Onko kukaan napannut Panacodia/Tramalia tatuointisessiota varten, oliko hyötyä?
Juu, tiedän Emla-voiteen,huuhaata.
Ja ennenkuin kukaan kerkeää huutelemaan ettei se kipu ole niin pahaa, niin kerrottakoon että olen noin 50 tuntia istunut neulan alla. Toi kaulaleima vaan kärsi paranemisaikana, ja sitä pitäisi fiksuilla. Toisiksi pahinta kokemaani kipua ikinä.. Luulin että kivunsietokyky on luokkaa uskomaton, mutta liner-neula kaulan sivulle palautti maan tasalle nopeasti..
Kivunlievitys
5
1620
Vastaukset
- Viisastenjuoma
Amerikassa ne popsii panacodia linnassa ja sen dokumentin mukaan auttaa mutta ota brenkkuu?
- NeedNeedle
Juu en.. Viina ohentaa verta eli menee sotkuseks. Eikä kyllä lievennä kipua ellet ihan naamoissa ole. Lisäksi käyn hakemassa kuvani ammattilaisilta, jotka näyttää ovea jos kännissä sinne astelee.
- Auttaaseuskopois
Kyllä minäkin käyn ihan ammattilaisilta hakemassa tatuointini ja saan silti ottaa kivunlievennystä. Ottavat itsekin kun heille tehdään tatuointeja. Enkä sanonut että sinne pitää mennä jurrissa, itse menen aina selvinpäin ja alotan joko heti siellä lievittämään tai linjojen jälkeen, riippuen tatuoitavasta paikasta. Tosin mulla on 3 kertaa enemmän tunteja takana penkissä kuin sinulla, en minäkään tätä saanut tehdä ennenkuin olin käynyt kymmeniä kertoja siellä ja "ystävystynyt" liikkeen omistajan ja palkattujen tatuoijien kanssa. Ja kyllä, kaikki ovat FTAA:n jäseniä ja kovan luokan ammattilaisia jotka löydät tänäkin vuonna Helsingin tatuointimessuilta tekemässä leimaa.
- Samakuinäsken
Ai niin ja se tärkein, kyllä mulla silti pysyy väri nahassa ja kerrasta vaikka otanki sitä lievitystä, vaikka vuotaakin hieman enemmän ajoittain.
- NeedNeedle
No hyvä, että homma sujuu noin simppelisti. Ite jätän silti mielummin alkoholin sinne jälkilievennykseen :) Pitänee siis vain kokeilla toimiiko napit, jos ei toimi niin sitten huudetaan kuin pikkutyttö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6388516Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3513275Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4302305- 1281367
- 341355
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151285Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091221- 941137
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651085- 46943