Romanttinen ensikohtaaminen, toinen mies vei misun

Megaman2

Tapasin eräässä yökerhossa ihanan naisen ja sain hänen numeronsa. Muutama päivä myöhemmin hän tuli luokseni kyläilemään ja siitä alkoi tiivis tapailu. Kuulemma kemiaa oli alusta asti hänenkin puoleltaan ja meillä synkkasi heti. Noin puoli vuotta myöhemmin hän kuitenkin kertoi jotain, mikä muutti kaiken. Tuona iltana häntä jututti myös eräs paikallinen pelimies, jonka mukaan kyseinen lady sitten lähti yöksi (eikä pelkästään nukkumaan). Itse olin jo tuossa vaiheessa poistunut paikalta.

Kuulemma hän ei yleensä tällaista harrasta, yli 6kk selibaatti vaan teki tehtävänsä ja munaa teki kovasti mieli. Oli jo etukäteen kämpiltä yksin baariin lähtiessään päättänyt, että tänä iltana tulee jotain sutinaa. Hän ei ole tuohon panomieheen pitänyt mitään yhteyttä tuon illan jälkeen, kännissä harrastettu seksikin oli melko keskinkertaista ellei jopa huonoa. Suihinkin oli kyllä tuolta mieheltä ottanut. Kuulemma juttujen perusteella oli täysin selvää, että mitään parisuhdetta ei ole kumpikaan hakemassa. Mies vain oli niin ujon ja kiltin oloinen. Tietysti myös avokätinen (tarjosi drinksuja) ja komea (ja se munakin kuulemma ihan hyvä, seisoi kännissäkin hyvin), että tietoinen päätös jatkoille lähtemisestä syntyi.

Mitä mieltä raati on asiasta? Pitäisikö minun unohtaa tuollainen nainen vai voiko tuon antaa anteeksi? Pahinta tässä on juuri se, että ilta oli sama, jona mekin tapasimme. Muuten voisin ehkä helpostikin tuollaisen pikku lutkailun antaa anteeksi. Mutta tämä tunnustus "likaa" koko muiston ensi kohtaamisestamme. Toki arvostan hänen rehellisyyttään; en olisi mistään tuota muuten selville saanut, ellei hän olisi itse kertonut. Naisystäväni vetoaa siihen, että tuo on yleistä ja "normaalia" ja hän oli silloin sinkku. Hänelle olisi ollut ihan ok, jos minä olisin samana iltana pannut jotain tyhjäpääbimboa pelkästään ulkoisiin ominaisuuksiin ihastuen.

Mitään teinejä emme enää kumpikaan ole. Minun mielestäni 40-vuotiaiden äitien/isien ei pitäisi tuollaista enää harrastaa. Olenko nyt itse vain liian kukkahattusetä? Ymmärrän kyllä, että naisilla on mahdollisuus käyttää kahta strategiaa sinkkuna: Hurvitella irtosuhteilla ja antaa heti ekana iltana pukeille... ja samalla etsiä sitä kunnon miestä, johon tutustutaan paremmin ensin ja mennään sänkyyn vasta myöhemmin. Miehenä minulla ei tietysti tällaista mahdollisuutta ole. Itse olen naisystäväni mukaan kuulemma niin rumakin, ettei minun luokseni baarista kukaan A-luokan nainen pelkästään panemaan lähde. Tuo kommentti toki oli vasta sen jälkeen, kun itse solvasin häntä ensin helpoksi lutkaksi, jolta irtoaa pildeä minimieffortilla. Itse en siis yhden yön juttuja ole koskaan harrastanut, parisuhteiden välissä tyydyn omaan käteen. Voiko naisilta vaatia samaa?

10

377

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Missalwayslonely

      Moi megamania, mun mielestä sun täytyy nyt kuunnella sydäntäsi, mutta sitä ennen, vaikka kuinka ärsyttäviä, pyydä anteeksi naiseltasi tuota repliikkiä.
      Jotain kertoo se, että hän jakoi asian kanssasi. Missä tilanteessa keskustelu alkoi?Tästä voit päätellä oliko naisen motiivina olla sinulle rehellinen. Voit myös kysyä häneltä asiasta.
      Itte oon sellainen nainen etten juuri ole koskaan harrastanut yhden illan juttuja, mutta tiedän myös ystävistäni jotka näitä harrastaa, että on iso ero panoilla ja niillä merkityksellisiä ihmisillä, joita ei myöskään petetä. Toivottavasti saatte puhuttua asianne ja löydätte luottamuksen :)

      • Megaman4

        Keskustelu alkoi, kun meillä oli ihana kahdenkeskinen herkkä hetki ja suuri luottamus. Aikaisemmin oli ollut puhetta, että hänellä oli joskus ollut muutama yhden illan juttu. Luulin, että joskus vuosia sitten... Oli shokki, kun olikin niin tuore.

        Itse jotenkin ajattelen, että seksi on huipentuma, kun on ensin tutustuttu kunnolla pitkään. Tuntuu niin väärältä, että jollekin random-tyypille sitä parasta herkkua annetaan tuosta vaan. Tulee tunne, että tällä naisella ei ole ikinä oikeutta kieltäytyä antamasta minulle missään tilanteessa, kun on jollekin panopukillekin itseään jakanut muutaman tunnin tutustumisen jälkeen.


      • tyhjhjtgrf

        Joskus se ISO ero naisen panoilla ja seukkailusuhteilla on sekin, että se pano ei halua naiselta muuta kuin sen panon eikä nainen tältä muuta saisikaan.
        Se aisurin, joka ei ensi tapaamisella edes kelvannut sänkyyn asti, lohduttava osa on sitten olla se seukkailija.


    • oppeliini1

      Yöräkälöloistä saa vain tietynlaista porukkaa. Seuraa jonkalaista sinä olit hakemassa. Kertomasi mukaan olet jo tarpeeksi vanha tietääksesi tuon. Silti ihmettelet saamasi seuralaisen laatua!

      Jos todella haluat arvokkaampaa, laadukkaampaa, luotettavampaa, täysijärkisempää kanssakäyntiä, miksi et kiertäisi räkälät ja suuntaisit kompassisi mukaan täysin eri markkinoille. Sinun on pakko tietää mistä hakea laadukkaampaa seuraa-ellet sitten ole elänyt tynnyrissä.

    • EdesUnissa

      Aloittaja, sinä jätit sen naisen sinne yökerhoon yksin, ja se aiheutti tämän tilanteen.
      Ota siis omaan piikkiisi tämä, ja unohda asia.
      Olisithan voinut osoittaa kiinnostuksesi myös välittömästi, ja vaikkapa tarjoutua saattamaan naisen kotiinsa silloin, jos uskot hitaasti alkaviin suhteisiin.
      Tässä nopeatahtisessa maailmassa hidastelu voidaan tulkita myös kiinnostuksen
      puutteeksi. Mitä ilmeisimmin sinä odotit kaksi päivää ja soitit vasta sitten ?

      Menetit yhden positiivisen mielikuvan. Naiset tarjoavat niitä kymmenittäin. Keskity niihin tuleviin.

    • Megaman4

      No en jättänyt yökerhoon yksin. Tapasin alkuillasta ja nainen sanoi sitten haluavansa kierrellä ja katsella ympärilleen ts. ei halunnut jämähtää kanssani höpöttelemään koko illaksi. En sitten viitsinyt myöhemmin ängetä seuraan, kun hän jutteli toisen miehen kanssa. Lähetin tekstarin vielä samana yönä klo 03, mutta nainen luki sen vasta seuraavana aamuna herättyään tuon toisen miehen kämpillä. Vastasi toki minulle sitten.

      Ja toiselle vastaajalle... Ihan samaa porukkaa ainakin treffipalstoilla pyörii kuin yökerhoissakin. Laadussa ei hirveästi eroa.

      • Mitäihmettää

        En ymmärrä. Eihän nainen varmasti osannut aavistaakaan sinä iltana, että teistä voisi tulla jotain niin vakavaa? Eihän hän tuntenut sinua vielä silloin lainkaan. Hän oli sinkku ja vapaa tekemään mitä halusi. Se mies eikä ilta ole millään tavalla uhka sinulle, sinunhan kanssasi hän nyt on.

        Mielestäni naisesi ei ole tehnyt mitään väärää. Eri asia jos tuollaista olisi tapahtunut silloin, kun olitte aloittaneet tapailemisen. Älä pilaa hyvää suhdetta tuollaisen asian takia.


      • sorisulle

        Naisena on nyt pakko sanoa, että itse käytän tuota taktiikkaa "haluan kierrellä ja katsella ympärilleni" kun mun juttusille tuleva mies ei kiinnosta yhtään. Jonkun aikaa voin jutella ja sitten pitää lähteä kiertelemään tai vessaan. Sori.


    • vhmjcgjgf

      Aika paha. Itse tekisin niin, että kävisin myöhemmin suhteen aikana panemassa jotain random nasua ensimmäisen tilaisuuden tullen kun olisin varma etten jää kiinni ja antaisin olla siihen saakka ja sen jälkeen.
      Varattuna niitä tilaisuuksia nimittäin tulee.. (tai käy vaikka huorissa ihan kokeilumielessä jos ei muuten)

      Tasapaino pitää olla, ihmisen luonne on sellainen, että pahat epäoikeudenmukaisuudet jäävät hautumaan, eivätkä tee hyvää suhteelle pitemmän päälle.

    • näinsepelaa

      Tälle naiselle pelimies oli ykkösvaihtoehto ja haarojaan levittämällä ensi tapaamisen myötä meinasi saada omakseen.
      Olit vain se toinen vaihtoehto ja hätävara kun naisen toiminta jo illan aikana kun " haluavansa kierrellä ja katsella ympärilleen" kertoo kaiken....
      Nainen onpi valmis pettämään kun löytää paremman....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe