Nainen on seksin portinvartija ja vastuunkantaja

Naisasialooser1

Naisen tehtävä on olla seksin portinvarija ja miehet ovat niitä, jotka siitä portista läpi pyrkivät ja naisella on kova vastuu toimia vartijana ja päästää läpi vain erittäin harva mies. Huono portinvartija päästää läpi useamman miehen.

Naisella ei ole oikeutta päästää portista useita miehiä vain siksi että hän pystyisi. Ihan sama asia kuin talkkarikaan ei voi hänelle annetuilla avaimilla mennä ihmisten asuntoon vaikka pystyisi, hänelläkin on vastuu.

111

1198

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ätmit itkee kun ei pääse portista sisään.

• Heh-hehh

Sinähän sen aina kyseisen portin ulkopuolelle jäävänä ätminä parhaiten tiedät :DDD

• turha.marista

Jos nainen kerran on portsari, hän päästää sisään kenet haluaa ja se on hänen asiansa, siihen ei ole muilla sanomista. Varsinkaan kun hän vielä omistaa koko puljun.

• Naisasialooser1

Nainen ei ole portsari joka vahtii baaria, mihin kuka tahansa voi astella vaan nainen on vartija fort knoxissa, joka vartioi äärimmäisen kallista aarretta ja jonne vain yhdellä miehellä on pääsy

• turha.marista
        Naisasialooser1 kirjoitti:

Nainen ei ole portsari joka vahtii baaria, mihin kuka tahansa voi astella vaan nainen on vartija fort knoxissa, joka vartioi äärimmäisen kallista aarretta ja jonne vain yhdellä miehellä on pääsy

Sisäänpääsijät päättää kylläkin puljun omistaja ja se on nainen itse. Hän myös päättää ne periatteet ja säännöt joiden perusteella sisäänpääsijät valitsee. Mies ei voi päättää sääntöjä paikan suhteen, jossa hän on aina vain vieraana.
        Miten muuten ruma haiseva kusireikä muuttuikin äkkiä fort knoxiksi?

• Naisasialooser1

Ei päätä, ne on päätetty naisen puolesta. Naisen kuuluu vain toimia niiden päätösten mukaan eli vain yhdellä miehellä on pääsy portista sisään.

• turha.marista

Ei päätä, ne on päätetty naisen puolesta. Naisen kuuluu vain toimia niiden päätösten mukaan eli vain yhdellä miehellä on pääsy portista sisään.

Olet väärässä. Naisella on oikeus päättää, etkä voi muuttaa sitä asiaa miksikään, vaikka kuinka mesoat.

• hoh.hoh.hoijaa

Kukaan ei usko, että sinä olisit koskaan saanut yhtään keneltäkään.

• Nainenminäkin

Vaikka sitä kovasti koitetaan sanoa ettei ihmistä muuta se onko kumppaneita 3 vai 10 niin kyllä se vaikuttaa. Jokainen seksikerta jättää syvän jälken ihmisen sisimpään.
      Täällä joskus oli puhetta siitä kuinka lapsessa voi olla kahden miehen spermaa jos äiti on sekstaillut lähiviikkoina kahden eri miehen kanssa.

• Riippuu ihan Yksilöstä.. Mutta monia se voi myös rikkoa enemmän tai vähemmän, sekä muuttaa heitä Paljonkin.. ;P

Jokaiselle omat juttunsa.. Joten olisi Suotavaa, ettei myöskään sitten Tuputeta sitä Omaa VapariSeksuaalisuutta ainoaksi "normaaliksi" ja hyökättäisi erillaisia kohtaan mitä ihmeellisemmällä Outoilulla ja Persestelyllä jne.. ;P

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

Riippuu ihan Yksilöstä.. Mutta monia se voi myös rikkoa enemmän tai vähemmän, sekä muuttaa heitä Paljonkin.. ;P

Jokaiselle omat juttunsa.. Joten olisi Suotavaa, ettei myöskään sitten Tuputeta sitä Omaa VapariSeksuaalisuutta ainoaksi "normaaliksi" ja hyökättäisi erillaisia kohtaan mitä ihmeellisemmällä Outoilulla ja Persestelyllä jne.. ;P

.. Ja tämäkään ei ole SukuPuoli Kysymys.. Vaan vain ja ainoastaan Yksilöstä riippuva asia.. ;P

• Riiiiiiiiiii

Komppaan Muikkusta. Seksi on juuri niin merkityksellistä tai merkityksellistä kuin se kullekin yksilölle sattuu olemaan, ja onhan seksillä ja seksillä eroa. Joku hikinen, tuskin muistissa oleva kännipano joskus nuorena sinkkuna ei välttämättä ollut elämän parhaita kokemuksia, mutta ei todellakaan jättänyt "syviä jälkiä sisimpään". Se oli vain merkityksetön kokeilu. Jokin toinen kerta taas oli mieleenpainuva ja hyvä, mutta en nyt ymmärrä miten sekään mitään muuta jälkeä jätti kuin sinänsä hyvän muiston? Huippuravintolassa ruokailu tai hyvä pitsakin saattaa jäädä mieleen, mutta eivät toisaalla nautitut jauhoiset ranskikset koko omaa elämääni pilanneet.

• Älä nyt, minä omistan taivaanportin😂 valtakuntaani.

• Sun tussu on sun urokses omaisuutta.

:D

• Eräkettu kirjoitti:

Sun tussu on sun urokses omaisuutta.

Taivaanportin ukon valtikas, on avain pyhään arteeseen. Harmillisesti nykyisellä käyttö kerkee varmasti jo pölyttymään. Olen todella ihmeissäni ,miksi näin.
        Se tuo minulle harmillisesti epävarmuutta.

• valtakunta kirjoitti:

Taivaanportin ukon valtikas, on avain pyhään arteeseen. Harmillisesti nykyisellä käyttö kerkee varmasti jo pölyttymään. Olen todella ihmeissäni ,miksi näin.
        Se tuo minulle harmillisesti epävarmuutta.

Ööö mun jalmari menee araksi tuntitolkulla jatkuneen naimisen jälkeen.

Eihän sua pysty koko aika naimaan. :D

• Eräkettu kirjoitti:

Ööö mun jalmari menee araksi tuntitolkulla jatkuneen naimisen jälkeen.

Eihän sua pysty koko aika naimaan. :D

Meillä puhutaan työnnöistä. Herra työnsi n. 10. Sitä herkkua saa pottaa kuin viikon nami päivää ja pieni ripaus murusta päivää vain kun alkoi kova nauttiminen toinen pääsee määränhän ja tulittaa kaksi kertaa.

Ja lopulta vaan tokaisee" ei ole häpeä, olla nopea"
        Ei minua nopeus haittaa kun saisi edes sen ripauksen päivittäin.

Sit se on arka, eikä edes yritä uudestaan. Ihmemies ennen se kesti tuon höyläyksen😱
        Ehkä se kyllästynyt jos sanon noin. Ukko suuttuu.

• valtakunta kirjoitti:

Meillä puhutaan työnnöistä. Herra työnsi n. 10. Sitä herkkua saa pottaa kuin viikon nami päivää ja pieni ripaus murusta päivää vain kun alkoi kova nauttiminen toinen pääsee määränhän ja tulittaa kaksi kertaa.

Sit se on arka, eikä edes yritä uudestaan. Ihmemies ennen se kesti tuon höyläyksen😱

Pottaa =oottaa

Sanat tää taas muovaa taas omaksi iloksi

• valtakunta kirjoitti:

Se on aika kovaa hommaa tuo naiminen..

Sitä yrittää hakea sellasen kunnon lutkan että vois naida kunnolla. :D

• Eräkettu kirjoitti:

Sinulla tulee olemaan todella vaikeata sellaiseen, joka nai jokaista mikä liikkuu ja hyväksyy ruman nimityksen alistuakseen tahtoon.

Seksuaalisuus on vain tärkeää jatkuvasti vaihdan tapaa lähestyä, nyt odottan ottaisi minut puoliksi pakolla mutta se menee vieläkin että painostan sitä.
        Sit se totee "et pystynytkää odottaa"

En tykkää olla panostava ja huomaa kun miehellä alkaa halut silloin ukko tulee jatkuvasti lähelle kävelytkin erityisen lähellä, aina kaapasta kyljelle kävelee ja toteuttaa toiveita.
        😍

Mutta huomasin uimahallissa yhden miehen tekevän samoin naiselle,tietää kun säkit on täynnä.

• valtakunta kirjoitti:

Sinulla tulee olemaan todella vaikeata sellaiseen, joka nai jokaista mikä liikkuu ja hyväksyy ruman nimityksen alistuakseen tahtoon.

Seksuaalisuus on vain tärkeää jatkuvasti vaihdan tapaa lähestyä, nyt odottan ottaisi minut puoliksi pakolla mutta se menee vieläkin että painostan sitä.
        Sit se totee "et pystynytkää odottaa"

En tykkää olla panostava ja huomaa kun miehellä alkaa halut silloin ukko tulee jatkuvasti lähelle kävelytkin erityisen lähellä, aina kaapasta kyljelle kävelee ja toteuttaa toiveita.
        😍

Mutta huomasin uimahallissa yhden miehen tekevän samoin naiselle,tietää kun säkit on täynnä.

Sun pitäs mennä hommiin armeijan viestintään.

Vaikka joku ulkomaalainen oppiskin suomenkielen, niin sun sepustukset olis vaikeaa luettavaa. :D

• Eräkettu kirjoitti:

Sun pitäs mennä hommiin armeijan viestintään.

Vaikka joku ulkomaalainen oppiskin suomenkielen, niin sun sepustukset olis vaikeaa luettavaa. :D

Elä, sopisin hyvin viestinlähettäjäksi.
        En tykkää viestittelyistä tämän takia kun se on raskasta luettavaa.

panostava =painostava

Ei tuu mitään.🤦

• tämä.kiva
        Eräkettu kirjoitti:

Olette kyllä aika söpö palstapari :) Valtakunta on ihastuttava persoonallisuus, ja Eräkettu osaa jututella niin nätisti "morsianta" (ainakin silloin kun on minun silmiini sattunut keskustelujanne). Kaksimetrisyytesi saa aikaan vielä tähän haloefektin, että siinäpä kiltti jättiläinen...

Miksei täällä voisi olla vähän rennompaa sukupuolten välillä?

• tämä.kiva kirjoitti:

Olette kyllä aika söpö palstapari :) Valtakunta on ihastuttava persoonallisuus, ja Eräkettu osaa jututella niin nätisti "morsianta" (ainakin silloin kun on minun silmiini sattunut keskustelujanne). Kaksimetrisyytesi saa aikaan vielä tähän haloefektin, että siinäpä kiltti jättiläinen...

Hameväelle ei pidä puhua niinkuin toiselle miehelle.

• tämä.kiva
        Eräkettu kirjoitti:

Hameväelle ei pidä puhua niinkuin toiselle miehelle.

Tähän tulee se sydän, jos osaan tehdä sen

<3

• tämä.kiva kirjoitti:

Kyllä se herkku on mutta epäilen huomaa minun tylsyyden, katoaa tuhka tuuleen😂 varsinki jos oon moneen kertaan piikki karvaisessaan persikassaan Täytyy kyllä kertoa, tämä on vain mukavaa lämmikettä, pitäisin sitä lämpimässä pesässä jos tässä ei olisi muita mietittävänä.

Mutta vapaa se on, tuulee sille varmasti kukkasia postiluukusta,jonoksi asti oven taakse,tulee niitä typyjä persikoiden verkkosukkineen jos tietäisivät.

• valtakunta kirjoitti:

Elä, sopisin hyvin viestinlähettäjäksi.
        En tykkää viestittelyistä tämän takia kun se on raskasta luettavaa.

panostava =painostava

Ei tuu mitään.🤦

Suomenkieli on tosi vaikeaa..

• herkku.on
        valtakunta kirjoitti:

Kyllä se herkku on mutta epäilen huomaa minun tylsyyden, katoaa tuhka tuuleen😂 varsinki jos oon moneen kertaan piikki karvaisessaan persikassaan Täytyy kyllä kertoa, tämä on vain mukavaa lämmikettä, pitäisin sitä lämpimässä pesässä jos tässä ei olisi muita mietittävänä.

Mutta vapaa se on, tuulee sille varmasti kukkasia postiluukusta,jonoksi asti oven taakse,tulee niitä typyjä persikoiden verkkosukkineen jos tietäisivät.

Ethän sinä tylsä ole, et ollenkaan. Eräkettu on puristanut monien naisten sydämiä kinkunkokoisissa kourissaan ihan mustelmille, siitä ei ole epäilystäkään :D

• valtakunta kirjoitti:

No enkä katoa.. Kyllä me jonkin sortin puheväleissä oltais.

Naisten pikku tunteenpurkaukset on mun alaa. :D

Pikkuvihojen takia ei naista hylätä.

• herkku.on kirjoitti:

Ethän sinä tylsä ole, et ollenkaan. Eräkettu on puristanut monien naisten sydämiä kinkunkokoisissa kourissaan ihan mustelmille, siitä ei ole epäilystäkään :D

Lempeä mies se on😍 ainakin uskoisin.

• Eräkettu kirjoitti:

No enkä katoa.. Kyllä me jonkin sortin puheväleissä oltais.

Naisten pikku tunteenpurkaukset on mun alaa. :D

Pikkuvihojen takia ei naista hylätä.

Jonkin sortin😂 Ukkoni on pahimmillaan tilannut salaa pakun tavaroilleen kertomatta minulle siitä

• valtakunta kirjoitti:

Jonkin sortin😂 Ukkoni on pahimmillaan tilannut salaa pakun tavaroilleen kertomatta minulle siitä

Kuinka hävytön sie oot oikein ollu kun on ihan muuttopalveluki tilattu?

• valtakunta kirjoitti:

Lempeä mies se on😍 ainakin uskoisin.

Lempeä ja kiimanen karhu. :D

• Eräkettu kirjoitti:

Ilkeä, kielsin kaiken kun valehteli.
        En halunnut ryhtyä sellaiseen, missä hän valehteli.

• Eräkettu kirjoitti:

Siitä on7v aikaa kun sellaisen teki. Hänelle oli tärkeämpää olla isälläni töissä ja valheen kerakin.

• valtakunta kirjoitti:

Ilkeä, kielsin kaiken kun valehteli.
        En halunnut ryhtyä sellaiseen, missä hän valehteli.

No kaiken kieltäminen opettaa miehen olemaan ihmisiksi. :D

• Eräkettu kirjoitti:

No kaiken kieltäminen opettaa miehen olemaan ihmisiksi. :D

En minä seksiä kieltänyt mutta kielsin sen missä valehteli. Töistäkin😱 se joutui valitteen käskin meneen kouluun tai tekemään muuta. Se huuto oli kamala koska minun oli vaikea käsittää hänen huono käytös. Ja lapsien kanssa oli jaksettava ja yritin nopeuttaa kotio tulemista.

Sen vuoksi tiedän ja ymmärrän kun yksi äiti ajoi päin linja-autoa.
        minä suunittelin itseni tappamista, miten pystyisin pelastaa vauvan. Se oli mitä en koskaan enää halua kokea. Se oli kamalaa.

Miehen velvollisuus perhettä kohden oli toisasteinen itse se halusi sen kolmannen vielä kun oli vasta 3kk ikänen ja toinen 2v. Itse hajosin kun valehteli ja vietin kuin yh-äidin elämää ilman apuja"ilman isukkia" ja ilman suvun apuja ja lopulta kun riideltii, siskoni syytti isäni sydänkohtaudesta.

En jaksa selittää se on raskas aika, ukon suku jäi silloin ja välit kaikkeen tyrehty.

Olin niin stressinä että pienikin stressi vei kokonaan voimat. En halu sellaista hulluutta enää.
        Se on totuus. Hajosi kaikki.

• valtakunta kirjoitti:

En minä seksiä kieltänyt mutta kielsin sen missä valehteli. Töistäkin😱 se joutui valitteen käskin meneen kouluun tai tekemään muuta. Se huuto oli kamala koska minun oli vaikea käsittää hänen huono käytös. Ja lapsien kanssa oli jaksettava ja yritin nopeuttaa kotio tulemista.

minä suunittelin itseni tappamista, miten pystyisin pelastaa vauvan. Se oli mitä en koskaan enää halua kokea. Se oli kamalaa.

Miehen velvollisuus perhettä kohden oli toisasteinen itse se halusi sen kolmannen vielä kun oli vasta 3kk ikänen ja toinen 2v. Itse hajosin kun valehteli ja vietin kuin yh-äidin elämää ilman apuja"ilman isukkia" ja ilman suvun apuja ja lopulta kun riideltii, siskoni syytti isäni sydänkohtaudesta.

En jaksa selittää se on raskas aika, ukon suku jäi silloin ja välit kaikkeen tyrehty.

Olin niin stressinä että pienikin stressi vei kokonaan voimat. En halu sellaista hulluutta enää.

Kylläpä sie oot ollu tomerana.

• valtakunta kirjoitti:

Se oli 12tuntia yö-töissä. Päivät nukku. kun se vaihtoi työn. Vanhin poikakin kysyin"missä isi asu?"

• Eräkettu kirjoitti:

Tomera, elämän liekki vasta synty esikoisen tultua. Sitä ennen söin vain lääkkeitä ja vahingollinen itselle. Jos voi huonosti,sitä voi huonosti kun toinen aiheuttaa valheilla, ja se ei antanut erota kun itsaria yritti ja jäin loukkuun.lopputulos oli jatkuva epävarmuus ja lopulta vahingon seurauksella sain "onneni" .

• Eräkettu kirjoitti:

Siis se vaihtoi puolikkaaseen yöhön ja tonnin palkalle jäi ja jouduttiin sossuun

• Eräkettu kirjoitti:

Noniin enkö ollutkin piikki persikoissa. Joskus elämä on persikoiden täytettä ja nauttiminen on on parasta sovinto sexi oli silloin iso lohtu.😂

• valtakunta kirjoitti:

Noniin enkö ollutkin piikki persikoissa. Joskus elämä on persikoiden täytettä ja nauttiminen on on parasta sovinto sexi oli silloin iso lohtu.😂

Mutta sun pittää ehtiä se sovinnontekijän😂

• valtakunta kirjoitti:

Tomera, elämän liekki vasta synty esikoisen tultua. Sitä ennen söin vain lääkkeitä ja vahingollinen itselle. Jos voi huonosti,sitä voi huonosti kun toinen aiheuttaa valheilla, ja se ei antanut erota kun itsaria yritti ja jäin loukkuun.lopputulos oli jatkuva epävarmuus ja lopulta vahingon seurauksella sain "onneni" .

Joo noiden muksujen ilmaantuminen muuttaa ihmistä.

• valtakunta kirjoitti:

No et sie niin paha ole. :D

• Eräkettu kirjoitti:

Se on totuus

• Eräkettu kirjoitti:

Jonkun persikassa oon piikkinä,minun olemassa olo sen tekee.

• Eihän tää homma olis ollu muutaku nussimista jos naiset ei pistäis stoppia hameen alle yrittämisissä.

• Luulis olevan helppoa😂 kun herkusta kyse

• Höpö höpö. On jokaisen oma asia kenen kanssa seksiä harrastaa.

• helgamies_

Super-YTMeillä tuntuu olevan sama ajatusmaailma, esim.

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000005033057.html
      "
      UNELMALOMA Parhaillaan unelmalomaa Thaimaassa viettävät Danny ja Erika ovat nauttineet olostaan luksushuvilassa.
      Heti uudenvuodenpäivänä Thaimaan Phuketiin matkustaneet musiikkineuvos Danny, 74, ja hänen rakkaansa, tangokuningatar Erika Vikman, 23, lensivät samalla koneella suomalaisten rakastamaan lomakohteeseen."

• Yx.kyssä

Missä kohtaa tuo juttu mielestäsi vahvisti aloituksen sanomaa?

• helgamies_
        Yx.kyssä kirjoitti:

Missä kohtaa tuo juttu mielestäsi vahvisti aloituksen sanomaa?

Kun super-YTMi menee portista sisään, portin pitää olla nuori ja siveellinen.

• Yx.kyssä
        helgamies_ kirjoitti:

Kun super-YTMi menee portista sisään, portin pitää olla nuori ja siveellinen.

Miten olet varmistanut Erikan sivellisyyden?

• helgamies_
        Yx.kyssä kirjoitti:

Varmistuksen on tehnyt super-YTMi.

• Yx.kyssä
        helgamies_ kirjoitti:

Varmistuksen on tehnyt super-YTMi.

Linkkaamasi artikkeli ei todista tuosta yhtään mitään. Oletus on vain sinun omassa pikkupäässäsi.

• Naisasialooser1
        Yx.kyssä kirjoitti:

Jos erika olisi pilluaa jakanut niin luuletko, typerys, etteikö ne miehet sillä kylillä kerskailisi, että superYTM on heidän jämillään? Sehän se vasta nostaakin miehen statusta jos on päässyt samalle pillulle julkkisYT-miehen kanssa.

• helgamies_
        Yx.kyssä kirjoitti:

Linkkaamasi artikkeli ei todista tuosta yhtään mitään. Oletus on vain sinun omassa pikkupäässäsi.

Itse oletat jotain päinvastaista naisen siveydestä. Kyllä super-YTMi valikoi huolella.

• Yx.kyssä

Jos erika olisi pilluaa jakanut niin luuletko, typerys, etteikö ne miehet sillä kylillä kerskailisi, että superYTM on heidän jämillään? Sehän se vasta nostaakin miehen statusta jos on päässyt samalle pillulle julkkisYT-miehen kanssa.

Tyhmä olet kuvitellessasi tuon käisen naisen olleen neitsyt. Ja vielä, että hän isoisälle sen neitsyytensä luovuttaisi.

• Yx.kyssä
        helgamies_ kirjoitti:

Itse oletat jotain päinvastaista naisen siveydestä. Kyllä super-YTMi valikoi huolella.

Sinulle samat sanat kuin edelliselle.

• ytmi

Näin se on näkyleipä. Pillua tulee antaa vain yhdelle, sille jonka kanssa on vakituisessa parisuhteessa.

• Just.niin

"naisella on kova vastuu toimia vartijana ja päästää läpi vain erittäin harva mies"

Kun näin kerran on, niin ätmien on turha ruikuttaa. Ne erittäin harvat nimittäin valitaan tosi tosi tarkkaan, ja loput jäävät ilman muuta ulkopuolelle.

• Tekniikkavapaapäivä

Minusta koko tämän keskustelupuljun perusidea on ollut teennäinen. Sen pölyistä harsomaisuutta leimaavat näkyvimmin kaksi ominaisuutta jotka ovat elämälle vieraita ja arjessa (ja juhlassa) käytännöllisesti katsoen näkymättömiä: miehen suhde itseensä mielikuvana, ja naisen olemassaolon ja vaikutusvallan kyseenalaistaminen.

Mitä tästä voi päätellä?

No siitä voi päätellä sen että mies ei tiedä miksi vahvimmat urokset parittelevat lauman naaraiden kanssa, ja että miksi näin ei täysin tapahdu keskuudessamme, vaikka olenme, käytännöllisesti katsoen, apinoita.

Uuden keksiminen ja tuoreen näkökulman löytäminen on tavattoman hankalaa. Ja jos tässä ei täysin onnistuta, niin peruskysymyksiä on tarkasteltava uudelleen.

😁

• Tekniikkauros
        Tekniikkavapaapäivä kirjoitti:

Minusta koko tämän keskustelupuljun perusidea on ollut teennäinen. Sen pölyistä harsomaisuutta leimaavat näkyvimmin kaksi ominaisuutta jotka ovat elämälle vieraita ja arjessa (ja juhlassa) käytännöllisesti katsoen näkymättömiä: miehen suhde itseensä mielikuvana, ja naisen olemassaolon ja vaikutusvallan kyseenalaistaminen.

Mitä tästä voi päätellä?

No siitä voi päätellä sen että mies ei tiedä miksi vahvimmat urokset parittelevat lauman naaraiden kanssa, ja että miksi näin ei täysin tapahdu keskuudessamme, vaikka olenme, käytännöllisesti katsoen, apinoita.

Uuden keksiminen ja tuoreen näkökulman löytäminen on tavattoman hankalaa. Ja jos tässä ei täysin onnistuta, niin peruskysymyksiä on tarkasteltava uudelleen.

😁

Itse sain juuri pillua.

Ei muuta raportoitavaa.

😁

• Tekniikkaoptio
        Tekniikkauros kirjoitti:

Itse sain juuri pillua.

Ei muuta raportoitavaa.

😁

Marginaalimielenkiintona voidaan pitää itse marginaaliryhmiä. Henkilökohtaisesti olen aina ollut kiinnostunut enemmän valtavirran ulkopuolisista tapahtumista, tietämättä miksi.

Olen hahmotellut tätä suhdettani vieraisiin territorioihin laajoin linjanvedoin. Olen nähnyt monenlaista. Olen jopa nähnyt, että sen liikkeet voi kaupallistaa. Mitään rajaa ei tunnu olevan.

Asetelma, jossa koen itseni tapahtumien ulkopuoliseksi tekijäksi, alkaa hälvetä. Lopulta minun on kuitenkin ymmärrettävä se tosiasia, että se mikä maailmassa on, on.

Muuta vaihtoehtoa ei ole.

😁

• epätoivoista.nmenoa

Joskus kyllä tuntuu, että ne aloittajan mainitsemat naiset ovat enemmänkin sisäänheittäjiä ja miehet viisaudessaan yrittävät välttää pahimmat ansat.

• Tekniikkaviikonloppu

Kyllä. Aika vähän löytyy enää tuosta korjattavaa. On kuitenkin muistettava, että naista ei aja eteenpäin kuin äärimmäisissä poikkeustapauksissa seksi. Seksi naiselle on kuin hiihtoloma tai peräti kesäloma. Ei koko ajan voi lomailla. Ja siinä tapauksessa, että on yrittäjä, ei voi lomailla lainkaan. Taas jos on työtön, niin silloin homma on monella tavalla metsässä.

😁

• Tekniikkauros
        Tekniikkaviikonloppu kirjoitti:

Kyllä. Aika vähän löytyy enää tuosta korjattavaa. On kuitenkin muistettava, että naista ei aja eteenpäin kuin äärimmäisissä poikkeustapauksissa seksi. Seksi naiselle on kuin hiihtoloma tai peräti kesäloma. Ei koko ajan voi lomailla. Ja siinä tapauksessa, että on yrittäjä, ei voi lomailla lainkaan. Taas jos on työtön, niin silloin homma on monella tavalla metsässä.

😁

Taas meitä miehiä (suuntauksesta huolimatta) riivaa jatkuva mulkulla tökkimisen jatkumo.

Minusta miehuus on monella tasolla aivan naurettava juttu.

😁

• Tekniikkaromahdus
        Tekniikkauros kirjoitti:

Taas meitä miehiä (suuntauksesta huolimatta) riivaa jatkuva mulkulla tökkimisen jatkumo.

Minusta miehuus on monella tasolla aivan naurettava juttu.

😁

Esmes itse olen tökkinyt matkallani niin montaa naista, että kun sitä naista ei sitten siinä ole tökittävänä, niin en herranjumala käsitä edes mikä minä olen. Se on identiteettikriisin paikka.

Collapse

😁

• Tekniikkalönkyttelijä
        Tekniikkaromahdus kirjoitti:

Esmes itse olen tökkinyt matkallani niin montaa naista, että kun sitä naista ei sitten siinä ole tökittävänä, niin en herranjumala käsitä edes mikä minä olen. Se on identiteettikriisin paikka.

Collapse

😁

Sitten mennään vittu lenkille tai jotain, että pysyisi kondiksessa, että jaksaisi taas nussia.

Aivan sekopäistä hommaa.

😁

• Tekniikkavaihtoehdot
        Tekniikkalönkyttelijä kirjoitti:

Sitten mennään vittu lenkille tai jotain, että pysyisi kondiksessa, että jaksaisi taas nussia.

Aivan sekopäistä hommaa.

😁

Jotenkin mä koen kundin ainoaksi pelastukseksi sen saman hormonin, joka hänelle ne kaikki miehen ongelmat eteen kasaa. On näet niin että tämä samainen hormoni ajaa hänet lentokoneen avoimesta ulos pää edellä, kiipeilyttää maailman katoille tai upottaa syvyyksiin haiden sekaan, tai sitten vain jättää röhisemään jonkun Esson nurkkaan kahvakuula kädessä.

Nettiin se ei pakota.

😁

• Tekniikkajatekniikka
        Tekniikkavaihtoehdot kirjoitti:

Jotenkin mä koen kundin ainoaksi pelastukseksi sen saman hormonin, joka hänelle ne kaikki miehen ongelmat eteen kasaa. On näet niin että tämä samainen hormoni ajaa hänet lentokoneen avoimesta ulos pää edellä, kiipeilyttää maailman katoille tai upottaa syvyyksiin haiden sekaan, tai sitten vain jättää röhisemään jonkun Esson nurkkaan kahvakuula kädessä.

Nettiin se ei pakota.

😁

Ja mitä naiset tekevät?

Ennen he jynssäsivät luoliaan ja nykyään duunaavat samaa kuin sinä.

Ota nyt selvää mistään.

😁

• Tekniikkaneropatti
        Tekniikkajatekniikka kirjoitti:

Ja mitä naiset tekevät?

Ennen he jynssäsivät luoliaan ja nykyään duunaavat samaa kuin sinä.

Ota nyt selvää mistään.

😁

Minusta nainen ei käsitteenä kärsi lamaa, vaan mies käsityksenä itsestään.

😁

• Kovintekniikka
        Tekniikkaneropatti kirjoitti:

Minusta nainen ei käsitteenä kärsi lamaa, vaan mies käsityksenä itsestään.

😁

Ja auta armias jos et satu olemaan tässä trendissä mukana.

Silloin sinä et ole yksinkertaisesti missään kiinni.

Miehet nimittäin muuttavat ajatuskulkuaan ja emotionaalista karkkirasiaansa koko ajan kohti "naiskäsitystä".

Tämä minua hämmentää kovin.

😁

• Tekniikkahymiö
        Kovintekniikka kirjoitti:

Ja auta armias jos et satu olemaan tässä trendissä mukana.

Silloin sinä et ole yksinkertaisesti missään kiinni.

Miehet nimittäin muuttavat ajatuskulkuaan ja emotionaalista karkkirasiaansa koko ajan kohti "naiskäsitystä".

Tämä minua hämmentää kovin.

😁

Ja mistä nämä urpot se aloittavat?

Vittu hihityksestä.

(Hihitystä)

• Tekniikkadumari
        Tekniikkahymiö kirjoitti:

Ja mistä nämä urpot se aloittavat?

Vittu hihityksestä.

(Hihitystä)

Kaikista parhaiten nämä kansainvaellukset avautuvat tutkijalle niinkin arkisessa paikassa kuin netti ja sen keskustelupalstat: molemmat sukupuolet sössivät itsensä sen haasteen edessä, että heillä on tulokselleen varattuna materiaalina vain käsityksensä ja kokemuksensa toisistaan. Sitten pitäisi vielä osata.

Eihän tällä ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.

😁

• Tekniikkatsubu
        Tekniikkadumari kirjoitti:

Kaikista parhaiten nämä kansainvaellukset avautuvat tutkijalle niinkin arkisessa paikassa kuin netti ja sen keskustelupalstat: molemmat sukupuolet sössivät itsensä sen haasteen edessä, että heillä on tulokselleen varattuna materiaalina vain käsityksensä ja kokemuksensa toisistaan. Sitten pitäisi vielä osata.

Eihän tällä ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.

😁

Funtsikaa nyt ihan oikeasta tätä ongelmaa, älkääkä styylailko asenteiden ja toisen käden kokemustenne kanssa.

😁

• Tekniikkajamppa
        Tekniikkatsubu kirjoitti:

Funtsikaa nyt ihan oikeasta tätä ongelmaa, älkääkä styylailko asenteiden ja toisen käden kokemustenne kanssa.

😁

Tämä on ihan sama asia kuin seksi itse on: on koettava se toinen, muuten olet seksissä yhtä yksin kuin olet yksin mielikuvituksesi kanssa.

😁

• Tekniikkatamppooni
        Tekniikkajamppa kirjoitti:

Tämä on ihan sama asia kuin seksi itse on: on koettava se toinen, muuten olet seksissä yhtä yksin kuin olet yksin mielikuvituksesi kanssa.

😁

Ja se jos mikä on farssi. Ei auta vaikka kasaisit kaikki maailman naistenvaivat ja miesten idiosynkrasiat samaan kasaan ja puhaltaisit niihin propellin pyörimään.

Ei se vittu lennä.

😁

• Tekniikkapiruetti
        Tekniikkatamppooni kirjoitti:

Ja se jos mikä on farssi. Ei auta vaikka kasaisit kaikki maailman naistenvaivat ja miesten idiosynkrasiat samaan kasaan ja puhaltaisit niihin propellin pyörimään.

Ei se vittu lennä.

😁

Minä liidän. Olen kuin muuttohaukka myötätuulessa. Kehoni on luotijuna suoraan vuoren uumenien läpi.

Ja kas, höyhenkään ei värähtänyt.

😁

• Tekniikkajahistoria
        Tekniikkapiruetti kirjoitti:

Minä liidän. Olen kuin muuttohaukka myötätuulessa. Kehoni on luotijuna suoraan vuoren uumenien läpi.

Ja kas, höyhenkään ei värähtänyt.

😁

Tosi magee mielikuva, yhtäaikaa raju ja taidokas.

Saan varmaan aivoni johonkin purkkiin näytille Louvreen.

😁

• Tekniikkajaäidinkieli
        Tekniikkajahistoria kirjoitti:

Tosi magee mielikuva, yhtäaikaa raju ja taidokas.

Saan varmaan aivoni johonkin purkkiin näytille Louvreen.

😁

Hyi hitto!

Yhtäkaikki: kirjoitusvirhe.

😁

• Tekniikkaäiti
        Tekniikkajaäidinkieli kirjoitti:

Hyi hitto!

Yhtäkaikki: kirjoitusvirhe.

😁

Nomitäsiitä

Pieni nöyryys ei ole pahitteeksi, sillä sitä jäljellä enää koirissa ja muurahaisissa. Puita kyllä halaillaan, mutta pidän sellaista liian seksistisenä itselleni. Minulla ei ole kuvitelmia siitä että menisin naimisiin lyhtypylvään tai sillan kanssa. Minulla on kuvitelma tai illuusio siitä että konttaan pitkin lattioita imurin kanssa, ja kuvittele sen missä se pölypunkki milloinkin on.

Elämä on laatuaikaa.

😁

• Tekniikkaisi
        Tekniikkaäiti kirjoitti:

Nomitäsiitä

Pieni nöyryys ei ole pahitteeksi, sillä sitä jäljellä enää koirissa ja muurahaisissa. Puita kyllä halaillaan, mutta pidän sellaista liian seksistisenä itselleni. Minulla ei ole kuvitelmia siitä että menisin naimisiin lyhtypylvään tai sillan kanssa. Minulla on kuvitelma tai illuusio siitä että konttaan pitkin lattioita imurin kanssa, ja kuvittele sen missä se pölypunkki milloinkin on.

Elämä on laatuaikaa.

😁

Tässä selvästi viitattiin arkkityyppiin, eli kotiäitiin.

Jollain tasolla minua kiehtoo nämä äänettömät uurastajat ja talousnerot. Heissä on valtavasti sitä painoarvoa, jonka maailma on mennessään menettänyt. Tilalla on poissaolevaisuus ja etäiset hajuvesijäämät käsipyyhkeissä.

Huoneisto naksuttaa kuin kello.

Katsokaa tätä kuvaa tarkkaan.

😁

• Tekniikkatarjoilu
        Tekniikkaisi kirjoitti:

Tässä selvästi viitattiin arkkityyppiin, eli kotiäitiin.

Jollain tasolla minua kiehtoo nämä äänettömät uurastajat ja talousnerot. Heissä on valtavasti sitä painoarvoa, jonka maailma on mennessään menettänyt. Tilalla on poissaolevaisuus ja etäiset hajuvesijäämät käsipyyhkeissä.

Huoneisto naksuttaa kuin kello.

Katsokaa tätä kuvaa tarkkaan.

😁

Itse en koskaan ole tullut ajatelleeksi millaista on olla jokin "nainen" jossain "talossa" jossa on paljon "koneita".

Kaikki ovat menneet pois. Tulevat kun tulevat.

Sitten istut alas ja pohdit sitä mikä vielä jäi tekemättä ja mikä juttu täyttämättä.

Istut siinä valmiina kuin backstagella hieman lössähtänyt tarjoilija.

😁

• Tekniikkanobel

Katsokaa nyt kuinka helppoa on päästä tuollaisen ämmän pään sisään kuvaamalla täysin irrelevantteja pikkuasioita ympärillä, jotka vain muodollisesti liittyvät häneen.

Mitä sitä jaarittelemaan kaikenlaista paskaa.

😁

• Tekniikkaperhe
        Tekniikkanobel kirjoitti:

Katsokaa nyt kuinka helppoa on päästä tuollaisen ämmän pään sisään kuvaamalla täysin irrelevantteja pikkuasioita ympärillä, jotka vain muodollisesti liittyvät häneen.

Mitä sitä jaarittelemaan kaikenlaista paskaa.

😁

Hei mitä sä äänestät tai ootsä kuullu?

Ei vittu stna.

😁

😁

• Tekniikkafeikki
        Tekniikkaperhe kirjoitti:

Hei mitä sä äänestät tai ootsä kuullu?

Ei vittu stna.

😁

😁

Äitini sanoi joulupöydässä, että hänen kaltaisiaan naisia ei enää ole.

Olin survaista kinkun sen tyypin päähän. Perse edellä.

😁

• Tekniikkajuttu
        Tekniikkafeikki kirjoitti:

Äitini sanoi joulupöydässä, että hänen kaltaisiaan naisia ei enää ole.

Olin survaista kinkun sen tyypin päähän. Perse edellä.

😁

Isäni tietenkin jatkoi sanomalla, että miehetkin ovat nykyään yksiä ämmiä.

Kerää koko sarja.

😁

• Tekniikkakestävyys
        Tekniikkajuttu kirjoitti:

Isäni tietenkin jatkoi sanomalla, että miehetkin ovat nykyään yksiä ämmiä.

Kerää koko sarja.

😁

Jos mä nyt niin kuin kelaan sitä matineaa, niin ei paljon traumaattisempaa asennemaailmaa voi esiin kehitellä.

Kyllä tietysti koko heklvetin revohkan voi viedä jonnekin Patagonian perukoille tai suurkaupingin kaatopaikoille ronkkimaan jätteitä ja tuikata nämä lausahdukset kitusiin, jotta näkisimme, kuinka ne oikeasti toimisivat muuttuneissa olosuhteissa.

Kestävät ajatukset ja mallit kestävät. Toiset ei.

😁

• Tekniikkatäyte
        Tekniikkakestävyys kirjoitti:

Jos mä nyt niin kuin kelaan sitä matineaa, niin ei paljon traumaattisempaa asennemaailmaa voi esiin kehitellä.

Kyllä tietysti koko heklvetin revohkan voi viedä jonnekin Patagonian perukoille tai suurkaupingin kaatopaikoille ronkkimaan jätteitä ja tuikata nämä lausahdukset kitusiin, jotta näkisimme, kuinka ne oikeasti toimisivat muuttuneissa olosuhteissa.

Kestävät ajatukset ja mallit kestävät. Toiset ei.

😁

Kuvaelma alkaa muistuttaa todellisuutta niissä määrin, että on parasta vaihtaa puheenaihetta.

Mistä keskustelupalstoilla yleisesti ottaen puhutaan?

Ei mistään

😁

• Tekniikkamaikka
        Tekniikkatäyte kirjoitti:

Kuvaelma alkaa muistuttaa todellisuutta niissä määrin, että on parasta vaihtaa puheenaihetta.

Mistä keskustelupalstoilla yleisesti ottaen puhutaan?

Ei mistään

😁

Mä voisin alkaa maikaksi.

1. Luentosarja/prologi

Älä (suora kielto) aloita mitään niin kuin jo sen olet tullut aloittaneeksi.

Varioi, jos taidot eivät riitä.

😁

• Tekniikkamolekyyli
        Tekniikkamaikka kirjoitti:

Mä voisin alkaa maikaksi.

1. Luentosarja/prologi

Älä (suora kielto) aloita mitään niin kuin jo sen olet tullut aloittaneeksi.

Varioi, jos taidot eivät riitä.

😁

Hirveen vittumaista lukea tuollaista kikiwiki -tekstiä. Siis itsekään en siihen pysty.

Sanat ovat kuin puro. Ajattele soljuvasi kivein väleistä.

😁

• Tekniikkapointillismi
        Tekniikkamolekyyli kirjoitti:

Hirveen vittumaista lukea tuollaista kikiwiki -tekstiä. Siis itsekään en siihen pysty.

Sanat ovat kuin puro. Ajattele soljuvasi kivein väleistä.

😁

Olet vapaa.

(Tää on se tärkein pointti kirjoittamisessa)

• Tekniikkakuoppa
        Tekniikkapointillismi kirjoitti:

Olet vapaa.

(Tää on se tärkein pointti kirjoittamisessa)

Vapauden ymmärtäminen on taas hieman toinen juttu kuin sen sisäistäminen.

Vapaat ihmiset harvoin törmäävät toistoihin, sillä se merkitsee sitä että pyörii ympyrää asian ympärillä, jota ei voi ymmärtää.

Tällaisia pointteja psyykessä on kosolti. Varo niitä.

😁

• Tekniikkaorkku
        Tekniikkakuoppa kirjoitti:

Vapauden ymmärtäminen on taas hieman toinen juttu kuin sen sisäistäminen.

Vapaat ihmiset harvoin törmäävät toistoihin, sillä se merkitsee sitä että pyörii ympyrää asian ympärillä, jota ei voi ymmärtää.

Tällaisia pointteja psyykessä on kosolti. Varo niitä.

😁

Seksi

Mietin pitkään, pitääkö jälleen keskustella seksistä.

Seksi on minulle tie toisaalle. Se "toisaalle" on poissa arjen minästä. Mutta sillä erotuksella, että palaan jonnekin 'mielihyvän kauas' itseeni.

Minusta seksi on lasten räpläilyä ja odotus-/suorituspainotteista "nuljuilua" kunnes aika koittaa.

Ja mikä kummallisinta, niin himo ja halu katoaa kuin.katoaa ilmapallo puhjetessaan.

Tosi vittumaista. Tulee välittömästi syyllisyys mieleen.

😁

• Tekniikkasynttärimami
        Tekniikkaorkku kirjoitti:

Seksi

Mietin pitkään, pitääkö jälleen keskustella seksistä.

