Miksi Heikklä on sopusuhtainen ja.......

HyvääHanukkaa

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
hänen vaimonsa hoikka ja kaunis? No tietty VHH ruokavalion ansiosta! Hyvin yksinkertaista syö herkullisesti, terveellisesti ja monipuolisesti kaloreja laskematta, se on VHHn perus idea puhdasta aitoa ruokaa:-)

15

253

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä-olo

Heikkilä on kyvykäs lääkäri, joka uskaltaa taistella korruptoitunutta THL:ää vastaan.
      Tässä maailmankaikkeudessa kyvykkäitä ihmisiä on aina sorrettu sellaisten ihmisten toimesta, jotka ei edes ymmärrä mistä puhutaan / kirjoitetaan. Tämä myös näkyy kaikilla keskustelufoorumeilla ja jopa virallisissa lausunnoissa. Älykäs ihminen ottaa asioista selvää ja perustelee oman kantansa.
      Syyt ovat selkeitä, eli hätä on suuri, jos Heikkilä ja muualta tulevien uusien tutkimusten valossa tullaan toteamaan virallisten suositusten olleen väärässä aiheuttamalla turhia kärsimyksiä.
      Myös tässä osiossa on henkilöitä, joita ei kiinnosta toisten kärsimykset vaan ainoastaa nauttivat herjaamisesta,. Siitä, kun tulee kuulemma hyvä olo.

• pekka2onkingi

Onko junteilla aina paha-olo kun täällä joka päivä kiukettelevat ja kertovat satuja?

• toinen-tollo
        pekka2onkingi kirjoitti:

Onko junteilla aina paha-olo kun täällä joka päivä kiukettelevat ja kertovat satuja?

Kuinka ihminen voi olla noin tollo? Pitää olla jokapaikassa kiukuttelemassa.

Vetäydyn palstalta pois välittömästi, kun pystyt todistamaan minun olevan väärässä. Herjaus ei todista muuta, kuin olet heikko ja sairas yksilö.
        Hyvää Uutta Vuotta " ystävä hyvä"

• Lihava-hoitaja-Hanna
      • pipi-

Oletko pipi?

• taitogl

Eipä tuo Heikkilän vaimo erityisen kaunis ole, reilu kuusikymppinen mummo ryppyinen.

• oikeinNätti

Ikäisekseen kyllä hyvän näköinen ja hoikka!

• 87687

Mielestäni esim. Helena Lindgren on paljon paremman näköinen.

• Sopiimulle-

Onhan se Lingreenikn nätti vaan onpa Heikkälän vaimokikn, molemmat voi olla yhtäaikaa nättejä!

• Rups.rups

Antti on rupsahtanut viime vuosina.

• ei_monipuolista

VHH:ssa kylläkin syödään hyvin rajoittuneesti.

• JunttiSähkömies

Jep pelkkää lihaa ja rasvaa, vähän kasviksia.

• Pelle_pekka

• Enkeli_Avain
    • Rankka_Raija

Komea mies kuvassa!

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      41
      4960
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3317
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      286
      2593
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      54
      2469
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      166
      2188
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1917
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1791
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1772
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1730
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1361
    Aihe