Lapsilla on asiaa Sallan persuille!

MissäPersuSielläOngelma

3

211

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ObelixjaFelix

Ihan on aiheellinen sanoma yli kaikkien puoluerajojen, kaikille meistä. Se on silmiä avaavaa käydä jossain etäisessä maailman kolkassa ja kokea itse "valkoisena" mitä rasismi tarkoittaa. Sitä kun omassa pienessä naiviudessaan kun on helppo kuvitella olevansa sellaisen ulkopuolella, ettei se kosketa itseään. Ja epäasiallista kohtelua kohdatakseen ei tarvinnut olla kuin iholtaan eri värinen, ei mitään puhetta uskonnosta tai poliittisesta näkemyksestä. Maailma on niin hullu paikka että jokainen inhimillisyyden ripaus on tarpeen. Ylemmyyden tunteeseen ei meillä täällä moraalisessa takapajulassa nimeltä Suomi ole kyllä liiemmälti varaa.

• lähiöihin

Joopa joo, tätä videoa olisi kaikista paras esittää näissä etelän ja miksei pohjoisenkin kaupungeissa joissa on runsaasti maahanmuuttajia. Kaikki mitä lapset tuossa esittävät ovat itsestään selvyyksi kantaväestölle , mutta ei todellakaan tänne omia kultuureita väkivalloin ajaville maahanmuuttajille. Ottakaa koderyhmäksi tuolle videolle maahanmuuttajalähiöt , ilmoitelkaa millainen on vastaanotto !!!!

• tämä pitää esittää näille ns insinööri opiskelijoille,jotka luvatta on saapuneet maahamme..tietenkään eivät ymmärrä mitä puhuvat,mutta kait joku suomentaa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      156
      2677
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      199
      1947
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1696
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1638
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1411
    6. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      74
      1078
    7. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1040
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      191
      944
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      67
      911
    Aihe