Pertti-setä on ehta ätmi

AmaIia

Miksi hän esiintyy palstalla kuin ei olisi?

68

1138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Amalai_

Eikö sullakaan ole omaa elämää?

• Zönggöfuck-off

Ei kellään homotrollilla ole

• Zönggöfuck-off
        Zönggöfuck-off kirjoitti:

Ei kellään homotrollilla ole

Kuten ei siis mullakaan.

• nusicas

Ainakin hän on F.A.T.

• Mikäs täällä poikalapsilla hätänä? Känsiäkö kourassa?

• Niitäpä.hyvinkin

nimittäin sinulla : D

• Homo_mäkin
        Niitäpä.hyvinkin kirjoitti:

nimittäin sinulla : D

Oletko sinäkin homotrolli?

• Mulla on muuten känsiä käsissä, niitä tulee treenistä. Sitten niitä pehmennetään, leikataan, hiotaan ja rasvaillaan, ettei lähde kovetumat nahkoineen irti kovemmissa treeneissä. Rankkaa :)

Luulen, että jollain ätmitrollilla on talviloma. Kun se palaa töihin, palsta varmaan rauhoittuu.

• LinerT.2 kirjoitti:

Mulla on muuten känsiä käsissä, niitä tulee treenistä. Sitten niitä pehmennetään, leikataan, hiotaan ja rasvaillaan, ettei lähde kovetumat nahkoineen irti kovemmissa treeneissä. Rankkaa :)

Luulen, että jollain ätmitrollilla on talviloma. Kun se palaa töihin, palsta varmaan rauhoittuu.

Siinä hyvä neuvo ätmitrollille kuinka käsiä hoidetaan talviloman jäljiltä.

• Kari.R.Runk
        LinerT.2 kirjoitti:

Mulla on muuten känsiä käsissä, niitä tulee treenistä. Sitten niitä pehmennetään, leikataan, hiotaan ja rasvaillaan, ettei lähde kovetumat nahkoineen irti kovemmissa treeneissä. Rankkaa :)

Yeah, sellaista se on se "treeni".

• Kyllä, olen umpiätmi. Ja vieläpä neitsytsetä.

• Ja lisäksi sinä olet palstan pahin homotrolli.

• Pertti-setä kirjoitti:

Ja lisäksi sinä olet palstan pahin homotrolli.

En kyllä yhtään muista kirjoittaneeni tuollaista viestiä. Mutta tottahan se on, että olen vähintäänkin bi-mies, ellen jopa itse homopersehuorahinttari!!

• Perti-setä kirjoitti:

En kyllä yhtään muista kirjoittaneeni tuollaista viestiä. Mutta tottahan se on, että olen vähintäänkin bi-mies, ellen jopa itse homopersehuorahinttari!!

Itsepä elät ongelminesi.

• Pertti-setä kirjoitti:

Itsepä elät ongelminesi.

Jumalauta nyt lopetat minun nimimerkkini varastamisen!!!

• Perti-setä kirjoitti:

Jumalauta nyt lopetat minun nimimerkkini varastamisen!!!

Mä pääsin homo sun ihon alle, sä menetit ilmatilan hallinnan koska kukaan ei tunnistanut sua. Nyt yrität sulle liian vaikeaa temppua.

Mulla on tunnettu nikki ja johdonmukaiset jutut, sä tulet huomaamaan melko pian ettet sä hyödy mitään nikkisi rekisteröimisestä melkein kaimakseni.

Sulta puuttuu mun kokemukset, karisma, älykkyys, peräänantamattomuus ja likipitäen kaikki ominaisuudet jolla sä voisit voittaa mut. Sä oot nyt rampana noussut kehään setämiehen kanssa joka pyyhkii sulla lattiat.

Sä voit räksyttää nikilläsi mutta siitä nikistä ei tule sun persoonallasi mitään palstalaisten arvostamaa nikkiä.

