rakastun renttuihin!

sandra

Niinpä niin..minun kohdallani sanonta "naiset rakastuvat renttuihin" pitää paikkaansa!onko kohtalotovereita. Rakastuin siis täysillä sellaiseen mieheen, joka ilmeisesti haluaa vain seksisuhdetta, kun taas itse olen etsinyt jotain vakavampaa jo kauemmin. No nyt sitten tapasin kaikin puolin aivan ihanan miehen, joka olisi valmis kanssani vaikka mihin, mutta hänestä vain puuttuu se jokin! En saa sitä toista tyyppiä mielestäni, vaikka tiedän että se "kiltti" tyyppi olisi varmasti luotettava ja kaikin puolin parempi vaihtoehto. mutta enhän voi pakottaa itseäni rakastumaan häneen. Täytyy sanoa, että ihmettelen itsekin tätä naisen logiikkaa.. :)

27

3780

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minullakin....

      olen rakastunut tai ainakin sydämeni menettänyt samanlaiselle miehelle kuin sinä: sitoutuminen ei kuulemma sovi hänelle, mutta olemme tapailleet viime keväästä asti. Jokin aika sitten minäkin tapasin kiltin miehen, josta tulee täydellinen aviomies vielä jollekin! Mutta miksi ei minulle? Miksi jokin minun sisälläni sanoo, että se "renttu" on unelmieni mies...??? En ymmärrä... (ja kait minunkin olisi joskus opittava, että ei kait tällaista renttua voi kesyttää??? Vai voiko?)

      • sandra

        kiva, että löytyy kohtalotovereita! :) "minun renttuni" on kyllä pystynyt seurustelemaan ja oli lopettanut pitemmän suhteen vasta. Nyt sanoo, ettei ole vielä valmis sitoutumaan mihinkään uuteen ja haluaa kai pitää vaan hauskaa..ihan ymmärrettävää toisaalta.Mutta kun itse tosiaan etsin muutakin niin pitäsi vaan kai etsiä ihminen, joka haluaa samaa..En haluaisi loukata sitä kilttiä tyyppiä, mutta en tiedä miten kertoisin hänelle että minulla on vielä tunteita toista kohtaan. Mutta tsemppiä sulle sen oikean löytämiseen! Mistä sitä tietää, ehkä voitkin muuttaa renttusi... :)


    • pehmopossu

      hullua tappaa itseänsä tällä tavalla...rakastua nyt renttujen renttuun,vaikka tietää,miten siinä käy.tavikset eivät sytytä muakaan,heistä puuttuu se jokin.

      harmi kun ei tunteita pysty kontrolloimaan!

      • betz

        Ihastun aina pelimiehiin - niissä vaan on sitä jotain!! Tavikset ei sytytä ollenkaan.


      • puppeli
        betz kirjoitti:

        Ihastun aina pelimiehiin - niissä vaan on sitä jotain!! Tavikset ei sytytä ollenkaan.

        Niin mäkin rakastuin "naistennaurattajaan" kunnes se rakastu muhun ja totes, että oon sitä mitä on etsinytkin. Mies on muuttunut täysin ja yhteiseloa on jo vuosia takana, joten ei kerran renttu aina renttu välttämättä pidä paikkaansa.


      • sama juttu minullakin...
        puppeli kirjoitti:

        Niin mäkin rakastuin "naistennaurattajaan" kunnes se rakastu muhun ja totes, että oon sitä mitä on etsinytkin. Mies on muuttunut täysin ja yhteiseloa on jo vuosia takana, joten ei kerran renttu aina renttu välttämättä pidä paikkaansa.

        Kiitos puppeli, tuo antaa toivoa!

        tämä "minunkin renttuni" on aikaisemmin vakavasti seurustellut ja aika isoja kolhuja kokenut. kenties siinä syy hänen nykyiseen käytökseen...
        kuitenkin, vaikka hän mitä tahansa selittää ettei halua sitoutua tms. niin aina hänet vain löydän oveni takaa... (ja tiedän ettei hän ole muualla käynyt)

        Joten toivon, että tämäkin mies voisi muuttua... :)

        JA sandralle: minäkään en sitä kilttiä haluaisi loukata, olisiko hyviä neuvoja?


      • itekkiin
        sama juttu minullakin... kirjoitti:

        Kiitos puppeli, tuo antaa toivoa!

        tämä "minunkin renttuni" on aikaisemmin vakavasti seurustellut ja aika isoja kolhuja kokenut. kenties siinä syy hänen nykyiseen käytökseen...
        kuitenkin, vaikka hän mitä tahansa selittää ettei halua sitoutua tms. niin aina hänet vain löydän oveni takaa... (ja tiedän ettei hän ole muualla käynyt)

        Joten toivon, että tämäkin mies voisi muuttua... :)

        JA sandralle: minäkään en sitä kilttiä haluaisi loukata, olisiko hyviä neuvoja?

        Johtusko siitä,etti liikuta semmosissa remmeissä missä tavikset ui.Seura tekee kaltaisikseen.


      • puppeli
        itekkiin kirjoitti:

        Johtusko siitä,etti liikuta semmosissa remmeissä missä tavikset ui.Seura tekee kaltaisikseen.

        Mielest'ni olen kyllä aina ollut kunnon tyttö. Enkä nyt sanoisi rentuksi jotain juoppoa ja työtöntä luuseria vaan minun mittakaavassani renttu on vähän paha poika, joka leikkii naisilla ja särkee sydämiä;)


      • täällä...
        puppeli kirjoitti:

        Mielest'ni olen kyllä aina ollut kunnon tyttö. Enkä nyt sanoisi rentuksi jotain juoppoa ja työtöntä luuseria vaan minun mittakaavassani renttu on vähän paha poika, joka leikkii naisilla ja särkee sydämiä;)

        ihan niin kuin sinä, minäkin olen aivan tavallinen, kenties jopa keskivertoa hieman kiltimpi tyttö.
        Eikä tämä minun "renttuni" myöskään mikään juoppo luuseri ole, vaan yliopistolla opiskeleva naistenmies, vähän paha kylläkin ja sydänten murskaaja, ehdottomasti ;) :(


      • Anonyymi
        betz kirjoitti:

        Ihastun aina pelimiehiin - niissä vaan on sitä jotain!! Tavikset ei sytytä ollenkaan.

        Onko rentun pakko ryypätä vai pääseekö rentuksi muutenkin?


      • Anonyymi
        itekkiin kirjoitti:

        Johtusko siitä,etti liikuta semmosissa remmeissä missä tavikset ui.Seura tekee kaltaisikseen.

        Turpaan veto on rakkauden Puntari.
        Jos jääpi tappelussa hopialle, heijastelee se muutoinkin epäuskottovuutta


    • Riina

      yhtä tuskaa, kun tykkää rentuista. Itse olen akateeminen ja tulevaisuudessa ihan ok toimeentuleva. Muutenkin luulen olevani ihan vastuuntuntoinen ja normaali. Sit tavannu yhen rentun ja siinä vaan oli jotain, mikä sytytti, siitä lähtien tuntenu vetoa renttuihin. Eihän amis tarkoita renttuutta, mut olen huomannu, et akateemisuus ja tylsyys kävelee usein käsikädessä. Vähän aikaa sitten tapasin ihan ok kiltin miehen ehkä itseeni verrattuna paremman näköisen, mut ei vaan sytytä niin ei..Oon tyhmä!!!

    • Gentleman

      Kyllä on nuorilla naisilla taas ongelmat :)

      Näyttää siltä, että olette niitä tyttöjä, jotka aikansa "renttujen" panopuina ajelehdittuuaan huomaavatkin, että tässähän jäädään kohta yksin ja lapsettomiksi. Kun on kunnia mennyt, mutta maine sitäkin suurempi ja naama alkaa pikkuhiljaa rupsahtamaan, ollaankin valmiita ottamaan ihan "tavis"mieskin. Eri asia sitten, kelpaatteko enää kellekään kunnon miehelle.

      Nämä "rentut" muuten aika tyttömäisiä miehiä ja niitä voisi tosimies vaikka panna perseeseen itseään kovinkaan homoksi tuntematta.

      Vihje teille: jos haluatte oikeasti onnelliseen parisuhteeseen niin älkää antako pillua ensimmäiselle teille ravintolassa paskaa jauhamaan tulevalle urpolle, jossa on "sitä jotain". Nämä moraalittomat niljakkeet tietävät tasan tarkkaan, miten naista tulee manipuloida saadakseen haluamansa, eli seksiä.
      Yrittäkää sen sijaan katsastella niitä hiljaisen itsevarmoja, ei niin suvereenejä naisten naurattajia. Saatatte yllättyä, millaiseksi helmeksi moni "tavis" voi paljastua, kunhan jaksatte vähän tutustua.

      • puppeli

        Hiljaisen itsevarma on myös oma mies, eikä sänkyyn päädytty aikanaan kun vasta kun oltiin tunnettu noin 3 viikkoa.Rentuili kyllä nuorempana naisten suhteen (särki sydämiä)...mutta ihmiset voi muuttua ja rakastua oikeasti ja haluta olla vain sen yhden kanssa.


    • Mike

      No se on *sinun* ongelmasi.

    • Heluna

      Työkaverini jätti miehensä vaikka heillä on kolme lasta. Kun tiedustelin syytä, hän sanoi että mies on niin ärsyttävän kunnollinen.
      Oudoltahan se kuulostaa, mutta naiset ehkä kaipaavat arjen harmauden ja kakkavaippojen keskellä välillä jotain dramatiikkaa ja repäisevää, jotta tuntisi yhä elävänsä.
      Ihan lälläri miehestä tulee vain sellainen tunnelma että "hohhoijaa, tätätkö se sitten on".

      • Gentleman

        Nainen, joka on valmis tuhoamaan perheensä ja aiheuttamaan lapsilleen mahdollisesti elinikäiset henkiset vauriot eroamalla koska mies on "liian kunnollinen", tulisi raahata kadulle ja ampua kuin vesikauhuinen koira. Raato heitetään sikojen syötäväksi.

        Tasapuolisuuden nimissä myös vastaavan teon tehneille miehille sama kohtelu. Taitaa tosin olla harvinaisempaa miehillä, että erotaan naisen "liian kiltteyden" tai kunnollisuuden vuoksi. Ja naisethan sitä eroa enimmäkseen tahtovat.


      • kentlemanne
        Gentleman kirjoitti:

        Nainen, joka on valmis tuhoamaan perheensä ja aiheuttamaan lapsilleen mahdollisesti elinikäiset henkiset vauriot eroamalla koska mies on "liian kunnollinen", tulisi raahata kadulle ja ampua kuin vesikauhuinen koira. Raato heitetään sikojen syötäväksi.

        Tasapuolisuuden nimissä myös vastaavan teon tehneille miehille sama kohtelu. Taitaa tosin olla harvinaisempaa miehillä, että erotaan naisen "liian kiltteyden" tai kunnollisuuden vuoksi. Ja naisethan sitä eroa enimmäkseen tahtovat.

        Moisten ihmisten ei lapsia tulisi hankkia.


    • mies

      Mutta jälkikäteen on sitten turha tulla itkemään.

      Renttujen kiertopalkinnosta tulee vosu jota kunnon miehet eivät huoli.

      Ja toisaalta, siinä vaiheessa kun renttuhin kyllästynyt nainen alkaa etsimään vakavasti otettavaa insinööriä elättämään perheensä, ovat nämä kunnon miehet jo varattuja.

      Vaihtoehdoksi siis jää renttuilu lopuksi elämäksi tai rikkoa jonkun kunnon miehen avioliitto. Ja jos vielä sattuu käymään niin että sitä renttua on kuitenkin aina välillä saatava, tai kunnon miestä välillä vaihdettava, niin enpä kovin ruusuisia vuosikymmeniä lupailisi.

