Karppausko mennyttä?

Eimuuta

Ruottissa karppaus kiinnostaa lisääntyvässä määrin. Diet Doctor sivujen tilastoa.

Tällä viikolla meillä on ollut useita uusia kävijäennätykset - joiden huippu 196.000 käyntiä yhdessä päivässä (keskiviikko).

https://www.dietdoctor.com/196000-2

8

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Enkeli_Avain

      Karppauksen suosio kääntyi Ruotsissa laskuun sen jälkeen kun "rasvatohtori" Annika Dahlqvist sairastui LCHF rasvadieetillä diabetekseen.

      • suosiomikäsuosio

        miksi tieetti tohtorin sivuilla on hemmetin moinen ruuhka?


      • 9191955

        Joillakin jo sairastuneilla ja karamelli himoisilla hyypiöillä on kova tarve levitellä vääriä huhuja.
        Tässä Annika Dahlqvist:n kirjasta KARPPAUS kopio:

        Olen Annika Dahlqvist ja suosittelen lämpimästi vähäihiilihydraattista ja runsasrasvaista ruokavaliota. Olen itse ollut ylipainoinen ja sairastanut suolistotulehdusta ja fibromyalgiaa. Lokakuussa 2004 aloitin vähähiilihydraattisen ja runsasrasvaisen ruokavalion, jonka avulla pääsin takaisin normaaliin painooni ja tervehdyin puolessa vuodessa. Tervehtymisestäni lähtien olen jakanut tietoa tästä ruokavaliosta kirjoittamalla blogiani, julkaisemalla kirjoja sekä pitämällä aiheeseen liittyviä esitelmiä. Olen saanut runsaasti palautetta ihmisiltä, joilla on ollut samanlaisia kokemuksia. Antamieni ruokavaliosuositusten vuoksi toiminnastani tehtiin valitus Ruotsin sosiaalihallitukselle, jonka päätöksen mukaan antamani ohjeet perustuvat kuitenkin tieteeseen ja luotettaviin havaintoihin. Valitus ei siis johtanut toimenpiteisiin.
        Annika Dahlqvist

        Kyseinen lobbari taitaa toimia muun herjaustoiminnan lisäksi Ruotsin sosiaalihallituksen laskuun, koska tätä väärää informaatiota levitetään melkein päivittäin


    • Vekukertoototuuden

      Annikan raja-arvot olivat kirkkaasti yli WHO:n diabetekselle määrittämät arvot eli summa summarum Annika rasvamässäili itselleen diabeteksen.

      • khlhlk

        Juu juttu on silleen. Annika halusi sokerirasitustus kokeeseen. Karppaajat joilla on elimmistö kääntynyt rasvapolttoiseksi niin se ei pysty selviytymään suuresta sokerimäärästä yks kaks. Olis pitäny hiukan treenata sitä. Samoin käy ituhipeillä jotka eivät syö lihaa niin heillä on kepulissa tilassa ne lihan sulatus pöpöt mahassa.. valittavat ettei heidän masu kestä lihaa ja syy on vain noinkin yksinkertainen..


    • Vierestä_seurannut

      Ei välttämättä kasvissyöjä saa ongelmia, jos kokeilee lihatuotteita.
      Muistaakseni tässä taannoin joku vegaani toimittaja kokeili hieman lihaa ja ei ongelmia.
      Viljatuotteet aiheuttavat monia eri sairauksia, kuten tiedämme ja jos esimerkiksi on vaikka viljoista aiheutuvaa reumaa särkyineen, niin jo pari palaa leipää muistuttaa. Eihän reuma parane lopettamalla viljatuotteet, mutta säryt palaavat jo parista palasta leipää.

    • 65678765

      Annika Dahlqvist sairastui diabetekseen, Atkins sai sydänkohtauksen... Ei vaikuta kovin terveellisellä tuo rasvadieetti

      • Vierestä_seurannut

        Ei näköjään ole mielessä mitää muuta asiaa kuin lääkäri Dahlqvistin halveeraaminen tuntematta koko ihmistä.
        Ymmärrän oikein hyvin, miksi vähähiilihydtraattista ja runsasrasvaista ruokavaliota on vaikea ymmärtää. 40-50 vuoden propaganda istuu lujasti ihmisten mielissä, jopa lääkäreiden.
        Vuosien aikana hän oli mitä erilaisemmissa laihdutus kuureilla.

        Hänen tytärensä oli opiskeli lääketiedettä Uumajassa. Hän kertoi olevansa mukana eri laihdutusmenetelmiä tutkivassa ryhmässä. Hänen ryhmänsä noudatti vähähiilihydraattista ruokavaliota. Ryhmälle oli annettu ravintoainetaulukko, jonka mukaan heidän tuli syödä korkeintaan kolme prosenttia hiilihydraatteja sisältäviä ruoka-aineita. Rasvan määrää ei rajoitettu mitenkään. Hän oli laihtunut kolme kiloa viikossa.
        Olin hämmästynyt, sillä itse en ollut laihtunut kolmea kiloa kolmessa vuodessakaan, oikeastaan päinvastoin.

        Dahlqistheti kokeilla itse samaa ruokavaliota. Mitä enemmän asiaa ajattelin, sitä selvemmin aloin ajatella, että kyse oli juuri hiilihydraateista. Laitoin omaksi hiilihydraattimääräkseni viisi prosenttia. Ensimmäiset päivät olivat vaikeita. Kyse oli varmasti hiilihydraattien puutteen aiheuttamista vieroitusoireista.
        Sinä talvena laihduin kilon viikossa lähes ihannepainooni ja terveys parani vähitellen.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1438
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      982
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      34
      692
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      687
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      660
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      634
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      608
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe