Niin miksi suhdetta ei voi aloittaa reilusti puhtaalta pöydältä ja lopettaa reilusti, jos ei nappaakkaan?
Oikeastaan kysymys on miehille... ainakin niille, jotka olen kohdannut.
Pari peräkkäistä kokemusta takana ja ihan samoilla metodeilla. Mies löytää minut. Alkaa myyntityö... rakastan rakasta... olet parasta mitä tiedän. Olet kiltein, hauskin, älykkäin, kaunein nainen jonka olen kohdannut.
Kuitenkin tavatessa onkin jokin keskeneräinen juttu ja pistätte odottelemaan...
Ihmettelen touhuja ja tulen epävarmaksi kunnes keskeneräisyys selviää. Edellinen loppuu vihdoin, mutta suhteessamme on särö. Oletko luotettava? Saat kuitenkin uskomaan ja ihastumaan. Rakastuunkin vihdoin. Luovutin omille epäilyksille. Kun alkaa sujua niin jäätkin kiinni hakiessasi uutta. Miksi?
Samalla teit minut rumemmaksi, tyhmemmäksi ja huonoksi, kun en yksin riittänytkään.
Ero.
Tulin epävarmemmaksi. En osaa enää luottaa. Tapaan jonkun, mutten uskalla päästää lähelle, etten tulisi taas loukatuksi.
Totean ettei tästä tule mitään ja jatkan matkaa.
Tapaan kiltin ja kivan ihmisen, joka haluaisi tutustua. Ahdistun. Se on taas tulossa. Sanoi minua kauniiksi ja älykkääksi. Se on pakko olla vale. Olenko muka fiksu aloittaakseni suhteen, jos minua taas petetään. Pitääkö hän sittenkin minua niin tyhmänä, että odottaa vain tilaisuutta nujertaa, jos innostunkin liikaa ja annan palaa.
Ahdistun niin, että on pakko lopettaa tapailu.
Oliko se oikeasti sen arvoista, että mä olen yksin ja pelkään lähestyä?
En tiedä mitä tein väärin. Sitä ei kukaan kertonut, mutta siitä en meinaa päästä yli, että joku halusi mieleni niin kovasti pahoittaa.
En tiedä pääsenkö yli koskaan sillä tämä jälkimmäinen satutti niin kovaa ja näytti melko räikeällä tavalla, etten olisi minkään arvoinen... kaikkien niiden tunnustusten, mutta valheiden jälkeen.
Miksi suhdetta ei voi lopettaa reilusti...
71
831
Vastaukset
- tuollaisianaisetovat
Juuri tuollaisia kaikki naiset ovat. Rikkovat itsensä varattujen pelimiesten kanssa, ja sitten ovat sisältä rikki.
Moraalista ei niinkään ole se, ettei petä toista varattuna, vaan se ettei vapaana sekaannu varattuihin. Nykynaiset ovat moraalittomia ja kelvottomia avioliittoon.- oh.hoh
"Moraalista ei niinkään ole se, ettei petä toista varattuna"
Sä, mitä ilmeisimmin, hyväksyt parisuhteessa pettämiset, kun uskollisuus ei sulle ole "niinkään moraalista". - sullaeiälyriitä
oh.hoh kirjoitti:
"Moraalista ei niinkään ole se, ettei petä toista varattuna"
Sä, mitä ilmeisimmin, hyväksyt parisuhteessa pettämiset, kun uskollisuus ei sulle ole "niinkään moraalista".Ei vaan parisuhde uskollisuus on ulkoatuleva vaatimus, lähinnä kulttuurinen oletus. Se ei vaadi sisältäohjautuvuutta. Sen sijaan vapaa ihminen, joka kieltäytyy sekaantumasta varattuun, ei niinkään tee sitä ulkoisesta kulttuurisesta vaatimuksesta, vaan sisäisestä moraalista.
Tämä ymmärtäminen vaatii korkeampaa älykkyyttä, ettei enemmistö ihmisistä koskaan saavuta sisäistä moraalia. Tyypillinen ÄO 100 ajattelee, että koska on sinkku, ei tee mitään väärää vaikka varattuun sekaantuu. sullaeiälyriitä kirjoitti:
Ei vaan parisuhde uskollisuus on ulkoatuleva vaatimus, lähinnä kulttuurinen oletus. Se ei vaadi sisältäohjautuvuutta. Sen sijaan vapaa ihminen, joka kieltäytyy sekaantumasta varattuun, ei niinkään tee sitä ulkoisesta kulttuurisesta vaatimuksesta, vaan sisäisestä moraalista.
Tämä ymmärtäminen vaatii korkeampaa älykkyyttä, ettei enemmistö ihmisistä koskaan saavuta sisäistä moraalia. Tyypillinen ÄO 100 ajattelee, että koska on sinkku, ei tee mitään väärää vaikka varattuun sekaantuu."Ei vaan parisuhde uskollisuus on ulkoatuleva vaatimus"
Kyllä tämä on ihan samalla tavalla Sisäisen Moraalin Kysymys, eikä minkään "UlkoisenPaineen" tjmv. asian kysymys.. Ainakin joillekin IhmisApinoille.. ;P
- Ikis..M
"Mies löytää minut. Alkaa myyntityö... rakastan rakasta... olet parasta mitä tiedän. Olet kiltein, hauskin, älykkäin, kaunein nainen jonka olen kohdannut."
Niinpä, alkaa myyntityö ja siitä jo pitäisi tajuta. Tuollainen rakastan rakastan -mies hokee sitä kaikille naisille ja vaihtaa lennosta kyllästyttyään. Etsi mies joka ei sano sulle rakastan ainakaan nyt vaikka ensimmäiseen muutamaan kuukauteen, jos se sanoo vain tykkäävänsä se ei ole kusettaja vaan oikeasti tarkoittaa mitä sanoo. - yvuhbj
Onneksi olkoon. Nyt tiedät, miltä monesta miehestä tuntuu.
- pexiitti
Jeh kosto varmaan suloinen vaikka uhrilla ei olisi osuutta eikä arpaa...
- Dewjnhjnfnewsdfsffd
Muistutan että luottamus sijaitsee sinussa itsessäsi eikä siinä toisessa ihmisessä. Kukaan ei ole varastanut luottamustasi eikä kenenkään tehtävä ole sitä sinulle palauttaa.
Se on sinun tehtäväsi kasvattaa luottamuksesi takaisin ja ottaa opiksi tekemistäsi virheistä ja pyrkiä muuttamaan toimintaasi niin että voit kokeilla luottamusta - ja siltikään mikään ei takaa että se edelleenkään toimisi.- tiarell
Miten niin kukaan ei ole varastanut tai ruhjonut luottamustani? Se on totta, ettei kukaan muu voi sitä välttämättä palauttaa. Tai toisaalta voi palautuakkin jonkun muun osoittaessa jotain muuta. Mutta jos katkaiset linnulta siiven niin se ei pysty lentämään ennen kuin siipi paranee. Lintu itse sitä ei katkaissut ja tuskin pyysi vartavasten katkomaankaan...
Mutta koska olet ilmeisen ihmissuhde-guru niin kerrotko ihan vielä mitä virheitä kongkreettisesti tein ja miten tekisin toisin?
Olet meinaan selkeästi asioistani niin täydellisen perillä, että otan ihmeessä vinkin vastaan.
Ainakin vaikka viihteen nimissä.. - bfdrdy
tiarell kirjoitti:
Miten niin kukaan ei ole varastanut tai ruhjonut luottamustani? Se on totta, ettei kukaan muu voi sitä välttämättä palauttaa. Tai toisaalta voi palautuakkin jonkun muun osoittaessa jotain muuta. Mutta jos katkaiset linnulta siiven niin se ei pysty lentämään ennen kuin siipi paranee. Lintu itse sitä ei katkaissut ja tuskin pyysi vartavasten katkomaankaan...
Mutta koska olet ilmeisen ihmissuhde-guru niin kerrotko ihan vielä mitä virheitä kongkreettisesti tein ja miten tekisin toisin?
Olet meinaan selkeästi asioistani niin täydellisen perillä, että otan ihmeessä vinkin vastaan.
Ainakin vaikka viihteen nimissä..En ole tuo, jolle vastasit, mutta ajattelen asiaa niin, että jos haluaa läheisen ihmissuhteen toisen kanssa, niin on vain luotettava. Ihmiset ovat yksilöitä ja yksi ei ole toinen, joten kokemuksia yhdestä tai muutamasta ei pitäisi yleistää kaikkiin. Se on kuitenkin jokaisen oma päätös, mihin tämän luottamuksen perustaa.
Omasta kokemuksesta voin sanoa sen verran, että jos jäät odottamaan osoituksia siitä, että voisit luottaa toiseen, niin joudut odottamaan ikuisesti. Ja tiedän myös, kuinka vaikeaa se on päättää luottaa kehenkään, kun luottamus on (useaan kertaan) rikottu. Itse en pysty enää tekemään päätöstä luottamisesta, sillä tiedän sen hajoavan pieneenkin säröön. Pelkkä valkoinen valhe saattaa riittää siihen, että luottoni katoaa.
Tarkoitan sanoa sitä, että sinä voit vielä valita toisin, vaikka siinä on aina riski, että luottamus rikotaan uudelleen. Tältä tieltä, missä minä olen, ei ole enää paluuta.
Sinua on loukattu raskaasti ja olen pahoillani siitä. Mutta jos paranet, niin lennä taas ja ole vapaa edes hetken. - Fewjkdsfsdfsdfsdfdfs
tiarell kirjoitti:
Ainakin vaikka viihteen nimissä..Et välttämättä ole tehnyt mitään virhettä. Elämä on olemukseltaan sellaista että voit tehdä kaiken oikein ja silti saat paskaa lapaseen.
Kokonaisesta suhteesta voit tehdä täsmälleen puolet. Loppu tulee siltä toiselta osapuolelta jos tulee. Jos.
- Pillujen-asiantuntija
Kellojen pitäisi soida jos mies sanoo rakastavansa sua jos parien treffien jälkeen. Silloin sun pitää olla kova ja pistää mies vaihtoon.
Noh.. Tämä(kään) ei ole SukupuoliSidonnainen asia.. Riippuu ihan yksilöstä, eikä SukuPuolesta.. ;P
Noin voi käydä kummalle sukupuolelle vaan ja Persestelijänä voi toimia kumpi sukupuoli tahansa.. ;P
Tuo on tuota ikävää ja kipeää SiniSilmien KantaPään Oppikoulua.. SiperiaOpettaa.. Eikä se mukavalta tunnu.. ;P
Meitä ihmisElukoita on vaikka minkälaisia.. Toivottavaa olisi, että jokainen Rotu Pariutuisi keskenään.. Mut.. Saalistajat, sekä muut Outoilijat ja Persestelijät tykkäävät monestakin syystä Jahdata heistä poikkeavia, koska haluavat ja janoavat EpäTasaPainoista Asetelmaa ja/tai Suhdetta.. ;P
SiniSilmäiset JoutsenLuonteet on Kaikkein suurimmassa "vaarassa".. Kuten myös kaikki muut SiniSilmät vaikka eivät JoutsenLuonteisiin kuuluisikaan.. ;P- EdesUnissa
Uskoisin että aloittaja on hakoteillä. Suurin osa miehistä halunnee juuri noin reilusti toimia. Ainakin me jotka olemme joskus toimineet väärin, sillä olemme tietoisia ettei sillä ole tulevaisuutta...
Eli leuka pystyyn. Ei omaa elämää saa antaa muuttaa toisten ihmisten tekemät virheet. - Reiluapeliäonko
Niin eikö tätä kysymystä juuri kakkoset pähkäile? Niin kuka se reilusti aloittaa suhteen tietäen toisen olevan varatun ja siitä huolimatta kun ilman jää miettii miksi tuo toinen ei ollut reilu häntä kohtaan? Tai jos taas eroaa niin petettyä kohtaan reiluutta?
- tiarell
Mutta kun ei tiennyt olevan varattu, ennen kuin sitten vasta, kun vihdoin uskaltautui kunnolla antautumaan suhteeseen... ja varattuun... miten sen tulkitsee, jos mies on valehdellut useammalle seurustelevansa juuri tämän kanssa.
Tämä eilinen tekstini oli vain vuodaatus siitä, että se tosiaan sattuu kovaa, kun toisia petetään.
No tänne ei olisi kannattanut, kun veistä väännetään selässä vielä kovempaa.
Arvostelijoille: Oletteko oikeasti onnellisempia lynkatessanne, jotain joka suree ja tällaisia kysymyksiä ihmisten julmuudesta pohtii? Ette ole parempia kuin nämä petturitkaan, jotka elää sille, että saavat jälkeensä rikottuja ihmisiä.
Joillekkin voisin todeta myös, että kun luette jotain niin vähän miettikää mitä siinä lukee.... Tosiaan hälyt soivat kolmannen kerran tapaamisen jälkeen kuulluta rakastan sua vuodatukselta.
Miks täällä lynkataan kaikki? Ei ole pakko kommentoida, jos ei ole mitään positiivista kommentoitavaa... eikö? tiarell kirjoitti:
Mutta kun ei tiennyt olevan varattu, ennen kuin sitten vasta, kun vihdoin uskaltautui kunnolla antautumaan suhteeseen... ja varattuun... miten sen tulkitsee, jos mies on valehdellut useammalle seurustelevansa juuri tämän kanssa.
Tämä eilinen tekstini oli vain vuodaatus siitä, että se tosiaan sattuu kovaa, kun toisia petetään.
Arvostelijoille: Oletteko oikeasti onnellisempia lynkatessanne, jotain joka suree ja tällaisia kysymyksiä ihmisten julmuudesta pohtii? Ette ole parempia kuin nämä petturitkaan, jotka elää sille, että saavat jälkeensä rikottuja ihmisiä.
Joillekkin voisin todeta myös, että kun luette jotain niin vähän miettikää mitä siinä lukee.... Tosiaan hälyt soivat kolmannen kerran tapaamisen jälkeen kuulluta rakastan sua vuodatukselta.
Miks täällä lynkataan kaikki? Ei ole pakko kommentoida, jos ei ole mitään positiivista kommentoitavaa... eikö?Tällä palstalla on paljon vähemmän kommentoijia kun luulisi, muutama tyyppi kirjoittaa 90 prosenttia kaikista kommenteista.
Nää ammattilaiset eivät ole koskaan koskettaneet naista.tiarell kirjoitti:
Miks täällä lynkataan kaikki? Ei ole pakko kommentoida, jos ei ole mitään positiivista kommentoitavaa... eikö?No mikä on sitten positiivista? Minusta kanssaruikutus on turhaa. Minä ymmärrän, että sattuu ja on epäluuloinen olo, mutta ei se sinua auta oikeasti, että ruikuttaisin mukana. Vain sinä itse voit tehdä elämästäsi sellaisen kuin haluat. Muut tuo siihen lisät päälle ja ne kannattaa valita siihen elämääsi sopivat. :)
- tiarell
tähänsekaappi kirjoitti:
No mikä on sitten positiivista? Minusta kanssaruikutus on turhaa. Minä ymmärrän, että sattuu ja on epäluuloinen olo, mutta ei se sinua auta oikeasti, että ruikuttaisin mukana. Vain sinä itse voit tehdä elämästäsi sellaisen kuin haluat. Muut tuo siihen lisät päälle ja ne kannattaa valita siihen elämääsi sopivat. :)
Heh.. no joo tämä ketju oikeastaan helpotti. Välillä ehkä naurattaakin. Välillä potuttaa.
Ihan pieni nippelitieto kuitenkin... Jos ei ole muuta kuin negaa niin kandee jättää pois kokonaan... Sitä tarkoitin. Ei aina tarvitse sanoa yhtään mitään. En tainnut pyytää positiivistakaan kommentointia, mutta kiitti niille kovasti, jotka ovat zempanneet. tiarell kirjoitti:
Heh.. no joo tämä ketju oikeastaan helpotti. Välillä ehkä naurattaakin. Välillä potuttaa.
Ihan pieni nippelitieto kuitenkin... Jos ei ole muuta kuin negaa niin kandee jättää pois kokonaan... Sitä tarkoitin. Ei aina tarvitse sanoa yhtään mitään. En tainnut pyytää positiivistakaan kommentointia, mutta kiitti niille kovasti, jotka ovat zempanneet.No saat tottua, että fiilikset ramppaa ylä ja alamäkeä ja pitkään, mutta huomaat ajan kanssa, että on vaan helpompi hengittää. :)
ITämä oli hyvä kirjoitus, kiitos siitä ja sorry, kun suhtaudun negatiivisesti.
"Mies löytää minut. Alkaa myyntityö... rakastan rakasta... olet parasta mitä tiedän. Olet kiltein, hauskin, älykkäin, kaunein nainen jonka olen kohdannut. "
Kyllä tällaisten ylisanojen alkaessa heti tapailun alkuvaiheessa pitäisi jo pistaa hälytyskellot soimaan. Ei normi suomalainen mies tuollaisia puhu vaan pelimiehet tai latinot yms.
Mitä jos myös jättäisit tämän löydetyksi tulijan roolin ja etsisit aktiivisesti itse itsellesi sopivan ihmisen.
"Kuitenkin tavatessa onkin jokin keskeneräinen juttu ja pistätte odottelemaan...
Ihmettelen touhuja ja tulen epävarmaksi kunnes keskeneräisyys selviää."
Tässä vaiheessa pitäisi olla jo kaukana sarjarakastajan läheisyydestä. Tauko parisuhteen jälkeen olisi aina todella hyvä idea.
"Tulin epävarmemmaksi. En osaa enää luottaa. Tapaan jonkun, mutten uskalla päästää lähelle, etten tulisi taas loukatuksi.
Totean ettei tästä tule mitään ja jatkan matkaa."
Tämä on se asia, jota "pelkään" liian kokeneiden naisten kanssa. Jossain sitä kutsutaan thousand cock stareksikin. Eli kun se raikkaus ja iloisuus on vaihtunut kyynisyyteen.
Tsemppiä eteenpäin. Onneksi olet nainen. Naiselle löytyy kuitenkin aina jotain, kunhan vaan vähän katsot mitä.Mienasin jo innoissani peukuttaa, mutta tuo loppu:
""Tulin epävarmemmaksi. En osaa enää luottaa. Tapaan jonkun, mutten uskalla päästää lähelle, etten tulisi taas loukatuksi.
Tämä on se asia, jota "pelkään" liian kokeneiden naisten kanssa. Jossain sitä kutsutaan thousand cock stareksikin. Eli kun se raikkaus ja iloisuus on vaihtunut kyynisyyteen."
Aloittajalla on vielä prosessi kesken, asiat käsittelemättä ja toipuminen menossa. Ei silloin kannatakaan syöksyä uusiin juttuihin.
