Lapsilla on asiaa Sallan persuille!

MissäPersuSielläOngelma

3

148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ObelixjaFelix

      Ihan on aiheellinen sanoma yli kaikkien puoluerajojen, kaikille meistä. Se on silmiä avaavaa käydä jossain etäisessä maailman kolkassa ja kokea itse "valkoisena" mitä rasismi tarkoittaa. Sitä kun omassa pienessä naiviudessaan kun on helppo kuvitella olevansa sellaisen ulkopuolella, ettei se kosketa itseään. Ja epäasiallista kohtelua kohdatakseen ei tarvinnut olla kuin iholtaan eri värinen, ei mitään puhetta uskonnosta tai poliittisesta näkemyksestä. Maailma on niin hullu paikka että jokainen inhimillisyyden ripaus on tarpeen. Ylemmyyden tunteeseen ei meillä täällä moraalisessa takapajulassa nimeltä Suomi ole kyllä liiemmälti varaa.

    • lähiöihin

      Joopa joo, tätä videoa olisi kaikista paras esittää näissä etelän ja miksei pohjoisenkin kaupungeissa joissa on runsaasti maahanmuuttajia. Kaikki mitä lapset tuossa esittävät ovat itsestään selvyyksi kantaväestölle , mutta ei todellakaan tänne omia kultuureita väkivalloin ajaville maahanmuuttajille. Ottakaa koderyhmäksi tuolle videolle maahanmuuttajalähiöt , ilmoitelkaa millainen on vastaanotto !!!!

    • tämä pitää esittää näille ns insinööri opiskelijoille,jotka luvatta on saapuneet maahamme..tietenkään eivät ymmärrä mitä puhuvat,mutta kait joku suomentaa..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kivitippu: Avajaiset suunnitteilla jo syksyn aikana

      Kivitipulle uudet omistajat https://ilkkapohjalainen.fi/talous/kivitipulle-uudet-omistajat-avajaiset-suunnitteilla-jo-s
      Lappajärvi
      61
      2864
    2. Sehän on vain kymppi kuussa

      Ministeri Mykkäsen mukaan sähköautojen ajoneuvovero nousee vain alle10 eur/kk. Samaanaikaan muut ministeröt ovat veronma
      Maailman menoa
      92
      1060
    3. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      19
      921
    4. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      6
      918
    5. Juontaja Roope Salminen lataa rajua tekstiä juopottelustaan: "Ei mulla oikeastaan ollut..."

      Roope Salminen on elänyt viime vuodet päihteetöntä elämää ja puhunut päihteettömyydestä avoimesti. Voimaa ja iloa Roopel
      6
      778
    6. Onko kukaan koskaan sanonut

      Sinulle nainen että olet vaikea luonne? Minusta sinä olet vähän vaikea mutta ehkä elämä on opettanut sinua varautumaan j
      Ikävä
      49
      767
    7. Kärpänen kutittelee

      Ja herättää. Hyvä että edes joku, kun päivä on jo pitkällä. 🌞🌻🍁☕😊
      Ikävä
      128
      739
    8. Miten tämän kaipuun saa loppumaan?

      En jaksaisi enää kaivata, on mennyt liiankin pitkä aika kaipaamiseen. Olen elänyt vain puolittain ja se harmittaa. Ei a
      Ikävä
      66
      704
    9. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      77
      704
    10. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      35
      703
    Aihe