Ostin keväällä pyörän hydraulisilla jarruilla. Pyörää säilytän parvekkeella. Miten mahtaa nuo nesteet kestää talvea? Mitä tapahtuu nesteille jos pakkanen menee yli -10 tai vaikka enemmän? Nyt en pysty talvella edes ajamaan kun lonkka hajosi joten meneekö pyörä pilalle partsilla vai pitääkö ottaa olkkarin puolelle?
Pyörän säilytys
8
2535
Vastaukset
- Mahtipyörääjä
Makkari on paras säilytyspaikka.
- X.Eexus
Jees. Asiaa puhut. Kuka sitä pyöreäpeppuista eukkoa kaipaa, kun saa hiplata läskipyörän kumia?
- Pyöreäkumi
X.Eexus kirjoitti:
Jees. Asiaa puhut. Kuka sitä pyöreäpeppuista eukkoa kaipaa, kun saa hiplata läskipyörän kumia?
Läskipyörä ei narise ja valita... eikä kunnossapitoonkaan mene koko omaisuus.
- Cycloilija
Minulla jo neljättä vuotta hydraulisilla jarruilla varustettu pyörä ympärivuotisessa käytössä ja yöt säilytän kylmässä liiterissä. Hyvin on jarrut kestänyt. Se, että ajan päivittäin ja käytän jarruja on hiukan eriasia, kuin säilytys ulkona käyttämättä, kait?
- Jarruremonttia
Meillä on myös kylmässä varastossa fillarit, mutta niillä ei ajeta pakkaskeleillä.
Vanhemman eli n. 7 v vanhan pyörän jarrut jouduin viime kesänä ilmaamaan, kun ei ottanut enää takajarru "kiinni".
- Jaamakka
Kiitos asiallisesti vastanneille. Makkariin ei mahdu joten se olkoot parvekkeella tai sitten vetästävä olkkarin puolelle. Kämppä kun on kahdeksannessa kerroksessa. verkkokellariinkaan ei mahdu,siellä on jo äijän lelut. Kerrostalon pyöräkellariin en edes tuota 700 euron "halpista" viitsi viedä pöllittäväksi/tärveltäväksi. Ei muuten o läskipyörä!! Ihan vaan tommonen Focus Wasgo. Sepä sapettaakin kun ei tää leidi pääse polkaseen ennenkuin kirurgi tempasee mulle uuden lonkkanivelen...
Jarrunesteissä ei ole ollut ongelmia mutta jousituksen öljyt voi olla pakkasella jäykkää sorttia.
- Jokareikään
Oletko ajatellut vuokrata esimerkiksi Tattarisuolta peltihallia pyörän säilytystä varten? Ihan toimiva ratkaisu voisi olla. Pyörä mahtuisi sinne ongelmitta ja jos olet seurankipeä, niin naapurihallin autonrassaajat tulevat kyllä varmasti mieluusti sinuakin rassaamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä611725- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271270- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55664Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625