Mitä taas tulee sun käsitykseesi tuosta aloittajan kolauksesta toipumiseen, niin hoh-hoijaa... Tuo on voinut olla vaikka ensimmäinen suhde. Sun juttujasi lukeneena, niin on ihan hyvä ettei kukaan ihan suin päin tyhjäpäänä usko kaikkea mitä sinäkään naisille lirkuttelet. Sulle se on tietty huono homma. Jotkut ei osaa selvitä takaiskuista, mutta tervepäinen potee aikansa, käsittelee asian ja jatkaa elmäänsä.LinerT.2 kirjoitti:
Mienasin jo innoissani peukuttaa, mutta tuo loppu:
""Tulin epävarmemmaksi. En osaa enää luottaa. Tapaan jonkun, mutten uskalla päästää lähelle, etten tulisi taas loukatuksi.
Tämä on se asia, jota "pelkään" liian kokeneiden naisten kanssa. Jossain sitä kutsutaan thousand cock stareksikin. Eli kun se raikkaus ja iloisuus on vaihtunut kyynisyyteen."
Aloittajalla on vielä prosessi kesken, asiat käsittelemättä ja toipuminen menossa. Ei silloin kannatakaan syöksyä uusiin juttuihin.
Mitä taas tulee sun käsitykseesi tuosta aloittajan kolauksesta toipumiseen, niin hoh-hoijaa... Tuo on voinut olla vaikka ensimmäinen suhde. Sun juttujasi lukeneena, niin on ihan hyvä ettei kukaan ihan suin päin tyhjäpäänä usko kaikkea mitä sinäkään naisille lirkuttelet. Sulle se on tietty huono homma. Jotkut ei osaa selvitä takaiskuista, mutta tervepäinen potee aikansa, käsittelee asian ja jatkaa elmäänsä."Sun juttujasi lukeneena, niin on ihan hyvä ettei kukaan ihan suin päin tyhjäpäänä usko kaikkea mitä sinäkään naisille lirkuttelet."
Vaikka minäkin olen harrastanut sinkkuna ollessani paljon yhden illan juttuja, niin sen voin rehellisesti sanoa, että mitään tyhjiä lupauksia en ole antanyt ja makeilu ei kuulu muutenkaan minun tapaani iskeä naisia.
Toki joskus on käytetty vanhoja klisheitä: ei uskoisi, että olet jo kolmekymppinen. Tyhjiä lupauksia en anna tai julista rakkauttani ensi treffeillä.- 1212121212
LinerT.2 kirjoitti:
Mienasin jo innoissani peukuttaa, mutta tuo loppu:
Mitä taas tulee sun käsitykseesi tuosta aloittajan kolauksesta toipumiseen, niin hoh-hoijaa... Tuo on voinut olla vaikka ensimmäinen suhde. Sun juttujasi lukeneena, niin on ihan hyvä ettei kukaan ihan suin päin tyhjäpäänä usko kaikkea mitä sinäkään naisille lirkuttelet. Sulle se on tietty huono homma. Jotkut ei osaa selvitä takaiskuista, mutta tervepäinen potee aikansa, käsittelee asian ja jatkaa elmäänsä.Miesmann on pitkä, komea, hyvässä ammatissa ja p/s-kokenut.
Sillä ei ole juuri merkitystä puhuuko tällainen mies totta tai viitsiikö olla luotettava, koska kaikkihan me olemme viallisia ja asioita vain tapahtuu.
(Miesmannn tosin käsittääkseni on pelimieheksi hyvinkin luotettava ja uskollineen.) 1212121212 kirjoitti:
Miesmann on pitkä, komea, hyvässä ammatissa ja p/s-kokenut.
Sillä ei ole juuri merkitystä puhuuko tällainen mies totta tai viitsiikö olla luotettava, koska kaikkihan me olemme viallisia ja asioita vain tapahtuu.
(Miesmannn tosin käsittääkseni on pelimieheksi hyvinkin luotettava ja uskollineen.)Ahaa, oletteko treffannut vai mistä tiedät?
- 1212121212
LinerT.2 kirjoitti:
Ahaa, oletteko treffannut vai mistä tiedät?
Olen luottavainen ja positiivinen kaveri.
Luotanhan sinuunkin että olet näytät kolmekymppiseltä hottisnaiselta 22-vuotiaan fitnessmisssin vartalolla, olet urallasi menestynyt, taloudellisesti riippumaton, urheilijana SM-tasoa, ihmisenä suosittu ja luonteeltasi 10-. 1212121212 kirjoitti:
Olen luottavainen ja positiivinen kaveri.
Luotanhan sinuunkin että olet näytät kolmekymppiseltä hottisnaiselta 22-vuotiaan fitnessmisssin vartalolla, olet urallasi menestynyt, taloudellisesti riippumaton, urheilijana SM-tasoa, ihmisenä suosittu ja luonteeltasi 10-.Siis minä olen vihreä lihaksikas mörkö ja 60-vuotias. Ihmisenä introvertti, en siis ns. suosittu, mutta mulla on mukava ystävä- ja kaveripiiri. Urasta olen hypännyt pois ja luonnehan on täys mulkku. Mutta muuten varovainen, joo-o... :)
- sellasen.sisko
1212121212 kirjoitti:
Miesmann on pitkä, komea, hyvässä ammatissa ja p/s-kokenut.
(Miesmannn tosin käsittääkseni on pelimieheksi hyvinkin luotettava ja uskollineen.)Playerit aika usein pysyttelevät totuudessa, koska myös naisen pyydystysvietti voi silloin herätä. Ei sitä peliä yksin pelata.
Riippuu toki vähän siitä, millaisista naisista playeri on kiinnostunut. - utelias.vain
Miesmannn kirjoitti:
"Sun juttujasi lukeneena, niin on ihan hyvä ettei kukaan ihan suin päin tyhjäpäänä usko kaikkea mitä sinäkään naisille lirkuttelet."
Vaikka minäkin olen harrastanut sinkkuna ollessani paljon yhden illan juttuja, niin sen voin rehellisesti sanoa, että mitään tyhjiä lupauksia en ole antanyt ja makeilu ei kuulu muutenkaan minun tapaani iskeä naisia.
Toki joskus on käytetty vanhoja klisheitä: ei uskoisi, että olet jo kolmekymppinen. Tyhjiä lupauksia en anna tai julista rakkauttani ensi treffeillä.Mainitsit joskus, että vihaat naisia. Mitä heissä erityisesti, jos haluat vastata?
Käsitykseni on, että playerit aina vihaavat naisia, kunhan homma vain jatkuu tarpeeksi kauan, jolloin kaikkeen tavallaan turtuu ja kyllästyy, toisaalta addiktoituu. Anteeksi keittiöpsykologiani, mutta kaikkea aina tulee mieleen. - 3423
"Käsitykseni on, että playerit aina vihaavat naisia, kunhan homma vain jatkuu tarpeeksi kauan, jolloin kaikkeen tavallaan turtuu ja kyllästyy, toisaalta addiktoituu. "
Peruspelimies on usein vähän sitoutumiskammoinen ja saa mielihyvää uusista valloituksista. Yleensä ohimenevä vaihe, koska tosiaan, siihen kyllästyy (on toki ikipelimiehiä). En usko, että monikaan vihaa naisia
Naisplayer on jotain pelottavampaa, koska nainen saa muutenkin suhteen/seksiä välittömästi. Kokemuksieni mukaan naisplayer saattaa olla nupista hieman vinksallaan (iskäongelmia, vaikea tausta yms.) - utelias.vain
3423 kirjoitti:
"Käsitykseni on, että playerit aina vihaavat naisia, kunhan homma vain jatkuu tarpeeksi kauan, jolloin kaikkeen tavallaan turtuu ja kyllästyy, toisaalta addiktoituu. "
Peruspelimies on usein vähän sitoutumiskammoinen ja saa mielihyvää uusista valloituksista. Yleensä ohimenevä vaihe, koska tosiaan, siihen kyllästyy (on toki ikipelimiehiä). En usko, että monikaan vihaa naisia
Naisplayer on jotain pelottavampaa, koska nainen saa muutenkin suhteen/seksiä välittömästi. Kokemuksieni mukaan naisplayer saattaa olla nupista hieman vinksallaan (iskäongelmia, vaikea tausta yms.)Joo, kirjoitin "aina vihaavat naisia", se on liioittelua, eivät varmaankaan kaikki eivätkä varsinkaan koko ajan. Useimmille playerina oleminen on vain yksi elämänvaihe nuorena, eronneena tms. Koko käsite playeri on tietysti aikamoinen yleistys muutenkin.
- 1212121212
LinerT.2 kirjoitti:
Siis minä olen vihreä lihaksikas mörkö ja 60-vuotias. Ihmisenä introvertti, en siis ns. suosittu, mutta mulla on mukava ystävä- ja kaveripiiri. Urasta olen hypännyt pois ja luonnehan on täys mulkku. Mutta muuten varovainen, joo-o... :)
...mutta olit äärimmäisen menestynyt, eikö totta? Ja tietysti introvertti, mutta silti sosiaalisesti huipputaitava ja kaikkien kaveri. Paitsi ehkä niiden formulakuljettajien ja NHL-jääkiekkoilijoiden, jotka roikkuvat verkkarien punteissa kun käyt ostamassa perähikiän S-marketista suklaata ja proteiinipirtelöä.
