Miten vietellään nainen

Siinä sitä on pähkinä purtavaksi lihanhimoisille palstamiehille.

Se oma elämänkumppani on varmaan monella mielessä, ja kaikki tietää että vasta siinä vaiheessa saalistus on kääntymässä voiton puolelle kun daami on saatu antautumaan.

Nyt olisi aika kertoa niitä omia vinkkejä kuinka laatunaaras vietellään, ja ehkä sitäkin tärkeämpää kuulla laatunaarailta vinkkejä kuinka heidät voisi saada antautumaan.

99

1029

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karvamuna-

Nainen on helppo vieteltävä. Naista pitää kehua ja sille pitää tehdä ruokaa, ja viedä kukkasia. Ei siinä muuta tarvii tehdä.

• Mä huomaan ettet ole ihan nöösipoika näissä hommissa. Mites lasi viiniä?

• Jos ei hallitse ruoan laittoa, niin en suosittele. :D Miehen ruokailutottumukset voivat myös säikäyttää...

• Nainen_28v kirjoitti:

Jos ei hallitse ruoan laittoa, niin en suosittele. :D Miehen ruokailutottumukset voivat myös säikäyttää...

Ehkä ravintolaan syömään, vähän viiniä ja sitten saatellaan nainen kotiinsa...onnistuisiko?

• Pertti-setä kirjoitti:

Ehkä ravintolaan syömään, vähän viiniä ja sitten saatellaan nainen kotiinsa...onnistuisiko?

Jaa a. Riippuu miehestä. Tuskin antaisin sellaisen miehen tarjota mitään jolla ei olisi alunperinkään saumaa.

• Nainen_28v kirjoitti:

Jaa a. Riippuu miehestä. Tuskin antaisin sellaisen miehen tarjota mitään jolla ei olisi alunperinkään saumaa.

Näin mäkin luulisin että naiset ajattelee, mutta silti kyse on ajoituksesta ja siitä miten eka kerta pohjustetaan.

Mieleen tuli silti sellainen ajatus, että jos oikeasti synkkaa ja ollaan oltu jonkun verran tekemisissä niin se eka kertahan voi tulla vaikka kuinka arkisissa olosuhteissa. Vai?

• Nianen_38v
        Pertti-setä kirjoitti:

Näin mäkin luulisin että naiset ajattelee, mutta silti kyse on ajoituksesta ja siitä miten eka kerta pohjustetaan.

Mieleen tuli silti sellainen ajatus, että jos oikeasti synkkaa ja ollaan oltu jonkun verran tekemisissä niin se eka kertahan voi tulla vaikka kuinka arkisissa olosuhteissa. Vai?

Noinko siellä ätmiklubin kokouksessa kerrottiin?

• Nainen_28v kirjoitti:

Jos ei hallitse ruoan laittoa, niin en suosittele. :D Miehen ruokailutottumukset voivat myös säikäyttää...

Noh. Kovalla työllä hankittu saarioisten metukkalätty..
        Hankitaan jostaki veitti ja haarukkaki.

• Eräkettu kirjoitti:

Tärkeintä on se seura jossa metukkalätty nautitaan.

• Eräkettu kirjoitti:

Kinkku on paras niistä :D

• Ikis..M
        Nainen_28v kirjoitti:

Jahah että vegaanivaihtoehtokin pitää olla.

• Pertti-setä kirjoitti:

No siis jos seura on hyvää ja kemiaa on niin mihin sitä ravintolaa tai muuta hienostelua tarvitaan?

Silloinhan voi vaikka tilata pitsat ja kököttää toisen kainalossa leffaa katsoen ja edetä siitä muihin ruumiin osiin. Paljon rennompaa niin kuin jännittää jossain ahdistavassa ilmapiirissä sitä osaako syödä oikealla haarukalla oikeaa ruokaa ;D :)

Mut on viety joskus johonkin ihan perusruokapaikkaan, mikä oli oikeastaan mun toive. :D en tykkää mistään hienostelupaikoista muutenkaan. Perheen kanssa joskus käytiin raflassa missä per hlö lasku oli yli 100e. Aikas turhaa rahan tuhlausta. :I

• Nainen_28v kirjoitti:

Metukka on suolasempi.

• Eräkettu kirjoitti:

Metukka on suolasempi.

Ja jauheliha on se lapsuusajan muisto. :P

• Ikis..M
        Nainen_28v kirjoitti:

No siis jos seura on hyvää ja kemiaa on niin mihin sitä ravintolaa tai muuta hienostelua tarvitaan?

Silloinhan voi vaikka tilata pitsat ja kököttää toisen kainalossa leffaa katsoen ja edetä siitä muihin ruumiin osiin. Paljon rennompaa niin kuin jännittää jossain ahdistavassa ilmapiirissä sitä osaako syödä oikealla haarukalla oikeaa ruokaa ;D :)

Mut on viety joskus johonkin ihan perusruokapaikkaan, mikä oli oikeastaan mun toive. :D en tykkää mistään hienostelupaikoista muutenkaan. Perheen kanssa joskus käytiin raflassa missä per hlö lasku oli yli 100e. Aikas turhaa rahan tuhlausta. :I

En nyt näkisi tuota Pertin ehdotustakaan ihan huonona. Jos saat siitä "ei ikinä ennen" -elämyksen kun on hyvää ruokaa & palvelua ja jää hyvät muistot sulle siitä niin eikös se kannata? Hienous on sun omassa päässä, siitäkin voisit päästä ylitse ja käydä toistekin jos on hyvä kokemus taustalla.

• Nainen_28v kirjoitti:

Niin eihän siinä tarvi paljoa jännittää jos ollaan nakuna kattomassa leffaa kotona.

Ei ole mitään pukukoodia. :D

• EnnenEiOllut
        Nainen_28v kirjoitti:

Ja jauheliha on se lapsuusajan muisto. :P

Pelkkää taikinapaskaa nuo saarioisten lätyt nykyään on.

• Ikis..M kirjoitti:

En nyt näkisi tuota Pertin ehdotustakaan ihan huonona. Jos saat siitä "ei ikinä ennen" -elämyksen kun on hyvää ruokaa & palvelua ja jää hyvät muistot sulle siitä niin eikös se kannata? Hienous on sun omassa päässä, siitäkin voisit päästä ylitse ja käydä toistekin jos on hyvä kokemus taustalla.

Miksi hienostelun välttely on asia josta pitäisi totutella pois?

• Ikis..M
        Nainen_28v kirjoitti:

Miksi hienostelun välttely on asia josta pitäisi totutella pois?

Ei kun ei se ole sillä tavalla "hienostelua", siellä on ihan tavallisia ihmisiä niissä suhteellisen hienoissakin paikoissa ja ne on siellä sua varten. Kerran vein yhden kauniin naisen melko tunnettuun hyvätasoiseen raflaan, syötiin hyvin ja juotiin pari pulloa viiniä, sitten hän pääsi vielä karaokessa hämmästyttämään kaikki kun vetäisi niin jäätävät setit. Sanoi sitten mulle ettei ole ikinä ollut niin kivaa treffi-iltaa. Joskus kun se vaan on mukavaa kun palvellaan hyvin ja tasokkaasti.

• Eräkettu kirjoitti:

Niin eihän siinä tarvi paljoa jännittää jos ollaan nakuna kattomassa leffaa kotona.

Ei ole mitään pukukoodia. :D

Hehehee! "Kattomassa leffaa" :P :D

• Ikis..M kirjoitti:

Ei kun ei se ole sillä tavalla "hienostelua", siellä on ihan tavallisia ihmisiä niissä suhteellisen hienoissakin paikoissa ja ne on siellä sua varten. Kerran vein yhden kauniin naisen melko tunnettuun hyvätasoiseen raflaan, syötiin hyvin ja juotiin pari pulloa viiniä, sitten hän pääsi vielä karaokessa hämmästyttämään kaikki kun vetäisi niin jäätävät setit. Sanoi sitten mulle ettei ole ikinä ollut niin kivaa treffi-iltaa. Joskus kun se vaan on mukavaa kun palvellaan hyvin ja tasokkaasti.

Emmä sano ettei se voi olla kivaa, mutta emmä tarvitse sitä. Itekin palvelualalla ollu aina töissä niin koen että turha on turhaa. Ihmiset on erilaisia. :)

• Karvamuna-
        Pertti-setä kirjoitti:

Mä huomaan ettet ole ihan nöösipoika näissä hommissa. Mites lasi viiniä?

Viiniä tottakai ruuan kanssa

• Karvamuna-

Nainen vietteli kerran minut tekemällä jauhelihakastiketta ja perunoita.

• Nainen_28v kirjoitti:

Hehehee! "Kattomassa leffaa" :P :D

Saatetaan vähän pussatakki. :D

• Eräkettu kirjoitti:

Mä arvasin että sä oot pohjimmiltasi herkkä romantikko

• Ikis..M
        Nainen_28v kirjoitti:

Emmä sano ettei se voi olla kivaa, mutta emmä tarvitse sitä. Itekin palvelualalla ollu aina töissä niin koen että turha on turhaa. Ihmiset on erilaisia. :)

Joo kyllä ymmärrän tuon "turha on turhaa" mutta joskus kun saa elämyksen niin se auttaa jaksamaan sitten vastoinkäymisiä. Hän oli niin kuin sinäkin yksihuoltaja ja siis todellakin yksin niin että äxä ei millään tavalla kuvioissa mukana eikä sukuakaan lähellä auttamassa niin se oli iso juttu hänelle että pääsi kerrankin liikenteeseen niin halusin tarjota hyvän illan.

• Eräkettu kirjoitti:

Pusi pusi pusi.

Alasti peiton alla sohvalla ja pelkkää pussausta. Ai ai. Mahtaa panettaa.

• Ikis..M kirjoitti:

Joo kyllä ymmärrän tuon "turha on turhaa" mutta joskus kun saa elämyksen niin se auttaa jaksamaan sitten vastoinkäymisiä. Hän oli niin kuin sinäkin yksihuoltaja ja siis todellakin yksin niin että äxä ei millään tavalla kuvioissa mukana eikä sukuakaan lähellä auttamassa niin se oli iso juttu hänelle että pääsi kerrankin liikenteeseen niin halusin tarjota hyvän illan.

Ymmärrän. Ihmiset on erilaisia. Mä taas en haluaisi säälihemmottelua. :D:) jos haluan tuollaiseen paikkaan niin lähtökohta on se että maksan omistani. :)

• Nainen_28v kirjoitti:

Pusi pusi pusi.

Kiva huomata että täällä on miehiä jotka saa palstatytöt vieteltyä kirjoittelemalla.

• Pertti-setä kirjoitti:

Kiva huomata että täällä on miehiä jotka saa palstatytöt vieteltyä kirjoittelemalla.

Onko sillä suuri painoarvo jos saa vieteltyä sähköisiä pusuja?

• Ikis..M
        Nainen_28v kirjoitti:

Ymmärrän. Ihmiset on erilaisia. Mä taas en haluaisi säälihemmottelua. :D:) jos haluan tuollaiseen paikkaan niin lähtökohta on se että maksan omistani. :)

Ei se ole mitään säälihemmottelua vaan arvostuksen osoitus jos tykkäät siitä ihmisestä jonka haluat viedä sinne hyvään paikkaan. Ajattelet ihan liian 2000-lukulaisesti nyt tuota asiaa.

• Nainen_28v kirjoitti:

Viihdyttävyyden kannalta tietenkin.

• Pertti-setä kirjoitti:

Mun pitää kohta pyytää 5tonttua että saan mun 25kiloa kultaa läpi marokkolaisesta tullista.

:D

• Ikis..M
        Nainen_28v kirjoitti:

sähköisiä pusuja :D Kerran tuli tosikova tälli, siis oikeasti kipinä pitkästä aikaa pussatessa niin että pelotti yrittää uudestaan eikä tämä ole vitsi.

• Ikis..M kirjoitti:

Ei se ole mitään säälihemmottelua vaan arvostuksen osoitus jos tykkäät siitä ihmisestä jonka haluat viedä sinne hyvään paikkaan. Ajattelet ihan liian 2000-lukulaisesti nyt tuota asiaa.

Kyse on pohjimmiltaan siitä että hemmotellaan ja saadaan daami tuntemaan että häntä arvostetaan, miljöö valitaan sitten sen mukaan minkä daami kokee itselleen mukavaksi.

• Eräkettu kirjoitti:

Mun pitää kohta pyytää 5tonttua että saan mun 25kiloa kultaa läpi marokkolaisesta tullista.

:D

Näyttäisi siltä että hetki alkaa olemaan käsillä.

• Ikis..M
        Pertti-setä kirjoitti:

Kyse on pohjimmiltaan siitä että hemmotellaan ja saadaan daami tuntemaan että häntä arvostetaan, miljöö valitaan sitten sen mukaan minkä daami kokee itselleen mukavaksi.

No niinpä mutta Nainen 28:n elämässä ei selvästikään ole koskaan ollut meidän kaltaisia herrasmiehiä.

• Pertti-setä kirjoitti:

Näyttäisi siltä että hetki alkaa olemaan käsillä.

Ei se ole vielä niin valmis...

Mun kullat oottelee siellä marokossa. :D

• oiuoioui
        Pertti-setä kirjoitti:

Vanhan miehen tylsä ja kulunut iskuvinkki.

• Ikis..M kirjoitti:

No niinpä mutta Nainen 28:n elämässä ei selvästikään ole koskaan ollut meidän kaltaisia herrasmiehiä.

Ikävä kyllä ei, ja luulen että hieno viihtyisä ravintola, hyvä ruoka ja viini hurmaavan kavaljeerin seurassa saisi sydämensä pamppailemaan kaipaavasti.

Voi olla että jo taksissa matkalla daamin asunnolle alkaisi huokailu ja anelut yöksi jäämisestä.

• oiuoioui kirjoitti:

Vanhan miehen tylsä ja kulunut iskuvinkki.

Toimii joka kerta.

• Nainen_28v kirjoitti:

Pusi pusi pusi.

Vaihan sut kahteen lavaan kaljaa ja HD rambo ykköseen jos rupeat nokkavaksi. :D

• Ikis..M
        Eräkettu kirjoitti:

Ehkö voisin ottaa jos sinä annatkin ne kaljat kaupan päälle ja n28 kantaa ne autoon:

https://www.riemurasia.net/kuva/Tosimies/2953

• aivan_normaalia
        Nianen_38v kirjoitti:

Noinko siellä ätmiklubin kokouksessa kerrottiin?

Tämä on luultavasti teidän saamattomien miesten ihan ikioma foorumi,
        missä voitte keskenänne itkeä, mutta haluaisin auttaa teitä:
        Miehellä peruskohteliaisuus, hyvät käytöstavat, sisäsiisteys auttavat paljon naisen "saamiseen".
        Huonoimpia esimerkkejä kotiin roudaamistani miehistä:
        1) mies odottaa tarjoilua ja palvelua tullessaan yökylään
        2) mies peseytyy vasta käskystä, pesee jopa pienen pippelinsä ja kuivaa sen mun käsipyyhkeeseeni
        3) kun päästään sänkyyn asti, mies sammuu...

• Ikis..M kirjoitti:

Miksi sä haluat viedä lapsellisen naisen jonnekin kun tunnut pelkäävän niitä kuin ruttoa?

Ei lapsellisten naistenkaan elämä ole pelkkää kurjuutta. Toki siinä joutuu puolustamaan itseään joka suuntaan kun ei ole ketään suojelemassa ja varmaan siksi monet yksinäiset naiset / äidit ovat niin hanakoita.

Mä meinasin alkaa itkemään kun sain deitiltä joskus kukkia. Tuli niin yllättäen. Ei sillä että en olisi ikinä saanut mieheltä kukkia. En vain ole saanut niitä treffeillä.

• Eräkettu kirjoitti:

Tuosta jokainen nainen haaveilee. <3

• Ikis..M
        Nainen_28v kirjoitti:

Miksi sä haluat viedä lapsellisen naisen jonnekin kun tunnut pelkäävän niitä kuin ruttoa?

Ei lapsellisten naistenkaan elämä ole pelkkää kurjuutta. Toki siinä joutuu puolustamaan itseään joka suuntaan kun ei ole ketään suojelemassa ja varmaan siksi monet yksinäiset naiset / äidit ovat niin hanakoita.

Mä meinasin alkaa itkemään kun sain deitiltä joskus kukkia. Tuli niin yllättäen. Ei sillä että en olisi ikinä saanut mieheltä kukkia. En vain ole saanut niitä treffeillä.

Olisiko siksi että en ole pelkästään itsekäs ja paha, on minussa mukavakin puoli ja joo niin pelkäänkin siinä mielessä että jos pitäisi sitoutua menisi hankalaksi :D mutta ei se sitä poista että saatan tykätä ihmisenä. Olen joskus täällä kirjoittanutkin että siksihän se miestä syö että tehdään lapsia huonoille miehille kun niistä fiksuista mukavista naisista muuten olisi vaikka mihin mutta jännämiehelle tehdyn lapsen/lapsien vuoksi ei oikein itselle osaa ajatella loppuelämän kumppaniksi.

Niin nuo kukat, eli tajuat kuitenkin mitä tarkoitan :) Ja tosiaan jos olen seuraa hakemassa niin mulle aktiivinen haku on semmoista että tutustun yhteen ihmiseen kerrallaan enkä ravaa treffeillä vaan tapaan vain hyvin harvoja ja valittuja niin tuommoinen paremmassa paikassa käynti ei ole mulle iso ongelma taloudellisesti vaikka muutaman kympin maksaisikin. Ajattelen vähän niin että mieluummin yhdet hyvät treffit hyvän ihmisen kanssa kuin usein toistuvat kahvittelut huonojen ihmisten kanssa, kulut on suunnilleen samat mutta saa enemmän itselle niistä paremmista treffeistä eikä tule niin paljon ongelmia kun ei ihmissudekiemuroi itseään solmuun liian monien ihmisten kanssa. Ymmärrrän toki tuon sunkin pointin että haluat osasi maksaa ja arvostan myös sitä piirrettä ihmisessä, en minäkään erityyppistä edes haluaisi treffeille viedä mutta joskus naisen pitää osata joustaa sitten maksutilanteessa, ei se ole iso synti :)

• Ikis..M kirjoitti:

Olisiko siksi että en ole pelkästään itsekäs ja paha, on minussa mukavakin puoli ja joo niin pelkäänkin siinä mielessä että jos pitäisi sitoutua menisi hankalaksi :D mutta ei se sitä poista että saatan tykätä ihmisenä. Olen joskus täällä kirjoittanutkin että siksihän se miestä syö että tehdään lapsia huonoille miehille kun niistä fiksuista mukavista naisista muuten olisi vaikka mihin mutta jännämiehelle tehdyn lapsen/lapsien vuoksi ei oikein itselle osaa ajatella loppuelämän kumppaniksi.

Niin nuo kukat, eli tajuat kuitenkin mitä tarkoitan :) Ja tosiaan jos olen seuraa hakemassa niin mulle aktiivinen haku on semmoista että tutustun yhteen ihmiseen kerrallaan enkä ravaa treffeillä vaan tapaan vain hyvin harvoja ja valittuja niin tuommoinen paremmassa paikassa käynti ei ole mulle iso ongelma taloudellisesti vaikka muutaman kympin maksaisikin. Ajattelen vähän niin että mieluummin yhdet hyvät treffit hyvän ihmisen kanssa kuin usein toistuvat kahvittelut huonojen ihmisten kanssa, kulut on suunnilleen samat mutta saa enemmän itselle niistä paremmista treffeistä eikä tule niin paljon ongelmia kun ei ihmissudekiemuroi itseään solmuun liian monien ihmisten kanssa. Ymmärrrän toki tuon sunkin pointin että haluat osasi maksaa ja arvostan myös sitä piirrettä ihmisessä, en minäkään erityyppistä edes haluaisi treffeille viedä mutta joskus naisen pitää osata joustaa sitten maksutilanteessa, ei se ole iso synti :)

Joo ei parane alkaa tappelemaan siitä kuka maksaa. Yksi mies loukkaantui joskus kun sanoin että voin maksaa itse. Kävi hänen itsetunnolleen.

Emmäkään juokse syömässä eri miesten kanssa. :D

Mietin vaan sen naisen kannalta että se saattoi luulla että olet kiinnostunut vaikka et olisikaan. Sinällään en ymmärrä sinua. Mä en lähde syömään tms enkä minnekään muuallekaan ellen oikeasti pidä miehestä. :)

• Ikis..M
        Nainen_28v kirjoitti:

Joo ei parane alkaa tappelemaan siitä kuka maksaa. Yksi mies loukkaantui joskus kun sanoin että voin maksaa itse. Kävi hänen itsetunnolleen.

Emmäkään juokse syömässä eri miesten kanssa. :D

Mietin vaan sen naisen kannalta että se saattoi luulla että olet kiinnostunut vaikka et olisikaan. Sinällään en ymmärrä sinua. Mä en lähde syömään tms enkä minnekään muuallekaan ellen oikeasti pidä miehestä. :)

Joo, voin ymmärtää sen siinä mielessä että jos se mies on halunnut olla "herrasmies" niin sitten saattaa vähän loukkaantuakin kun yllättäen nainen haluaakin maksaa. No hän kyllä varmaan löytää jostain semmoisenkin naisen jonka kanssa ei tarvitse kinata :D

Niin no sehän siinä onkin kun kyllä kiinnostunut tottakai olen ihmisestä ja pidän kovasti siitä jonka kanssa menen trefffeille mutta sitten mulla vaan tahtoo pukata sitoutumiskammoa jos siinä kuviossa mukana on muitakin. Siinäpä se ongelma onkin kun en halua huiputtaa tai satuttaa ketään niin parempi sitten olla hakematta kokonaan kuin herättää liikaa kiinnostusta.

Ne on nuo treffailujutut ongelmallisia jos sulla on omatunto ihan oikeasti, näin ainakin omalla kohdalla olen todennut enkä siksi mitään nettideittailujuttuja enää harrasta. Se ei ole hyvä jos et herätä kiinnostusta mutta sekään ei ole hyvä jos herätät kun siinäkin mulla tulee semmoinen olo että huijaanko tässä kun en ehkä kuitenkaan sitten olisi sitoutumassa niin nopeasti kuin toinen ehkä toivoo.

• Ikis..M kirjoitti:

Joo, voin ymmärtää sen siinä mielessä että jos se mies on halunnut olla "herrasmies" niin sitten saattaa vähän loukkaantuakin kun yllättäen nainen haluaakin maksaa. No hän kyllä varmaan löytää jostain semmoisenkin naisen jonka kanssa ei tarvitse kinata :D

Niin no sehän siinä onkin kun kyllä kiinnostunut tottakai olen ihmisestä ja pidän kovasti siitä jonka kanssa menen trefffeille mutta sitten mulla vaan tahtoo pukata sitoutumiskammoa jos siinä kuviossa mukana on muitakin. Siinäpä se ongelma onkin kun en halua huiputtaa tai satuttaa ketään niin parempi sitten olla hakematta kokonaan kuin herättää liikaa kiinnostusta.

Ne on nuo treffailujutut ongelmallisia jos sulla on omatunto ihan oikeasti, näin ainakin omalla kohdalla olen todennut enkä siksi mitään nettideittailujuttuja enää harrasta. Se ei ole hyvä jos et herätä kiinnostusta mutta sekään ei ole hyvä jos herätät kun siinäkin mulla tulee semmoinen olo että huijaanko tässä kun en ehkä kuitenkaan sitten olisi sitoutumassa niin nopeasti kuin toinen ehkä toivoo.

No ainahan niissä on vaaransa.

Ei se homma kyllä siihen kaatunut että olisin maksanut itse. :D siinä oli aika monta muuttujaa matkassa puolin ja toisin.

Niinno emmä tiedä mitä niistä lapsista voi sanoa kun tilanteet on niin erilaisia.

• siitänytoletietoa

Mutta koiransielu ei kelpaa, vaikka sillä reikä haarovälissä olisikin. Suurimpia tragedioita maailmassa on näin tasa-arvon aikakaudella, ettei naisella ole sielua. Täytynee siis vain tyytyä olemaan yksin. Pelimiesten viettelemä ja pilaama naaras, kun ei ole mikään tavoittelemisen palkinto ensinkään.

• IlusGarage

Ei tyttöä/naista voi vietellä.
      Ne ihastuu/hurmioituu/valuu, jos sattuu sopiva uros paikalle. Tämä on jotain alkukantaista jäännettä jota
      ei oikein pysty selittämään.

• Numeropelimies

Kerrankin joku joka tuntuu hiffaaneen tämän, että nainen valitsee ja niistä valitsijoista mies voi valita. Koko "viettely" on hollywoodin ja naisten hömppää!

• Ikis..M

Jaa en minä tiedä. Joskus ei tarvitse tehdä mitään kun nainen saattaa hurmaantua ihan ominpäineenkin, joskus joutuu juttelemaan mukavia juttua, ei kai siinä sen ihmeempiä tarvita.

• Olet oikeassa olisin kyllä monesti eräketun kimppuun käynyt mutta mut on jo seivästetty pysyvällä kultaisella seipäällä. Se on niin hurmuri mies.😍

• uytuytuyu
        valtakunta kirjoitti:

Olet oikeassa olisin kyllä monesti eräketun kimppuun käynyt mutta mut on jo seivästetty pysyvällä kultaisella seipäällä. Se on niin hurmuri mies.😍

Niin miekin. Kuka haluu syömään? Tylsää. Mie haluun juomaan..

• uytuytuyu kirjoitti:

Niin miekin. Kuka haluu syömään? Tylsää. Mie haluun juomaan..

Se on suloinen mutta olisi turvallisempaa kun hän olisi varattu vois olla jutut myös kuin valjastettuna ja ymmärtäisi.

• Nainen.minun on vaikea vastata olin se jota narusta vedettiin mutta onko se niin, etten ole sitten laadukas tai uskon olevani kun tuo ukkokin lähtee villitykseeni mukaan vaikka ei niin helposti sängyn natinaan,häiritsevien itikoiden ansiosta.

Mutta mikä on sinulle laadukas?

• Laatunaaras on se joka sytyttää, niinkuin sinä miehellesi.

• Pertti-setä kirjoitti:

Laatunaaras on se joka sytyttää, niinkuin sinä miehellesi.

Niin kuin ikimies sanoi vastaavasti puhua mukavia, mitä nimitän herrasmieheksi.mutta kyllä huomaa ettet jää kylmäksi.

• Pertti-setä kirjoitti:

Laatunaaras on se joka sytyttää, niinkuin sinä miehellesi.

Et sinä kauaa kerkeä kylmenee jos näin ahkerana haet.
        Keskutteluissa on parhain puoli nähdä luonnetta ja pitääse ajatusmaailma kohdata.😂

• cfghdfg

Naisen pitää arvioida sut ylempitasoiseksi, viihdyttäväksi ja "sielunkumppaniksi" - sitten sitä pitää vielä naida hyvin tai se lähtee.

• Mitäpäluulet

Olisiko sun omat teoriat syynä yksinäsi runkkailuun?

