Sinulle Anne

Ikävä74

Kuuntelin radiosta laulua ja muistuit mieleeni aikojen takaa, kuinka paljon voi nuori mies tytöstä välittääkään? Aika vei meidät erilleen mutta silti muistelen sinua joskus yksinäisinä hetkinä, muistan sinun kiharat hiuksesi, muistan sinun naurusi, muistan sinun punaiseksi maalatut pehmeät huulesi, ja muistan sinun kauniit silmäsi ja hymysi kun suljin sinut syliini. Voi kun pääsisin ajassa taaksepäin niihin hetkiin sinun kanssasi.

T

13

2089

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiinnostaa74

      Mitähän kappaletta kuuntelit?

    • Ikävä74

      Kappale oli Roxetten "spending my time"

    • sinulle_anne

      Oliko tää Anulle sinne???

    • 680

      Seurusteletko nyt jonkun toisen kanssa, vai oletko yksin?

    • Ikävä74

      Toisen kanssa, naimisissa liitossa joka on latistunut vuosien myötä kämppäkaveruudeksi. Välillä omissa oloissa ollessani saattaa muistien sopukoista löytyä mahtavia muistoja vuosien takaa.

      • Mielenmalttia

        Menkää parisuhde leirille vaimosi kans ja virittäkää avioliitto uudelleen älä anna periksi.. Varsinkin jos teillä on lapsia, Heille on tärkeää nähdä kuinka vaikeuksista pääseen eteenpäin....


    • Ikävöin_myös

      Kerrotko lisää tästä Annesta? Milloin tämä tapahtui ja missäpäin, kaipaan miestä menneisyydestä..

    • Ikävä74

      Tapahtumat sijoittuvat 90 luvun alkupuoliskolle itäiseen suomeen.

    • Ikävöin_myös

      Samoin aika ja paikka täsmää.. Laitatko nimikirjaimesi?

    • Ikävöin_myös

      Tapahtuiko tämä 1991?

    • hufgt

      Täälä yks Anne joka ei ikävöi ketään aikojen takaa................Provoilua

    • Ikävä74

      Olisiko 92-93. Nimikirjaimet t u

      • ammissssiii

        Anne oli myös minunki ex 10 vuoden takaa vaikka minulla onki ihana tyttöystävä silti muistan aina vielä ex annea kun rakastellaan oli annen kanssa erilaista vapaanpaa ja silleen . Tein kaikkeni silloin Annen eteen ettei hän lähde pois olisin hyväksyny hänen mieltymyksen pii suhteisiin , sillä rakastin sitä yli kaiken vaikka aika on tasoittanut piikejä silti kun kaupassa näen hänen näköisen naisen meinaan pyörtyä , tosi rakkaudesta ei pääse eroon ajan myötä tasoitaa tunteet mutta ei koskaan lopu , kun anne lähti pidin mieleni kudissa kaaroin naisia kun rakastuivat minuun pistin kiertoon helpotti aina uusi suhde antoi hetken lohdun nyt on ihana tyttöystävä jonka kanssa tasataan ilot ja surut tällä mennään , tähän on tyyntyminen .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2063
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1149
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      731
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      547
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe