Nuoret naiset nirppanokkia

Fxccgf

20-30 vuotiaat naiset ovat todellisia nirppanokkia, heille kelpaavat vain kaikkein komeimmat miehet. Itse en saanut naista kunnolin tuossa iässä mutt kappas vaan kun ikää tuli lisää niin saman ikäluokan naiset ovat alkaneet kiinnostua minusta kun nämä entiset nirppanokat ovt alkaneet rusinoitua. Nyt ovat roolit muuttuneet. Minulle tuottaa suurta tyydytystä sanoa näille entisille nirppanokille kun ovat tulleet juttelemaan iskumielessä että' sori ei kiinnosta, olet liian rupsahtaneen näköinen'. :)

15

343

4Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaikutat aika pinnalliselta, sellaiselta nirppanokalta.

• Niilläonvaraa

Lapsille parhaat geenit, se on luonnon sanelema juttu.

• Naisasialooser1

Komeudella ei ole mitään tekemistä hyvien geeninen kanssa.

• 7234
        Naisasialooser1 kirjoitti:

Komeudella ei ole mitään tekemistä hyvien geeninen kanssa.

Itse asiassa on. Erään tutkimuksen mukaan komeus viestittää myös terveydestä.

• hajoarauhassapuutteesees

Toisin sanoen olet niin nirso, ettei omanikäisetja yhtä rupsahtaneet kuin sinä itse naiset kelpaa. Jälleen nähdään, että nirsous miehen sinkkuna pitää.

• Naisasialooser1

Entinen nuori nainen, nykyinen kurppa raivostui, varo ettei verisuoni katkea ruttuisesta päästäsi.

Ensinnäkään mies ei rupsahda ja aloittaja on paljon paremman näköinen nykyään kun ne häntä iskevät ikäneidot, nuorempana ne naiset olivat toki paljon aloittajaa paremman näköisiä siksi tämä ei kelvannutkaan.

Jos aloittaja on kerran ulkonäöltään samaa tasoa niiden naisten kanssa niin miksi hän ei sitten kelvannut niille nuorempana? Ettei vain johtuisi siitä, että nuori nainen saa itseään tasokkaampia miehiä.

Ja aloitus todistaa myös sen mistä olen itsekin puhunut, että kun naisen kauneushuippu on ohi niin paitsi että YTM:t eivät enää häntä päin sylkäisekkään niin hän ei kelpaa myöskään enää edes AT-miehille.

• missämättää

Minulle kelpaisi tavallinen mies mutta en kelpaa heille, testattu on. En ole kaunis, en ole seksikäs vaan tavallinen. Mikä minussa on oikein vikana?

• Naisasialooser1

Et ole tavallinen, vaan ruma. Paljonko on ylipainoakin?

• helgamies_

Etsi tasoistasi seuraa, niin kyllä löytyy miehiä.

• Seliseliii

Älä valehtele. Yhtä näkymätön luuseri sinä vieläkin olet naisien silmissä, Kun paikalle tulee ikäisesi komea mies, niin eipä niitä naisia kiinnosta enää oletko paikalla vai et.

• kannattaa.kyllä

Minusta on vain järkevää olla nirso.

• HävetkääNaiset

Juuri tuollaisia nuoret naiset aina ovat.

• EdesUnissa

Aloitus on soopaa. Nuoret naiset eivät ole mielestäni nirppanokkia, he ovat vain ujompia ja varovaisempia kokemattomuutensa vuoksi. Vaativat siksi suuremman luottamuksen siihen jonka kanssa jatkavat sänkyyn. Eivät halua tulla satutetuksi/halvennetuksi tunnetasolla. Iän myötä naiset vahvistuvat, ja oppivat että joskus tulee siipeen mutta useimmiten ei. Ja siksi kai se käytös muuttuu hieman rohkeammaksi. (Myös miesten käytös tänä aikana paranee)
      Suurin syy nuorten naisten nirppailluun lienevät juuri ne typerykset omasta ikäluokasta, jotka aiheuttavat käytöksellään nuorten naisten osittain aiheellisenkin pelon että heidän teoistaan ja asioistaan tehdään julkisia.
      Tosin en itsekään pidä alle 25 vuotiaista naisista. Ovat useasti kauniita, mutta kypsymättömiä. En halua toimia psykologina, vaikka ymmärtäisinkin heidän tuskaansa.

• kemikaaliX

Komppaan EdesUnissaan, olen ujo ja ajoittain epävarma omasta ulkonäöstäni. Typeryksiä on tavattu aika monta vaikka silti jaksan uskoa että niitä hyviäkin miehiä on. Luottamus on tärkeää ja se on ansaittava ja mitä enemmän on joutunut petetyksi sitä vaikeampi on varauksettomasti luottaa uuteen henkilöön.

• Aloittaja puhuu totta. Ihan saman olen itsekin huomannut. Eipä enää kiinnosta. Mielummin yksin kuin huonossa suhteessa. Vai miten se nyt menikään ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      401
      8731
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      168
      3101
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      17
      1534
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      74
      1066
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1048
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1005
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      63
      968
    8. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      943
    9. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      73
      904
    10. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      65
      890
    Aihe