• gdfhfdfd
        Mitäpäluulet kirjoitti:

Olisiko sun omat teoriat syynä yksinäsi runkkailuun?

Tiedä häntä, eikö nuo ole kuitenkin aika itsestäänselviä?

• Per-kel

Vein hammaslääkäriin, sitt hän lyhensi mun paidasta hihat ja samall ompeli mun sydämeni kii :-*

• AFU2

Valitettavasti en voi auttaa. Yhä uudelleen hämmästelen wau-femmejen
      kontaktihalukuutta wtf.
      Oma osaaminen on syystä jäänyt hieman vajaaksi.

• Riippus tilanteesta. Mutta jos mä näin sellaisen naisen mitä päätin yrittää, oli kohtelis käytös ja silmiin katsominen. Monet naiset minkä kanssa olen ollut sitten jälkeenpäinkin tekemisissä, on puhuneet mun katseesta. Sille ei voi mitään kuulemma. Ja nykyinen on sitä avannut. Se on läsnäoloa. Minä en mieti pillua, panoa, seksiä tai seuraavaa sanaa, vaan sitä, että haluan tutustua tuohon naiseen. Eli halu näkyy silmistä, eikä se ole liittyvä seksiin, se on johtanut siihen. :-)

• Keskityt naiseen ja saat hänet tuntemaan olevansa sulle erityinen. Läsnäoloa ja leppoisaa jutustelua...veitkö syömään, leffaan tai jotain vastaavaa?

• viera-

On sentään joku teistä palstapyörylöistä näköjään hiffannut villakoiran ytimen.

• Ikis..M
        viera- kirjoitti:

On sentään joku teistä palstapyörylöistä näköjään hiffannut villakoiran ytimen.

Villakoirankin pitää kyllä olla sitten trimmattu kanssa ettei mene ihan hukkaan kaikki vaivannäkö.

• Pertti-setä kirjoitti:

Keskityt naiseen ja saat hänet tuntemaan olevansa sulle erityinen. Läsnäoloa ja leppoisaa jutustelua...veitkö syömään, leffaan tai jotain vastaavaa?

Yleensä. Nykyinen nainen tuli kotiini. Mutta tarjosin kahvit ja istuuduin vastapäätä pöytää ja vaan katsoin häntä. En välittänyt punastumisesta ja hermostuneisuudesta. Puhui ja rauhoittelin. Kehuin hänen aitouttaan. Hän todella oli pistänyt itsensä likoon. Hänkin halusi, mutta hän näytti siinä samalla, että hirvitti kaikki ja jännitti. Mutta jos ihminen on aito, hän ei väitä olevansa muuta.

Nyt hän edelleen ujoilee asioissa. Hän on nainen. Hän tarvitsee tukea, miehen. Jonkun pitää aloittaa. Ja se on mies. Ei tarvia olla paskiainen tai renttu, vaan mies. Sanoa suoraan ja tehdä, sanoa ensin. :-)

• tähänsekaappi kirjoitti:

Yleensä. Nykyinen nainen tuli kotiini. Mutta tarjosin kahvit ja istuuduin vastapäätä pöytää ja vaan katsoin häntä. En välittänyt punastumisesta ja hermostuneisuudesta. Puhui ja rauhoittelin. Kehuin hänen aitouttaan. Hän todella oli pistänyt itsensä likoon. Hänkin halusi, mutta hän näytti siinä samalla, että hirvitti kaikki ja jännitti. Mutta jos ihminen on aito, hän ei väitä olevansa muuta.

Nyt hän edelleen ujoilee asioissa. Hän on nainen. Hän tarvitsee tukea, miehen. Jonkun pitää aloittaa. Ja se on mies. Ei tarvia olla paskiainen tai renttu, vaan mies. Sanoa suoraan ja tehdä, sanoa ensin. :-)

Hitto. Kerkesin santtuja nauttimaan, että en tajuu villakoirajuttua. :-D

Itsevarmuus on miehessä varmaan se tärkein ominaisuus, se määrittä koko käytöksen.

Hitto. Kerkesin santtuja nauttimaan, että en tajuu villakoirajuttua. :-D

Ikis vain vastasi palstan räyhähengelle.

• Pertti-setä kirjoitti:

Itsevarmuus on miehessä varmaan se tärkein ominaisuus, se määrittä koko käytöksen.

Itsevarmuuskin tulee halusta selvittää asioita ja tehdä asioille jotakin.

En itsekään pidä todellakaan itseäni itsevarmana, mutta tiedän, että mikään ei tapahdu aina vaan odottamalla ihmettä. On kiva olla aloittaja. En jää enää odottelemaan. 9 kertaa kymmenestä se kannattaa. :-)

• Pertti-setä kirjoitti:

Ikis vain vastasi palstan räyhähengelle.

Ikis hoitaa taustatuen. :-D

Mitenkäs Pertsa oot päässyt peikoistas? Vieläkö kiukkuut kiusaajista? Miten sä tuollaseen lähdit mukaan? Et oo mies, mikä lähtee tuollaseen! Onko jotain huolia?

Itsevarmuuskin tulee halusta selvittää asioita ja tehdä asioille jotakin.

En itsekään pidä todellakaan itseäni itsevarmana, mutta tiedän, että mikään ei tapahdu aina vaan odottamalla ihmettä. On kiva olla aloittaja. En jää enää odottelemaan. 9 kertaa kymmenestä se kannattaa. :-)

Itsevarmuushan ei ole pelkästään sitä että teet asioita jotka hallitset, vaan myös sitä että uskallat tehdä asioita joissa olet epävarma.

• Pertti-setä kirjoitti:

Itsevarmuushan ei ole pelkästään sitä että teet asioita jotka hallitset, vaan myös sitä että uskallat tehdä asioita joissa olet epävarma.

No teen asioita jotka koen tärkeiksi tehdä. En tiedä onko se sit itsevarmuutta vai hullunrohkeutta. Selviän koska luotan siihen, että osaan arvioida mikä on tärkeää. :-)

No teen asioita jotka koen tärkeiksi tehdä. En tiedä onko se sit itsevarmuutta vai hullunrohkeutta. Selviän koska luotan siihen, että osaan arvioida mikä on tärkeää. :-)

Nyt uni vie, mut katon aamulla ilmoitukset ekana. :-)

Ikis hoitaa taustatuen. :-D

Mitenkäs Pertsa oot päässyt peikoistas? Vieläkö kiukkuut kiusaajista? Miten sä tuollaseen lähdit mukaan? Et oo mies, mikä lähtee tuollaseen! Onko jotain huolia?

Sehän oli totta että joku trolli järjesti mulle ohjelmaa Suomi24-treffien kautta, mulla on siellä tämä sama nikki omalla kuvauksella.

Mä tajusin aika nopeasti viestittelyn kuluessa että mua jekutetaan, trolli ehdotti skypetystäkin mutta sulki sitten profiilinsa saatuaan kieltävän vastaukseni.

Se oli siis totta kun tein avauksen siitä että trolli jekutti mua. Sekin oli totta kun sanoin että Ikiksen nikillä uhattiin paljastaa mun salaisuus eli lempinimeni ja sukunimeni jotka erehdyksessä meni trollin tietoon.

Se ei ollut kuitenkaan Ikis joka oli temppujen takana vaan yksi erittäin itsepintainen räyhähenki joka on viime aikoina ollut hyvin aktiivinen tällä palstalla. Tällä räyhähengellä on alkoholiongelma ja paljon aikaa huudella puskista.

Mä luulin alkuun että touhussa olisi useampikin kommentoija, mutta lopulta huomasin että kyse oli yhdestä ja samasta tyypistä.

Nää mun jutut oli provoa joiden tarkoitus oli kait hyökätä vastaan, ehkä tuli ylireagoituakin, mutta ne auttoi mua käsittämään missä mennään.

• Pertti-setä kirjoitti:

Sehän oli totta että joku trolli järjesti mulle ohjelmaa Suomi24-treffien kautta, mulla on siellä tämä sama nikki omalla kuvauksella.

Mä tajusin aika nopeasti viestittelyn kuluessa että mua jekutetaan, trolli ehdotti skypetystäkin mutta sulki sitten profiilinsa saatuaan kieltävän vastaukseni.

Se oli siis totta kun tein avauksen siitä että trolli jekutti mua. Sekin oli totta kun sanoin että Ikiksen nikillä uhattiin paljastaa mun salaisuus eli lempinimeni ja sukunimeni jotka erehdyksessä meni trollin tietoon.

Se ei ollut kuitenkaan Ikis joka oli temppujen takana vaan yksi erittäin itsepintainen räyhähenki joka on viime aikoina ollut hyvin aktiivinen tällä palstalla. Tällä räyhähengellä on alkoholiongelma ja paljon aikaa huudella puskista.

Mä luulin alkuun että touhussa olisi useampikin kommentoija, mutta lopulta huomasin että kyse oli yhdestä ja samasta tyypistä.

Nää mun jutut oli provoa joiden tarkoitus oli kait hyökätä vastaan, ehkä tuli ylireagoituakin, mutta ne auttoi mua käsittämään missä mennään.

Okei. No täällä saa olla tarkkana. :-)

• lopetajohyvämies
        Pertti-setä kirjoitti:

Jaaha. Seuraavaa häpäisyketjua odotellessa..
        (huokaus)

• oppiateille_amatööreille

Ennen uskoin älyn voittoon
      Oli tapanani lueskella filosofiaa aamunkoittoon
      Kunne paikalle tuli kas, sulkapallokuningas
      Sano minulle huhuu, se on liha joka puhuu
      Ja se meidät yhdistää

Kerran menin ravintolaan
      Sieltä naisia saa
      Mut ne katsoivat vain yhtä jääkiekkoilijaa
      Silloin minäkin päätin näistä pakaroista tehdään niin isot,
      että silmät putoilevat naisten päistä.

Ei siinä mitään kikkoja tarvita. Kuntosalin kautta baanalle.

• Naisen voisi viedä pulkkamäkeen, ja vetää pulkalla pirunmoisen mäen huipulle. Ihme jos ei tee naiseen vaikutusta

• Ikis..M

Siinä rinteen puolivälissä sitten juhta hyyytyy kun saa slaagin, nainen ihastuukin lääkärihelikopterin komeaan ensihoitajaan :D

• Tekniikkapokaaja

Tämä on vähän tapauskohtaista, mutta pääasiallisesti naisiin on vedonnut ohuen ohut virne suupiekessäni ja herpaantumattomat ja tuikkivat silmäni.

Eli siis tämä on ominaisuus ja persoonallisuuskohtaista, sillä en yleensä itse aloittele mitään.

😀

• puskista

Senhän te haluaisitte tietää, mutta ei helmiä sioille. :P

• voivittuu

Tämä puskista huutajako se on on se känniröllikkä23

• Tyttövaaa

Niin tässä ilmeisesti haetaan miten vietellä ekaa kertaa sänkyyn...?

Ite haluisin että se tapahtuis toisen kotona kun ihan tavallisesti puuhailtais jotain yhdessä, esim. oltais sohvalla sylikkäin ja katottais jtn. leffaa vaikka.

Ja sitten toinen alkais hellästi silitellä vartalosta ja suudella ja vaikka sanois että "haluun sua". Sitten kantais sänkyyn... Tolleen olis tosi romanttista.

• Kiltti-ja-kunnollinen

Miten ne jännämiehet viettelee naisia. Ostaako ne lahjoja, kehuvatko naista, tekeekö ne ruokaa? Kohteleeko ne naista aina hyvin halailevat eivätkä koskaan hauku tai hakkaa?

• kyllämätänosaan

Jälleen kerran katsokaa Twilight-leffasta pätkä, jossa Edward kantaa sen ämmän selässään vuoren huipulle, juosten ylämäkeen metsässä moottoripyörän nopeudelle. Sitten Edward näyttää voimiaan ja repii männyn juurineen maasta, koska kärsii vakavasta identiteetti kriisistä, eikä tiedä pitäisikö hänen lyödä vai naida naista. Lopuksi Edward vielä hohtaa hopeisena auringonvalossa, ja tässävaiheessa narttu on ihan, että mä annan sulle.

Juuri tuollaisen vampyyrin jokainen nainen haluaa.

• Varmaan jokainen mies on joutunut tekemään jotain tuontyyppistä päästäkseen pukille.

• kemikaaliX

Netflix & Chill

• Tätä tuun kokeileen ensi tilassa

• Sinkkunainen--

Haluaisin tehdä tosi teeveetä siitä miten palstan miehet yrittää iskeä naista. Saisimme nauraa itsemme kuoliaaksi kun se olisi niin karmeaa katsottavaa.

• Muutkintarpeet

Eiköhän suurimmalla osalla ole viettelyssä mielessä pelkästään seksi, valitettavasti. Ihmistä ei nähdä muunlaisena, kun pelkkänä seksiobjektina. Ei kiitos. Jos ja kun ei mikään muu kiinnosta, niin voi rahalla hankkia sen hoitsun kotiin. Parempi näin. Kyllä nainen kaipaa muutakin todellakin.

• 184

No itse olen ajatellut ensimmäisiksi treffeiksi jotakin aktiviteettipohjaista. Esimerkiksi hohtokeilaus, ammunta, mikroautoilu tai vastaava. Jos on vähän ujompi tapaus niin siitä saa aina hyvää keskustelua aikaiseksi. Kannattaa vaan etukäteen vähän kysellä toiveita ja ehdotuksia että toinen osaa varustautua. Frisbeegolf-radalla oli kerran pariskunta joka ilmeisesti oli lähtenyt sinne ensitreffeille. Molemmilla yksi kiekko ja heittelivät vaan kiekkoja koria kohti. Naisella oli kyllä se etu että jalka ei varmaan luistanut koska oli korkkarit jalassa.
      No tämän jälkeen sitten vaikka pitsalle ja käymään jälkipelit tuosta treffin ensiosiosta. Jos oikein hyvä tuuri kävisi niin mentäisiin vielä toisen luo kahville ja katsomaan leffaa. Siinä katsottaisiin vaikka scifiä, mutta nainen nukahtaisi kainaloon. Siinä sitten nukuttaisiin sohvalla aamuun ja aamukahvin jälkeen lähdettäisiin omille teille.

Seuraavat treffit vaikka joku iltapäivä ja käytäisiin kahvilla, ostettaisiin jäätelöt, kävellään käsikkäin rannalla, puistossa tai vaikka ostoskeskuksessa ja puhutaan arkisista asioista. Töistä, harrastuksista, tulevaisuuden suunnitelmista; ympäristöstä välittämättä selvitetään ollaanko tässä elämässä arvoiltamme ja tulevaisuuden suunnitelmissa yhtään samalla "hehtaarilla".

Kolmannella treffeillä mennään toisen luo syömään. Jossakin vaiheessa kun viedään tiskejä tiskipöydälle menen hänen taakseen ja alan hitaasti suudella niskaa. Mikäli vastustusta ei tule painaudun vielä lähemmäs ja jatkan vielä hetken. Sitten käännän naisen, nostan tiskipöydälle ja suutelen siten että ei ole epäselvää kuka vie ja kuka vikisee. Lopulta nostan hänet syliin ja kannan makuuhuoneen puolelle.

Siinä olisi minun sellainen unelma suunnitelma, mutta tuskin onnistuu. Ei kukaan tule ensitreffeillä telkkaria katsomaan. Viimeistään homma lässähtää kun en jaksa nostaa naista tiskipöydälle ja syntyy vaivautunut tunnelma kun tunnen itseni heikoksi ja nainen itsensä lihavaksi.
      Meni tuokin sitten uusiksi.

• Kyllä tuollainen suunnitelma on ihan toteutuskelpoinen, täytyy vain varautua siihen että jos käsikirjoitus jossain kohdin pettää, joutuu sitten improvisoimaan.

• Eipä tässä sen suurempia neuvoja ossoo antaa, mutta jotta mitkään muut ohjeet olisivat minkään väärttejä, niin sinun pitää näkyä. Olla esillä ja tulla huomatuksi. Mikäli kukaan ei tiedä sinustamitään taikka huomaa sinua, niin et voi muodostaa minkään sorttista sosiaalista suhdetta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      83
      3970
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      34
      2983
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      99
      2243
    4. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      30
      1930
    5. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1770
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      23
      1762
    7. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      57
      1699
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      27
      1537
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1497
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1491
    Aihe