Testaa kuka pikkukakkosen

kiItti_mies

15

284

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä testasin Pikkukakkosen testin ja testin lopputulos oli "RÖLLI".

Löytyykö täältä muita röllejä?

• ransurunoilija

Ransu. Elämäni siis on rankkaa, syystä että... ... jätän tällä kertaa kertomatta

• "Olet Katti Matikainen
      Katinkontti-sarjassa seikkaileva Katti Matikainen on konttoristikissa, joka tutustuu erilaisiin ammatteihin. Matikainen on toiminut muun muassa kalastajana, pelastajana, astronauttina, sirkustaiteilijana, reportterina, sukeltajana, norsunsaattajana, joulutonttuna, asuntoesittelijänä, oppaana, lentäjänä, aikamatkaajana, neuvojana, lukijana, tutkijana ja terapeuttina, ja tavannut eri alojen asiantuntijoita. Matikainen on myös esitellyt suomalaisuutta ja opetellut Marttojen kanssa suomalaisten perinneruokien tekoa.."

miauuu.. :)

• kissahahmo---

.

"Pikku Kakkosesta tuttu kaikkien tuntema hellyttävä konttorikissa Katti Matikainen on Silja Sillanpään itse luoma ja kirjoittama hahmomaailmanmatkaaja, tavoitettavissa tulevaisuudessa työajan ulkopuolella Katin konttorista.

Tiedonjanoinen Katti Matikainen porhaltaa konttoristaan etsimään milloin herukkapensasta, milloin Mummun silmälaseja. Touhukas kissa pyrkii omaan hauskaan tyyliinsä myös parantelemaan säätiedotusta ja makeistehtaan suklaareseptiä ja pelastamaan liito-oravat sukupuutolta."

http://www.ohjelmanaiset.fi/site/assets/files/1218/katti_matikainen_ohjelmanaiset_01.434x0.jpg

http://www.ohjelmanaiset.fi/artistit/kattimatikainen/

har-har

-

• Olen nähnyt Katti Matikaisen hahmoa sattumalta vain muutaman kerran. Ei oikein ole ollut mitään käsitystä siitä. On jäänyt valtava määrä Pikku Kakkosia väliin. Kiitti taustatiedoista. :)

• tsekkiläinen---

.

"Olen tsekkiläinen Hupsis-ukko??????" tai jotain sinne päin tuon mukaan tsekissä tehty animaatiohahmo

"Olet Hupsis-ukko!
      Tšekkiläisessä Hupsis-sarjassa seikkailleet Mat ja Pat joutuivat monenlaisiin kommelluksiin. Yksinkertaisinkin tehtävä muttui näiden herrojen parissa kaaokseksi, joka aina lopuksi selätettiin jollain omalaatuisella ratkaisulla. Mykkä nukkeanimaatio herätti myös pahennusta, koska yhdessä jaksossa herrat rakensivat pontikankeittovehkeet ja joivat tuotoksella itsensä kekkuliin."

har!11

.

• kuva_ukosta--

• Meikä on rölli. :D

• saintuloksen

Minä olen Ransu.

• Olet Katti Matikainen

• JooHah

NukkuMatti. Ei saa vain itseään uneen.

• Heh! :)
        NukkuMasa olisi ollut mun lemppari. Kärsin itse myös unettomuudesta.

• Katti Matikainen -Purrrnau

• nalletar_siis

Nalle Luppakorva

• Nukkumati nukkumatti lasten illantullen heittää unihiekkaa...

Olen siis suosikkihahmoni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      143
      1347
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      39
      936
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      36
      671
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      610
    5. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      597
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      26
      588
    7. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      25
      565
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      17
      563
    9. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      557
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      533
    Aihe