Testaa kuka pikkukakkosen

kiItti_mies

15

263

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä testasin Pikkukakkosen testin ja testin lopputulos oli "RÖLLI".

      Löytyykö täältä muita röllejä?

    • ransurunoilija

      Ransu. Elämäni siis on rankkaa, syystä että... ... jätän tällä kertaa kertomatta

    • "Olet Katti Matikainen
      Katinkontti-sarjassa seikkaileva Katti Matikainen on konttoristikissa, joka tutustuu erilaisiin ammatteihin. Matikainen on toiminut muun muassa kalastajana, pelastajana, astronauttina, sirkustaiteilijana, reportterina, sukeltajana, norsunsaattajana, joulutonttuna, asuntoesittelijänä, oppaana, lentäjänä, aikamatkaajana, neuvojana, lukijana, tutkijana ja terapeuttina, ja tavannut eri alojen asiantuntijoita. Matikainen on myös esitellyt suomalaisuutta ja opetellut Marttojen kanssa suomalaisten perinneruokien tekoa.."

      miauuu.. :)

      • kissahahmo---

        .

        "Pikku Kakkosesta tuttu kaikkien tuntema hellyttävä konttorikissa Katti Matikainen on Silja Sillanpään itse luoma ja kirjoittama hahmomaailmanmatkaaja, tavoitettavissa tulevaisuudessa työajan ulkopuolella Katin konttorista.

        Tiedonjanoinen Katti Matikainen porhaltaa konttoristaan etsimään milloin herukkapensasta, milloin Mummun silmälaseja. Touhukas kissa pyrkii omaan hauskaan tyyliinsä myös parantelemaan säätiedotusta ja makeistehtaan suklaareseptiä ja pelastamaan liito-oravat sukupuutolta."

        http://www.ohjelmanaiset.fi/site/assets/files/1218/katti_matikainen_ohjelmanaiset_01.434x0.jpg

        http://www.ohjelmanaiset.fi/artistit/kattimatikainen/

        har-har

        -


      • Olen nähnyt Katti Matikaisen hahmoa sattumalta vain muutaman kerran. Ei oikein ole ollut mitään käsitystä siitä. On jäänyt valtava määrä Pikku Kakkosia väliin. Kiitti taustatiedoista. :)


    • tsekkiläinen---

      .

      "Olen tsekkiläinen Hupsis-ukko??????" tai jotain sinne päin tuon mukaan tsekissä tehty animaatiohahmo

      "Olet Hupsis-ukko!
      Tšekkiläisessä Hupsis-sarjassa seikkailleet Mat ja Pat joutuivat monenlaisiin kommelluksiin. Yksinkertaisinkin tehtävä muttui näiden herrojen parissa kaaokseksi, joka aina lopuksi selätettiin jollain omalaatuisella ratkaisulla. Mykkä nukkeanimaatio herätti myös pahennusta, koska yhdessä jaksossa herrat rakensivat pontikankeittovehkeet ja joivat tuotoksella itsensä kekkuliin."

      har!11

      .

    • Meikä on rölli. :D

    • saintuloksen

      Minä olen Ransu.

    • Olet Katti Matikainen

    • JooHah

      NukkuMatti. Ei saa vain itseään uneen.

      • Heh! :)
        NukkuMasa olisi ollut mun lemppari. Kärsin itse myös unettomuudesta.


    • Katti Matikainen -Purrrnau

    • nalletar_siis

      Nalle Luppakorva

    • Nukkumati nukkumatti lasten illantullen heittää unihiekkaa...

      Olen siis suosikkihahmoni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      238
      7998
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      13
      2621
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      47
      1975
    4. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1778
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      333
      1731
    6. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1704
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1681
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1639
    9. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      153
      1601
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      342
      1314
    Aihe