen, DarkFeariin. DarkFear sitä kun on yksi tämän palstan parhaita ja asiallisimpia kirjoittajia (sekä neitseellisin), että tiedä sä se!
- teretulemastt
Näin Ikis onnittelee tulevaa isää:
"Naisella sattui vahinko panorinkelissä ja sen tuli kiire löytää elättäjäaisuri. Sattui hyvään saumaan kyllä muutenkin kun teineille pitää kohta ostaa mopoautot, ajattaa ajokorti ja muutakin menoa tiedossa lähivuosina niin hyvä kun tuo muksu nyt sitten pakotti laittamaan asiat kuntoon. Älä ihmettele jos prisman käytävällä tulee vastaan lapsen piirteitä omaava naiselle tuttu mies, muniaan raapien tulee siihen heittämään läppää hyväntuulisena, se vain tarkistaa että pidät sen lapsesta hyvää huolta."
Panorinkelinainen sinäkin sille olet. Pete sen sijaan on ihan oikeasti ihana!! On täällä joitain muitakin ok miehiä.. Mukavaa, että sinäkin oot tullut tänne! (En vaan usko, että kestät ätmien vit..tuilua viikkoa kauempaa..)- Lukema
Kerropa monenko miehen käyttämä lutka olet ?.
Kiitos kovasti :)
Tämä fiilis minulle jäi näistä kavereista. Ja sanotaan, että ensimmäiset vibat ihmisistä pitävät paikkaansa.
Ja eihän täällä itseään kovin tervetulleeksi ole tuntenut, mutta ei anneta sen häiritä.- oikealukemaisompi
Lukema kirjoitti:
Kerropa monenko miehen käyttämä lutka olet ?.
Se kertoi sen ihan oma-aloitteisesti. 15 oli luku, mutta siihen toki on syytä suhtautua suurella skeptisyydellä.
Nainen34v kirjoitti:
Kiitos kovasti :)
Tämä fiilis minulle jäi näistä kavereista. Ja sanotaan, että ensimmäiset vibat ihmisistä pitävät paikkaansa.
Ja eihän täällä itseään kovin tervetulleeksi ole tuntenut, mutta ei anneta sen häiritä.Kiitoksia. :)
Ja kiitos myös siulle "teretulemastt". Vaikkakaan en nyt ihan noin pitkälle menis, että "ihana". :)- sen.pituinen.se
pete_pjn kirjoitti:
Kiitoksia. :)
Ja kiitos myös siulle "teretulemastt". Vaikkakaan en nyt ihan noin pitkälle menis, että "ihana". :)Valkoritarointisi alkaa kantaa hedelmää :)
Siitä nappaat Nainen34v:n ja elätte elämänne onnellisina loppuun asti. - Ikis..M
Eh, ketjusta irrotettuna tuo näyttää pahemmalta kuin onkaan. Etkö tajunnut että se avaus oli selvä provo? Miten vastataan provoon? No provolla tietysti :) Ja itseasiassa mitä siinä ensimmäisessä ketjussaan täällä nainen34v. kertoi itsestään en ollenkaan pahimpana lajiaan häntä pidä, voin jopa hyvin pitkälle ymmärtää tilannettaan.
Ikis..M kirjoitti:
Eh, ketjusta irrotettuna tuo näyttää pahemmalta kuin onkaan. Etkö tajunnut että se avaus oli selvä provo? Miten vastataan provoon? No provolla tietysti :) Ja itseasiassa mitä siinä ensimmäisessä ketjussaan täällä nainen34v. kertoi itsestään en ollenkaan pahimpana lajiaan häntä pidä, voin jopa hyvin pitkälle ymmärtää tilannettaan.
Meinasin tuohon kommentoidankin, että kommenrista, joka on kontekstistaan irroitettuna, ei ole reilua tehdä mitään johtopäätöksiä kenestäkään. :)
Ja kiva, etten ole ihan pahin. :)
- Rumasinkkumies-
Olen palstan kunnollisin mies eikä naiset koskaan kehu minua. Heti kehuvat palstan komeita miehiä jotka ovat jänniä myös. Siinä se taas nähdään että naiset ei vilkaise edes rumia miehiä päin.
- ystävyyskunniaan
Ei ulkonäöllä ole mitään tekemistä sen kanssa etteikö ihmistä voi kehua. Sinulla on erikoinen tapa ajatella jos todella ajattelet noin. Minä pidän erilaisista ja eri näköisistä ihmisistä.
- iuyiuyi
No ei Pete nyt ainakaan ole jännä, vaan oikeasti "kiltti ja kunnollinen". Nuuskamuikkunen on myös ok, vaikka vähän ärhäkkä onkin, ja Crux. Eräkettu, Outsider ja Ratikkakuski ovat asiallisia. (Palstan vakkarinaiset käy täällä aika harvakseltaan. Heillä ei taastusti ole mitään Sinua vastaan.)
- parisuhdemies-
ystävyyskunniaan kirjoitti:
Ei ulkonäöllä ole mitään tekemistä sen kanssa etteikö ihmistä voi kehua. Sinulla on erikoinen tapa ajatella jos todella ajattelet noin. Minä pidän erilaisista ja eri näköisistä ihmisistä.
Ulkonäkö on isossa osassa sen kanssa että onko mies suosittu naisten keskuudessa.
Komeat miehet saa naisilta huomiota, naisten juttelee niille ja halaavat ja haluavat henkailla niiden kanssa. Olen nähnyt miten rillipäisiä nörttipoikia dissataan koulussa eikä niiden kanssa haluat jutella eikä tehdä edes ryhmätöitä. Sen sijaan ne pitkät mopopojat on naisten suosiossa. Ulkonäkö vaikuttaa kaikkeen etenkin sosiaaliseen elämään. - nuorinainen88-
"Olen nähnyt miten rillipäisiä nörttipoikia dissataan koulussa eikä niiden kanssa haluat jutella eikä tehdä edes ryhmätöitä"
Ei minunkaan kanssani edes lukiossa (jonka pitäisi olla muka jo vähän kypsempi paikka kuin joku yläaste) halunnut eräs poika tehdä ryhmätöitä siksi kun olin kuulemma niin ruma. Eikä ollut edes mikään komea poika kyseessä, vaan sellainen kuvaamasi rillipäinen nörttipoika. Että kyllä ne rillipäiset nörttipojat itsekin osaavat tyttöjä syrjiä.
- rouva.fortuna
Se on varmasti oikein hyvä, että sinua ei uskota sellaiseksi kuin sanot olevasi :D Et nyt ehkä vielä ymmärrä mistä puhun, mutta itse vaihdoin rekatun nimimerkin pois niin että voin keskustella vapaammin. En käytä tätä nimmaria, vaan vaihtuvia niin ettei minun nimissäni aleta trollailla niin kuin käy kaikille, jotka tänne nikillä kirjoittavat.
Olemme silmäkuvasi myötä saaneet edustavan näytteen siitä, miten ihanaa on kauniin naisen elämä, kaikki ovat ihania ja ystävällisiä kauniille naiselle vai mitä ;) Pelkkä epäily kauneudesta riittää. Kauniiden ja komeiden elämä on pelkkää ruusuilla tanssimista - se on yksi palstatotuuksista.
Palstalla on kyllä reiluuttakin, poimit nimet, jotka tosiaan ovat reiluja, mitä nyt Ikis trollailee (niin kuin muistaakseni sinua varoitti).Tuo on varmasti totta, mitä kirjoitat. Kiitos sinullekin vinkeistä. :)
En ole luovuttajatyyppiä, joten katsotaan, miten tämä matka etenee.
Negatiivisuus, ennakkoluulot ja olettaminen, sekä muiden ihmisten huono kohtelu ovat piirteitä, jotka saavat minun karvani pystyyn ja ottamaan pari askelta taaksepäin. Missä tahansa tilanteessa. En kaipaa sellaista elämääni ja ne on helppo sulkea pois.
Ja tosiaan paljon on kivojakin tyyppejä täällä; onneksi ihminen on vapaa valitsemaan seuransa. :)Nainen34v kirjoitti:
Tuo on varmasti totta, mitä kirjoitat. Kiitos sinullekin vinkeistä. :)
En ole luovuttajatyyppiä, joten katsotaan, miten tämä matka etenee.
Negatiivisuus, ennakkoluulot ja olettaminen, sekä muiden ihmisten huono kohtelu ovat piirteitä, jotka saavat minun karvani pystyyn ja ottamaan pari askelta taaksepäin. Missä tahansa tilanteessa. En kaipaa sellaista elämääni ja ne on helppo sulkea pois.
Ja tosiaan paljon on kivojakin tyyppejä täällä; onneksi ihminen on vapaa valitsemaan seuransa. :)"sekä muiden ihmisten huono kohtelu ovat piirteitä, jotka saavat minun karvani pystyyn ja ottamaan pari askelta taaksepäin."
Tai pari askelta eteenpäin.. Ainakin jotkut.. Jos/kun tilanne sitä vaatii ja/tai tilannetta ei voi syystä tai toisesta ohittaa ja katsoa asiaa/tilannetta "läpi sormien".. ;P- Ikis..M
Tähän korjaan sen verran että ikis toisinaan vähän provoaa (kärjistää asioita :D) muttei kuitenkaan trollaile (siis esitä toisen "nimissä" kommentteja).
- rouva.fortuna
Ikis..M kirjoitti:
Tähän korjaan sen verran että ikis toisinaan vähän provoaa (kärjistää asioita :D) muttei kuitenkaan trollaile (siis esitä toisen "nimissä" kommentteja).
Ok, luulin että trollaaminen tarkoittaa myös yliampuvia, provosoivia mielipiteitä, mutta siis vain toisen nimissä esiintymistä.
- Ikis..M
rouva.fortuna kirjoitti:
Ok, luulin että trollaaminen tarkoittaa myös yliampuvia, provosoivia mielipiteitä, mutta siis vain toisen nimissä esiintymistä.
Jep, minä ymmärrän ne noin niin kuin yllä esitin kun usein trolli iskee tähän omankin nimimerkkiin niin minusta eroa siinä aikalailla kun itse en tykkäisi trollata mutta tuota provoa tulee laitettua usein ihan vain siksi että saa ihmiset kommentoimaan, minusta se ei välttämättä aina ole paha juttu. Kiitokset muuten sullekin reiluus-maininnasta, sinusta itsestäsi on vaikea sanoa paljoa kun olet vaihtuvilla nikeillä mutta vaikutat kyllä mukavalta, siispä hyvä että olet täällä sinäkin.
Ikis..M kirjoitti:
Jep, minä ymmärrän ne noin niin kuin yllä esitin kun usein trolli iskee tähän omankin nimimerkkiin niin minusta eroa siinä aikalailla kun itse en tykkäisi trollata mutta tuota provoa tulee laitettua usein ihan vain siksi että saa ihmiset kommentoimaan, minusta se ei välttämättä aina ole paha juttu. Kiitokset muuten sullekin reiluus-maininnasta, sinusta itsestäsi on vaikea sanoa paljoa kun olet vaihtuvilla nikeillä mutta vaikutat kyllä mukavalta, siispä hyvä että olet täällä sinäkin.
Ei näille kai täysin yksiselitteisiä määritelmiä ole. Mä olen ymmärtänyt trollin sellaisena, joka pelkästään kiusaa ja saa aikaan turhaa kirjoittelua. Provon näen sitten taas yliampuvana ilmauksena, mutta niin että tekijä kuitenkin osallistuu keskusteluun seisoen mielipiteensä takana.
- Ikis..M
scrg kirjoitti:
Ei näille kai täysin yksiselitteisiä määritelmiä ole. Mä olen ymmärtänyt trollin sellaisena, joka pelkästään kiusaa ja saa aikaan turhaa kirjoittelua. Provon näen sitten taas yliampuvana ilmauksena, mutta niin että tekijä kuitenkin osallistuu keskusteluun seisoen mielipiteensä takana.
Tuo oli aika hyvä määritelmä provolle tosiaan.
- Ikis..M
Minäkinkö??? Oi kiitos :) Täytyy sanoa että on kyllä ihan mukavaa saada huomiota näinkinpäin kun yleensä täällä saa helpommin vain moitteita, joskus ehkä hieman aiheesta mutta joskus aika aiheettomastikin niin tällainen postiivinen kommentti kyllä piristää mieltä ja tekee naisten vihaamisen paljon vaikeammaksi :D Siis olenhan monesti maininnut itse että täällä on mukaviakin naisia ja hyviä keskustelijoita heissä, esim. zönggö on hyvä esimerkki sellaisesta joka osaa jutella hauskasti & monipuolisesti ketään isosti ärsyttämättä, paitsi kerran vähän väännettiin muttei kovin vakavaa ollut :), ja sinussa on ehkä vähän samaa sen vähän perusteella mitä olet ehtinyt palstalla kirjoitella. Väitän että mukavilla naisilla on taito tehdä meistä palstan miehistäkin mukavampia, siksipä minusta ainakin on oikein mukavaa jos täällä näkyilet kommentoimassa.
- Ikis..M
Pertti-setä kirjoitti:
Vuh vuh
Pertti Hiljaa! istu.
Kiva juttu, täällä ollaan :)
Ja tottakai pitää antaa positiivista palautetta, jos näin on! Se monesti unohdetaan ja keskitytään vain huonon fiiliksen luomiseen. Mukava piristää muita :) Ihan aiheesta sinua kehaisin.- Ikis..M
Pertti-setä kirjoitti:
Mistä sä mut tunnistit?
Olisiko se tuo pertti-setä tuossa ajan yläpuolella joka paljastaa :D
Ikis..M kirjoitti:
Katos vaan, siitähän sen näkee.
- Ikis..M
Nainen34v kirjoitti:
Kiva juttu, täällä ollaan :)
Ja tottakai pitää antaa positiivista palautetta, jos näin on! Se monesti unohdetaan ja keskitytään vain huonon fiiliksen luomiseen. Mukava piristää muita :) Ihan aiheesta sinua kehaisin.Kiitokset taas :) Tuo kyllä hyvä tuo ajatus palautteesta, pitäisi tosiaan itsekin useamminkin muistaa antaa hyville kirjoittajille/kirjoituksille kiitosta kun nehän tätä palstaa hengissä pitää.
Ikis..M kirjoitti:
Voi näitä setiä. Ratikkakuski luulee olevansa tyttö ja Pertti-setä muuttuu koiraksi.
Ikis..M kirjoitti:
Kiitokset taas :) Tuo kyllä hyvä tuo ajatus palautteesta, pitäisi tosiaan itsekin useamminkin muistaa antaa hyville kirjoittajille/kirjoituksille kiitosta kun nehän tätä palstaa hengissä pitää.
:)
Juuri näin.scrg kirjoitti:
Voi näitä setiä. Ratikkakuski luulee olevansa tyttö ja Pertti-setä muuttuu koiraksi.
Voi ethän tällä ratikkakuskilla vaan viittaa minuun, ethän enää? :D
Nainen34v kirjoitti:
Voi ethän tällä ratikkakuskilla vaan viittaa minuun, ethän enää? :D
Miten niin enää? Viittasin ratikkakuskilla vain kyseisen nimiseen palstalegendaan. Ei täällä nyt koko maailma sun ympärillä pyöri.
scrg kirjoitti:
Miten niin enää? Viittasin ratikkakuskilla vain kyseisen nimiseen palstalegendaan. Ei täällä nyt koko maailma sun ympärillä pyöri.
En näin ajattelekaan. Jossain kommentissa näin pohdittiin, siksi varmistin asian.
- valehtelet.taas
Nainen34v kirjoitti:
En näin ajattelekaan. Jossain kommentissa näin pohdittiin, siksi varmistin asian.
Totuus käy noista sun jutuista ilmi.
- jännän.äärellä
Tästä tulee kyllä mielenkiintoinen psykologinen koe. Ei tarvita kuin viehättävä avatar, ja palstaa voi alkaa jakamaan vuohiin ja lampaisiin, jotka pian aloittavat sodan keskenään. Teetkö tätä ihan opinnäytetyönä ja kirjaat havainnot ylös professorille?
- Ikis..M
Salaliittoteoreetikoille vettä myllyyn:
http://wau.fi/artikkelit/suomi24-kotiutui-yliopistolle
Harmi kun ei päästä tuota lukemaan:
http://www.hs.fi/kotimaa/art-2000002835025.html No kiitos kohteliaisuudesta. Avatarin määritelmä ei liene se, jos profiili tehty omana itsenään, omalla kuvalla. Tai no oma nimi tietysti puuttuu. :)
Eikai tästä nyt mitään sotaa sentään synny, sitä en halua. Ja voidaanko ajatella, että ollaan täällä ihan yhtenä joukkueena. Meillä kaikilla on ainakin yksi sana mielenkiinnon kohde, kirjoitella tänne. Ei aina tarvitse olla vastakkainasettelua. Joukkueen sisäisissä mielipiteissähän voi olla suuria eroja, mutta kaikkia tarvitaan paikassaan. :)- hyihyi
Ikis on ainakin hävyttömän kaksinaamainen, kun todellisuudessa on eräs palstan pahimpia naisten dissaajia.
- Ikis..M
hyihyi kirjoitti:
Ikis on ainakin hävyttömän kaksinaamainen, kun todellisuudessa on eräs palstan pahimpia naisten dissaajia.
Kuten tuossa nainen 34v. mainitsi "Joukkueen sisäisissä mielipiteissähän voi olla suuria eroja, mutta kaikkia tarvitaan paikassaan." ja noinhan se on, toki saatan sitten jossain keskusteluissa vähän dissatakin ja olla eri mieltä, eihän sellaisesta edes keskustelua synny jos kaikki ovat samaa mieltä ja minusta on mukava vähän vääntää asioista silloin kun osalliset ei ota liiian tosissaan näitä palstajuttuja.
Olen myös sitä mieltä että tulokas ansaitsee reilun mahdollisuuden päästä porukkaan mukaan enkä halua ainakaan tässä vaiheessa ennakkoluuloilla tms. yrittää ajaa pois hyvää keskustelijaa joka osaa panna useampia järjellisiä lauseita pötköön, sehän olisi todella tyhmää.
Itseasiassa kun tähänse kaappi ja pertti-setä tulivat suunnilleen samoihin aikoihin palstalle huomasin sen ettei pidä tuomita liian aikaisin. Kumpaisellakin taisi olla ihan alussa jotkin luomansa ketjut joista en oikein tykännyt tai ainakaan ei tullut hirveän hyvää mielikuvaa heistä mutta aika pianhan sitä sitten huomasi että ovat hyviä tyyppejä jotka kirjoittaa usein viihdyttäviä kommentteja ja ihan asiaa usein. Siinä alussa jos olisi muodostanut liian tiukan ennakkokäsityksen eikä osaisi sitä sitten muuttaa niin hankaalaahan se itselle olisi olla väärässä koko ajan osaamatta korjata käsitystään. - 4610
hyihyi kirjoitti:
Sanos muuta. Ihmetyttää oikein tuo valkoritarointi. Mitähän hän odottaa sillä saavutavansa, kun pildeä ei ainakaan ole tiedossa.
- hyihyi
Ikis..M kirjoitti:
Kuten tuossa nainen 34v. mainitsi "Joukkueen sisäisissä mielipiteissähän voi olla suuria eroja, mutta kaikkia tarvitaan paikassaan." ja noinhan se on, toki saatan sitten jossain keskusteluissa vähän dissatakin ja olla eri mieltä, eihän sellaisesta edes keskustelua synny jos kaikki ovat samaa mieltä ja minusta on mukava vähän vääntää asioista silloin kun osalliset ei ota liiian tosissaan näitä palstajuttuja.
Olen myös sitä mieltä että tulokas ansaitsee reilun mahdollisuuden päästä porukkaan mukaan enkä halua ainakaan tässä vaiheessa ennakkoluuloilla tms. yrittää ajaa pois hyvää keskustelijaa joka osaa panna useampia järjellisiä lauseita pötköön, sehän olisi todella tyhmää.
Itseasiassa kun tähänse kaappi ja pertti-setä tulivat suunnilleen samoihin aikoihin palstalle huomasin sen ettei pidä tuomita liian aikaisin. Kumpaisellakin taisi olla ihan alussa jotkin luomansa ketjut joista en oikein tykännyt tai ainakaan ei tullut hirveän hyvää mielikuvaa heistä mutta aika pianhan sitä sitten huomasi että ovat hyviä tyyppejä jotka kirjoittaa usein viihdyttäviä kommentteja ja ihan asiaa usein. Siinä alussa jos olisi muodostanut liian tiukan ennakkokäsityksen eikä osaisi sitä sitten muuttaa niin hankaalaahan se itselle olisi olla väärässä koko ajan osaamatta korjata käsitystään."Keskusteluissa dissata", yritätkö nyt valehdella meille vai itsellesi? Juuri sinulla on ollut tapana tehdä liukuhihnatyyppisesti naisia halventavia aloituksia.
- voitekopyhyys
hyihyi kirjoitti:
"Keskusteluissa dissata", yritätkö nyt valehdella meille vai itsellesi? Juuri sinulla on ollut tapana tehdä liukuhihnatyyppisesti naisia halventavia aloituksia.
Niinpä, odotetaan oikein aloitus kiimavituista, spermaränneistä, panorinkeleistä. Näillähän yleensä naisia kutsut. Olis jo aika sitä juttua tulla.
- Ikis..M
hyihyi kirjoitti:
"Keskusteluissa dissata", yritätkö nyt valehdella meille vai itsellesi? Juuri sinulla on ollut tapana tehdä liukuhihnatyyppisesti naisia halventavia aloituksia.
Niin ja sulla kai on tapana riehua puskista huudellen yksilauseisia typeryyksiä sen sijaan että vastaisit niihin aloituksiin ja alkaisit oikeasti keskustelemaan. Kuten tuolla ylempänä kerron minä toki provoan jonkin verran ihan vain siksi että saisin teitä houkuteltua juttelemaan asioista puskista huutelun sijaan.
- Ikis..M
voitekopyhyys kirjoitti:
Niinpä, odotetaan oikein aloitus kiimavituista, spermaränneistä, panorinkeleistä. Näillähän yleensä naisia kutsut. Olis jo aika sitä juttua tulla.
Vain tietynlaisia naisia, kunnollisia naisia en ole koskaan noin nimitellyt.
- muutapuutukaan
Ikis..M kirjoitti:
Vain tietynlaisia naisia, kunnollisia naisia en ole koskaan noin nimitellyt.
Olet siis tekopyhyytesi lisäksi myös selvänäkijä?
Jessestä seuraava. - iuyiuyiuyiu
hyihyi kirjoitti:
Haha!! Just niin.. :) Suorastaan myötähäpeä...
Vuoden täällä oon katsellut, kun 99% sen teksteistä on naisvihaa. Oho! Ne onkin "kärjistettyjä mielipiteitä" ja "provoja"!
Vaan kiltti ja kunnollinen voi olla noin helvetin kiero.. - oiuoiuoio
Ikis..M kirjoitti:
Niin ja sulla kai on tapana riehua puskista huudellen yksilauseisia typeryyksiä sen sijaan että vastaisit niihin aloituksiin ja alkaisit oikeasti keskustelemaan. Kuten tuolla ylempänä kerron minä toki provoan jonkin verran ihan vain siksi että saisin teitä houkuteltua juttelemaan asioista puskista huutelun sijaan.
Voi vittu! :)
- hyihyi
Ikis..M kirjoitti:
En halua tuhlata aikaani sinuun lausetta enempää, jos sitäkään.
- Ikis..M
hyihyi kirjoitti:
En halua tuhlata aikaani sinuun lausetta enempää, jos sitäkään.
Johan tuossa raivotessa liapsahti useampikin, ainakin kolme :D
- hyihyi
Ikis..M kirjoitti:
Johan tuossa raivotessa liapsahti useampikin, ainakin kolme :D
Kyllä, aivan liikaa.
- lehmien.asialla
Ikis..M kirjoitti:
Eli kyseessä ns. "puskista huuteleva kurppa", kuten legendaarinen palstan entinen maestro olisi sanonut.
Minä uskon sen, että sinä olet ihan aito persoona ilmeisesti. Ja toivon sitä, että Sinulla on ainakin hetken hauskaa täällä suomi24.fi:n keskustelupalstalla. Ehkä rakastat sitä huomiota, jota olet saanut osaksesi.
Aloituksestasi yksi reilumies jäi pois ja hän on "Tähänsekaappi". Häntä ei ole näkynyt muutamaan viikkoon, sillä ehkä hän on joululomalla. Häntä et ole vielä tavannut. Minäkin olen mies, mutta aloittanut tällä nimimerkillä vasta tänään! Palstalla en varsinaisesti kirjoittanut mitään ennen tätä vuotta, joten minäkin olen melko uusi, vaikka en joulun jälkeen kokonaisuudessa aloittanut.
On kiva, kun tänne tulee uusia tyyppejä ja varsinkin naiskirjoittajia. :)
Toivon mukaan viihdyt täällä pitemmänkin aikaa kirjoittajana. Luonnollisesti muu elämä kannattaa pistää etusijalla!
Hyviä uusia vuosia Sinulle! :)- TunnistanTyylin
Taidat olla Tähti, joka esiintyi naisena?
Hei kiitos, sitä samaa sinulle! :)
Kiva, että esittäydyit! :)
Ja tottakai, muu elämä ehdottomasti ensin.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894230
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032393Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?342378Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell972144Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281917- 321895
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91587Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881560- 291558
- 761321