Painon kaa ongelmii...

NytApua

Joo siis.. Oon 16v tyttö, oon 165 pitkä... Painan n82kg, ja häpeen itteeni TOSI paljon.. Juttu on se ettei ees näytä et painaisin niin paljon. En oo sellanen pallo, ei mul oo mitää jättimahaa vaik se aika iso onki. Jalat isoin ongelma.. painoani häpeän niin paljon, etten siitä pysty edes puhumaan.. kokeillut vaikka mitä.. Oon repsahtanu useesti, mut yritän parhaani..
Mitä nyt täältä haen, on vinkkejä.. Millä te ootte saanu pudotettuu painoo, tai millä tutut on saanu? Kiitos jo vastauksista..

20

382

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aurinko666

Joka päivä mäkkii ja pitäis kattoo ainakin 5 h putkee kaikkee netflixist.

• Perus.perjantai

Oho, sinähän olet lihava. Olet luultavasti melko roteva ja siihen päälle vielä lihava. Ainoa tapa milla vartalosi saataisi näyttämään hyvältä olisi vaihtaa sukupuolta.(Jos silloinkaan?)

• NytApua

Mun pimpinhuuletkin on tosi isot ja paksut.

• Tee 20-300 pumnerusta päivässä. 30 päivän päästä huomaat ison eron

• espkundi

hmm suosittelisin sitä liikunta muotoa mistä kaikki pitävät eli seksi mutta ei niin että makaat ja annat toisen tehdä kaiken työn eikös 16 ollu joku ikä raja et nyt vaan liikkumaan

• saatanaaa

Mul on sama. Oon 170cm pitkä ja painan jotain 76kg. oon 14 vuotias. Itsekään en omista mitään pallomahaa, jalkani ovat häpeällisen paksut, varsinkin sääret... Muualta en olekaan edes lihava. Kaikki paska kertyy jalkoihin.

• 15weetGirl

Omalla kokemuksella, sääriin auttaa päivittäinen juoksu lenkki. Kuukaudes kiinteet ku mitkä :D

• NytApua

Huono juttu on vaan että paska kunto astma paskat polvet

• 15weetGirl

Joo itell kans on hemmetin shaibat polvet ja terkkari varottelee rasittamast, mutt kyll sen kaa elää. Astma on toinen juttu mutt kai siihen piiput auttaa ja jos rauhallisill puolen tunnin kävelyillä alottelee? Ja kunto kasvaa tehes💪🏿
        Coopperiki on taas tulos, ett kanttis reenata.

• ThinLizzy_

Joulukinkku123. Tarkoitit varmaan 20000-30000 punnerrusta päivässä ja 30:n vuoden päästä huomaa eron. On meinaan sen verran läskiä että huhhuh...

• kundikalliosta

Ei kaikki kundit diggaa hoikista tytöistä. Pukeudu rohkeesti ja kanna kilosi kunnialla. Itsetunto kohdalleen katselemalla netistä esim. upeita BBW-malleja :D

• toinenpinonkanssakärsivä

Joka päivä jotain liikuntaa, miinus lepopäivä. Kävelee koulumatkat jos mahdollista. Tuo auttoi itselläni jo huomattavasti. Ja sitten jos haluaa vähentää syömist, syö pienemmältä lautaselta. Se näyttää että söisit enemmän ja se huijaa aivoja. Ka ei kannata mennä nälkäisenä kauppaan.

muista että lihas painaa enemmän kuin läski.

• NytApua

Kiitos vinkeistä! Tänne on vituttavaa laittaa mitään ku kaikki vaan pilailee.. Itse siis olen voimakas, tai että siis lihasta löytyy, mutta kyllä sitä läskiäkin.. Mutta kaikki kaveritki sanovat jos painoni tietävät etten näytä yhtään siltä et niin paljoo painaisin

• 01senTyttöi

Mutt silti... itellä on vatdalihakset ja penkistä nousee helposti 30kg (en oo painavampii kokeillu), pituutta 162cm ja painoo 59kg. Nii ja 16 täytän keväällä. Ett mites ihmees sie oot ees mahollinen? Ootsie joku hemmetin painija :D

• häpeen

Paino laskee kun syö vähemmän kuin kuluttaa. On typerää syödä liikaa.

• NytApua

Syöminen jotenkin kiihottaa minua, saa pimpin kostumaan.

• Olet kaunis sellaisena kuin olet.

• Leikkaa veitsellä irti

• Gymshark

Alota tyttöjen punnerruksil yritä saada tehtyy 20-30 per päivä ja sit kunno punnerruksii

• häpeen

Mitä sä yuggis kommentoit joka palstalla aivan älyvapaita juttuja. Mene takaisin sinne peiton alle hieromaan sitä pientä pippeliäsi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      14
      1582
    2. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      64
      1569
    3. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      131
      1202
    4. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      124
      1110
    5. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      83
      787
    6. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      164
      720
    7. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      168
      711
    8. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      405
      608
    9. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      582
    10. Tajuan kyllä

että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa
      Ikävä
      52
      525
    Aihe