Siinä kuva treenien jälkeen:
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/4b/cf/28/4bcf28e3a90ce657e95af41c5a596a19.jpg
Nelikymppisenä, ennen kuin aloit kasvattamaan lihaksia:
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/df/a2/e8/dfa2e8b92f1a36b37b435421dabf4d33.jpg 1212121212 kirjoitti:
...mutta olit äärimmäisen menestynyt, eikö totta? Ja tietysti introvertti, mutta silti sosiaalisesti huipputaitava ja kaikkien kaveri. Paitsi ehkä niiden formulakuljettajien ja NHL-jääkiekkoilijoiden, jotka roikkuvat verkkarien punteissa kun käyt ostamassa perähikiän S-marketista suklaata ja proteiinipirtelöä.
Siinä kuva treenien jälkeen:
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/4b/cf/28/4bcf28e3a90ce657e95af41c5a596a19.jpg
Nelikymppisenä, ennen kuin aloit kasvattamaan lihaksia:
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/df/a2/e8/dfa2e8b92f1a36b37b435421dabf4d33.jpgÄärimmäisen....lässynlässyn? En, olen korkeintaan -äärimmäisen- mulkku. Voidaan me sopia niinkin, että olen siwan osa-aikainen pätkätöitä tekevä juopotteleva apukassa, joka on tällä hetkellä työkyvyttömänä. Painoa n. 140 kg ja ruma olen kuin perkele. Ja tämä palsta on mun ainoa elämäni, reppana kun olen.
Miksi mun ulkonen habitukseni vaivaa sua noin kovasti? Sinäkö kyselit Pujottelijalta mun kuvaani?- 1212121212
LinerT.2 kirjoitti:
Äärimmäisen....lässynlässyn? En, olen korkeintaan -äärimmäisen- mulkku. Voidaan me sopia niinkin, että olen siwan osa-aikainen pätkätöitä tekevä juopotteleva apukassa, joka on tällä hetkellä työkyvyttömänä. Painoa n. 140 kg ja ruma olen kuin perkele. Ja tämä palsta on mun ainoa elämäni, reppana kun olen.
Miksi mun ulkonen habitukseni vaivaa sua noin kovasti? Sinäkö kyselit Pujottelijalta mun kuvaani?Ei ollut minä.
Laasanen oli sitä kuulemma kysellyt, tekee tutkimusta MAT-poikkeuksista. - Mieti.vielä
Miesmannn kirjoitti:
"Sun juttujasi lukeneena, niin on ihan hyvä ettei kukaan ihan suin päin tyhjäpäänä usko kaikkea mitä sinäkään naisille lirkuttelet."
Toki joskus on käytetty vanhoja klisheitä: ei uskoisi, että olet jo kolmekymppinen. Tyhjiä lupauksia en anna tai julista rakkauttani ensi treffeillä.Oletko sanonut naiselle suoraan et "haluan VAIN seksiä" koska jos et ole sanonut niin se tulkitaan 99% todennäköisyydellä suhteen aluksi.
Mieti.vielä kirjoitti:
Oletko sanonut naiselle suoraan et "haluan VAIN seksiä" koska jos et ole sanonut niin se tulkitaan 99% todennäköisyydellä suhteen aluksi.
Kuinka moni nainen sanoo ja/tai toimii niin kuin sanot?.. Yhtä moni varmaan, kuin mieskin.. Eli nuo SukuPuoleen sitomiset kannattaa lopettaa.. ;P
Molemmat Sukupuolet toimivat keskimäärin yhtä "huonosti" ja/tai "hyvin".. Oli asia sitten mikä tahansa.. ;P
Nämä on Vain Yksilöistä kiinni, eli "pelaako" ja miten "pelaa", jos "pelaa".. ;P- Mieti.vielä
NuuskaMuikkune kirjoitti:
Kuinka moni nainen sanoo ja/tai toimii niin kuin sanot?.. Yhtä moni varmaan, kuin mieskin.. Eli nuo SukuPuoleen sitomiset kannattaa lopettaa.. ;P
Molemmat Sukupuolet toimivat keskimäärin yhtä "huonosti" ja/tai "hyvin".. Oli asia sitten mikä tahansa.. ;P
Nämä on Vain Yksilöistä kiinni, eli "pelaako" ja miten "pelaa", jos "pelaa".. ;PKyllä moni mieskin tulkitsee sen "suhteen aluksi" jos saa naisen suostumaan seksiin. Vastasin vaan tuolle kirjoittajalle.
utelias.vain kirjoitti:
Mainitsit joskus, että vihaat naisia. Mitä heissä erityisesti, jos haluat vastata?
Käsitykseni on, että playerit aina vihaavat naisia, kunhan homma vain jatkuu tarpeeksi kauan, jolloin kaikkeen tavallaan turtuu ja kyllästyy, toisaalta addiktoituu. Anteeksi keittiöpsykologiani, mutta kaikkea aina tulee mieleen.Olenko tuollaista mennyt sanomaan? No se kyllä pitää osittain paikkansakin. Tosin uuden kumppanin myötä olen huomannut, että on niitä hyviäkin ihmisiä.
Viha varmaan johtuu entisestä narsistikumppanista, joka vielä melkein 3 vuotta erosta aiheuttaa vaikeuksia elämääni. Lisäksi huomaan niin monessa naisessa samankaltaisia vastenmielisiä piirteitä, että mina on alkanut heidän käytökensä tympiä.- utelias.vain
Miesmannn kirjoitti:
Olenko tuollaista mennyt sanomaan? No se kyllä pitää osittain paikkansakin. Tosin uuden kumppanin myötä olen huomannut, että on niitä hyviäkin ihmisiä.
Viha varmaan johtuu entisestä narsistikumppanista, joka vielä melkein 3 vuotta erosta aiheuttaa vaikeuksia elämääni. Lisäksi huomaan niin monessa naisessa samankaltaisia vastenmielisiä piirteitä, että mina on alkanut heidän käytökensä tympiä.Tuollaista kerroit kyllä, naisviha oli lainausmerkeissä. Kiinnostaa, kun en ole päässyt keneltäkään kysymään, että mitä naisissa erityisesti vihataan. Sitäkö, että naiset ovat vaikeita vai sitäkö, että ollaan liian helppoja (playerille) :)
Tuota en ymmärrä, että yhden tai joidenkin naisten käytöksen perusteella vihataan kaikkia. Eikö sellaisista ihmisistä vain voi pysyä erossa, jotka eivät miellytä? Vihaaminen tarkoittaa, että on tunteita, vetääkö jokin tuollaisissa naisissa puoleensa vai mistä on kyse? Mikä naisissa v-tuttaa? Sen tavallaan ymmärrän, että ilman naista olevat alkavat vihata naisia, muuten en. utelias.vain kirjoitti:
Tuollaista kerroit kyllä, naisviha oli lainausmerkeissä. Kiinnostaa, kun en ole päässyt keneltäkään kysymään, että mitä naisissa erityisesti vihataan. Sitäkö, että naiset ovat vaikeita vai sitäkö, että ollaan liian helppoja (playerille) :)
Tuota en ymmärrä, että yhden tai joidenkin naisten käytöksen perusteella vihataan kaikkia. Eikö sellaisista ihmisistä vain voi pysyä erossa, jotka eivät miellytä? Vihaaminen tarkoittaa, että on tunteita, vetääkö jokin tuollaisissa naisissa puoleensa vai mistä on kyse? Mikä naisissa v-tuttaa? Sen tavallaan ymmärrän, että ilman naista olevat alkavat vihata naisia, muuten en.Viha on tosiaan liian jyrkkä sana sille, mitä tunnen, mutta välillä olen hyvin pettynyt naisten valheellisuuteen ja kaksinaamaisuuteen, joten olen hyvin varautunut naisten suhteen.
Tämä ei tietenkään toivottavasti juuri näy ulospäin, vaan olen se kohtelias, komea mies jona minut tunnetaan, koska pyrin kuitenkin aina kohtaamaan ihmiset ihmisinä, enkä naisina tai miehinä, mustina tai valkoisina, homoina tai heteroina.- utelias.vain
Miesmannn kirjoitti:
Viha on tosiaan liian jyrkkä sana sille, mitä tunnen, mutta välillä olen hyvin pettynyt naisten valheellisuuteen ja kaksinaamaisuuteen, joten olen hyvin varautunut naisten suhteen.
Tämä ei tietenkään toivottavasti juuri näy ulospäin, vaan olen se kohtelias, komea mies jona minut tunnetaan, koska pyrin kuitenkin aina kohtaamaan ihmiset ihmisinä, enkä naisina tai miehinä, mustina tai valkoisina, homoina tai heteroina.Ok. Pettymykset ja luottamuksen menettäminen läheisissä suhteissa vaikuttavat kyllä elämänkatsomukseen. Varautuneisuus ei ehkä olekaan ihan huono juttu, koska se auttaa valitsemaan seuransa paremmin.
Itselleni on ollut yllätys, että naiset täällä tosiaan vaikuttavat pitävän "jännämiehistä", mies ei saa olla "tylsä". Ystävissäni on vain yksi nainen, joka käyttää tuota argumenttia - sinkku on hänkin, ja kaikki miehet olleet ihan järkyttäviä :) Itseni on vaikea ymmärtää sitä, että kokemuksista huolimatta aina uudelleen haksahdetaan samanlaiseen jännään. Varautuneisuus olisi luontevampi vaihtoehto, jos valinta menee pieleen.
Tänä aamuna tuntuu, että olen saanut palstan koomikoista tarpeekseni, joten määrään itselleni saikkua täältä. Kiitos asiallisesta vastauksestasi.
Petetyksi ja hylätyksi tulemisen tunteet on varmaan niitä elämän kamalampia kokemuksia. Luopuminen on myös näitä rankkoja asioita. Noita vaan tulee ihan kaikille, erilaisissa tilanteissa.
Kurjaa että sulle on käynyt nyt noin. Et kertonut kauanko sun jutustasi on aikaa, mutta PUHU siitä. Juttele kavereille, juttele lääkärille-terveydenhoitajalle-terapeutille..
Tiedän eronneita miehiä, jotka ovat katkeria vielä yli 10 vuoden jälkeenkin ja siitä syystä yksin. Jos aikaa kuluu monta vuotta samassa suossa, aivoille kuulemma käy kuin vinyylilevylle, joka jää junnaamaan paikoilleen. Siihen jää ura, josta on vaikea enää päästä ylös. Siksikään sitä uraa ei saisi siihen antaa muodostua. Tämä ei tarkoita uuteen ihmissuhteeseen siirtymistä, vaan jonkinlaista hyväksymisen ja rauhallisuuden tilaa.
Ei sussa ole mitään vikaa. Eikä siinä toisessakaan. Teillä oli vaan erilaiset tilanteet, tarpeet, kokemukset. Noin vaan käy välillä, ja se on paskaa kun se osuu (taas) omalle kohdalle. Usko mua kun sanon, että tuosta selvitään, mutta sun ei tarvi selvitä yksin, pyydä apua. Sitten olet entistä vahvempi, ja tiedät sen jälkeen että selviät mistä vaan.Jostain luin tai joku terppa kertoi, että jo puolen vuoden päästä esim. hoitamaton masennus on muuttanut aivoja pysyvästi. Siksi ei sopisi jäädä jumittamaan.
- tiarell
Kiitos LinerT2 Olen joo puhunutkin. Joskus tulee vain hetkiä, kun ihmettelen vaikka sitten tänne ääneen jos muuta kohdetta ei ole. Vähän kai toivoakseni, ettei joku toinen tekisi samoin kuin noi mulle. Ottaisi opiksi. mutta olen itse oppinut, ettei maailmaa voi muuttaa.
Ehkä muuten pahinta koko touhussa oli se, etten tullut hylätyksi. Vain petetyksi. Kun aioin itse lähteä niin muapa ei päästetty.
Oman aikansa se ottaa.. mutta en vain oikeasti jaksa enää uskoa vilpittömään hyvyyteen, uskollisuuteen jne. En ainakaan ennen kuin toisin todistetaan.
Noi oli vain noi kaksi samanlaista, mutta olen muutenkin törmännyt siihen, että toinen ihminen eli minä, olen ollut vain toista varten. Ei sellaista loputtomiin jaksa..
En edes oikeastaan paljoa vaadikkaan vain sitä, että kohtelis niin kuin itseäänkin odottaa kohdeltavan. tiarell kirjoitti:
Kiitos LinerT2 Olen joo puhunutkin. Joskus tulee vain hetkiä, kun ihmettelen vaikka sitten tänne ääneen jos muuta kohdetta ei ole. Vähän kai toivoakseni, ettei joku toinen tekisi samoin kuin noi mulle. Ottaisi opiksi. mutta olen itse oppinut, ettei maailmaa voi muuttaa.
Ehkä muuten pahinta koko touhussa oli se, etten tullut hylätyksi. Vain petetyksi. Kun aioin itse lähteä niin muapa ei päästetty.
Oman aikansa se ottaa.. mutta en vain oikeasti jaksa enää uskoa vilpittömään hyvyyteen, uskollisuuteen jne. En ainakaan ennen kuin toisin todistetaan.
Noi oli vain noi kaksi samanlaista, mutta olen muutenkin törmännyt siihen, että toinen ihminen eli minä, olen ollut vain toista varten. Ei sellaista loputtomiin jaksa..
En edes oikeastaan paljoa vaadikkaan vain sitä, että kohtelis niin kuin itseäänkin odottaa kohdeltavan."En edes oikeastaan paljoa vaadikkaan vain sitä, että kohtelis niin kuin itseäänkin odottaa kohdeltavan."
Tuo on paljon vaadittu. Koska se ei vältämättä ole sitä mitä toinen haluaisi. Me saatetaan vaan olettaa, että toisella on samanlaiset tuntemukset asioista kuin meillä itsellämme.
Halusin vielä palata sen verran aiheeseen, että me ollaan välillä aika kummallisia. Kun olemme suhteessa, emme usko että toinen välittää meistä. Ja kun suhde loppuu, emme halua uskoa ettei toinen enää välitä meistä.
Mies on voinut ihan oikeasti itsekin uskoa niihin juttuihin juuri silloin kun se on sulle niistä puhunut. Mutta kun me ollaan ihmisiä, se ihastus on voinut jostain syystä haihtua. Ei sille mitään voi. Minä en oikeasti usko, että kovin moni ihminen on tarkoituksella paha toiselle. Me ei vaan osata elää toisen elämää, toisten tunteita, toisten rytmiä, eikä ymmärretä toisen kieltä. Ja sitten tahattomastikin loukataan toista, kun koemme erilailla asioita ja toimimme pelastaaksemme itsemme. En usko että kukaan haluaisi olla suhteessa, jossa toinen ei enää välitä.
Kirjoita itsellesi ylös sen ukon huonot puolet ja syyt eroon. Tee tarkka lista ja tallenna se työpöydälle. Aina kun tulee paska fiilis tai ikävä, avaa se. :)- bfhyrdy
LinerT.2 kirjoitti:
"En edes oikeastaan paljoa vaadikkaan vain sitä, että kohtelis niin kuin itseäänkin odottaa kohdeltavan."
Tuo on paljon vaadittu. Koska se ei vältämättä ole sitä mitä toinen haluaisi. Me saatetaan vaan olettaa, että toisella on samanlaiset tuntemukset asioista kuin meillä itsellämme.
Halusin vielä palata sen verran aiheeseen, että me ollaan välillä aika kummallisia. Kun olemme suhteessa, emme usko että toinen välittää meistä. Ja kun suhde loppuu, emme halua uskoa ettei toinen enää välitä meistä.
Mies on voinut ihan oikeasti itsekin uskoa niihin juttuihin juuri silloin kun se on sulle niistä puhunut. Mutta kun me ollaan ihmisiä, se ihastus on voinut jostain syystä haihtua. Ei sille mitään voi. Minä en oikeasti usko, että kovin moni ihminen on tarkoituksella paha toiselle. Me ei vaan osata elää toisen elämää, toisten tunteita, toisten rytmiä, eikä ymmärretä toisen kieltä. Ja sitten tahattomastikin loukataan toista, kun koemme erilailla asioita ja toimimme pelastaaksemme itsemme. En usko että kukaan haluaisi olla suhteessa, jossa toinen ei enää välitä.
Kirjoita itsellesi ylös sen ukon huonot puolet ja syyt eroon. Tee tarkka lista ja tallenna se työpöydälle. Aina kun tulee paska fiilis tai ikävä, avaa se. :)Tuo toiseksi viimeinen kappaleesi on minustakin totta. On aivan äärettömän vaikeaa löytää sellainen ihminen, jonka kanssa tietty elämisen rytmi ja kieli osuvat yksiin. Joidenkin kanssa toki löytää palasia näistä, mutta ei sellaista kokonaisvaltaista yhteenkuuluvuutta. Enkä tarkoita ollenkaan tällä mitään symbioottista 24/7-suhdetta.
En tiedä, ehkä tuo on mahdotonta ja pitäisi vain tarttua niihin palasiin, mitä maailma tarjoaa. - 1212121212
Tuo on ätännä hassu kuvio.
Kun on kyse miehestä jolla riittää naisia, niin pettäminenkin on vain erilainen elämäntilanne, ei kannata syyttää ketään, kaikki ovat viallisia tms.
Muta kun kyse on miehestä joka ei saa naisia, niin reaktiosi on - riippumatta tilanteesta - "JÄTÄ SE! Viallinen! Juokse!!!". 1212121212 kirjoitti:
Tuo on ätännä hassu kuvio.
Kun on kyse miehestä jolla riittää naisia, niin pettäminenkin on vain erilainen elämäntilanne, ei kannata syyttää ketään, kaikki ovat viallisia tms.
Muta kun kyse on miehestä joka ei saa naisia, niin reaktiosi on - riippumatta tilanteesta - "JÄTÄ SE! Viallinen! Juokse!!!".Muistaakseni sun erikoisalasi on markkina-arvo -TEORIA, ei ihmissuhteet. Sinähän olet parisuhdekokematon.
Sun sanallasi ei nyt tässä ole yhtään painoarvoa, kun tuosta sun provosoinnistasi ei ole yhtään apua aloittajalle. Anteeksi vaan.- 1212121212
LinerT.2 kirjoitti:
Muistaakseni sun erikoisalasi on markkina-arvo -TEORIA, ei ihmissuhteet. Sinähän olet parisuhdekokematon.
Sun sanallasi ei nyt tässä ole yhtään painoarvoa, kun tuosta sun provosoinnistasi ei ole yhtään apua aloittajalle. Anteeksi vaan.Onhan siitä apua. Itse asiassa siitä juuri onkin apua.
Nyt kun ei puhuta siitä kuinka parisuhteen saa kestämään, vaan millä välttää komeat pelimiehet joilla on koko ajan joku nainen (tai yleensä useampi) kierrossa.
Sinun kommenttisi taas ovat lähinnä vahingollisia, koska laitat niin suuren painoarvon miehen kyvylle saada muitakin naisia. 1212121212 kirjoitti:
Onhan siitä apua. Itse asiassa siitä juuri onkin apua.
Nyt kun ei puhuta siitä kuinka parisuhteen saa kestämään, vaan millä välttää komeat pelimiehet joilla on koko ajan joku nainen (tai yleensä useampi) kierrossa.
Sinun kommenttisi taas ovat lähinnä vahingollisia, koska laitat niin suuren painoarvon miehen kyvylle saada muitakin naisia.Sinä olet ilkeä ihmisille, lämmin teorioille.
Nyt pitää lopettaa, kun työnantaja lakkaa maksamasta palkkaa. Nähdäänpä taas :)- 1212121212
LinerT.2 kirjoitti:
Sinä olet ilkeä ihmisille, lämmin teorioille.
Nyt pitää lopettaa, kun työnantaja lakkaa maksamasta palkkaa. Nähdäänpä taas :)En ole ilkeä, vaan rehellinen.
Naiset yleennsä haluavat elää mielikuvitusmaailmassa jossa tosiasiat jätetään mysteereiksi. - tiarell
LinerT.2 kirjoitti:
"En edes oikeastaan paljoa vaadikkaan vain sitä, että kohtelis niin kuin itseäänkin odottaa kohdeltavan."
Kirjoita itsellesi ylös sen ukon huonot puolet ja syyt eroon. Tee tarkka lista ja tallenna se työpöydälle. Aina kun tulee paska fiilis tai ikävä, avaa se. :)Ihmisen syvintä olemusta olen paljon tutkinutkin ja ihan omaa itseänikin. Kiitos toki ajatelmistasi. Kuitenkin vain se ydinkysymys jyllää aina ja vaan. Tulee eteen ikään kuin pyörittäisi jotain onnen pyörää.....
Jos tosiaan tunne laimenee niin eikö olisi tosiaan reilumpaa päättää suhde. Kirpaisisi vain kerran. Ja olisi helpompi jatkaa. Mut toi tapa kourii sisuskalutkin välillä rullalle, että jankutetaan tykkäävänsä, ei halua menettää jne. Ja kuitenkin toimii juurikin niin, että tulee väistämättä menettämään, mutta paljon tuskallisemmin.
Mä itse kannatan sellasta suoraselkäisyyttä. Noi kaksi yritelmää tutustua noiden kahden katastrofin jälkeen päätin kertomalla reilusti, ettei tule mitään. Toinen otti asian ihan ok ja toisen kanssa jouduin hieman keskustelemaan. Hänkin kuitenkin lopulta ymmärsi, että reilumpaa näin heti kättelyssä kuin toi aiempi 7kk on/off meininki. Minäkin olisin alussa ymmärtänyt ettei kannata jatkaa, jos kaveri ei tunne samoin. Mutta toisesta on oikeasti äärimmäisen vaikeaa lukea muuta jos esittää toista.
Totta hitossa itsekkään ihan pulmunen ole. Mun olisi pitänyt lähteä paljon paljon aiemmin. Vaan tämä oli ensimmäinen mun elämässä, että kaikki mitä tohon tyyppiin kuului ja persoona itsessään oli se mihin rakastuin. On mulla suhteita ollut. Pitkiä ja lyhyitä. Huonoja ja hyviä. Olen kuitenkin 43. Tämä tyyppi jäi kiinni nettideittailusta selkäni takana. Sain vinkin ja tein piruuttani feikkiprofiilin. Meni 10 min ja hän otti yhteyttä samantien. Ei mun edes tarvinnut tehdä asian eteen mitään.
Muutama päivä juteltiin ja oikealle minulle hän luritteli vanhaan tapaansa samaan aikaan. Ei minkäänlaista vihjettäkään siitä, etteikö haluaisi kanssani olla.
Siinä feikatessa mulle valkeni toi systeemi. Ihmiset kaunistelee itsestään melko paljon. Tunnistin tyylin monista aiemmistakin kontaksteista. Mielenkiintoista onkin kuinka samalla kaavalla eri tyypit oikeasti naruttaa.
Sovittiin treffit ja käppäilin paikalle. Olin silloinkin lopettamassa, mutta tää herra muuttui. Minä olen tyhmä. Luulin tosiaan, että hän tajusi mitä oli tehnyt ja jatkoimme. Kaksi kuukautta menikin oikeastaan ihan hyvin. Kunnes jäi taas kiinni.
En enää viitsinyt feikata, naruttaa, yrittää. Tämä suhde tosiaan loppui. mutta tästä on ollut ihan älyttömän vaikea päästä irti. Noi muut touhut valkeni pikkuhiljaa myöhemmin. Sen tiesin alussa, että ramppasi eksällään vaan luulin että lapsenhoidollisissa asioissa. Niitä eksiä ilmenikin sitten vähän liikaa.
Olen tosiaan joutunut kyseenalaistamaan oman älyni. Mutta kukapa tahansa ei kyseenalaistaisi, jota on vedätetty. Toki nyt siis useammin, mutta kun se on sitä ettei voi uskoa todeksi, että joku toimii näin. Mä en itse pystyisi tuollaiseen. En voisi elää itseni kanssa, jos tekisin jatkuvasti tietoisesti jotain toista loukkaavaa. Jos tarve olisi toimia niin silloin pitäisi vanha lopettaa kokonaan.
Olen kyseenalaistanut oman ulkonäköni. Olenko sittenkin jotain sellaista, että mulle tosiaan saa ja pitääkin tehdä näin. Mutta onko oikeasti kukaan? mikä oikeasti saa tekemään toiselle ihmiselle sen, että joutuu kyseenalaistamaan oman itsensä kaikkeuden. Kelpaamisen kellekkään. Tiedän kelpaavani kyllä kelle tahansa, mutta millä ehdoilla. En halua kelvata kelle tahansa vaan sille, joka arvostaa ja on hitto vieköön minimikriteereissä uskollinen. Edes sen viikon tuntemisen aikana, jos ei pitemmälle jaksa.
Olen kyseenalaistanut ihmiarvoni. Mulle on jotkut heput ihan suoraan tulleet kertomaan, mitä heille pitäisi ostaa... Kuukauden tuttavuuden jälkeen. Paitsi toi jota eniten poden ja hän sentään aidosti on persaukinen, muttei maksattanut mitään.
Ton mitä nyt poden edeltäjä oli sellainen, että hän mainosti naimispuuhiaan ja vinkkaili jatkuvasti että saisi naisen kuin naisen milloin vain, mutta tykkää niin kovasti. Jos tykkää niin kovasti niin miksiköhän keskittyi niin kovin pahoittamaan mieleni. Ei mun mielestä kaatojutut kuulu siihen jos haluaa rakentaa jotain muuta. Tämä kaveri kertoi senkin, että kiva kun en ole kaunis, kun on mallejakin kokeillut. Älliä mulla kuulemma riittää..jne jne
Olinpa 20 tai 6n tai mitä tahansa siltä väliltä niin silti jotenkin odotan toiselta ihmiseltä sitä reiluutta. Nettideittailun myötä olen vain huomannut, että sellaista oikeasti rehellistä tuolla tuskin liikkuu. Lopetin touhun. En todellakaan usko kenenkään vilpittömyyteen. Mutta nämäkin, jotka olen tavannut oikeassa maailmassa arveluttaa. Kuinkahan pitkään. Sitäpä ei tiedä
Mun mielestä ei ole reilua, että mä kärsin rangaistuksen siitä, mitä joku muu on tehnyt ja porskuttaa aina ja vaan...
Miten noi edes voi ??? tiarell kirjoitti:
Ihmisen syvintä olemusta olen paljon tutkinutkin ja ihan omaa itseänikin. Kiitos toki ajatelmistasi. Kuitenkin vain se ydinkysymys jyllää aina ja vaan. Tulee eteen ikään kuin pyörittäisi jotain onnen pyörää.....
Jos tosiaan tunne laimenee niin eikö olisi tosiaan reilumpaa päättää suhde. Kirpaisisi vain kerran. Ja olisi helpompi jatkaa. Mut toi tapa kourii sisuskalutkin välillä rullalle, että jankutetaan tykkäävänsä, ei halua menettää jne. Ja kuitenkin toimii juurikin niin, että tulee väistämättä menettämään, mutta paljon tuskallisemmin.
Mä itse kannatan sellasta suoraselkäisyyttä. Noi kaksi yritelmää tutustua noiden kahden katastrofin jälkeen päätin kertomalla reilusti, ettei tule mitään. Toinen otti asian ihan ok ja toisen kanssa jouduin hieman keskustelemaan. Hänkin kuitenkin lopulta ymmärsi, että reilumpaa näin heti kättelyssä kuin toi aiempi 7kk on/off meininki. Minäkin olisin alussa ymmärtänyt ettei kannata jatkaa, jos kaveri ei tunne samoin. Mutta toisesta on oikeasti äärimmäisen vaikeaa lukea muuta jos esittää toista.
Totta hitossa itsekkään ihan pulmunen ole. Mun olisi pitänyt lähteä paljon paljon aiemmin. Vaan tämä oli ensimmäinen mun elämässä, että kaikki mitä tohon tyyppiin kuului ja persoona itsessään oli se mihin rakastuin. On mulla suhteita ollut. Pitkiä ja lyhyitä. Huonoja ja hyviä. Olen kuitenkin 43. Tämä tyyppi jäi kiinni nettideittailusta selkäni takana. Sain vinkin ja tein piruuttani feikkiprofiilin. Meni 10 min ja hän otti yhteyttä samantien. Ei mun edes tarvinnut tehdä asian eteen mitään.