• Ikis..M
        Pertti-setä kirjoitti:

Mä pääsin homo sun ihon alle, sä menetit ilmatilan hallinnan koska kukaan ei tunnistanut sua. Nyt yrität sulle liian vaikeaa temppua.

Mulla on tunnettu nikki ja johdonmukaiset jutut, sä tulet huomaamaan melko pian ettet sä hyödy mitään nikkisi rekisteröimisestä melkein kaimakseni.

Sulta puuttuu mun kokemukset, karisma, älykkyys, peräänantamattomuus ja likipitäen kaikki ominaisuudet jolla sä voisit voittaa mut. Sä oot nyt rampana noussut kehään setämiehen kanssa joka pyyhkii sulla lattiat.

Sä voit räksyttää nikilläsi mutta siitä nikistä ei tule sun persoonallasi mitään palstalaisten arvostamaa nikkiä.

Pönttö. Trolli hakikin juuri tuollaista reaktiota eli verisuonen katkeamista päässä.

• Ikis..M kirjoitti:

Pönttö. Trolli hakikin juuri tuollaista reaktiota eli verisuonen katkeamista päässä.

Pönttö itsellesi, homotrolli joutui rekkaamaan nikin kun ei saanut ääntään kuuluviin.

Silti se ei tee nikillä mitään.

• jlkdjfs
        Ikis..M kirjoitti:

Ja kyseinen trollihan on Ikis...M itse.

• Ikis..M
        Pertti-setä kirjoitti:

Pönttö itsellesi, homotrolli joutui rekkaamaan nikin kun ei saanut ääntään kuuluviin.

Silti se ei tee nikillä mitään.

Taikka sitten paljastaa salaisuutesi.

• expuanuusiinkarnaatio
        Pertti-setä kirjoitti:

Olet selvästi expua.

• Ikis..M
        jlkdjfs kirjoitti:

Joopajoo :D trolli näyttää täällä häärineen, nykyään se on jo aika kehittynyt kun osaa tuon nikin kirjoittaa oikein mutta tämä siis on ensimmöinen kirjoitukseni tähän ketjuun mutta tosiaan keksitkö yhtään järjellistä syytä miksi minun pitäisi trollata? Jos keksit niin lupaan kyllä harkita asiaa.

• Ikis..M kirjoitti:

Taikka sitten paljastaa salaisuutesi.

Joku on jo paljastanut yhden salaisuuden, selvitän sitä ylläpidon kanssa. Jos salaisuus vuotaa niin teen rikosilmoituksen henkilötietojen vuotamisesta.

• expuanuusiinkarnaatio kirjoitti:

Olet selvästi expua.

Ehkäpä en sentään.

• jlkdjfs kirjoitti:

Näyttäisi siltä, trolli tietää mun nimeni ja Ikis tuli vihjailemaan sillä että trolli voi paljastaa salaisuuteni.

Tuo olisi tietenkin rikos.

• Ikis..M
        Pertti-setä kirjoitti:

Näyttäisi siltä, trolli tietää mun nimeni ja Ikis tuli vihjailemaan sillä että trolli voi paljastaa salaisuuteni.

Tuo olisi tietenkin rikos.

Korjaan tähän että tuo vihjailija on trolli-ikis, itse olen kirjoittanut tänne ainoastaan tuon:

" Joopajoo :D trolli näyttää täällä häärineen, nykyään se on jo aika kehittynyt kun osaa tuon nikin kirjoittaa oikein mutta tämä siis on ensimmöinen kirjoitukseni tähän ketjuun mutta tosiaan keksitkö yhtään järjellistä syytä miksi minun pitäisi trollata? Jos keksit niin lupaan kyllä harkita asiaa."

Olen täällä aika usein maininnut mutta mainitaan taas että mulla yleensä on enemmän kuin pari sanaa viesteissä, siitä(kin) jo pitäisi olla aika helppo tunnistaa trollin tekeleet.

• Ikis..M kirjoitti:

Korjaan tähän että tuo vihjailija on trolli-ikis, itse olen kirjoittanut tänne ainoastaan tuon:

" Joopajoo :D trolli näyttää täällä häärineen, nykyään se on jo aika kehittynyt kun osaa tuon nikin kirjoittaa oikein mutta tämä siis on ensimmöinen kirjoitukseni tähän ketjuun mutta tosiaan keksitkö yhtään järjellistä syytä miksi minun pitäisi trollata? Jos keksit niin lupaan kyllä harkita asiaa."

Olen täällä aika usein maininnut mutta mainitaan taas että mulla yleensä on enemmän kuin pari sanaa viesteissä, siitä(kin) jo pitäisi olla aika helppo tunnistaa trollin tekeleet.

20.47 tuli viesti treffitytöltä, tiedusteli olinko saanut hänen viimeisimmän viestinsä.

Tämä homma on Ikis-ystäväni päivänselvä. Mun henkilötietojen vuotaminen käynnistää rikostutkinnan ja on helppo sanoa keneen jäljet johtaisivat. Pyydän sua käyttämään järkeäsi.

• Ikis..M
        Pertti-setä kirjoitti:

20.47 tuli viesti treffitytöltä, tiedusteli olinko saanut hänen viimeisimmän viestinsä.

Tämä homma on Ikis-ystäväni päivänselvä. Mun henkilötietojen vuotaminen käynnistää rikostutkinnan ja on helppo sanoa keneen jäljet johtaisivat. Pyydän sua käyttämään järkeäsi.

Oletkos nyt ihan tosissasi vihjailemassa että olisin tuon sun treffitytön takana? No huh huh taas noille epäilyillesi. Mitä tuohon voisi sanoa? sanon mitä tahansa niin se varmaan sitten vaan lisää epäilyä mutta sanon nyt kuitenkin ettei kiinnosta pätkääkään palstan miehet tai niiden treffailut. Itsehän toki käytän järkeä aina, siksi en esim. ole rekkautunut niin ei pysty henkilö- tai mitkään muutkaan tiedot vuotamaan.

• Ikis..M kirjoitti:

Oletkos nyt ihan tosissasi vihjailemassa että olisin tuon sun treffitytön takana? No huh huh taas noille epäilyillesi. Mitä tuohon voisi sanoa? sanon mitä tahansa niin se varmaan sitten vaan lisää epäilyä mutta sanon nyt kuitenkin ettei kiinnosta pätkääkään palstan miehet tai niiden treffailut. Itsehän toki käytän järkeä aina, siksi en esim. ole rekkautunut niin ei pysty henkilö- tai mitkään muutkaan tiedot vuotamaan.

"Itsehän toki käytän järkeä aina, siksi en esim. ole rekkautunut niin ei pysty henkilö- tai mitkään muutkaan tiedot vuotamaan."

Noiden tietojen vuotaja syyllistyisi rikokseen, se on lähtökohta.

Sun ei tarvi Ikis-ystäväiseni sanoa enää mitään, sä olet sanonut kaiken minkä olen halunnut tietää siitä lähtien kun käynnistin trollijahdin.

• Ikis..M
        Pertti-setä kirjoitti:

"Itsehän toki käytän järkeä aina, siksi en esim. ole rekkautunut niin ei pysty henkilö- tai mitkään muutkaan tiedot vuotamaan."

Noiden tietojen vuotaja syyllistyisi rikokseen, se on lähtökohta.

Sun ei tarvi Ikis-ystäväiseni sanoa enää mitään, sä olet sanonut kaiken minkä olen halunnut tietää siitä lähtien kun käynnistin trollijahdin.

Nonhan se varmaan on että olisi rikos. Onnea vaan jahtiin, toivottavasti saat trollin/trollit kiinni niin rauhoittuu vähän tämä palstakin, viimeaikoina noita trollikommentteja ollut aikalailla minunkin nimimerkillä laitettuna niiin kuin nyt tässäkin ketjussa ja näytti olevan tuolla jossain toisessakin, en sinne jaksanut edes siitä huomauttaa.

• Zönggöfuck_off
        Ikis..M kirjoitti:

Nonhan se varmaan on että olisi rikos. Onnea vaan jahtiin, toivottavasti saat trollin/trollit kiinni niin rauhoittuu vähän tämä palstakin, viimeaikoina noita trollikommentteja ollut aikalailla minunkin nimimerkillä laitettuna niiin kuin nyt tässäkin ketjussa ja näytti olevan tuolla jossain toisessakin, en sinne jaksanut edes siitä huomauttaa.

Homotrolli paljastui

• Homo_mäkin
        Zönggöfuck_off kirjoitti:

Homotrolli paljastui

Ikis-homo mogasi turhamaisuuttaan.

• Amalai_
        Homo_mäkin kirjoitti:

Ikis-homo mogasi turhamaisuuttaan.

Ikis-setä on neitsythomo

• montakakkua
        Ikis..M kirjoitti:

Kannattaa ajatella asia näin, Pertti ei ole aivan terve, kuka täällä edes olisi? Jokaisella on enemmän tai vähemmän luurankoja. Vainoharhojen lisäksi saattaa omata narsistisia piirteitä. Kuvittelee varmasti että kaikki ovat trolleja ja mikäli ei kuvittele, olettaa että kaikki liittyy häneen. Eikö se pikkukakkonen ollut pikkulikka ja siis syyllinen tähänkin? ;)

Pertti ei aina ole kauhean johdonmukainen keskusteluissaan, eikä vaikuta aina olevan tilanteen tasalla. Omaa välillä hyvät kyvyt luulla viestin olevan hänelle, jos se on kommentoitu toiselle. Takertuu, johdattelee, olettaa outoja asioita viesteistä jotka ovat ja eivät ole hänelle tai liity häneen.

• Ikis..M
        montakakkua kirjoitti:

Kannattaa ajatella asia näin, Pertti ei ole aivan terve, kuka täällä edes olisi? Jokaisella on enemmän tai vähemmän luurankoja. Vainoharhojen lisäksi saattaa omata narsistisia piirteitä. Kuvittelee varmasti että kaikki ovat trolleja ja mikäli ei kuvittele, olettaa että kaikki liittyy häneen. Eikö se pikkukakkonen ollut pikkulikka ja siis syyllinen tähänkin? ;)

Pertti ei aina ole kauhean johdonmukainen keskusteluissaan, eikä vaikuta aina olevan tilanteen tasalla. Omaa välillä hyvät kyvyt luulla viestin olevan hänelle, jos se on kommentoitu toiselle. Takertuu, johdattelee, olettaa outoja asioita viesteistä jotka ovat ja eivät ole hänelle tai liity häneen.

En itse kyllä ihan noin jyrkästi tuomitsisi mutta kieltämättä nuo pertin epäilykset eri kirjoittajien trollauksista, valehenkilöllisyyksistä sun muista ovat kyllä aikalailla ylimitoitettuja kun epäilee aina eniten niitä joilla varmaan vähiten tekemistä niiden trollausten kanssa. Yleensä ne jotka enemmän kirjoittaa osaa kyllä ärsyttää ilman trollaamistakin muita ihan omallakin nimimerkillään niin en minä ainakaan kovin paljon järkeä näe siinä että alkaisi siihen trollaamisen vaivannäköön.

Jos nyt oikein lähdettäisiin jäljittämään tänäänkin tänne palstalle tulleita trolliviestejä äkkiä arvaisin että jäljet johdattaisi miesten logiikka -osioon, siellähän on jo pitkät perinteet noiden trolliviestien tyyppisillä jutuilla.

• KUKKUUUUU
        montakakkua kirjoitti:

IKISKÖ SIELLÄ :D:D:D:D:D

• älä-Selitä
        Ikis..M kirjoitti:

En itse kyllä ihan noin jyrkästi tuomitsisi mutta kieltämättä nuo pertin epäilykset eri kirjoittajien trollauksista, valehenkilöllisyyksistä sun muista ovat kyllä aikalailla ylimitoitettuja kun epäilee aina eniten niitä joilla varmaan vähiten tekemistä niiden trollausten kanssa. Yleensä ne jotka enemmän kirjoittaa osaa kyllä ärsyttää ilman trollaamistakin muita ihan omallakin nimimerkillään niin en minä ainakaan kovin paljon järkeä näe siinä että alkaisi siihen trollaamisen vaivannäköön.

Jos nyt oikein lähdettäisiin jäljittämään tänäänkin tänne palstalle tulleita trolliviestejä äkkiä arvaisin että jäljet johdattaisi miesten logiikka -osioon, siellähän on jo pitkät perinteet noiden trolliviestien tyyppisillä jutuilla.

Seli seli seli...........

• Reuharikilari
        Pertti-setä kirjoitti:

Ex Pua paljastuu

• pullantrollikuoronpaluu

• Tai no jos aivan tarkkoja ollaan, niin markkina-arvoni on HC ATM!

• Jos tarkkoja ollaan sulla ei ole edes omaa elämää.

• 12plus2
        Pertti-setä kirjoitti:

Jos tarkkoja ollaan sulla ei ole edes omaa elämää.

Nyt on kyllä Pertti-sedällä mennyt pahasti tunteisiin! :D

• Zönggöfuck_off
        12plus2 kirjoitti:

Nyt on kyllä Pertti-sedällä mennyt pahasti tunteisiin! :D

Oletko sinäkin kaltaiseni homotrolli?

• why.bother

Trollihan se on useimpien muiden vakkarien lailla... :P

• Moni vakkari on täällä keskustelemassa kuten minä, nämä trollipeikot ei voi keskustella kun niiltä puuttuu se oma elämä mistä keskustella.

• väliinvastaaja
        Pertti-setä kirjoitti:

Moni vakkari on täällä keskustelemassa kuten minä, nämä trollipeikot ei voi keskustella kun niiltä puuttuu se oma elämä mistä keskustella.

Siitähän sitä vasta voikin keskustella.

• Pertti-setä kirjoitti:

Moni vakkari on täällä keskustelemassa kuten minä, nämä trollipeikot ei voi keskustella kun niiltä puuttuu se oma elämä mistä keskustella.

Ei noita kannata ruokkia. Kun trolli ei saa hakemaansa huomiota, ei se kauaa jaksa.

• LinerT.2 kirjoitti:

Ei noita kannata ruokkia. Kun trolli ei saa hakemaansa huomiota, ei se kauaa jaksa.

Sä oot aina niin ystävällinen mua kohtaan.

• Trollihomo
        LinerT.2 kirjoitti:

Hei, ruvetkaa seurustelemaan, sinä ja P-setä. Ensin pussaatte ja sitten SE SINNE!

• Pertti-setä kirjoitti:

Sä oot aina niin ystävällinen mua kohtaan.

En kai.. Sitten mun täytyy parantaa tapani, menee muuten maine >:(

• LinerT.2 kirjoitti:

En kai.. Sitten mun täytyy parantaa tapani, menee muuten maine >:(

Kyllä mä kestän ystävällisetkin viestit, mutta huolehdi toki maineestasi sillä se on naiselle tärkeä.

• 09iokjklj
        Pertti-setä kirjoitti:

Kyllä mä kestän ystävällisetkin viestit, mutta huolehdi toki maineestasi sillä se on naiselle tärkeä.

miten toi sun romanttisuus ja kuolaavalaisuus miksi olet ihastunut lineriin mietitkö lineria palstan ulkopuolella haluatteko harrastaa kiihkeitä

• 09iokjklj kirjoitti:

miten toi sun romanttisuus ja kuolaavalaisuus miksi olet ihastunut lineriin mietitkö lineria palstan ulkopuolella haluatteko harrastaa kiihkeitä

En ole ihastunut johonkin kenestä en tiedä mitään, mutta kiinnostuksen myönnän. Olisin valmis tapaamaan jos siihen tulisi mahdollisuus.

Miten palstalla voi kiinnostua? Huumorintaju ja persoona, mistään muusta ei saa kiinni.

Mietinkö Lineria palstan ulkopuolella? En aktiivisesti, mutta kyllä mua kirjautuessani kiinnostaa nähdä onko Liner palstalla.

Haluatteko harrastaa kiihkeitä? En vastaa kuin omasta puolestani. Minä tykkään harrastaa kiihkeitä, mutta kumppanin tulee miellyttää. Jos tapaisin Linerin ja hän viehättäisi silmääni, niin tottakai.

• rakkauttailmassa4
        Pertti-setä kirjoitti:

En ole ihastunut johonkin kenestä en tiedä mitään, mutta kiinnostuksen myönnän. Olisin valmis tapaamaan jos siihen tulisi mahdollisuus.

Miten palstalla voi kiinnostua? Huumorintaju ja persoona, mistään muusta ei saa kiinni.

Mietinkö Lineria palstan ulkopuolella? En aktiivisesti, mutta kyllä mua kirjautuessani kiinnostaa nähdä onko Liner palstalla.

Haluatteko harrastaa kiihkeitä? En vastaa kuin omasta puolestani. Minä tykkään harrastaa kiihkeitä, mutta kumppanin tulee miellyttää. Jos tapaisin Linerin ja hän viehättäisi silmääni, niin tottakai.

Kaunista :)

• nnnainnennn

Pertti-setä on kauhee tärkeilijä.

• 14plus18

Pertti-setä on neitsytsetä!!!

• Uutta.ja.ihmeellistä

Ja keittiöexpertti, jolla essu edessä ja kaulin kädessä.

• lyönpäänipantiksi

Pertti on expua.

• 9878idfsj

no ei mitään samaa noissa kahdessa

• Tekniikkaettalous

Koska hän tavarakontin kokoinen hehtaaripaketti ei hivele silmää.

Saati mitään muutakaan.

😁

• TekniikkaJyrä

Tyypillinen aseeton lapsi pissat housussa.

😁

• hyväpertsa

Pertsa on parasta, mitä tälle palstalle on koskaan tapahtunut! Ei tällä ollut ennen mitään kilpailua miesten kesken.. Nyt moni on herännyt!!!! (Tylsääkin tylsempi BEM oli ennen ainoa tasokas mies. ) Toki Pertsankin "tasosta" voidaan olla montaa eri mieltä -kovan luokan pelimies kuitenkin.. :)

• Kiitos kehuista, kiva kuulla että olen saanut jotain hyvääkin aikaan.

En minä pelimies ole, olen ihan tavallinen mies joka tykkää huomiosta.

Ainoa mitä annan palstalaisille neuvoksi, niin antakaa hyvän kiertää.

• Voivoijavielävoi

Niin minkäikäsiä te oikeen ootte?
      😏

• Tekniikkaonaikaa

En tiedä mutta hauskaa on ollut jo vuosia.

😁

• Setä-ja-neitsyt

Olemme setäikäisiä ja neitsyitä, kuinkas muuten.

• eiooei

Ei oo Pertti-setä ätmi eikä Pertti-poikakaan ole ätmi.

• 12121212121212

Todellakin on!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      99
      7853
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5617
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      275
      4881
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4843
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3607
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      51
      2859
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      63
      2605
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2468
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2412
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2294
    Aihe