    • torspo

      Kaltaiseni epärentut tietysti mankuvat tästä renttuasiasta ihan "syystä", mutta...

      Mikä minä olen tuomitsemaan naista, joka haluaa viihteellisen, jännittävän, kontrolloimattoman miehen... kun itse haluan pitkähiuksisen, laihan ja hymyilevän naisen?

      Ihan yhtä tyhjänpäiväistä, pinnallista ja vietteihin perustuvaa molemmin puolin. Jos voisin päättää, ihastuisin heti lyhythiuksiseen, pallonmuotoiseen, jököttävään yh-äippään - veikkaan että kilpailu niistä ei ole ihan yhtä kovaa.

      Samalla tavalla kuin sinäkin haluaisit ihastua luotettavaan, urheilevaan, hyväkäytöksiseen insinööriin.

      • kantaan:

        Tyhjänpäiväistä, tyhjäpäistäkin ja varmasti vietit taas vievät meitä...

        Omalle kohdalle niitä kilttejä insinöörejä on sattunut parikin... ;)
        Mutta kaitpa sitä tytöllä haaveita saa olla sen "rentun" kesyttämisestä...


    • kiltti mies

      Johtuuko se renttuun tykästyminen siitä että ne osaa/kehtaa tuoda itteään enemmän tyrkylle? Jos et ole edes oikeasti tutustunut tähän "kilttiin" mieheen kun semmoiseen tutustuminen vaatiikin vähän enemmän tekemistä..

      • sandra

        Todellakin olen nyt päättänyt yrittää tutustua häneen..mistäs sitä tietää vaikka kuinka ihastun, kun opin tuntemaan paremmin. Ainakin lupauduin treffeille..saa nähdä miten käy.. :) Ehkä olisi todellakin aika jo päästä eroon siitä toisesta rentusta!


      • sama juttu minullakin...
        sandra kirjoitti:

        Todellakin olen nyt päättänyt yrittää tutustua häneen..mistäs sitä tietää vaikka kuinka ihastun, kun opin tuntemaan paremmin. Ainakin lupauduin treffeille..saa nähdä miten käy.. :) Ehkä olisi todellakin aika jo päästä eroon siitä toisesta rentusta!

        Voisi olla minullekin fiksua yrittää tutustua tähän kilttiin mieheen: Eli jatkan häneen yhteydenpitoa ja odotan sitä, että taas osumme samalle paikkakunnalle...:D
        ehkä pitäisi vain unohtaa nämä rentut ja keskittyä niihin hyviin miehiin? hmm.. kuulostaa harvinaisen lupaavalta...


    • lost_in_a_contraption

      Niin. Sellaisia me "rentut" olemme. Pitää vain uskaltaa elää.
      Rentuista harvemmin on juoksemaan pukupäällä 8-16 duunissa. Renttu tekee kaiken tyylillään, eikä ajattele mitä muut ovat hänestä mieltä. Rentut eivät kadehti naapurinsa bemaria taikka hienoa työtä Nokialla. Yllätyksellisiä olemma.

      • ja kiitos paljon

        Kiitos teille tytöt jotka tykkäätte noista rentuista. Meikään ei iske pätkääkään tuon tyyppiset "miehet" joten mahtavaa että joillekkin kelpaa ja korjaatte ne jaloista pois pyörimästä järjestätte heille vapaa-ehtoisesti muuta puuhaa kanssanne. Jääpä rauha katsella kunnon miehiä kun rentut pörräävät naisten kiusana, joiden mielestä he ovat ah, niin söpöjä.
        Eli hyvä että on eri makuja miesten suhteen.Ottakaa aivan vapaasti siis nuo rentut hyysättäväksenne!


    • yes!

      Hitsi, että kaipaan aasialaisia ja venäläisiä naisia aina vain enemmän, kun luen täällä olevien naisten kirjoituksia.

      Ne ovat sentään naisia. Ja kokemuksesta tiedän, että ovat o-i-k-e-i-t-a naisia. Nam!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 109
      2118
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1986
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1915
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe