2 pv takana ilman tupakkaa, alkoholia, lihottavaia herkkuja, kiukuttelua, valehtelua ja mitä sitä tulikaan luvattua.
Jos pääsit 2 pv pääset ainakin seuraavat 20 pv.
miten alkoi teillä
11
186
Vastaukset
- Kohtakorkkiaukee
Vittu, mä oon ollu ilman viinaa 3 vuorokautta, aivan hirvee tärinä ja vapina, pää
kipee ja pelkään ihmisiä, ei saatana saa edes nukuttua!- suklaakeksi-
Keksilakko päättyi eilen. Muuten olisi sujunut, mutta täytyi ostaa kun tuli vieraita.
- eiOngelmaa
suklaakeksi- kirjoitti:
Keksilakko päättyi eilen. Muuten olisi sujunut, mutta täytyi ostaa kun tuli vieraita.
En muutenkaan käytä mainittuja.
- pakkolakko
Lakko kestää siihen saakka kun saan uuden sellaisen tilin, joka ei kaikki mene velkoihin.
- hyväAlku
2 pv ihan hyvä, yleensä ei kukaan muista alkaakaan. Kuuluisa lause: ensi maanantaina aloitamme. (tiedätkö ketkä mitä)
Tänä vuonna petrataan ja otetaan kaikilta Täikkö, Täikönpuistolaisilta ja Täikönmielisiltä sumppiin, kunhan ensin vaivaudutte sinne tulemaan.
- t----------
täikönpuistolaisilta ei ole isolla alkukirjaimella kirjoitettava erisnimi.
- se_siitä_
Laihtunut 3.6 kg ja enempää ei tarviikaan.
- se_siitä_
se_siitä_ kirjoitti:
Laihtunut 3.6 kg ja enempää ei tarviikaan.
Oho olen laihtunut vielä toista kiloa, ei ollut tarkoitus.
- eiongelmianoista
Tupakan lopetin 10 vuotta sitten, johan sitä oli imetty minun tapauksessa yli 40 vuotta. Loppu aikoina sitä kului pari toppaa päivässä joten oli aikakin lopettaa.
Mitään nicorettea tai muuta apua en lopetukseen käyttänyt, ei siitä tullut vierotusoireita, kun halu päästä paskasta eroon oli kova. Eli kun itsensä motivoi kunnolla, siitä pääsee helposti eroon. Taitaa kuitenkin olla yksilöllistä sekin.
Viinaa en ole koskaan ihmeemmin käyttänyt, yksi saunakalja perjantaina, ja lasi viiniä lauantaina ruoan kanssa. kerran vuodessa tulee juotua pienet kännit, hirvikauden lopussa, joskus harvoin ehkä toisetkin, mikäli jotain isompia juhlia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1058747
- 936710
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636479Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345261Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634457- 553501
- 503355
- 513082
- 562912
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512886