Muutama päivä juteltiin ja oikealle minulle hän luritteli vanhaan tapaansa samaan aikaan. Ei minkäänlaista vihjettäkään siitä, etteikö haluaisi kanssani olla.
Siinä feikatessa mulle valkeni toi systeemi. Ihmiset kaunistelee itsestään melko paljon. Tunnistin tyylin monista aiemmistakin kontaksteista. Mielenkiintoista onkin kuinka samalla kaavalla eri tyypit oikeasti naruttaa.
Sovittiin treffit ja käppäilin paikalle. Olin silloinkin lopettamassa, mutta tää herra muuttui. Minä olen tyhmä. Luulin tosiaan, että hän tajusi mitä oli tehnyt ja jatkoimme. Kaksi kuukautta menikin oikeastaan ihan hyvin. Kunnes jäi taas kiinni.
En enää viitsinyt feikata, naruttaa, yrittää. Tämä suhde tosiaan loppui. mutta tästä on ollut ihan älyttömän vaikea päästä irti. Noi muut touhut valkeni pikkuhiljaa myöhemmin. Sen tiesin alussa, että ramppasi eksällään vaan luulin että lapsenhoidollisissa asioissa. Niitä eksiä ilmenikin sitten vähän liikaa.
Olen tosiaan joutunut kyseenalaistamaan oman älyni. Mutta kukapa tahansa ei kyseenalaistaisi, jota on vedätetty. Toki nyt siis useammin, mutta kun se on sitä ettei voi uskoa todeksi, että joku toimii näin. Mä en itse pystyisi tuollaiseen. En voisi elää itseni kanssa, jos tekisin jatkuvasti tietoisesti jotain toista loukkaavaa. Jos tarve olisi toimia niin silloin pitäisi vanha lopettaa kokonaan.
Olen kyseenalaistanut oman ulkonäköni. Olenko sittenkin jotain sellaista, että mulle tosiaan saa ja pitääkin tehdä näin. Mutta onko oikeasti kukaan? mikä oikeasti saa tekemään toiselle ihmiselle sen, että joutuu kyseenalaistamaan oman itsensä kaikkeuden. Kelpaamisen kellekkään. Tiedän kelpaavani kyllä kelle tahansa, mutta millä ehdoilla. En halua kelvata kelle tahansa vaan sille, joka arvostaa ja on hitto vieköön minimikriteereissä uskollinen. Edes sen viikon tuntemisen aikana, jos ei pitemmälle jaksa.
Olen kyseenalaistanut ihmiarvoni. Mulle on jotkut heput ihan suoraan tulleet kertomaan, mitä heille pitäisi ostaa... Kuukauden tuttavuuden jälkeen. Paitsi toi jota eniten poden ja hän sentään aidosti on persaukinen, muttei maksattanut mitään.
Ton mitä nyt poden edeltäjä oli sellainen, että hän mainosti naimispuuhiaan ja vinkkaili jatkuvasti että saisi naisen kuin naisen milloin vain, mutta tykkää niin kovasti. Jos tykkää niin kovasti niin miksiköhän keskittyi niin kovin pahoittamaan mieleni. Ei mun mielestä kaatojutut kuulu siihen jos haluaa rakentaa jotain muuta. Tämä kaveri kertoi senkin, että kiva kun en ole kaunis, kun on mallejakin kokeillut. Älliä mulla kuulemma riittää..jne jne
Olinpa 20 tai 6n tai mitä tahansa siltä väliltä niin silti jotenkin odotan toiselta ihmiseltä sitä reiluutta. Nettideittailun myötä olen vain huomannut, että sellaista oikeasti rehellistä tuolla tuskin liikkuu. Lopetin touhun. En todellakaan usko kenenkään vilpittömyyteen. Mutta nämäkin, jotka olen tavannut oikeassa maailmassa arveluttaa. Kuinkahan pitkään. Sitäpä ei tiedä
Mun mielestä ei ole reilua, että mä kärsin rangaistuksen siitä, mitä joku muu on tehnyt ja porskuttaa aina ja vaan...
Miten noi edes voi ???Aika läsähtänyttä, sori, mutta tuo paranee ajan kanssa.
Mulle nettitreffit yms. ei sovi juurikin tuon pinnallisuuden vuoksi. Se näytti olevan niille deittalijoille harrastus. Parempi antaa asioiden mennä omalla painollaan. Ihmisiä tapaa joka paikassa muuallakin, aitoja ihmisiä oikeissa tilanteissa.
Ei tämä elämä aina ole reilua, tai harvemmin on. En minä keksi oikein muuta keinoa silloin kun kopsahtaa otsaan, kuin koittaa miettiä mikä meni omalta puolelta vikaan, ehkä ottaa opiksi, sitten pitää vaan jatkaa viisaampana ja kokeneempana eteenpäin. Kostot ja muut asioihin puuttumiset jälkikäteen eivät ole hedelmällisiä, kannattaa antaa olla.
Onneksi ei ole pakko pariutua kenenkään kanssa, antaa ajan kulua ja parantaa.
- 456465
Miehillä toimii ainakin nopeat laastarit ja irtosuhteet. Niistä voi myös seurata jotain merkityksellisempää. Edellyttää tietysti, että näitä on helppo saada, epätoivoinen vonkaaja uppoaa vaan alemmas.
Naisella asia toisin ja tuppaa menemään ilmeisesti niin, että seuraavalle ehdokkaalle vaan kriteerit ovat korkeammat (no, epärealistiset) ja epäonnistuminen varmempaaTuo on yksilökohtaista, kaikki käsittelevät asioitaan eri tyylillä.
Mulla on kolme veljeä, joista kaksi ovat aina parisuhteessa ja mä ja mun vanhin broidi vedetään happea suhteen päättyessä.
Nää kaksi broidia jotka ovat kunnon parisuhdeammattilaisia, toinen vetää vuosien mittaisia "laastarisuhteita" ja toinen salamasuhteita jatkuvalla syötöllä.
- parisuhdemies-
Olen ollut kahdessa suhteessa ennen tätä kolmatta ja niistä on jo 5 vuotta. Niitä ex naisia en ole sen jälkeen nähnyt. Kun suhde loppuu niin se loppuu sitten kunnolla, en yritä palata yhteen vaan otan ison etäisyyden heti.
Keskity itseesi. Opiskele tunnistamaan ihminen. Kysy oikeat kysymykset, eläkä tyydy vähempään kuin mitä haluat. Lopeta yleistäminen ja ymmärrä, että täällä on meitä moneen lähtöön. Mieti myös ennenkaikkea, että haluatko sinä todella ihmisen elämääsi, joka rakastaa sinua ja jota sinä voit rakastaa.
Jotenkin veikkaan, että aikalailla nämä edellämainitut asiat oli hyvin hallussa naisella jonka tapasin kesällä ja jonka kanssa olen nyt kihloissa. Hän on edelleen valmis oppimaan uutta ja on kiinnostunut vaikka mistä tässä maailmassa. Hän on sanonut minulle, että vasta nyt on alkanut elämään...siis mietittyään varmasti nuo edelliset asiat.
Hän kehuu minua, kun on mietitty, että miten tämä kaikki ihanuus on aikaansaatu, mutta minusta tämä nainen on kuitenkin sellainen, mitä ei ole vielä minua vastaan tullut, vaikka upeita naisia olen tavannutkin. Jotenkin hän päästi minut elämäänsä.
Minulle tulikin monesti sellainen olo muitten kanssa, että "onko minun syy, että muut ovat olleet naiselle paskoja"? Ja toisaalta minä mietin, että ei ole minun tehtävä alkaa taltan kanssa hakkaamaan suojakuoritusta auki. Siksi sit usein morjestin ja etsin seuraavan... Tai sain lähteä itse, kun vaadin liikaa.Niin ja itsellä ei ollut kuin aina yksi kerrallaan. Treffejä saattoi olla useammat päällekkäinkin, mutta suoraan kyllä sanoin kummallekin osapuolelle. Ei ihmisestä voi sanoa aina jonkun valokuvan, jutustelun ja kerrankaan tapaamisen perusteella, että haluaako alkaa seurustelemaan.
Jäi tää kommentoimatta. :)- tiarell
tähänsekaappi kirjoitti:
Niin ja itsellä ei ollut kuin aina yksi kerrallaan. Treffejä saattoi olla useammat päällekkäinkin, mutta suoraan kyllä sanoin kummallekin osapuolelle. Ei ihmisestä voi sanoa aina jonkun valokuvan, jutustelun ja kerrankaan tapaamisen perusteella, että haluaako alkaa seurustelemaan.
Jäi tää kommentoimatta. :)Täytyy myöntää, ettei tällä hetkellä ole mitään mieltä ottaa ketään uutta elämääni. Olen pyhittänyt tämän vuoden itselleni. Kehitän ja kehityn. Menen mieleiselleni kurssillekkin. Kuitenkin noi on sellaisia asioita, mitä en voi olla pohtimatta. Pohdin aikani ja lakkaan pohtimasta.
Vaikka epäilen älliäni pidän kuitenkin itseäni sen verran täysipäisenä ja tervejärkisenä, että tiedän, että joskus osuu jotain kivaakin kohdalle. Olen vain tähän asti luullut sen kivan jo osuvan vaan eipä olekkaan.
Ennen otin asenteen, että ne jotka kohdalleni on osunut niin annan mahdollisuuden. Hyväksyin puutteita ja olin hyvistä puolista enemmän kuin otettu.
Nyt tämä on kieltämättä hasteellisempaa. Se usko siihen, ettei joku taas ole vain edessäni kaappaamassa iloani on pinnalla. Hyppää sen päälle ja tuikka tuleen. Ehkä se usko negoihin joskus uppoo. Toivotaan näin.
Enempää ei näitä jaksais. tiarell kirjoitti:
Täytyy myöntää, ettei tällä hetkellä ole mitään mieltä ottaa ketään uutta elämääni. Olen pyhittänyt tämän vuoden itselleni. Kehitän ja kehityn. Menen mieleiselleni kurssillekkin. Kuitenkin noi on sellaisia asioita, mitä en voi olla pohtimatta. Pohdin aikani ja lakkaan pohtimasta.
Vaikka epäilen älliäni pidän kuitenkin itseäni sen verran täysipäisenä ja tervejärkisenä, että tiedän, että joskus osuu jotain kivaakin kohdalle. Olen vain tähän asti luullut sen kivan jo osuvan vaan eipä olekkaan.
Ennen otin asenteen, että ne jotka kohdalleni on osunut niin annan mahdollisuuden. Hyväksyin puutteita ja olin hyvistä puolista enemmän kuin otettu.
Nyt tämä on kieltämättä hasteellisempaa. Se usko siihen, ettei joku taas ole vain edessäni kaappaamassa iloani on pinnalla. Hyppää sen päälle ja tuikka tuleen. Ehkä se usko negoihin joskus uppoo. Toivotaan näin.
Enempää ei näitä jaksais.Niin. En halua sua litistääkään mihinkään, mutta ennemminkin potkia persuuksille ja tuo omistautuminen itselleen ei ole ollenkaan huonoa. Mutta elä aseta mitään takarajoja, vaan etsi itsestäsi sellainen upea nainen, sellainen joka arvostaa itseään, mutta antaa myös rakkauden tulla lähelle.
Mutta kyllä mä uskon, että kun oivallat itsesi ainutlaatuisuuden ja sen, että olet ihan maailman paras sinä, niin rakkauskin tulee ja sen taatusti tunnistat. :)
- vanhemmalta.naiselta
Kannattaa lukea noita 12121212:n juttuja, joita palstalta löytyy, sillä kyllä siinä totuuden siemen on, että naisilla on tapana rakastua niihin aktiivisiin, hyvännäköisiin poikiin ja miehiin, joille tulee suuri kiusaus pyöritellä omakin pää pyörryksiin lukuisilla naissuhteilla ja päätyä ns. playereiksi.
Kiinnitä huomiota miehen käyttäytymiseen eikä niinkään puheisiin, vastaako käytös puheita. Millainen naishistoria miehellä on, entä opiskelu- ja työasiat, osoittaako johdonmukaisuutta ja luotettavuutta. Millaisia entiset naiset ovat, millaisista naisista mies pitää (jätä mielestäsi mies, joka pitää ulkoisesti/sisäisesti erityyppisistä naisista kuin sinä). Tutustu ensin mieheen ennen kuin harrastat seksiä, ja kehitä itseäsi, jos huomaat kerta toisensa jälkeen rakastuvasi siihen, että sinua rakastetaan ja ihaillaan. Se on huono juttu, sillä sinun on itsesi pidettävä huolta itsestäsi ja rakastettava itseäsi, jotta voit tarjota miehelle sen, mitä hän kaipaa.- 1212121212
Kiitos. Tuo oli kivasti sanottu, olet naislaasanen mukava tapaus.
Olen samaa mieltä, mutta ikävä kyllä nainen seuraa 99% tunnetta. Järkipuolen hoitaa rationalisointihamsteri, ja sekin tapahtuu jälkikäteen. - ei.laasanen
1212121212 kirjoitti:
Kiitos. Tuo oli kivasti sanottu, olet naislaasanen mukava tapaus.
Olen samaa mieltä, mutta ikävä kyllä nainen seuraa 99% tunnetta. Järkipuolen hoitaa rationalisointihamsteri, ja sekin tapahtuu jälkikäteen.Kiitos itsellesi, olenhan tästä jotain oppinut, voin hyödyntää eräässä asiassa. (Naislaasanen -nimmaria en ole kyllä koskaan käyttänyt.)
Kyllähän suurin osa oppii ajan myötä tunnistamaan nuo tietyt jutut, joita kannattaa miehissä varoa. "jos huomaat kerta toisensa jälkeen rakastuvasi siihen, että sinua rakastetaan ja ihaillaan."
Jos tuota ei huomaa MolemminPuolisesti, niin kyseessä on jotain aivan muuta, kuin RakkausSuhde.. Tuon pitäisi olla ihan suotavaa ja VastaVuoroista.. Huolestuttavampaa on se, että jos ihastuu/rakastuu huonoon käytökseen, välinpitämättömyyteen jne. tai siihen ettei toinen näytä sinua rakastavan tai ihailevan.. ;P- ei.laasanen
NuuskaMuikkune kirjoitti:
"jos huomaat kerta toisensa jälkeen rakastuvasi siihen, että sinua rakastetaan ja ihaillaan."
Jos tuota ei huomaa MolemminPuolisesti, niin kyseessä on jotain aivan muuta, kuin RakkausSuhde.. Tuon pitäisi olla ihan suotavaa ja VastaVuoroista.. Huolestuttavampaa on se, että jos ihastuu/rakastuu huonoon käytökseen, välinpitämättömyyteen jne. tai siihen ettei toinen näytä sinua rakastavan tai ihailevan.. ;PRakkautta "myyville" homman tekevät hyvin helpoksi sellaiset miehet ja naiset, jotka rakastuvat nätteihin sanoihin sen vuoksi, että ovat jääneet niistä paitsi eikä sen vuoksi, että rakastuisivat siihen henkilöön, joka ne sanoo. Tätä tarkoitin. Hieno homma, jos et tuollaiseen ole törmännyt, vaan aitoon ja molemminpuoliseen rakkauteen.
ei.laasanen kirjoitti:
Rakkautta "myyville" homman tekevät hyvin helpoksi sellaiset miehet ja naiset, jotka rakastuvat nätteihin sanoihin sen vuoksi, että ovat jääneet niistä paitsi eikä sen vuoksi, että rakastuisivat siihen henkilöön, joka ne sanoo. Tätä tarkoitin. Hieno homma, jos et tuollaiseen ole törmännyt, vaan aitoon ja molemminpuoliseen rakkauteen.
Tietenkin se pitää näkyä teoissa ja käytöksessä.. Ja vieläpä niin, että se ei ole "näyteltyä".. Sanat ovat Vain Sanoja, jos ne ovat Vain Sanoja.. ;P
"Hieno homma, jos et tuollaiseen ole törmännyt, vaan aitoon ja molemminpuoliseen rakkauteen."
Missä Mä näin sanoin?.. Tuo on kuule sen verran Harvinaista Herkkua, että älä nyt unta näe, että monikaan suhde on tuollainen.. ;P- 1212121212
ei.laasanen kirjoitti:
Kiitos itsellesi, olenhan tästä jotain oppinut, voin hyödyntää eräässä asiassa. (Naislaasanen -nimmaria en ole kyllä koskaan käyttänyt.)
Kyllähän suurin osa oppii ajan myötä tunnistamaan nuo tietyt jutut, joita kannattaa miehissä varoa.No mutta...sittenhän minulla on ainakin kaksi naisfania palstalla :D
Siis vakikirjoittajien lisäksi, tietysti. - 671-761
Klassikko. Mies joka kehuu naista maasta taivaisiin valloittaa naisen sydämen. Kiltti ja kunnollinen mies ei saa mahdollisuutta tutustua. Luotto miehiin on mennyt jo pelureiden ansiosta.
Naiset kaipaavat kehuja ja huomiota. Silti joidenkin naisten sokeus pelimiesten hölinöille ihmetyttää. Olet kaunein, fiksuin ja ihanin. Kuulostaako aidolta?
Pelimies taitaa saada suurimman nautinnon naisen valloittamisesta. Jatkuvasti uutta yritystä, kun vanha projekti on saatu maaliin. Toista pitää kunnioittaa siinä määrin ettei sähelletä selän takana, jos toinen olettaa olevansa seurustelusuhteessa. Puhetta ja enemmän puhetta, missä mennään.
- Kukintyylillään
Mies laittaa odottelemaan mitä? Kyllä pitää pystyä suhteen lopettamaan reilusti ja myös aloittamaan reilusti. Ja puhtaalta pöydältä. Eli jos kaksi ihmistä ihastuu toisiinsa silloin ei Kohtele toista väärin. Odottelemaan kunnes eroaa no se taas on hyvä juttu. Silloin on suhteelle parempi että pöytä on puhdas. Kaikenmaailman salasuhteet tai panopuut eivät anna hyvää jatkoa kellekään osapuolelle. Eli rehellinen ja aito rakkaus ja puhdas omatunto on ne mitä tarvitaan suhteeseen.
- tiarell
Juurikin tän kaltaista ajatusmaailmaa kun kantaisi koko populaatio niin ei tarttis täällä ulista... minunkaan
- Salkkareiden_Roosa
Rakasin rakasin, mut mä vaan luulin, et shulla ja Minnalla oli s-suhde.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2522672Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka172187Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3281912- 1031639
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois901566Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001260- 671210
- 251131
- 501093
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731036