Onko mitään syytä, miksi kauniin biseksuaalin naisen kannattaisi valita mieluummin mies kuin nainen? Jos naisella on jo kaksi lasta eikä tarvitse lasten takia olla miesten kanssa.
Miksi bi-nainen valitsisi miehen?
47
407
Vastaukset
- Tekniikkabilettäjä
Ei ole mitään syytä. En minä ainakaan näe.
😁 - WomenDoAsMenPlease
Lesbo saa tunkea vaikka banaanin perseeseen ja elää "hienoa lesbo elämää" tyhmine ajatuksineen alhaisine älykkyysosamäärineen ja treenaamattomine ruhoineen ihan tasan rauhassa miehiltä!
- Tekniikkamies
Unohdit sanoa "meiltä miehiltä".
😁
- Valinta.kannattaa.lol
Hihittelyn paikka. Kysymys on absurdi, mutta hellyyttävä.
("kannattaisi valita", *LOL*)- nainenvaimies
"Hihittelyn paikka. Kysymys on absurdi, mutta hellyyttävä.
("kannattaisi valita", *LOL*) "
Tottakai kysymys on absurdi. Pahoittelen sanavalintaa, mutta kun palstalla aina puhutaan kumppanin valitsemisesta, niin käytin samaa. Oikeastihan kumppania ei "valita", vaan ihminen rakastuu toiseen ihmiseen. Mutta tarkoitin tietysti ihan vaan sitä, että miksi bi-nainen olisi miehen kanssa - ilmeisesti kukaan ei keksi yhtään syytä, koska aletaan ainoastaan ruotia sanavalintoja. - Valinta.kannattaa.lol
nainenvaimies kirjoitti:
"Hihittelyn paikka. Kysymys on absurdi, mutta hellyyttävä.
("kannattaisi valita", *LOL*) "
Tottakai kysymys on absurdi. Pahoittelen sanavalintaa, mutta kun palstalla aina puhutaan kumppanin valitsemisesta, niin käytin samaa. Oikeastihan kumppania ei "valita", vaan ihminen rakastuu toiseen ihmiseen. Mutta tarkoitin tietysti ihan vaan sitä, että miksi bi-nainen olisi miehen kanssa - ilmeisesti kukaan ei keksi yhtään syytä, koska aletaan ainoastaan ruotia sanavalintoja.No siinäpä se, niitä syitä voi olla vaikka mitä ja myriadeittain.
Koska nainen ei vaan pysty korvaamaan miestä..
Nainen kaipaa miestä.- nainenvaimies
"Koska nainen ei vaan pysty korvaamaan miestä..
Nainen kaipaa miestä."
Jos nainen kaipaa nimenomaan miestä, silloin hänen tosiaan varmaan kannattaa olla miehen kanssa. Mutta kaikki naiset eivät kaipaa miestä - joku kaipaa naista. Ja joku kaipaa kumppania, mutta se kumppani voi olla joko nainen tai mies.
Mihin uskot miehen kaipuun perustuvan? Ja uskotko, että jokainen binainen kaipaa miestä? nainenvaimies kirjoitti:
"Koska nainen ei vaan pysty korvaamaan miestä..
Nainen kaipaa miestä."
Jos nainen kaipaa nimenomaan miestä, silloin hänen tosiaan varmaan kannattaa olla miehen kanssa. Mutta kaikki naiset eivät kaipaa miestä - joku kaipaa naista. Ja joku kaipaa kumppania, mutta se kumppani voi olla joko nainen tai mies.
Mihin uskot miehen kaipuun perustuvan? Ja uskotko, että jokainen binainen kaipaa miestä?Nainen taitaapi kaivata miehen turvaa ja lämpöä.
Toiselta naiselta sitä ei vaan saa..
En usko että on olemassa seksikkäitä täyslesboja..
"bi"hän nimenomaan tarkottaa että haluttaa saahaa miestäki. :D- vaikken.binainen.olekaan
Eräkettu kirjoitti:
Nainen taitaapi kaivata miehen turvaa ja lämpöä.
"bi"hän nimenomaan tarkottaa että haluttaa saahaa miestäki. :DHyvin päätelty. Luulenpa, että taidat olla oikeassa.
- Yksi.binainen
Eräkettu kirjoitti:
Nainen taitaapi kaivata miehen turvaa ja lämpöä.
"bi"hän nimenomaan tarkottaa että haluttaa saahaa miestäki. :D"Nainen taitaapi kaivata miehen turvaa ja lämpöä.
"bi"hän nimenomaan tarkottaa että haluttaa saahaa miestäki. :D "
Mitä tarkoitat turvalla? Miksi toiselta naiselta ei voisi saada turvaa ja lämpöä?
Bi tarkoittaa sitä, että on ainakin jossain määrin kiinnostunut molemmista sukupuolista, mutta ei se sitä tarkoita, että haluaa molempia. Pikemminkin niin, että kumppani voi olla kumpaa tahansa sukupuolta, mutta ei se silti kaikkien kohdalla niinkään ole: joskus kiinnostus suuntautuu silti pääasiassa jompaan kumpaan sukupuoleen. Biseksuaalisuutta on aika monen "asteista".
Seksikkäitä ja hyvännäköisiä lesboja kyllä on, mutta sekin on tietysti eri asia, mikä kenenkin mielestä on seksikästä. Ja voihan se binainen olla myös toisen binaisen kanssa.
Ei minustakaan sellainen rekkalesbotyyppi ole seksikäs, mutta ihan yhtä lailla vastaavannäköinen mieskään ei minua sytytä. Ja enemmänhän sitä tyyliä kuitenkin miehillä näkee :D
Minä olen sellainen biseksuaali nainen, joka haluaa olla enemmän naisten kuin miesten kanssa. Itse asiassa enää miehet eivät juurikaan kiinnosta. Eli minua ei suinkaan "haluta saada miestäkin". Yksi.binainen kirjoitti:
"Nainen taitaapi kaivata miehen turvaa ja lämpöä.
"bi"hän nimenomaan tarkottaa että haluttaa saahaa miestäki. :D "
Mitä tarkoitat turvalla? Miksi toiselta naiselta ei voisi saada turvaa ja lämpöä?
Bi tarkoittaa sitä, että on ainakin jossain määrin kiinnostunut molemmista sukupuolista, mutta ei se sitä tarkoita, että haluaa molempia. Pikemminkin niin, että kumppani voi olla kumpaa tahansa sukupuolta, mutta ei se silti kaikkien kohdalla niinkään ole: joskus kiinnostus suuntautuu silti pääasiassa jompaan kumpaan sukupuoleen. Biseksuaalisuutta on aika monen "asteista".
Seksikkäitä ja hyvännäköisiä lesboja kyllä on, mutta sekin on tietysti eri asia, mikä kenenkin mielestä on seksikästä. Ja voihan se binainen olla myös toisen binaisen kanssa.
Ei minustakaan sellainen rekkalesbotyyppi ole seksikäs, mutta ihan yhtä lailla vastaavannäköinen mieskään ei minua sytytä. Ja enemmänhän sitä tyyliä kuitenkin miehillä näkee :D
Minä olen sellainen biseksuaali nainen, joka haluaa olla enemmän naisten kuin miesten kanssa. Itse asiassa enää miehet eivät juurikaan kiinnosta. Eli minua ei suinkaan "haluta saada miestäkin".Se on alkukantanen vietti..
Mun kainalo on paljon lämpösempi ja turvallisempi kuin naisen kainalo.
Miehän en tarvi kuin kirveen niin lähtee jääkarhultaki nirri tappelussa. :D
Miehillä on omat aseet ja naisilla on omat... Naisten kanssa.
Miehillä nyt vaan on se luontainen etu naisten käsittelyssä.
Mulla on kaverina gootti-tyyppinen mohawk-letti lesbonainen.. Tosi kuuma.
Hän on suhteessa naisen kanssa mutta haluaa mun kaltasta miestä.
Oon haiseva, sovinistinen, rasistinen, karvanen isokokonen suomijuntti. :D
Meen hänen ajatusmaailmaansa vastaan jo mun metsästämisen ja lihansyönnin takia.
Semmonen nainen jolla riittää vientiä, ei ole koskaan täyslesbo.
Se että nainen haluaa olla enemmän naisten kanssa kuin miesten kanssa perustuu pitkälti huonoihin stereotypioihin miehistä.
Ovat kokemuksella sanottuna niin ennakkoluuloisia ja vihamielisiä meitä miehiä kohtaan..
- raha_ratkaisee_
Miehillä on rahaa, naisilla harvemmin
- nainenvaimies
"Miehillä on rahaa, naisilla harvemmin"
Eli tarkoitatko, että nainen olisi muuten parempi vaihtoehto naiselle kumppaniksi? - Anonyymi
Rahanko takia puoliso valitaan?
- VittuJokanenOnVapaa
Eikös jokaane valitse ihan itse sen mitä haluaa? x)))
En minäkään tahdo suhdetta vaikka olen mielestäni perkeleen komea mies x))
Että kyllä jokkaane saapi itse valita missä luuraa, ja kenen kanssa... vapaa maa! x)) - Dropsthefrikkinmic
Miksi tällainen kysymys? Maailma ei ole mustavalkoinen.. valitsee kenet valitsee. Typerä asettelu.
Miksi tämä kysymys ylenpäänsä edes mietityttää sinua?
- nainenvaimies
"Miksi tämä kysymys ylenpäänsä edes mietityttää sinua?"
Ei se minua mieitytäkään, vaan minua kiinnostaa, mitä palstamiehet vastaavat. nainenvaimies kirjoitti:
Ei se minua mieitytäkään, vaan minua kiinnostaa, mitä palstamiehet vastaavat.Tuo kuulostaa jo järkevältä.
- ätmikulttuuria
nainenvaimies kirjoitti:
Ei se minua mieitytäkään, vaan minua kiinnostaa, mitä palstamiehet vastaavat.Ei täällä ole sellaista kulttuuria, että miehet arvostaisivat itseään miehinä. He ovat kilttejä ja kunnollisia kuin kansakoulun hymypoikapatsaat.
- silver1412
Tainnut bi nainen jättänyt hänet toisen naisen takia.
- 20plus19
Sitä minäkin olen ihmetellyt että mitä te naiset oikein näette meissä miehissä.
- Tekniikkaluukki
Itse olen todella kaunis mies. Naisen on erittäin helppo lähestyä minua.
😁 - Tekniikkakokki
Tekniikkaluukki kirjoitti:
Itse olen todella kaunis mies. Naisen on erittäin helppo lähestyä minua.
😁Pikku vitutuksena on se että lähes joka jumalan päivä joudun väsäämään neljä eri ruokalajia.
Tai jouduin.
😁
Tärkeintä valita se jota rakastaa enemmän ja hän sinua bi-nainen! :)
Lisäksi sovitaan se, että bi-naisen mies- ja nainen ovat yhtä taitavia sängyssä. Seksuaalisesti miehellä on hattivatti joka antaa seksiin taitavasti käytettynä lisämausteen jota ei saa sitä naiselta. Hattivatin takia kokeilisin hetken miestä, mutta ehkä jos itse olisin bi-nainen niin saattaisin valita naisen, sillä ilmeisesti hänen kanssaan tulee paremmin juttuun. Riippuu paljon siitä millainen on tämä mies tai nainen. Parempi luonne ja kivempi ihminen tietysti kannattaa valita.
Jos tätä seksissä käytettävää hattivattia oteta lukuun niin minulle samantasoinen nainen olisi bi-naisena parempi vaihtoehto. Tämä oli tietysti heteromiehen mielipide.- Bi-nainen__
En ollut tämän aloittaja, mutta harvat ovat 100% biseksuaaleja, yleensä jompaan kumpaan suuntaan on fyysistä preferenssiä eli siinä voi hattivatti olla haitta siinä kun etu ihmisestä riippuen.
- silver1412
On naisia, jotka eivät tulee toimen toisten naisten kanssa.
Heillä kaverit ovat pelkästän miehet. - 456746
Jos et sitä itse tiedä, niin eiköhän se sitten ole sulle taputeltu?
- Bi-nainen__
Rakkaus. Yhteensopivat luonteet ja elämänarvot. Ihminen on muutakin kuin sukupuoli.
- Fewmklfmklsdmklsfdfmk
Sinkkuelämää Kausi 4 episodit 2-4
Sieltä löytyy vastaus.
(kiteytettynä: Naiset kumppanina ovat saatanan rasittavia. Miehet sietävät naisia vain koska meillä on taito olla piittaamatta liikoja.)
Jos kyse on vain satunnaisista kynttiläillallisista ja sen jälkeisistä lettukesteistä niin ihan omien preferenssien mukaan.- Tekniikkamikro
Mjaa
Itse ainakin pidän keskustelusta ja naiset keskustelevat. Jos mies haluaa sillä aikaa ajella mikroautolla yksin hämärässä hallissa, niin siitä vaan.
😁 - Fefsdklfsdfdf
/jaarittelusta
- om_mani
Tekniikkamikro kirjoitti:
Mjaa
Itse ainakin pidän keskustelusta ja naiset keskustelevat. Jos mies haluaa sillä aikaa ajella mikroautolla yksin hämärässä hallissa, niin siitä vaan.
😁Minä pidän hiljaisista keskusteluista kynttilänvalossa. Jos nainen haluaa somettaa välillä, niin voin aivan mielelläni meditoida hetken.
😁 - Teknomikro
om_mani kirjoitti:
Minä pidän hiljaisista keskusteluista kynttilänvalossa. Jos nainen haluaa somettaa välillä, niin voin aivan mielelläni meditoida hetken.
😁Sulla kuulostaa olevan tasapainoinen ja järkevä tapa suhtautua ympäristön haasteisiin.
😁
- olenko.väärässä
Haluaisin kysyä biseksuaaleilta tai lesbonaisilta, että millaista on asua naisen kanssa parisuhteessa? Ensimmäinen ajatukseni on, että tulisin hulluksi jo viikossa :D
Miehen kanssa on mukava asua, kun hän ei pyri keittiöön eikä muuallekaan reviirille, ja ison koiran kanssa asuminen olisi myös varmasti oikein mukavaa, sen sijaan naisen kanssa... hui kauhistus sitä draamailun määrää? Vai olenko vain turhan ennakkoluuloinen?- Tekniikkalessu
Siinäpä se on että pitäisi löytää joku vosu, joka ei ala säätään mun infraa.
Silloin harvoin, kun ollaan himassa.
😁 - Tekniikkapakittelija
Tekniikkalessu kirjoitti:
Siinäpä se on että pitäisi löytää joku vosu, joka ei ala säätään mun infraa.
Silloin harvoin, kun ollaan himassa.
😁Ehkä parisuhdeajatus on sittenkin ihan sietämätön. Eihän sitä nyt voi koko elämäänsä sängyssä pulista ja pötköttää, bilettää.
😁 - Tekniikkapositio
Tekniikkapakittelija kirjoitti:
Ehkä parisuhdeajatus on sittenkin ihan sietämätön. Eihän sitä nyt voi koko elämäänsä sängyssä pulista ja pötköttää, bilettää.
😁Enkä minä Helsingistä mihinkään muuta.
Mitä vaihtoehtoja on?
😁
Juurikin niiden kahden lapsen takia naisen pitäisi olla yhdessä lasten isän kanssa, elää normaalia perhe-elämää ja tarjota lapsille normaali kasvatus.
Nainen on päästään vialla jos tekee miehen kanssa ensin lapsia, eroaa ja alkaa sitten elää lesbosuhteessa naisen kanssa. Pahimmassa tapauksessa molemmat naiset ovat miehiä vihaavia feministejä ja aivopesevät lapset ja lapsista tulee vähintään yhtä tyhmiä kuin äidistään ja toisesta "äidistä" tai millä nimellä sitä lesboa nyt ikinä pitäisikään kutsua.- mikolat
BI-nainen ja nainen on syntiä, miten sitä sanotaan Raamatussa ei naiset keskenään.
Eikä BI-miehet keskenään sovi yhteen se on syntiä.
Siitä ei voi tulla raskaaksi.
Niin miehimykset keskenään/naisimukset keskenään sovi yhteen./Se on syntiä.
Mikko.- Anonyymi
Maailma on muuttunut sitten 300 jkr. Kirkko on myös muuttumassa, koska jos se jää elämään menneisyyteen, se häviää ja menettää valtansa.
- Anonyymi
No niitten lasten takia.
Itse en näe muuta järkevää syytä aloittaa parisuhdetta kenenkään kanssa, jollei tuota ihmistä kohtaan ole kehittymässä tunteita, rakkautta.
Kuten tuolla ylempänä bi-nainen kertoili, niin ei mullakaan ole juurikaan mielenkiintoa olla miesten kanssa, muiden kuin omani jota rakastan. Rakkaus on mun syy aina, kun haluan jonkun ihmisen elämääni ja kumppaniksi.
Vaikka oon bi ja ollut vain miesten kanssa melko epäonnisussa suhteissa poislukien ex ja nykyinen, niin en enää jatkossa ryhtyis miehien kanssa vehtaamaan, en parisuhteeseenkaan. Ei vaan kiinnosta yhtään, kun olen oppinut tuntemaan mielenkiintoni naisiin olevan niin voimakasta.
Mitään pakkomiellettä ei kuitenkaan ole naisiin niin, että sen takia tuhoisin parisuhdettani ihmiseen ja mieheen joka on mun halinalleni ja elämänkumppani. Haluan olla ja elää hänen kanssaan. 💙Niin ja toisin kun Eräkettu arvelee, niin ei naisenkaan kanssa tarvitse elää turvattomana ja leikkiä avutonta prinsessaa yhtään missään asiassa.
Naisilta luonnistuu monet asiat siinä missä miehiltäkin, jopa se sovinismi ja turpaan laittokin.
Ja itse en ole miesvihamielinen yhtään. Ei liity mitenkään naisista viehättyminen mihkään miesvihaan. Et se on höpöhöpöä ainakin minun kohdallani täysin. En tykkää itsekkään miesvihamielisistä naisista enkä naisvihamielisistä miehistä.
- Anonyymi
Koska rakkaus.
- Sheena Rakkaus valitsee ihmisen. Ihminen ei tietoisesti valitse rakkautta (sitä romanttista ja intohimoista rakkauden muotoa). Lähimmäisen rakkaus on sen sijaan valinta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184711Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5122476Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1432043Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.181969- 811596
- 1461515
- 161404
- 1041022
- 124862
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40849