Paperikoneen käyttäjän palkat?

Jebebebee

Minkälaiset lähtöpalkat?

17

8049

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jebebebee

Miten tuo kausipalkka systeemi toimii ja mistä näkee min. ja max. Perustuntipalkan vai onko sellaisia?

• wwqqqwww

siellähän ne 18-20 e tunti

• ReiluViisjaPuoldonaaKuus

Stora Ensolla parhaimmat liksat.

• Työmiez

Lähtö alkuun ennen Heko yms pisteitä niin n.11-12e äkkiä nousee sitten yli 15e ja siitä sitten kokoajan työkokemuksen mukaan.

• Jaajajajajajjeeek

Mites metsä groupin palkat? Kartonkikonnella yms

• Anonyymi
        Jaajajajajajjeeek kirjoitti:

Mites metsä groupin palkat? Kartonkikonnella yms

Lähtöpalkka noin 16e.

• Juubs

Mites varastohommat sun muut? Rekkojen/junien lastaus? Paperitessin mukaan vissiin mennään?

• Jkkoo

Paperivarastossa tuntiliksa noin 18€ ainakin Storalla ja Umpilla.

• Juupuupuu

Onko paljon avoimia työpaikkoja tuolla paperivarastolla? Voisin tulla Tampereen takolle.

• Kylkykylynyn

Mites tuo paperiTES, siellä näkyy ehdoton minipalkka ja se oli jotaki 880e per maksukausi, eli onko se nyt niin että nykyään palkat on paikallisesti sovittu ja heittoja firmojen välillä on paljonkin? Mites sitten oppisopimusajan palkat? Esim metsä groupilla, hakuja ollut noin kerta vuoteen ja kaikista käsittääkseni "valmistuu" prosessinhoitajia?Paljon on oppisopimus aikana ja mites sen jälkeen?

• oppipoikaoppilas

Metsä Groupilla ei oppisopimus vaikuta palkkaukseen, vaan palkkaus tulee normaalisti tehtävä / osaamisen mukaan.

• Semmoiset

70 tonnia vuodessa. Mitään ei tarvitse osata.

• Eikannata

Riippuu työaikamuodosta tulot mutta tässä vähän vertailua. Ensolla olen 7vuotta ollut. Eka kesän tuntipalkka oli jotn 11-12€ josta nousi toisena kesänä 15€. Nyt n. 16€ tunti ja sama tuntipalkka myös kauemmin olleilla. 5 ekaa vuotta katkeavassa 3-vuorossa josta käteen jäi n. 1700€ kuukausittain univaikeudet johtuen 5 yöstä. Nyt pari vuotta tehnyt katkeamatonta ja käteen jää n. 2200€ kuussa. Oliko nuo nyt vuositasolla 40-50000 välillä. Kylillähän me kuulemma saadaan yli 3000€ kuukausittain 😁

Metsä Groupilla huhujen mukaan sitten paremmat liksat, paitsi oppisopimusajalla n. 14€ tuntipalkka (fakta).

• Selluu

Metsä Fibrellä oppisopimuksen aloituspalkka 14,7e, joka nousi oppisopimuksen (1.5v)aikana pari euroa.

• Juubs

Kuulostaa kyllä syöpäseltä tuo katkeava 3-vuoro, onkohan enään laajemmalti käytössä missään?

• HyvinHankkii

Itse saan paperikoneenhoitajan työstä palkkaa noin 5 500 euroa kuukaudessa. Alalla olen ollut jo vajaa parikymmentä vuotta. Apupoika meidän linjalla saa 47 t€ vuoteen.

Tuotantopalkkioiden määrät vaihtelevat eri firmoissa suuresti.

• Anonyymi

Asiallinen korvaus, itse saan taksi kuljettajana 7-9e/h arkipäivä vuorossa, kun tekee 15h päivän niin jotenkin pärjää.......pe ja la yövuoroissa12-16e/h........en kadehdi, ammattimies on palkkansa ansainnut,,,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      66
      2189
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1472
    3. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      62
      1285
    4. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      70
      1268
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      115
      1145
    6. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      90
      1000
    7. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      69
      980
    8. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      72
      939
    9. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      81
      880
    10. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      11
      855
    Aihe