Testaa kuka pikkukakkosen

kiItti_mies

15

275

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä testasin Pikkukakkosen testin ja testin lopputulos oli "RÖLLI".

Löytyykö täältä muita röllejä?

• ransurunoilija

Ransu. Elämäni siis on rankkaa, syystä että... ... jätän tällä kertaa kertomatta

• "Olet Katti Matikainen
      Katinkontti-sarjassa seikkaileva Katti Matikainen on konttoristikissa, joka tutustuu erilaisiin ammatteihin. Matikainen on toiminut muun muassa kalastajana, pelastajana, astronauttina, sirkustaiteilijana, reportterina, sukeltajana, norsunsaattajana, joulutonttuna, asuntoesittelijänä, oppaana, lentäjänä, aikamatkaajana, neuvojana, lukijana, tutkijana ja terapeuttina, ja tavannut eri alojen asiantuntijoita. Matikainen on myös esitellyt suomalaisuutta ja opetellut Marttojen kanssa suomalaisten perinneruokien tekoa.."

miauuu.. :)

• kissahahmo---

.

"Pikku Kakkosesta tuttu kaikkien tuntema hellyttävä konttorikissa Katti Matikainen on Silja Sillanpään itse luoma ja kirjoittama hahmomaailmanmatkaaja, tavoitettavissa tulevaisuudessa työajan ulkopuolella Katin konttorista.

Tiedonjanoinen Katti Matikainen porhaltaa konttoristaan etsimään milloin herukkapensasta, milloin Mummun silmälaseja. Touhukas kissa pyrkii omaan hauskaan tyyliinsä myös parantelemaan säätiedotusta ja makeistehtaan suklaareseptiä ja pelastamaan liito-oravat sukupuutolta."

http://www.ohjelmanaiset.fi/site/assets/files/1218/katti_matikainen_ohjelmanaiset_01.434x0.jpg

http://www.ohjelmanaiset.fi/artistit/kattimatikainen/

har-har

-

• Olen nähnyt Katti Matikaisen hahmoa sattumalta vain muutaman kerran. Ei oikein ole ollut mitään käsitystä siitä. On jäänyt valtava määrä Pikku Kakkosia väliin. Kiitti taustatiedoista. :)

• tsekkiläinen---

.

"Olen tsekkiläinen Hupsis-ukko??????" tai jotain sinne päin tuon mukaan tsekissä tehty animaatiohahmo

"Olet Hupsis-ukko!
      Tšekkiläisessä Hupsis-sarjassa seikkailleet Mat ja Pat joutuivat monenlaisiin kommelluksiin. Yksinkertaisinkin tehtävä muttui näiden herrojen parissa kaaokseksi, joka aina lopuksi selätettiin jollain omalaatuisella ratkaisulla. Mykkä nukkeanimaatio herätti myös pahennusta, koska yhdessä jaksossa herrat rakensivat pontikankeittovehkeet ja joivat tuotoksella itsensä kekkuliin."

har!11

.

• kuva_ukosta--

• Meikä on rölli. :D

• saintuloksen

Minä olen Ransu.

• Olet Katti Matikainen

• JooHah

NukkuMatti. Ei saa vain itseään uneen.

• Heh! :)
        NukkuMasa olisi ollut mun lemppari. Kärsin itse myös unettomuudesta.

• Katti Matikainen -Purrrnau

• nalletar_siis

Nalle Luppakorva

• Nukkumati nukkumatti lasten illantullen heittää unihiekkaa...

Olen siis suosikkihahmoni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      178
      11618
    2. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      29
      8164
    3. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      58
      6086
    4. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      168
      5037
    5. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      30
      4803
    6. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      40
      4411
    7. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      107
      4313
    8. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      107
      3717
    9. Juuri muiston ne

Rakastuneet katseesi. Huh
      Ikävä
      80