Karpaten menty vuoden alusta, mahti herkut tänäänkin valtavat annokset kilon verran sekalaista salaattia n30kpl kanansiipiä hyvin maustettuna! Iltapalaksi olis savusilakoita jos vaan jaksaa syödä, saa näkee. Paino se vaan alenee eikä nälkää näy missään:-)
Tänään_taas_oikeaa_ruokaa_joka_hoikistaa
12
213
Vastaukset
- 65678765
Itse en ole koskaan karpannut eikä ole tarvinnut koskaan laihduttaa kun olen ollut koko elämäni normaalipainoinen.
- sir-
mikä on ikänne sir?
- 65678765
sir- kirjoitti:
mikä on ikänne sir?
91 vuotta. Rasvaa ahmivat karppaajat tuskin koskaan yltävät minun ikääni.
Itse syön joka aamu kaurapuuroa ja ruisleipää.
- terveellistäkin
Kaalilaatikkoa ilman riisiä ja siirappia hyvin maustettuna eipä näy hiilarit hyppivän silmille, vaikka mahti lautasellisen söin puolukoiden kera. Iltapalaksi olis vielä aimo annos salaattia johon vois vaikka tonnikaalaa laittaa, saapi nähdä jaksaako! Paino se vaan alenee eikä nälkää näy missään:-)
- sama_nimimerkki
Myös hapankaalilaatikko on erinomaista. siihen kun reilusti kermaa ja voita niin onpa mauksata. Ei suositella karmelli riippuvaisille.
- Haudankaivaja-Juntti
Kermaa ja voita joka ruokaan se on VHH-junttien resepti joka vie hautaan todella nopeasti.
- puupääpekka-
Haudankaivaja-Juntti kirjoitti:
Kermaa ja voita joka ruokaan se on VHH-junttien resepti joka vie hautaan todella nopeasti.
Oletko ajtellu pysyä hengissä kunnes kuolet?
- Artoheikki_Juntti
Karppaus aiheuttaa monia ongelmia:
- sydänkohtaus
- diabetes
- vainoharhainen
- erektio-ongelmat
- rasvaripuli
- aggressiivisuus
- vyötärölihavuus- näin_se_menee
Tarkoitit kai Erektio-ongelmia positiivisesss mielessä? Seuraamalla VHH pappojen touhua niin ongelma on lähinnä siinä kun aina seisoo, mutta onneksi ratkaisu löytyy nuoresta vaimosta;-)
- Ghjty
Siinä on thai-vaimolla helppoa kun ukolla ei seiso. Toisaalta hyvä että saa kotona "levätä" kun töissä Malmilla tulee parrua joka päivä edestä ja takaa :D
- sama_nimimerkki
Joillakin on vaikeuksia, niin asiasta kirjoitetaan lainatulla nimellä. Taitaa olla vähän muitakin vaikeuksia kuin erektio ongelmia.
- näin_se_menee
Yläpää suurin ongelma kossella kikuli on niiin pieni että sen erektiolla ole väliäkään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399