Karpaten menty vuoden alusta, mahti herkut tänäänkin valtavat annokset kilon verran sekalaista salaattia n30kpl kanansiipiä hyvin maustettuna! Iltapalaksi olis savusilakoita jos vaan jaksaa syödä, saa näkee. Paino se vaan alenee eikä nälkää näy missään:-)
Tänään_taas_oikeaa_ruokaa_joka_hoikistaa
12
216
Vastaukset
- 65678765
Itse en ole koskaan karpannut eikä ole tarvinnut koskaan laihduttaa kun olen ollut koko elämäni normaalipainoinen.
- sir-
mikä on ikänne sir?
- 65678765
sir- kirjoitti:
mikä on ikänne sir?
91 vuotta. Rasvaa ahmivat karppaajat tuskin koskaan yltävät minun ikääni.
Itse syön joka aamu kaurapuuroa ja ruisleipää.
- terveellistäkin
Kaalilaatikkoa ilman riisiä ja siirappia hyvin maustettuna eipä näy hiilarit hyppivän silmille, vaikka mahti lautasellisen söin puolukoiden kera. Iltapalaksi olis vielä aimo annos salaattia johon vois vaikka tonnikaalaa laittaa, saapi nähdä jaksaako! Paino se vaan alenee eikä nälkää näy missään:-)
- sama_nimimerkki
Myös hapankaalilaatikko on erinomaista. siihen kun reilusti kermaa ja voita niin onpa mauksata. Ei suositella karmelli riippuvaisille.
- Haudankaivaja-Juntti
Kermaa ja voita joka ruokaan se on VHH-junttien resepti joka vie hautaan todella nopeasti.
- puupääpekka-
Haudankaivaja-Juntti kirjoitti:
Kermaa ja voita joka ruokaan se on VHH-junttien resepti joka vie hautaan todella nopeasti.
Oletko ajtellu pysyä hengissä kunnes kuolet?
- Artoheikki_Juntti
Karppaus aiheuttaa monia ongelmia:
- sydänkohtaus
- diabetes
- vainoharhainen
- erektio-ongelmat
- rasvaripuli
- aggressiivisuus
- vyötärölihavuus- näin_se_menee
Tarkoitit kai Erektio-ongelmia positiivisesss mielessä? Seuraamalla VHH pappojen touhua niin ongelma on lähinnä siinä kun aina seisoo, mutta onneksi ratkaisu löytyy nuoresta vaimosta;-)
- Ghjty
Siinä on thai-vaimolla helppoa kun ukolla ei seiso. Toisaalta hyvä että saa kotona "levätä" kun töissä Malmilla tulee parrua joka päivä edestä ja takaa :D
- sama_nimimerkki
Joillakin on vaikeuksia, niin asiasta kirjoitetaan lainatulla nimellä. Taitaa olla vähän muitakin vaikeuksia kuin erektio ongelmia.
- näin_se_menee
Yläpää suurin ongelma kossella kikuli on niiin pieni että sen erektiolla ole väliäkään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta414868Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203255Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2762499Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui542379- 1662148
- 171885
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661742Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1171731Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881710M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151339