Seksi on minulle tie toisaalle. Se "toisaalle" on poissa arjen minästä. Mutta sillä erotuksella, että palaan jonnekin 'mielihyvän kauas' itseeni.

Minusta seksi on lasten räpläilyä ja odotus-/suorituspainotteista "nuljuilua" kunnes aika koittaa.

Ja mikä kummallisinta, niin himo ja halu katoaa kuin.katoaa ilmapallo puhjetessaan.

Tosi vittumaista. Tulee välittömästi syyllisyys mieleen.

😁

Tai lasten kestit.

😁

• Tekniikkajeesus
        Tekniikkasynttärimami kirjoitti:

Tai lasten kestit.

😁

Seksi on tod yliarvostettua verrattuna siihen, mitä kaikkea sen eteen tehdään.

😁

• Tekniikkapallimies
        Tekniikkajeesus kirjoitti:

Seksi on tod yliarvostettua verrattuna siihen, mitä kaikkea sen eteen tehdään.

😁

Mun mielestä - varsinkaan naiset -'eivät kykene kohtaamaan seksin jälkeistä tilaa fantasiana. Realismi iskee kynnet heti kiinni. Ja ne käyvät syvälle.

Mjaa

Itse miehenä vedän klassisen röökin ja olen maailman kuningas. Ehkä vähän siirtelen pallejani paremmin.

😁

• Tekniikkajäbä
        Tekniikkapallimies kirjoitti:

Mun mielestä - varsinkaan naiset -'eivät kykene kohtaamaan seksin jälkeistä tilaa fantasiana. Realismi iskee kynnet heti kiinni. Ja ne käyvät syvälle.

Mjaa

Itse miehenä vedän klassisen röökin ja olen maailman kuningas. Ehkä vähän siirtelen pallejani paremmin.

😁

Tuo on kyllä hienosti väistetty totuus siitä, että se mitä naisen mielessä pyörii aktin aikana, olisi jotenkin seksiin edes liittyvää.

Tiedän erään tapauksen, joka pani itseään; koska hän hyppäsi sinne telineille arvostelemaan omaa toimintaympäristöään.

Ei vittu stna.

😁

• Tekniikkatykki
        Tekniikkajäbä kirjoitti:

Tuo on kyllä hienosti väistetty totuus siitä, että se mitä naisen mielessä pyörii aktin aikana, olisi jotenkin seksiin edes liittyvää.

Tiedän erään tapauksen, joka pani itseään; koska hän hyppäsi sinne telineille arvostelemaan omaa toimintaympäristöään.

Ei vittu stna.

😁

Mitä tuo "koshka" tuolla välissä tekee?

😁

• Tekniikkaveto
        Tekniikkatykki kirjoitti:

Mitä tuo "koshka" tuolla välissä tekee?

😁

Q on Audi

Itse käyn "kahvilla" erään puolitutun kanssa (ei se intialainen), joka erään alkupäivän puolipäivässä kertoi saaneensa yöllä niin isoa melaa jokeensa, että silmät loistivat vielä illallakin.

Vittu, että mua otti päähän koko prosessi.

Lopetin kahvinjuonnin ja vaihdoin nimeä.

😁

• Tekniikkasinkku
        Tekniikkaveto kirjoitti:

Q on Audi

Itse käyn "kahvilla" erään puolitutun kanssa (ei se intialainen), joka erään alkupäivän puolipäivässä kertoi saaneensa yöllä niin isoa melaa jokeensa, että silmät loistivat vielä illallakin.

Vittu, että mua otti päähän koko prosessi.

Lopetin kahvinjuonnin ja vaihdoin nimeä.

😁

Niin että tule sinä nyt kertomaan jotain naisen elämästä.

Ja sinkusta vielä.

😁

• Tekniikkasydän
        Tekniikkasinkku kirjoitti:

Niin että tule sinä nyt kertomaan jotain naisen elämästä.

Ja sinkusta vielä.

😁

Niin, ja tietenkin Helsingissä, joka paikkana on kaikille tavaton kuumotus ja kauhun aihe.

💟

• Tekniikkaniputtaja
        Tekniikkasydän kirjoitti:

Niin, ja tietenkin Helsingissä, joka paikkana on kaikille tavaton kuumotus ja kauhun aihe.

💟

Pahat pojat

Kun paha poika ei enää ole paha poika, poika on päässyt kotiin.

Näin siinä vain aina käy.

😁

• Tekniikkapuuhka
        Tekniikkaniputtaja kirjoitti:

Pahat pojat

Kun paha poika ei enää ole paha poika, poika on päässyt kotiin.

Näin siinä vain aina käy.

😁

Mun mielestä älykkyys ja seksuaalinen holtittomuus ovat yhtä kuin kapina.

Tämä on kapinaa.

😁

• 42-portinvartijaa

Axl Smithillä oli 42 portinvartijaa joista kymmenellä ei ole riittävää näyttöä joten syytteitä tulee vain 32 kpl. Yhden portinvartijan osalta asian lisätutkinta on poliisissa kesken (saattaa liittyä Maisan lapsen holhoojariitaan).

• ätminki

Naiset päästää portista jännämiehiä päälleen ähkimään. Yhtään kunnollista miestä siitä portista ei koskaan pääse.

• Nainen_34v

Niin päästänkin, mitä sitten? Ootko vähän kade? Mun speksit voi lukea tältä palstalta, jos kiinnostaa ja muutenkin.

• mies34vv

TArkoitat yhtään ätmiä?

• MoralOftheStory

Kuink moni ottaisi siis nykynaisen portikseen jos sen pitäisi olla luotettava siinä ainoassa tehtävässään mikä sille on annettu?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      376
      2376
    2. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      63
      1839
    3. 154
      1423
    4. Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen

Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1236
    5. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      502
      1201
    6. Vastuunkantoa

Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu
      Ähtäri
      48
      925
    7. Olen varattu

Kihloissa ja menemme naimisiin. Anteeksi💔
      Ikävä
      90
      874
    8. Haluatko enää nähdä mua mies?

Se on täysin sinusta kiinni.
      Ikävä
      71
      842
    9. Alavuden Ähtärin kylä 1.1.2028

Ketä saamme kiittää tästä?
      Ähtäri
      28
      813
    10. Ruohonpolttoa Suomussalmella

Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla
      Suomussalmi
      43
      805
    Aihe