Näin perhepyhien jälkeen (kaikki osapuolet säilyivät hengissä), mietityttää, miksi sinkkuutta pidetään jonain pakkotilana eikä esim. valintana.
Onko todellakin yleisesti niin että yksin elävän valintaa ihmetellään?
Miksi ajatellaan että parisuhde olisi ainoa keino "onnen satamaan"?
Miksi pitäisi olla haku päällä ja pikakihlat mielessä?
Terv. Sinkkuna kohta 3v.
Sinkkuuden tuomitseminen?
161
1421
Vastaukset
- Palstan.Rumin.Mies
Rumalle miehelle sinkkuus on pakkotila. Naisille vapaaehtoinen valinta. Tarkoitit vissiin elämän valintaa. Kyllähän sinkkuutta ihmetellään jokaisen kohdalla koska ihminen vauvasta saakka opatetaan "sitten kun sinulla on mies, sitten kun sinulla on nainen" oletukseen.
Näitä "sitten kun" väittämiä kuulin sukulaisiltani vielä parikymppisenä jantterina mutta näin jo neljääkymppiä lähestyvänä sukulaiset pitävät lähinnä kaappihomona kun naista en ole saanut ja ovat näinollen jättäneet tarkoituksella piirien ulkopuolelle. Sen edelleen sanon kaikille että rumuus ei ole synonyymi homoudelle. Jos epäilette miestä homoksi niin kysykää itseltänne vaikka syitä miksi ette seurustelisi kyseisen miehen kanssa. Löydätte siitä vastauksen kysymykseen onko hän homo vai välttelevätkö naiset rumuuttaan hänen seuraansa.En kyllä tajua miksi yksinäinen mies ajatellaan homoksi.
Meillä suvussa on paljon yksinäisiä, lähinnä naisia, mutta myös miehiä. En kyllä ole ikinä kuullut kenenkään kyselevän onko ne homoseksuaaleja, eipä sillä kyllä varmaan suurta merkitystä olisikaan, mene ja tiedä.
Ja kyllä. Ulkopuolelle jättäminen. Samaa olen havainnut itse. En oikein ymmärrä sitäkään. "Ei se varmaan halua tulla." Pitäisi kysyä eikä olettaa yhtään mitään!
Mielenkiintoinen kysymys...
Olen kohdannut tuomitsemista lähinnä vapauden kadehtijoiden suunnalta, sekä omasta kumppanistaan mustasukkaisten suunnalta.
Ihmisiä yleensä kiinnostaa kovasti toisten omasta poikkeava elämäntapa, siinä on oltava jotain väärää tai epäilyttävää. Jos ei ole yhtä miestä, on oltava sitten useampia, tai ainakin on lesbo.
Kai se on sitten itselle turvallisempaa, jos voi ajatella toisten olevan samanlaisia kuin itse? Parisuhteellista ei koeta niin pahaksi uhkaksi omalle parisuhteelle tai kilpailijaksi parisuhdemarkkinoilla kuin sinkkua.Olen joskus miettinyt koetaanko sinkkuus / eroaminen tartuntatautina? :D
Välillä tuntuu siltä. Esim. Isä pelkäsi että äiti jättää hänet, kun minäkin erosin miehestä. Mutta siis ei kai nyt kukaan eroa erotakseen. Eiköhän siellä ole ihan muita asioita takana. :D
Tuota lesboasiaa en tajua ollenkaan.Nainen_28v kirjoitti:
Olen joskus miettinyt koetaanko sinkkuus / eroaminen tartuntatautina? :D
Välillä tuntuu siltä. Esim. Isä pelkäsi että äiti jättää hänet, kun minäkin erosin miehestä. Mutta siis ei kai nyt kukaan eroa erotakseen. Eiköhän siellä ole ihan muita asioita takana. :D
Tuota lesboasiaa en tajua ollenkaan.No itseasiassa tuota on "tutkittu". Tiedä sitten miten luotettavasta "tutkimuksesta" oli kyse, mutta idea oli se, että eronneen lähipiiri saa kimmokkeen ja eroaa myös. Toki siellä taustalla on ollut huono suhde jo ennemminkin, mutta kun joku uskaltaa, niin miksi ei itsekin.. Ja kun nähdään, että toinen pärjää yksinään ja alkaa nauttimaan olostaan, niin varmasti kaipaa itsekin parempaa elämää.
- EdesUnissa
LinerT.2 kirjoitti:
No itseasiassa tuota on "tutkittu". Tiedä sitten miten luotettavasta "tutkimuksesta" oli kyse, mutta idea oli se, että eronneen lähipiiri saa kimmokkeen ja eroaa myös. Toki siellä taustalla on ollut huono suhde jo ennemminkin, mutta kun joku uskaltaa, niin miksi ei itsekin.. Ja kun nähdään, että toinen pärjää yksinään ja alkaa nauttimaan olostaan, niin varmasti kaipaa itsekin parempaa elämää.
Ihminen on lauma-eläin, ja kulkee todellakin trendeissä. Kaikki suhteet ovat jollakin mittarilla huonoja, sehän on vain arvostelukysymys.
Sen sijaan en ole ikinä kuullut yhdenkään miehen sanovan että sinkkuus olisi jokin pakkotilanne kuten aloittaja esitti. Sellaisia kommentteja miksei se voi löytää naista/miestä kuulee vain naisten suusta.
Siis jos aloittaja haluaa saada selvää miksi parisuhteen puuttumista ihmetellään, tulisi hänen suunnata tutkimus naisiin ja katsoa missä kohtaa parisuhteen tarkoitus eroaa miesten ja naisten kohdalla. Tutkimukseen ei tietenkään saisi ottaa sinkkunaisia jotta se ero löytyisi.
Parisuhteen tarkoituksesta lähtisin tutkimaan, koska oletus on että siitä se sinkkuus
valitaan, eikä ole liittyväinen lesbouteen tai muuhun seksuaaliseen suhtautumiseen. Eli kääntäisin ajatuksen siten että tutkisin siis niitä naisia jotka valitsivat parisuhteen elämäntavakseen.
Tuohon aloitukseen sen verran että säännöllinen seksi on varmasti yksi suuri tekijä parisuhteessa olemisen puolesta. Aloittaja sanoo olevansa 28v ja sinkkuna 3 vuotta. Pariutunut ystävätär on harrastanut seksiä tänä aikana 300 tai jopa 600 kertaa suhteen sujumisesta riippuen. Ja se ystävätär on harrastanut sitä suurimmaksi osaksi selvin päin, joten sitä oppii kaipaamaan. Miehet ja naiset elävät seksistä ja sen korvaaminen jollakin muulla on ainakin minulle tuntematon asia. Kenties alkoholilla sen voi turruttaa ?
Sinkun seksi on huonompaa ja harvemmin, tosin on varmaan joitakin poikkeuksia. EdesUnissa kirjoitti:
Ihminen on lauma-eläin, ja kulkee todellakin trendeissä. Kaikki suhteet ovat jollakin mittarilla huonoja, sehän on vain arvostelukysymys.
Sen sijaan en ole ikinä kuullut yhdenkään miehen sanovan että sinkkuus olisi jokin pakkotilanne kuten aloittaja esitti. Sellaisia kommentteja miksei se voi löytää naista/miestä kuulee vain naisten suusta.
Siis jos aloittaja haluaa saada selvää miksi parisuhteen puuttumista ihmetellään, tulisi hänen suunnata tutkimus naisiin ja katsoa missä kohtaa parisuhteen tarkoitus eroaa miesten ja naisten kohdalla. Tutkimukseen ei tietenkään saisi ottaa sinkkunaisia jotta se ero löytyisi.
Parisuhteen tarkoituksesta lähtisin tutkimaan, koska oletus on että siitä se sinkkuus
valitaan, eikä ole liittyväinen lesbouteen tai muuhun seksuaaliseen suhtautumiseen. Eli kääntäisin ajatuksen siten että tutkisin siis niitä naisia jotka valitsivat parisuhteen elämäntavakseen.
Tuohon aloitukseen sen verran että säännöllinen seksi on varmasti yksi suuri tekijä parisuhteessa olemisen puolesta. Aloittaja sanoo olevansa 28v ja sinkkuna 3 vuotta. Pariutunut ystävätär on harrastanut seksiä tänä aikana 300 tai jopa 600 kertaa suhteen sujumisesta riippuen. Ja se ystävätär on harrastanut sitä suurimmaksi osaksi selvin päin, joten sitä oppii kaipaamaan. Miehet ja naiset elävät seksistä ja sen korvaaminen jollakin muulla on ainakin minulle tuntematon asia. Kenties alkoholilla sen voi turruttaa ?
Sinkun seksi on huonompaa ja harvemmin, tosin on varmaan joitakin poikkeuksia.Mutua aika paljon tuo sinukin kommenttisi.. ;P
Muutamaan kohtaan nyt jotain..
"Ihminen on lauma-eläin, ja kulkee todellakin trendeissä."
Ihminen voi olla LaumaEläin, mutta tuo trendeissä kulkeminen on Sopulien ja Kanojen Juttu.. Ei siis kuitenkaan kaikkien IhmisApinoiden.. ;P
"Kaikki suhteet ovat jollakin mittarilla huonoja, sehän on vain arvostelukysymys."
Ei ole.. Mutta minun silmissäni ne suhteet, joista voisin käyttää sanaa "hyvä" tai "unelma" on kyllä aika vähissä.. Joten riippuu paljon KatsojanSilmästä, mutta varmasti monella on oma näkemys siitä minkälainen suhde on "hyvä" Suhde.. ;P
Moni tosin ajattelee sitä Vain niin päin, että mikä on Itselle Hyväksi.. Mun mielestä pitäisi ajatella mikä on Molemmille hyväksi.. Mut se on mun vain mun Luonnollinen Mielipide.. ;PEdesUnissa kirjoitti:
Sinkun seksi on huonompaa ja harvemmin, tosin on varmaan joitakin poikkeuksia."tutkisin siis niitä naisia jotka valitsivat parisuhteen elämäntavakseen."
Musta tää on varsin outo oletus. Jos esim. Ei ole tavannut ketään kenen kanssa voisi panna hynttyyt yhteen niin miten ihmeessä tuo on joku elämäntapakysymys?! en minä ainakaan ole eron jälkeen tavannut ja ero oli jo mulla puhtaasti terveyden säilyttämistä. Oletan että puhuja on mies joka kuvittelee että mies vain otetaan suhteeseen. Mulla on muutama "ikisinkkukaveri" jotka ovat 30-40v ja olleet aina yksin. En silti koe heidän olevaan mitään elämäntapasinkkuja vaan siinä vaan on käynyt näin. En silti voi surkutella kumpaakaan koska molemmat elävät nähdäkseni hyvää elämää, molemmilla on paljon ystäviä ja vakiduunit yms.LinerT.2 kirjoitti:
No itseasiassa tuota on "tutkittu". Tiedä sitten miten luotettavasta "tutkimuksesta" oli kyse, mutta idea oli se, että eronneen lähipiiri saa kimmokkeen ja eroaa myös. Toki siellä taustalla on ollut huono suhde jo ennemminkin, mutta kun joku uskaltaa, niin miksi ei itsekin.. Ja kun nähdään, että toinen pärjää yksinään ja alkaa nauttimaan olostaan, niin varmasti kaipaa itsekin parempaa elämää.
Mielestäni ero ei voi olla joukkohysteriaa, oon siitä samaa mieltä. Oikea syy on jossain muualla kuin muiden eroissa. En ainakaan ota syykseni jälkeeni eronneita läheisiä / kavereita. Itse ovat ratkaisunsa tehneet vaikka olisinkin tsempannut että itse pitää miettiä mitä haluaa.
- helgamies_
Nainen on sinkku omasta tahdostaan, joten tästä muotoutuu ajatus luonnevikaisesta ämmästä. Toisaaltaan mies on sinkku saamattomuuttaan, joten tästä muoutuu ajatus luuseriudesta.
Miksi nainen on luonnevikainen jos hän ei esim. Ole löytänyt ketään? Sama kysymys miehelle luuseriudesta.
- helgamies_
Jos nainen "etsii" miestä, eikä miestä löydy naisessa on selkeästi luonnevika, tai sanotaan vähän kauniimmin, nainen on nirso.
- 32323232
Jos nainen ei löydä miestä pitkään aikaan tai miehet vaihtuu kuin sukat (ei koske parikymppisiä):
-vaikea luonne (nirso, väkivaltainen tms.)
-pihtaaja 32323232 kirjoitti:
Jos nainen ei löydä miestä pitkään aikaan tai miehet vaihtuu kuin sukat (ei koske parikymppisiä):
-vaikea luonne (nirso, väkivaltainen tms.)
-pihtaajaMä en ole kyllä vaikea enkä pihtaaja :D en ole myöskään väkivaltainen.
Huora se on huora oli se sitten 20 tai 40v. :D- Oikeassa.olet
Nainen_28v kirjoitti:
Mä en ole kyllä vaikea enkä pihtaaja :D en ole myöskään väkivaltainen.
Huora se on huora oli se sitten 20 tai 40v. :DJoo pihtaajaksi sinua ei voi kyllä haukkua :D
- 40-atmi
Olen ollut sinkku 20 vuotta. Eihän tässä kiire ole avioitua
- 40-atmi
Naisethan menee miehen kanssa yhteen aika äkkiä ja sitten se mies onkin jännämies. Naiset ihastuu ulkonäköön ja yllätyksenä tulee miehen väkivaltaisuus.
Ihmettely varmaan johtuu siitä, että parisuhteissa elävä ei voi käsittää, miksi sinkku välttelee parisuhteen etuja. Toisaalta taas parisuhteessa oleva sisimmässään ymmärtää sinkkuuden edut - ehkä jopa salaa on kateellinen niistä. Mutta sitä ei kehtaa ääneen sanoa koska se taas näyttäisi siltä, että parisuhteessa on jokin vikana. Helpompi tehdä siis se sinkku ikäänkuin syntipukiksi. Tosin monet sisimmässään pelkäävät sitäkin (kuten vanhemmat, suku) että lapsessa on jotain vikana, kun ei se itselleen suhdetta löydä.
Miksi sitten parisuhteessa olevaa vaivaa kaverin tai muun läheisen sinkkuus? Itse ainakin koen sen hieman siten, ettei olla enää samalla viivalla. Toiselta puuttuu ne käsitykset ja kokemukset mitä itselläni on ja sillä sinkkukaverillani ei ole höykäsen pöläysen ymmärrystä mistä juuri nyt puhun. Sitä vain hiljenee ja toivoo jotenkin, että päästäisin taas samalle aaltopituudelle kuin joskus ennenkin, kun puolikkaasta sanasta tajuttiin mitä toinen tarkoittaa. Ja mieluummin alkaa hiljalleen tehdä sitä myyräntyötä (parisuhteeseen manipulointia) kuin että luopuisi lopullisesti siitä kaverista.- Kuhanmietin
No outo ystävyys kyllä on, jos toisen pariuduttua ei muka yhtään enää tajua mistä toinen puhuu. Jos taas se parisuhteessa oleva ei enää muusta puhukaan kuin parisuhteestaan, niin ei ihme jos kaveruus vähitellen hiipuu.
Kai teillä niiden sinkkukavereiden kanssa jotain muutakin yhteistä oli kuin sinkkuus? Miksi ei voi puhua niistä asioista ja tehdä niitä juttuja joita ennenkin tehtiin, lukuunottamatta jotain miehenmetsästystä ym jota ei varattuna voi tehdä? On myös aika ennakkoluuloista olettaa, että sinkku ei tajuaisi mitään parisuhteen asioista. Kuulostaa vahvasti siltä, että kyse on lähinnä asenneongelmasta. Kun itse pariuduit, niin muutit heti asennettasi sinkkukavereitasi kohtaan, asetuit heidän yläpuolelleen ja ajattelet etteivät he vain voi tajuta. Suosittelen että unohdat tuon ennakkoasenteesi ja kohtelet ystäviäsi aivan kuten ennenkin. Miksi sen ystävyyden pitäisi muuttua vain siksi että sinä pariuduit? Aikaa ei tietysti välttämättä ole yhtä paljon koska parisuhde vie aikaa, mutta kun tapaa niitä ystäviä, niin kai sen ajan voi muutenkin käyttää kuin parisuhteestaan tilittämällä? - EdesUnissa
Kuhanmietin kirjoitti:
No outo ystävyys kyllä on, jos toisen pariuduttua ei muka yhtään enää tajua mistä toinen puhuu. Jos taas se parisuhteessa oleva ei enää muusta puhukaan kuin parisuhteestaan, niin ei ihme jos kaveruus vähitellen hiipuu.
Kai teillä niiden sinkkukavereiden kanssa jotain muutakin yhteistä oli kuin sinkkuus? Miksi ei voi puhua niistä asioista ja tehdä niitä juttuja joita ennenkin tehtiin, lukuunottamatta jotain miehenmetsästystä ym jota ei varattuna voi tehdä? On myös aika ennakkoluuloista olettaa, että sinkku ei tajuaisi mitään parisuhteen asioista. Kuulostaa vahvasti siltä, että kyse on lähinnä asenneongelmasta. Kun itse pariuduit, niin muutit heti asennettasi sinkkukavereitasi kohtaan, asetuit heidän yläpuolelleen ja ajattelet etteivät he vain voi tajuta. Suosittelen että unohdat tuon ennakkoasenteesi ja kohtelet ystäviäsi aivan kuten ennenkin. Miksi sen ystävyyden pitäisi muuttua vain siksi että sinä pariuduit? Aikaa ei tietysti välttämättä ole yhtä paljon koska parisuhde vie aikaa, mutta kun tapaa niitä ystäviä, niin kai sen ajan voi muutenkin käyttää kuin parisuhteestaan tilittämällä?Elisakettu haki mielestäni hyvin tuota ihmettelyn syytä. Useasti ystävyys on samat kokemukset ja ympäristö. Kun toisen ympäristö muuttuu erilaiseksi, ja samalla kokemukset hän alkaa kehittyä toiseen suuntaan. Kysymys ei ole ennakkoasenteesta, vaan tässä on kysymys ihmisyydestä. Meitä ei luotu valmiiksi, vaan me kehitymme joka päivä. Myös sen jälkeen kun pariudumme.
Ihan tuollainen yksinkertainen esimerkki. Sinkku kertoo kuinka tapasi ihanan miehen ja kuinka ihanaa seksi oli ja harmi ettei tullut kysyttyä puhelinnumeroa.
Elisa onkin harrastanut hyvää seksiä tällä viikolla jo neljästi, ja ei sano mitään koska ei halua myöskään pienentää ystävättärensä iloa, jonka muistaa vielä itsekin kokeneensa puoli vuotta aiemmin. Ystävyys ei loukkaa, mutta kun maailmat takana vaihtuvat, tuntuvat asiat erilaiselta.
Annan Elisaketulle kymmenen pistettä siitä että hän näki sen pohjimmaisen syyn, ja jopa sen mahdollisesti aiheuttavan seurannaisvaikutuksen. (Halu pitää ystävyys voi johtaa haluun manipuloida ystävätär pariutumaan)
Tuohon Elisan ajatukseen pariutuneen haluun tehdä syntipukki sinkusta kateellisuuden vuoksi en oikein usko. Pariutuminen on tietoinen päätös ja pariutunut tuntee mahdollisuudet molemmissa tavoissa elää. Uskon että ihmiset ovat vahvoja, loogisia ja hyviä. Kukin tekee itselleen parhaan ratkaisun. EdesUnissa kirjoitti:
Elisakettu haki mielestäni hyvin tuota ihmettelyn syytä. Useasti ystävyys on samat kokemukset ja ympäristö. Kun toisen ympäristö muuttuu erilaiseksi, ja samalla kokemukset hän alkaa kehittyä toiseen suuntaan. Kysymys ei ole ennakkoasenteesta, vaan tässä on kysymys ihmisyydestä. Meitä ei luotu valmiiksi, vaan me kehitymme joka päivä. Myös sen jälkeen kun pariudumme.
Ihan tuollainen yksinkertainen esimerkki. Sinkku kertoo kuinka tapasi ihanan miehen ja kuinka ihanaa seksi oli ja harmi ettei tullut kysyttyä puhelinnumeroa.
Elisa onkin harrastanut hyvää seksiä tällä viikolla jo neljästi, ja ei sano mitään koska ei halua myöskään pienentää ystävättärensä iloa, jonka muistaa vielä itsekin kokeneensa puoli vuotta aiemmin. Ystävyys ei loukkaa, mutta kun maailmat takana vaihtuvat, tuntuvat asiat erilaiselta.
Annan Elisaketulle kymmenen pistettä siitä että hän näki sen pohjimmaisen syyn, ja jopa sen mahdollisesti aiheuttavan seurannaisvaikutuksen. (Halu pitää ystävyys voi johtaa haluun manipuloida ystävätär pariutumaan)
Tuohon Elisan ajatukseen pariutuneen haluun tehdä syntipukki sinkusta kateellisuuden vuoksi en oikein usko. Pariutuminen on tietoinen päätös ja pariutunut tuntee mahdollisuudet molemmissa tavoissa elää. Uskon että ihmiset ovat vahvoja, loogisia ja hyviä. Kukin tekee itselleen parhaan ratkaisun.Noh.. Sulla menee noin ja jollakin muulla taas toisin.. Mulle ei toi Mutu ainakaan auennut.. Joten erillaisia Yksilöitä ollaan.. ;P
Mulla meni tämä juttu vähän ohi. Onko jossakussa vikaa... hmmm... mun mielestä monet ovat niin sekopäisissä suhteissa niin sekopäisten ihmisten kanssa että jos sinkku haluaa pysyä erossa sellaisesta niin se ei ole kuin fiksua. Ei se parisuhde tee kenestäkään sen parempaa ihmistä. Varsinkin huonossa suhteessa oleminen tekee ihmisestä vaan tyhmän. Tämä toki vaan mun mielipide. Jokainen eläköön miten haluaa kunhan ei tarvitse lopussa katua.
- Palstan.Rumin.Mies
Mulla on muutama hyvä kaveri joiden kanssa ollaan oltu tekemisissä lapsesta saakka. Luonnollisesti nämä komeat kaverini ovat pariutuneet minä rumana en. Silti pidetään tiiviisti yhteyttä ja kuljetaan samoissa harrastuksissa yms. Joten erilaisesta siviilisäädystä ei ole silloin mitään merkitystä jos kavereista on kyse. Ne jotka lyövät välit poikki sinkkuihin siksi että ovat sinkkuja heillä se vasta vikaa päässä onkin.
Palstan.Rumin.Mies kirjoitti:
Mulla on muutama hyvä kaveri joiden kanssa ollaan oltu tekemisissä lapsesta saakka. Luonnollisesti nämä komeat kaverini ovat pariutuneet minä rumana en. Silti pidetään tiiviisti yhteyttä ja kuljetaan samoissa harrastuksissa yms. Joten erilaisesta siviilisäädystä ei ole silloin mitään merkitystä jos kavereista on kyse. Ne jotka lyövät välit poikki sinkkuihin siksi että ovat sinkkuja heillä se vasta vikaa päässä onkin.
Mulle kävi vähän niin että kun koulut vaihtui ja itse oli varattu ja kaverit matkusteli ja biletti niin aika vähiin jäi yhteydenpito. Sitten kun porukka rauhoittui ja palasi kotimaahan mä aloin lasta ventata niin oli taas hiljaista. Vasta kun lapsi oli vähän isompi / mä erosin niin välit lämpeni.
Kuhanmietin - asenneongelmasta. Asettuminen ylemmän rooliin sinkkuun nähden on aika tavallista, mutta kyse voi olla myös siitä, että asettaudutaan sinkkuuden yläpuolelle, ei niinkään sinkkuystävän. Parisuhde kun saattaa merkitä jonkinlaista statusasemaa. Itse olen varmaan syyllistynyt samaan, nuorempana. Alentuva suhtautuminen kun on sellainen juttu, jota ei oikein itsessään tahdo huomata.
Yhteisten juttujen puute tai ymmärtämättömyys tulee ihan siitä, että toisella ei ole kokemusta, miltä tuntuu. Pariutuneelle ainut haaste ei suinkaan ole se parisuhde, vaan mitä siitä voi seurata (uusi suku, uudet kaveri-ja tapailupiirit, paikat joissa ollaan, kenenkin lapset jne..). Suhteesta sen kummemmin nillittämättä riittää, kun elämä muuttuu toisenlaiseksi kuin kaverin elämä. Ja siihen uuteen elämään kasvetaan koska pariuhteen edelytykset ovat kehityskelpoisuudessa, minkä EdesUnissa erittäin viisaasti toi esille.
Samahan koskee myös laspiperheen elämää, josta N_28v mainitsi. Pienten lasten vanhemmat puhuu ihan muista asioista kuin sinkut tai lapsettomat tai kasvaneiden lasten vanhemmat. Yhteisten juttujen puute voi olla myös sitä, että sinkkuystävä ei välttämättä ymmärrä sitä, että pariutunut tekee nyt valintoja jolloin parisuhde tai se kumppani menee edelle. Ystävyyden ei tarvitse kaatua mistään näistä syistä, mutta kyllä se joskus saattaa kipuilla. Tämä myös prm:lle.
Se syntipukiksi tekeminen liityy ihan tavallisiin esimerkkeihin, ja kysymys on aina ollut vastakkaisen sukupuolen edustajasta, kun niihin olen törmännyt. Parisuhdevaimo räksyttää esim puolison veljestä tai tämän aikuisesta lapsesta, "..että kyllä on saamaton vätys kun ei edes kotiansa saa pidettyä siistinä, kyllä sille pitää tyttöystävä löytää, että..ja pyykit oli pesemättä eikä jääkaapissa ollut kuin homeinen leipä jne.." Siis joo. Ihmisen pitää alkaa seurustelemaan että oppisi siistiksi.
Vastaavasti parisuhdemies valittaa vaimolleen "..että jos tuokin siskos löytäs jostain miehen niin eipä olisi enää avaimet hukassa." Kyllä, ihan totta. Ja toinen, "..jos olisi mies talossa kuria pitämässä, niin oppisihan tuokin akka tavoille."
Näissähän nimenomaan sinkkuelämä tuomitaan syyttämällä osaamattomaksi se sinkku. Huomioimatta sitä, että moni sinkku osaa tehdä paljon enemmän kuin ikänsä parisuhteessa olevista kumpikaan yksinään osaa tehdä.
- 893
Ainahan lähipiiri ihmettelee, jos ihminen tekee normikaavasta poikkeavia elämänratkaisuja. Sinkut saavat kuulla ihmettelyä samalla tavalla kuin lapsettomat jne.
Uskon, että erityisesti sukulaisten ihmettelyn takana on vain huoli siitä, että läheinen ei jäisi paitsi asioista, joita nämä ihmiset itse pitävät elämän tärkeimpinä asioina. Heidän on varmaan lähes mahdoton käsittää, että joku toinen ei ajattele saavansa elämänsä suurinta onnea samoista asioista.- onniontyörauha
Siitä se varmaan johtuu. Mutta pitäisi muistaa, että olemme yksilöitä ja kunnioittaa sitä eikä esim. töissä jatkuvasti ja itsepintaisesti tuodaa omaa näkökulmaa esiin kun toinen on sanonut oman kantansa tilanteeseen.
- Pillujen-asiantuntija
Naiset ovat tuominneet ätmit iki sinkkuuteen. Miten voitte olla niin tunteettomia ätmejä kohtaan kun ette anna yhtään mahdollisuutta tutustua.
En edelleenkään tunne ketään ätmiä. Ainakaan tietääkseni.
Koulussa saattoi tietysti niitä olla mutta olin niin ujopiimä itse että harvoin edes puhuin pojille. Hui kauhistus!
Kait sitä pidetään normaalina että löydetään kumppani ja perustetaan perhe, oletetaan että se vietti lisääntymisestä ohjaa meidän käytöstämme.
Itsellä oli kyllä niinpäin ettei kukaan läheisistäni käsittänyt miksi minä valitsen vakisuhteen ja alan elämään tylsää perhe-elämää.Ei ymmärtänyt minuakaan. Tosin olin alaikäinen ja reilu parikymppinen kun aloin odottamaan. Kai ajattelivat että olen liian nuori. Itse taas ajattelin että mitäs muutakaan mä tekisin.
Nainen_28v kirjoitti:
Ei ymmärtänyt minuakaan. Tosin olin alaikäinen ja reilu parikymppinen kun aloin odottamaan. Kai ajattelivat että olen liian nuori. Itse taas ajattelin että mitäs muutakaan mä tekisin.
Sulla oli ongelma muiden mielestä ikä, mä olin muiden mielestä se jännämies. Jä kyllä mä sitä taisin olla oikeasti enemmän kun aina myönnänkään.
Pertti-setä kirjoitti:
Sulla oli ongelma muiden mielestä ikä, mä olin muiden mielestä se jännämies. Jä kyllä mä sitä taisin olla oikeasti enemmän kun aina myönnänkään.
Millainen jännämies olit?
Mun kaverit sanoi että mun heila näytti vaimonhakkaajalta. Sitä en kyllä ikinä tajunnut ennen kuin aloin oikeesti nyrkkiä pelkäämään vuosien mittaan.Nainen_28v kirjoitti:
Millainen jännämies olit?
Mun kaverit sanoi että mun heila näytti vaimonhakkaajalta. Sitä en kyllä ikinä tajunnut ennen kuin aloin oikeesti nyrkkiä pelkäämään vuosien mittaan.En mä exääni hakannut, mutta kyllä mä olin pelottavan miehen maineessa.
Yksi exän ystävätär kirjoitti joskus meidän suhteestamme inspiroituneena aika karsean kauhutarinan Reginaan siitä kuinka komea ja psykopaattinen mies vei jalat kiltin tytön alta ja tarjosi kylmää kyytiä. Totuutta tarinassa ei ollut siteeksikään.Pertti-setä kirjoitti:
En mä exääni hakannut, mutta kyllä mä olin pelottavan miehen maineessa.
Yksi exän ystävätär kirjoitti joskus meidän suhteestamme inspiroituneena aika karsean kauhutarinan Reginaan siitä kuinka komea ja psykopaattinen mies vei jalat kiltin tytön alta ja tarjosi kylmää kyytiä. Totuutta tarinassa ei ollut siteeksikään.No sellaisia me kiltit tytöt ollaan, tykätään siitä jos miehessä on jotain tuhmaa. En tosin meinaa aggressiivisuutta, se vaan pelottaa mua. Mut jotain mikä ei sovi kuvaan.
Nainen_28v kirjoitti:
No sellaisia me kiltit tytöt ollaan, tykätään siitä jos miehessä on jotain tuhmaa. En tosin meinaa aggressiivisuutta, se vaan pelottaa mua. Mut jotain mikä ei sovi kuvaan.
Ehkä mä rikoin sovinnaisuuden rajoja ja olin mielenkiintoinen. Kyllä mä pohjimmiltani olen kuitenkin kilttikunnollinen.
Pertti-setä kirjoitti:
Ehkä mä rikoin sovinnaisuuden rajoja ja olin mielenkiintoinen. Kyllä mä pohjimmiltani olen kuitenkin kilttikunnollinen.
Miten rikoit?
Mua kiehtoi se että eksä oli erilainen kuin mihin olin tottunut. Vanhempi, tatuoitu (1kpl), lävistetty (1kpl), oli auto ja oma kämppä, erilainen tausta kuin itsellä (koulutuksellinen, perhetausta) ja mä pidin sitä jotenkin turvallisena. Se ei pelleilly mun kanssa, kuten oman ikäiset kundit (tai mä koin että pelleilivät vaikka loppujen lopuksi ei se nyt mennyt ihan niin kun joskus sitten entisen heilan kanssa asiasta juteltiin).
Ajan myötä moni noista piirteistä alkoikin risomaan mua ja aloin pelkäämään häntä. Hänestä oli tullut vakava ja vihainen. Minusta iloisempi ja itsevarmempi. Ja erilaisuus haittasi kaikessa. Varsinkin lapsen kasvatuksessa oltiin koko ajan napit vastakkain ja mä ratkaisin sen niin että otin etäisyyttä, kunnes fyysinen ja henkinen etäisyys oli jo liian suuri.Nainen_28v kirjoitti:
Miten rikoit?
Mua kiehtoi se että eksä oli erilainen kuin mihin olin tottunut. Vanhempi, tatuoitu (1kpl), lävistetty (1kpl), oli auto ja oma kämppä, erilainen tausta kuin itsellä (koulutuksellinen, perhetausta) ja mä pidin sitä jotenkin turvallisena. Se ei pelleilly mun kanssa, kuten oman ikäiset kundit (tai mä koin että pelleilivät vaikka loppujen lopuksi ei se nyt mennyt ihan niin kun joskus sitten entisen heilan kanssa asiasta juteltiin).
Ajan myötä moni noista piirteistä alkoikin risomaan mua ja aloin pelkäämään häntä. Hänestä oli tullut vakava ja vihainen. Minusta iloisempi ja itsevarmempi. Ja erilaisuus haittasi kaikessa. Varsinkin lapsen kasvatuksessa oltiin koko ajan napit vastakkain ja mä ratkaisin sen niin että otin etäisyyttä, kunnes fyysinen ja henkinen etäisyys oli jo liian suuri.Sanotaan vaikka niin, että mulla oli sisällä virtaa jota purin väärällä tavalla. Nuoruus meni pitkäksi ja olin tuhoamassa elämääni.
Pertti-setä kirjoitti:
Sanotaan vaikka niin, että mulla oli sisällä virtaa jota purin väärällä tavalla. Nuoruus meni pitkäksi ja olin tuhoamassa elämääni.
Hmmmmm.
Ehkä enemmänkin tuossa ihmetyttää miksi joku on lähtenyt kanssasi vakavaan. :)Nainen_28v kirjoitti:
Hmmmmm.
Ehkä enemmänkin tuossa ihmetyttää miksi joku on lähtenyt kanssasi vakavaan. :)Mä olin jo järkiintynyt ja pahin elämänvaihe oli takana.
Pertti-setä kirjoitti:
Mä olin jo järkiintynyt ja pahin elämänvaihe oli takana.
Se selittää asiaa. :)
Toisaalta onhan se niinkin että helppo on sama kuin tylsä. Haastettakin pitää olla. En meinaa liikaa, mutta jos mies on pelkkä tossu niin hermostun parissa tunnissa.Nainen_28v kirjoitti:
Se selittää asiaa. :)
Toisaalta onhan se niinkin että helppo on sama kuin tylsä. Haastettakin pitää olla. En meinaa liikaa, mutta jos mies on pelkkä tossu niin hermostun parissa tunnissa.Mä oon nykyisin leppoisa mies, mutta jotakin peräänantamattomuutta mussa on varmasti loppuun asti.
Pertti-setä kirjoitti:
Mä oon nykyisin leppoisa mies, mutta jotakin peräänantamattomuutta mussa on varmasti loppuun asti.
Ei se ole huono ominaisuus.
Mä taas en osaa luovuttaa vaikka pitäisi.
Pitää vaan tuntea omat rajansa, niiden puitteissa saa olla just niin peräänantamaton kuin tykkää. :)Nainen_28v kirjoitti:
Ei se ole huono ominaisuus.
Mä taas en osaa luovuttaa vaikka pitäisi.
Pitää vaan tuntea omat rajansa, niiden puitteissa saa olla just niin peräänantamaton kuin tykkää. :)Aika hyvin sanottu toi juttu rajojensa tuntemisesta, noin se pitäisi toimia.
Pertti-setä kirjoitti:
Aika hyvin sanottu toi juttu rajojensa tuntemisesta, noin se pitäisi toimia.
Mulla raja kulkee siinä että pitää antaa periksi ennen kuin homma käy psyykkeen päälle. :D joku muu saattaa vetää rajan paljon varhaisempaan vaiheeseen. :)
Se hyvä asia kaikissa elämän isoissa muutoksissa (lapset, erot, potkut, terveyden menettäminen) mitä lie ollut on että sitä oppii niin paljon itsestään. Eipä mikään oo vaan huono asia. Aina on jotain hyvää.Nainen_28v kirjoitti:
Mulla raja kulkee siinä että pitää antaa periksi ennen kuin homma käy psyykkeen päälle. :D joku muu saattaa vetää rajan paljon varhaisempaan vaiheeseen. :)
Se hyvä asia kaikissa elämän isoissa muutoksissa (lapset, erot, potkut, terveyden menettäminen) mitä lie ollut on että sitä oppii niin paljon itsestään. Eipä mikään oo vaan huono asia. Aina on jotain hyvää.Joskus elämässä tulee vastaan vastoinkäymisiä joista ei voi kieltäytyä, silloin mitataan taito purkaa stressiä.
Pertti-setä kirjoitti:
Joskus elämässä tulee vastaan vastoinkäymisiä joista ei voi kieltäytyä, silloin mitataan taito purkaa stressiä.
Tää menee of topic mutta välillä olen miettinyt että missä vaiheessa se että kokeilee omaa psyykettä alkaa mennä överiksi. Esim. Että jos vaikka joku työ tuntuu hyvässä ja pahassa liian mukavalta ja haluaa nostaa vaikeustasoa tunteekseen enemmän hyviä ja huonoja fiiliksiä niin missä vaiheessa tulee raja vastaan. :D oon itse miettinyt sitä paljon viime aikoina kun olen uusissa hommissa.
Nainen_28v kirjoitti:
Tää menee of topic mutta välillä olen miettinyt että missä vaiheessa se että kokeilee omaa psyykettä alkaa mennä överiksi. Esim. Että jos vaikka joku työ tuntuu hyvässä ja pahassa liian mukavalta ja haluaa nostaa vaikeustasoa tunteekseen enemmän hyviä ja huonoja fiiliksiä niin missä vaiheessa tulee raja vastaan. :D oon itse miettinyt sitä paljon viime aikoina kun olen uusissa hommissa.
Raja tulee yleensä vastaan siinä kun et kykene purkamaan stressiä vaan kelaat vapaallakin noita juttuja.
Työlle pitäisi olla vastapaino.Pertti-setä kirjoitti:
Raja tulee yleensä vastaan siinä kun et kykene purkamaan stressiä vaan kelaat vapaallakin noita juttuja.
Työlle pitäisi olla vastapaino.Tottakai. Tuokin on koettu. Olin niin ylikierroksilla että unetkin meni.
Ei ne asiat mua rassannu vaan olosuhteet.
Tällä hetkellä mietityttää esim se että jos terveiden ihmisten kanssa työskentely kaipaa haastetta niin miten suuren haasteen sitä kestää. Mutta eihän se selviä kuin kokeilemalla. En vain halua ajaa itseäni tieten tahtoen piippuun koska tolla pienellä miehellä ei ole kuin yksi äiti. :)Nainen_28v kirjoitti:
Tottakai. Tuokin on koettu. Olin niin ylikierroksilla että unetkin meni.
Ei ne asiat mua rassannu vaan olosuhteet.
Tällä hetkellä mietityttää esim se että jos terveiden ihmisten kanssa työskentely kaipaa haastetta niin miten suuren haasteen sitä kestää. Mutta eihän se selviä kuin kokeilemalla. En vain halua ajaa itseäni tieten tahtoen piippuun koska tolla pienellä miehellä ei ole kuin yksi äiti. :)Mä olen läpikäynyt elämässäni yhden ison vastoinkäymisen, ja se vaati multa sen että rupesin rääkkäämään itseäni fyysisesti.
Mä kävin salilla kolme kertaa viikossa vetämässä itseni ihan piippuun, välillä kouluttaja keskeytti treenejä kun näki että muut vetää henkeä ja mä jatkan vaikka tajunta on himmenemässä.
Oli pakko purkaa stressiä, muuten en olisi kyennyt normaaliin elämään.Pertti-setä kirjoitti:
Mä olen läpikäynyt elämässäni yhden ison vastoinkäymisen, ja se vaati multa sen että rupesin rääkkäämään itseäni fyysisesti.
Mä kävin salilla kolme kertaa viikossa vetämässä itseni ihan piippuun, välillä kouluttaja keskeytti treenejä kun näki että muut vetää henkeä ja mä jatkan vaikka tajunta on himmenemässä.
Oli pakko purkaa stressiä, muuten en olisi kyennyt normaaliin elämään.Mulla kanssa välillä liikunta on tapa palkita tai rankaista.
Jossain vaiheessa treenasin 5 krt vkossa ja väsyin älyttömästi. Ei jäänyt aikaa palautua.
Liikunta tuli uudelleen säännöllisemmin kuvioon isojen muutosten jälkeen. En ole katunut. Toinen vaihtoehto olisi ehkä joku biletys tai ryyppääminen, tosin niissä luonne tulee vastaan jo kättelyssä.Nainen_28v kirjoitti:
Mulla kanssa välillä liikunta on tapa palkita tai rankaista.
Jossain vaiheessa treenasin 5 krt vkossa ja väsyin älyttömästi. Ei jäänyt aikaa palautua.
Liikunta tuli uudelleen säännöllisemmin kuvioon isojen muutosten jälkeen. En ole katunut. Toinen vaihtoehto olisi ehkä joku biletys tai ryyppääminen, tosin niissä luonne tulee vastaan jo kättelyssä.Biletys ja varsinkaan ryyppääminen ei ole kovinkaan hyvä tapa purkaa stressiä, kiellän sua edes harkitsemasta tollaista.
Liikunta stressinpurkuun ja biletys hauskanpitoon.Pertti-setä kirjoitti:
Biletys ja varsinkaan ryyppääminen ei ole kovinkaan hyvä tapa purkaa stressiä, kiellän sua edes harkitsemasta tollaista.
Liikunta stressinpurkuun ja biletys hauskanpitoon.Ei huolta, jos mä juon ärsytykseen ni se on se yks tai kaks. Olen surkea juomaan. Tanssiminen esim. diskossa rentouttaa. :)
Yks parhaista tavoista on ottaa lapsukainen rinnan päälle ja nukahtaa siihen. Toimii lähes aina. :)Nainen_28v kirjoitti:
Ei huolta, jos mä juon ärsytykseen ni se on se yks tai kaks. Olen surkea juomaan. Tanssiminen esim. diskossa rentouttaa. :)
Yks parhaista tavoista on ottaa lapsukainen rinnan päälle ja nukahtaa siihen. Toimii lähes aina. :)Kuulostaa hyvältä.
Mulla on aamupalaveri klo 8:30 ja joudun heräämään seitsemältä, joten lienee aika panna maate. Hyvät yöt ja nähdään taas.Pertti-setä kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä.
Mulla on aamupalaveri klo 8:30 ja joudun heräämään seitsemältä, joten lienee aika panna maate. Hyvät yöt ja nähdään taas.Mulla herätys samaan aikaan. :D kauniita unia!
- OnnellisempiVapaa
Ite olen huippu onnellinen sinkkuna :)
Käynyt pari pidempää parisuhdetta ja sen asettelemat ansat ja muotoseikat läpi.
Ei voi paremmin osalleni tulla se että saan vihdoin määritellä tekemiseni, olemiseni, suhtautumiseni, pukeutumiseni ja niin edelleen : itse !
Jos nautitte perheleikeistä ja mitä sitten siihen kuuluukin, niin siitä vain.
Turha tulla mulle valittamaan kun olette veitsin toistenne kurkussa!
Soittakaa rohkeasti 112 kiitos, ja antakaa minulle unirauha!
Minua ei oikeasti kiinnosta teidän teereen juoksut vittujakaan ^^ - illanmietteitä
Ei se minullekaan ole mitenkään pakollista. Olen viihtynyt hyvin yksinkin.
- 30jajotain
Enää ei ole juuri kyselty tyttöystävän perään. Silloin kun kyseltiin vastasin yksinkertaisesti "jaa", sai keskustelun loppuun nopeasti :D
Vähän saman kuin lasten hankinnan kanssa: "emmä mitään lapsia nyt halua". Oli totuus mikä tahansa. :P
Siis toki mäkin haluaisin olla suhteessa jossain vaiheessa mutta emmä ala hengailemaan kenenkaan kanssa vain koska niin pitää tehdä tai olen yksinäinen. Kyllä pitää aidosti tykätä toisesta. Onhan jotain tarjouksia tullut, mutta jos "ei tunnu siltä" niin en lähde puhumaan höpöjä kenellekään vaan kerron että ei nyt tunnu siltä...
- MrHedgehog
Perheelliset arvostelevat sinkkuutta koska sinkulla on enemmän vapautta ja aikaa, vähemmän arkisia velvollisuuksia. Osalla saattaa olla avioliittokin heikossa hapessa.
Sinkkumiehet, kts. palstan kirjoitukset. - Pillujen-asiantuntija
Nainen voi koska tahansa alkaa parisuhteeseen ja siksi naiset nauttiikin sinkkuna olostaan välillä jopa vuosia. Ei naisella ole kiire saada ketään pakosti mutta miehellä onkin tilanne toinen. Mies ei saa helposti naista ja siksi miehen on tehtävä joka päivä kaikkensa että pääsisi treffeille ja löytäisi kumppanin. Mies ei voi levätä ja nauttia elämästä ja yksinolosta koska se on jatkuvaa taistelua kun aika loppuu muuten kesken.
En allekirjoita tätä yhtään.
Suhteen saa toki semihelposti. Mutta ei sellaista mikä oikeasti tuntuisi hyvältä ja toimisi. Ja jos ei se ole sellainen niin se ei ole paskankaan arvoinen.
Samalla tavalla se aika juoksee tiimalasissa oli pallit tai ei.
Jos nainen haluaa lapsia niin ei sitä voi odotella iäisyyksiä.- 121212121212
Nainen_28v kirjoitti:
Suhteen saa toki semihelposti. Mutta ei sellaista mikä oikeasti tuntuisi hyvältä ja toimisi. Ja jos ei se ole sellainen niin se ei ole paskankaan arvoinen.
Jos nainen haluaa lapsia niin ei sitä voi odotella iäisyyksiä.Lisääntymisen suhteen miehellä on enemmän aikaa. Hedelmällisyys säilyy pidempään ja keskimäärin parisuhteissa mies on hieman vanhempi.
Toinen pointti on ikä. Joskus kolmen kympin jälkeen naiset menettävät etunsa, olkoonkin että useimmilla on jo silloin mies hankittuna.
Sikäli asiantuntijan kirjoituksessa on perää että jos (nainen) on riittävän tunnekylmä hankkiakseen seksinsä FB-suhteen tms kautta, niin ero miehen ja naisen välillä on kuin ero yön ja päivän välillä. Kuka tahansa mukiinmenevän näköinen nainen saa kotiinsa komeita panijoita sormia napsauttamalla, kun taas miehistä vain komeimmat ja kokeneimmat pääsevät hoitelemaan naisia puhtaasti seksisuhteissa. 121212121212 kirjoitti:
Lisääntymisen suhteen miehellä on enemmän aikaa. Hedelmällisyys säilyy pidempään ja keskimäärin parisuhteissa mies on hieman vanhempi.
Toinen pointti on ikä. Joskus kolmen kympin jälkeen naiset menettävät etunsa, olkoonkin että useimmilla on jo silloin mies hankittuna.
Sikäli asiantuntijan kirjoituksessa on perää että jos (nainen) on riittävän tunnekylmä hankkiakseen seksinsä FB-suhteen tms kautta, niin ero miehen ja naisen välillä on kuin ero yön ja päivän välillä. Kuka tahansa mukiinmenevän näköinen nainen saa kotiinsa komeita panijoita sormia napsauttamalla, kun taas miehistä vain komeimmat ja kokeneimmat pääsevät hoitelemaan naisia puhtaasti seksisuhteissa.Ei tässä taidettu puhua mistään fuckbuddyistä. Tai mä en ainakaan. :)
Nainen_28v kirjoitti:
Jos nainen haluaa lapsia niin ei sitä voi odotella iäisyyksiä.Olet hypergaminen huora ja sen takia pidät kanssasi saman tasoisen miehen kanssa suhdetta huonona.
Olet markkina-arvosi menettänyt yh-mamma ja kelpaat komeille miehille enää enintään seksiin.- 121212121212
121212121212 kirjoitti:
Lisääntymisen suhteen miehellä on enemmän aikaa. Hedelmällisyys säilyy pidempään ja keskimäärin parisuhteissa mies on hieman vanhempi.
Sikäli asiantuntijan kirjoituksessa on perää että jos (nainen) on riittävän tunnekylmä hankkiakseen seksinsä FB-suhteen tms kautta, niin ero miehen ja naisen välillä on kuin ero yön ja päivän välillä. Kuka tahansa mukiinmenevän näköinen nainen saa kotiinsa komeita panijoita sormia napsauttamalla, kun taas miehistä vain komeimmat ja kokeneimmat pääsevät hoitelemaan naisia puhtaasti seksisuhteissa.Niin, ja tiedän olevani tässä eri mieltä kuin moni muu palstalla. Naisen paras aika toki on n. 17-22v, mutta olen sillä kannalla että ainakin niin kauan kun ikä alkaa kakkosella, on naisilla etu miehiin nähden. Eri asia on tuntuuko pieni etu miltään jos on tottunut suureen etuun, saati jos on paneskellut miesten kanssa jotka ovat tasokkaampia kuin ne joita olisi parhaina vuosinakaan saanut parisuhteeseen.
- 121212121212
Nainen_28v kirjoitti:
Ei tässä taidettu puhua mistään fuckbuddyistä. Tai mä en ainakaan. :)
Ei välttämättä, mutta tunnekylmille naisille joilta ko. järjestely onnistuu, ovat miesdildot varsin olennainen tekijä.
Viihtyvyyteen sinkkuna ja sitä kautta pariutumishalukkuuteen vaikuttaa onko esim. seksiä mukavasti saatavilla ilman suhdettakin.
Tästä myös päästään sinkkuilun tuomitsemiseen. Seiskan miehiä harmittaa syystäkin jos heille potentiaaliset seiskan naiset mieluummin sinkkuilevat ja paneskelevat ysin miesten kanssa. 121212121212 kirjoitti:
Niin, ja tiedän olevani tässä eri mieltä kuin moni muu palstalla. Naisen paras aika toki on n. 17-22v, mutta olen sillä kannalla että ainakin niin kauan kun ikä alkaa kakkosella, on naisilla etu miehiin nähden. Eri asia on tuntuuko pieni etu miltään jos on tottunut suureen etuun, saati jos on paneskellut miesten kanssa jotka ovat tasokkaampia kuin ne joita olisi parhaina vuosinakaan saanut parisuhteeseen.
Mä en rehellisesti sanottuna ymmärrä tuota edelleenkään miksi "naisen" paras ikä on muka 17-22 tms. Itse olin 17v vielä hyvin sekava tyttönen. Liikaa muutoksia elämässä ja masennus hyppäsi niskaan. Mun elämäni paras aika on psyykkisesti ollut 23 kun tulin äidiksi ja moni asia loksahti paikalleen. En siis tule ikinä allekirjoittamaan sitä että olisin ollut about 17veenä parhaimmillani. Nounou.
Aivot kehittyy 24 veeksi asti. Tämä on fakta.
Vanhenemisen merkit ei ala radikaalisti näkyä vielä 30veenä vaan lähempänä 40veetä. Tämä ihan biologian kannalta jota joudun valitettavasti nykyään hieman liikaa lukemaan.
Enemmän mä luotan biologian tutkimukseen kuin palstapoikiin näissä asioissa. :DDsuper-atm kirjoitti:
Olet hypergaminen huora ja sen takia pidät kanssasi saman tasoisen miehen kanssa suhdetta huonona.
Olet markkina-arvosi menettänyt yh-mamma ja kelpaat komeille miehille enää enintään seksiin.Hohhoijaa. Rikkinäinen levy. Olet niin monet kerrat kertonut mikä sua yhssa risoo että sun sanomisten painoarvo on lattialla. Katkeruus ei ole kaunista.
Nainen_28v kirjoitti:
Hohhoijaa. Rikkinäinen levy. Olet niin monet kerrat kertonut mikä sua yhssa risoo että sun sanomisten painoarvo on lattialla. Katkeruus ei ole kaunista.
Vastauksesi sisältö on täysi nolla.
super-atm kirjoitti:
Vastauksesi sisältö on täysi nolla.
Jos en saa miestä josta oikeasti pidän, parin vuoden päästä yritän hankkia toisen lapsen yksin.
Nainen_28v kirjoitti:
Jos en saa miestä josta oikeasti pidän, parin vuoden päästä yritän hankkia toisen lapsen yksin.
Miten hankit lapsen yksin? Luuletko että dildostasi tulee spermaa?
super-atm kirjoitti:
Miten hankit lapsen yksin? Luuletko että dildostasi tulee spermaa?
Mietin juuri yksi päivä saako dildoon nykyään sellaista mekanismia että se "tulee". :D
No olen haastatellut paria naista asiasta ja niin pois päin. Mutta ei ole vielä ajankohtaista .Nainen_28v kirjoitti:
Mietin juuri yksi päivä saako dildoon nykyään sellaista mekanismia että se "tulee". :D
No olen haastatellut paria naista asiasta ja niin pois päin. Mutta ei ole vielä ajankohtaista .Olet siis harkinnut hedelmöityshoitoja? Vai ajattelitko hankkia miehen 1 yöksi ja sanoa ettei kumia tarvita ja valehdella että ehkäisy on kunnossa?
super-atm kirjoitti:
Olet siis harkinnut hedelmöityshoitoja? Vai ajattelitko hankkia miehen 1 yöksi ja sanoa ettei kumia tarvita ja valehdella että ehkäisy on kunnossa?
Vaihtoehdot on hyvä pitää mielessä.
Nainen_28v kirjoitti:
Riippuu tarjolla olevista vaihtoehdoista.
Sanoin 2 vaihtoehtoa. Aiotko valita niistä toisen? Erityisen paljon muita vaihtoehtoja ei ole.
super-atm kirjoitti:
Sanoin 2 vaihtoehtoa. Aiotko valita niistä toisen? Erityisen paljon muita vaihtoehtoja ei ole.
Tietysti luonnollinen tapa olisi paras. Mutta katsotaan. Pitää pitää mieli avoina. Toki pyrkimyksenä on aina kaksi osaaottavaa vanhempaa.
Nainen_28v kirjoitti:
Tietysti luonnollinen tapa olisi paras. Mutta katsotaan. Pitää pitää mieli avoina. Toki pyrkimyksenä on aina kaksi osaaottavaa vanhempaa.
Varmaan tiedät että on moraalisesti väärin synnyttää lapsi, jolla ei ole isää mukana elämässä.
super-atm kirjoitti:
Varmaan tiedät että on moraalisesti väärin synnyttää lapsi, jolla ei ole isää mukana elämässä.
En ole sellaista lähtökohtaisesti tekemässäkään. Uskon myös isän oikeuksiin.
Nainen_28v kirjoitti:
En ole sellaista lähtökohtaisesti tekemässäkään. Uskon myös isän oikeuksiin.
Se ei saisi olla edes toisena vaihtoehtona.
super-atm kirjoitti:
Se ei saisi olla edes toisena vaihtoehtona.
Pakko on miettiä erinäisiä asioita jos jotain haluaa. :)
Nainen_28v kirjoitti:
Pakko on miettiä erinäisiä asioita jos jotain haluaa. :)
No niin "minä, minä minä, haluun". Puhut kuin joku itsekäs pikkulapsi.
Harva nainen ajattelee ollenkaan lapsen etua ja vielä vähemmän isän oikeuksia, vaan ainoastaan sitä mitä itse haluaa.
Vittu kun olet todellakin vastuuton idiootti.super-atm kirjoitti:
No niin "minä, minä minä, haluun". Puhut kuin joku itsekäs pikkulapsi.
Harva nainen ajattelee ollenkaan lapsen etua ja vielä vähemmän isän oikeuksia, vaan ainoastaan sitä mitä itse haluaa.
Vittu kun olet todellakin vastuuton idiootti.XD
Olisin mä voinut hakea lapsen suhteen yksinhuoltajuutta mutta koska isä on tärkeä niin en.
Lapsia hankitaan koska lisääntyminen on luonnollista.Nainen_28v kirjoitti:
XD
Olisin mä voinut hakea lapsen suhteen yksinhuoltajuutta mutta koska isä on tärkeä niin en.
Lapsia hankitaan koska lisääntyminen on luonnollista.Ei jumalauta. Ja teini äxdee hymiön laitoit vielä, vaikka mielestäsi olet kypsä aikuinen ja äiti.
Tottakai olisit voinut hakea yksinhuoltajuttaa ja tässä miehiä syrjivässä feministiyhteiskunnassa sellaisen olisit saanutkin. Halusit vain vähän lisää itsellesi vapaa-aikaa, kun olet niin vastuuton paska.
Lisääntyminen on toki luonnollista. Joko vittuilet tai olet todellakin niin vajaaälyinen mitä juttusi antavat ymmärtää. Luonnollista on myös että lapsella on normaali elämä, johon kuuluu isä ja äiti ja niiden normaali parisuhde.
Olet itsekäs paska, jonka ei olisi pitänyt ikinä saada lasta ja sinut pitäisi sterilisoida.super-atm kirjoitti:
Ei jumalauta. Ja teini äxdee hymiön laitoit vielä, vaikka mielestäsi olet kypsä aikuinen ja äiti.
Tottakai olisit voinut hakea yksinhuoltajuttaa ja tässä miehiä syrjivässä feministiyhteiskunnassa sellaisen olisit saanutkin. Halusit vain vähän lisää itsellesi vapaa-aikaa, kun olet niin vastuuton paska.
Lisääntyminen on toki luonnollista. Joko vittuilet tai olet todellakin niin vajaaälyinen mitä juttusi antavat ymmärtää. Luonnollista on myös että lapsella on normaali elämä, johon kuuluu isä ja äiti ja niiden normaali parisuhde.
Olet itsekäs paska, jonka ei olisi pitänyt ikinä saada lasta ja sinut pitäisi sterilisoida.XD tuituitui
Nainen_28v kirjoitti:
XD tuituitui
Kommenttisi on hyvä osoitus siitä ettei sinun olisi pitänyt ikinä päästä äidiksi.
Suosittelen sinulle vauva-lehden keskustelupalstaa. Siellä on kaltaisiasi vajakkiäitejä.super-atm kirjoitti:
Kommenttisi on hyvä osoitus siitä ettei sinun olisi pitänyt ikinä päästä äidiksi.
Suosittelen sinulle vauva-lehden keskustelupalstaa. Siellä on kaltaisiasi vajakkiäitejä.Eipäs herjata kehareita.
Susta huokuu paha olo ja se että haluat kylvää sitä ympärillesi. Ihan turha suhun on energiaa tuhlata.Nainen_28v kirjoitti:
Eipäs herjata kehareita.
Susta huokuu paha olo ja se että haluat kylvää sitä ympärillesi. Ihan turha suhun on energiaa tuhlata.Haista vittu! Kun argumenttisi loppuvat (niitä ei ole koskaan ollutkaan). Niin alat syyttelemään. Olet täysin turha ihminen.
- 121212121212
Nainen_28v kirjoitti:
Mä en rehellisesti sanottuna ymmärrä tuota edelleenkään miksi "naisen" paras ikä on muka 17-22 tms. Itse olin 17v vielä hyvin sekava tyttönen. Liikaa muutoksia elämässä ja masennus hyppäsi niskaan. Mun elämäni paras aika on psyykkisesti ollut 23 kun tulin äidiksi ja moni asia loksahti paikalleen. En siis tule ikinä allekirjoittamaan sitä että olisin ollut about 17veenä parhaimmillani. Nounou.
Aivot kehittyy 24 veeksi asti. Tämä on fakta.
Vanhenemisen merkit ei ala radikaalisti näkyä vielä 30veenä vaan lähempänä 40veetä. Tämä ihan biologian kannalta jota joudun valitettavasti nykyään hieman liikaa lukemaan.
Enemmän mä luotan biologian tutkimukseen kuin palstapoikiin näissä asioissa. :DDSitten varmaan kannattaa lukaista mm. Chapman Universityn ja Åbo Akademin tutkimukset aiheesta.
Eikä nyt puhuta siitä miten hyvin pärjäät työssä jne.
"Mä en rehellisesti sanottuna ymmärrä tuota edelleenkään miksi "naisen" paras ikä on muka 17-22 tms."
Koska nuoruus, kauneus, hedelmällisyys.
"Mun elämäni paras aika on psyykkisesti ollut 23 kun tulin äidiksi ja moni asia loksahti paikalleen. En siis tule ikinä allekirjoittamaan sitä että olisin ollut about 17veenä parhaimmillani. Nounou."
Naiset itse kokevat asian eri tavalla. 23v voi hyvin ollakin parhaimmillaan. 30v...harvemmin.
"Vanhenemisen merkit ei ala radikaalisti näkyä vielä 30veenä vaan lähempänä 40veetä. Tämä ihan biologian kannalta jota joudun valitettavasti nykyään hieman liikaa lukemaan."
Laita kuvat rinnakkain itsestäsi nyt vs 17-22v tienoilla. Ei vaatteita, ei meikkejä, ei filttereitä. Näyttääkö samalta? 121212121212 kirjoitti:
Sitten varmaan kannattaa lukaista mm. Chapman Universityn ja Åbo Akademin tutkimukset aiheesta.
Eikä nyt puhuta siitä miten hyvin pärjäät työssä jne.
"Mä en rehellisesti sanottuna ymmärrä tuota edelleenkään miksi "naisen" paras ikä on muka 17-22 tms."
Koska nuoruus, kauneus, hedelmällisyys.
"Mun elämäni paras aika on psyykkisesti ollut 23 kun tulin äidiksi ja moni asia loksahti paikalleen. En siis tule ikinä allekirjoittamaan sitä että olisin ollut about 17veenä parhaimmillani. Nounou."
Naiset itse kokevat asian eri tavalla. 23v voi hyvin ollakin parhaimmillaan. 30v...harvemmin.
"Vanhenemisen merkit ei ala radikaalisti näkyä vielä 30veenä vaan lähempänä 40veetä. Tämä ihan biologian kannalta jota joudun valitettavasti nykyään hieman liikaa lukemaan."
Laita kuvat rinnakkain itsestäsi nyt vs 17-22v tienoilla. Ei vaatteita, ei meikkejä, ei filttereitä. Näyttääkö samalta?17v olin langan laiha. Pituuskasvu teki sen että olin pelkkää kättä ja jalkaa.
Vähän sen jälkeen alkoi tissit ja lantio kunnolla muotoutua.
Hedelmällinen en todellakaan ollut tuolloin. Hormonit heitti härän pyllyä eikä ollut edes menkkoja. Yritä siinä jotain lasta hankkia. Ei onnistu.
Tottakai näyttää erilaiselta. :D ohan siinä tullu lapsi hankittua. :D muuten palaset on aikalailla samoilla paikoilla.
Mä ajattelen tätä asiaa psyykkiseltä ja fyysiseltä kannalta. Ehkä jopa sosiaaliselta.
Se on kuitenkin fakta että kehittyminen ja rappeutuminen tapahtuu tietyssä iässä.super-atm kirjoitti:
Haista vittu! Kun argumenttisi loppuvat (niitä ei ole koskaan ollutkaan). Niin alat syyttelemään. Olet täysin turha ihminen.
Ja sinun argumenttisi on "haista vittu". Miksi jaksaisin väitellä tyypin kanssa joka halveksii kaikkea ja haukkuu tuntemattomia ihmisiä netissä? Tästä voi vetää ainoastaan sen johtopäätöksen että sulla on paha olo.
- 121212121212
Nainen_28v kirjoitti:
17v olin langan laiha. Pituuskasvu teki sen että olin pelkkää kättä ja jalkaa.
Vähän sen jälkeen alkoi tissit ja lantio kunnolla muotoutua.
Hedelmällinen en todellakaan ollut tuolloin. Hormonit heitti härän pyllyä eikä ollut edes menkkoja. Yritä siinä jotain lasta hankkia. Ei onnistu.
Tottakai näyttää erilaiselta. :D ohan siinä tullu lapsi hankittua. :D muuten palaset on aikalailla samoilla paikoilla.
Mä ajattelen tätä asiaa psyykkiseltä ja fyysiseltä kannalta. Ehkä jopa sosiaaliselta.
Se on kuitenkin fakta että kehittyminen ja rappeutuminen tapahtuu tietyssä iässä.Tuossa varmaan onkin osaselitys sille miksi miehet ja naiset ovat entistä pahemmin epäsopivia keskenään.
Naiset ovat sitä mieltä että he olivat nuorena epävarmoja, muodottomia tytön tylleröitä ja vasta kolmekymppisinä itsevarmoja upeita aikuisia naisia joilla on ihan kunnon työpaikatkin ja kaikkea. Miksi ne miehet valittavat siitä etteivät saaneet niitä nuoria naisia jotka "etsivät itseään" irtosuhteissa, panosuhteissa ja pelimiesten jalkavaimoina?
Miesten kanta on vähän erilainen.
Ja tämä en nyt koskenut sinua, muistan kyllä että menit nuorena naimisiin oletettavasti kohtuullisen tavallisen miehen kanssa. Nainen_28v kirjoitti:
Ja sinun argumenttisi on "haista vittu". Miksi jaksaisin väitellä tyypin kanssa joka halveksii kaikkea ja haukkuu tuntemattomia ihmisiä netissä? Tästä voi vetää ainoastaan sen johtopäätöksen että sulla on paha olo.
Jos minulla olisi paha olo, niin oksentaisin päällesi.
121212121212 kirjoitti:
Tuossa varmaan onkin osaselitys sille miksi miehet ja naiset ovat entistä pahemmin epäsopivia keskenään.
Naiset ovat sitä mieltä että he olivat nuorena epävarmoja, muodottomia tytön tylleröitä ja vasta kolmekymppisinä itsevarmoja upeita aikuisia naisia joilla on ihan kunnon työpaikatkin ja kaikkea. Miksi ne miehet valittavat siitä etteivät saaneet niitä nuoria naisia jotka "etsivät itseään" irtosuhteissa, panosuhteissa ja pelimiesten jalkavaimoina?
Miesten kanta on vähän erilainen.
Ja tämä en nyt koskenut sinua, muistan kyllä että menit nuorena naimisiin oletettavasti kohtuullisen tavallisen miehen kanssa.Niitä epävarmoja nuoria tyttöjä on aika tavalla helpompi kusettaa kuin 10v. Vanhempia.
Tapasin eksän kun olin 16. Naimisissa ei kylläkään ikinä oltu. :)super-atm kirjoitti:
Jos minulla olisi paha olo, niin oksentaisin päällesi.
Niinhän sä täällä jatkuvasti teetkin eri nikeille.
Nainen_28v kirjoitti:
Koska "oikea" terapia maksaa.
Joo. Olette kaikki niin köyhiä, että annan ilmaiseksi oksennusterapiaa.
super-atm kirjoitti:
Joo. Olette kaikki niin köyhiä, että annan ilmaiseksi oksennusterapiaa.
Mä luulen että joku seksuaaliterapia sopis sulle paremmin. Oppisit laukaisemaan paineesi.
Nainen_28v kirjoitti:
Mä luulen että joku seksuaaliterapia sopis sulle paremmin. Oppisit laukaisemaan paineesi.
Osaan laukaista paineet oikein hyvin.
super-atm kirjoitti:
Osaan laukaista paineet oikein hyvin.
Mä luulen että pussit ei tyhjene tarpeeks kun oot niin äkänen.
Nainen_28v kirjoitti:
Mä luulen että pussit ei tyhjene tarpeeks kun oot niin äkänen.
En mä säästele. Nytkin olen hyvällä tuulella.
super-atm kirjoitti:
En mä säästele. Nytkin olen hyvällä tuulella.
Kuin Naantalin arska konsanaan.
Nainen_28v kirjoitti:
Kuin Naantalin arska konsanaan.
Tai Californian Arska http://i.imgur.com/rteZP.gif
super-atm kirjoitti:
Tai Californian Arska http://i.imgur.com/rteZP.gif
Tää Arska on tainnu ottaa arskansa purkista.
Ei minun sinkkuuttani yleensä ihmetellä, koska olen ruma mies. Kaikki ymmärtävät ettei rumalle naiselle Suomessa kelpaa ruma mies. Se johtuu naisten hypergamiasta.
Joskus on joku kysynyt sinkkuudesta. Olen vastannut ettei tarjolla ole ollut kuin yksinhuoltajia, eikä minua kiinnosta elättää toisten miesten lapsia. Kaikki ovat ymmärtäneet asian oikein hyvin. Minulla on sentään arvostusta itseäni kohtaan, toisin kuin aisureilla, jotka suostuvat seurustelemaan jonkun yh-mamman kanssa.Nainen_28v kirjoitti:
En tule koskaan tajuamaan sinua.
Tuskin tulet tajuamaan paljon muutakaan asiaa.
super-atm kirjoitti:
Tuskin tulet tajuamaan paljon muutakaan asiaa.
Tässä asiassa se on mun etuni.
Nainen_28v kirjoitti:
Tässä asiassa se on mun etuni.
Toki tieto lisää tuskaa. Mutta sinä olet jo sen verran tietämätön, että hölmöytesi on sinulle haitaksi.
super-atm kirjoitti:
Toki tieto lisää tuskaa. Mutta sinä olet jo sen verran tietämätön, että hölmöytesi on sinulle haitaksi.
Jotta tajuaisin sua mulla pitäisi olla yhtä musta mieli kuin sulla. Ei kiitos.
Nainen_28v kirjoitti:
Jotta tajuaisin sua mulla pitäisi olla yhtä musta mieli kuin sulla. Ei kiitos.
Mieleni on raikas ja kesäisen aurinkoinen.
super-atm kirjoitti:
Ehkä sinulla. Koska olet yh-mamma.
Ei pidä paikkaansa. Mulla on varsin hyvä pössis aina.
Nainen_28v kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Mulla on varsin hyvä pössis aina.
Ei ole, vaikka niin väitätkin. Nykyajan feminisitit yrittävät väittää että yksinhuoltajuus olisi jotenkin normaalia.
super-atm kirjoitti:
Ei ole, vaikka niin väitätkin. Nykyajan feminisitit yrittävät väittää että yksinhuoltajuus olisi jotenkin normaalia.
:D siinä onkin se pienoinen ero että meillä on 50-50 huoltajuus. Eihän se olisi ok jos isä ei olisi mukana tekemässä osuuttaan.
Nainen_28v kirjoitti:
:D siinä onkin se pienoinen ero että meillä on 50-50 huoltajuus. Eihän se olisi ok jos isä ei olisi mukana tekemässä osuuttaan.
Ei tuo ole sen normaalimpaa. Olet pilannut parisuhteesi ja lapsesi elämän.
super-atm kirjoitti:
Ei tuo ole sen normaalimpaa. Olet pilannut parisuhteesi ja lapsesi elämän.
Saat tuon aina kuulostamaan siltä että olet yh:n kasvatti.
Nainen_28v kirjoitti:
Saat tuon aina kuulostamaan siltä että olet yh:n kasvatti.
En onneksi ole.
Nainen_28v kirjoitti:
Se selittäisi aika paljon ^^
Ei se selittäisi yhtään mitään. Minulla on moraali ja sinulla ei ole. Ajattelet vain omaa parastasi ja lapsesi tulevaisuudella ei ole sinulle mitään merkitystä.
super-atm kirjoitti:
Ei se selittäisi yhtään mitään. Minulla on moraali ja sinulla ei ole. Ajattelet vain omaa parastasi ja lapsesi tulevaisuudella ei ole sinulle mitään merkitystä.
Et tiedä yhtään mitä ajattelen. Asetat päähäni jonkun muun ajatuksia. Ei kaikki yksin / yhteishuoltajat ole samasta puusta.
Nainen_28v kirjoitti:
Et tiedä yhtään mitä ajattelen. Asetat päähäni jonkun muun ajatuksia. Ei kaikki yksin / yhteishuoltajat ole samasta puusta.
Totta. Moni yh-mamma on sinua paljon viisaampi.
super-atm kirjoitti:
Totta. Moni yh-mamma on sinua paljon viisaampi.
Ja moni on hädintuskin päässyt peruskoulusta ja tehnyt 0v kunnon duuneja. :DD
Nainen_28v kirjoitti:
Ja moni on hädintuskin päässyt peruskoulusta ja tehnyt 0v kunnon duuneja. :DD
Itse olet ilmeisesti juuri nuo asiat saavuttanut ja nyt olet erittäin ylpeä.
super-atm kirjoitti:
Itse olet ilmeisesti juuri nuo asiat saavuttanut ja nyt olet erittäin ylpeä.
Kyllä mä olen täällä kertonut mitä olen opiskellut lukion jälkeen ja mitä duuneja olen tehnyt. :)
Nainen_28v kirjoitti:
Kyllä mä olen täällä kertonut mitä olen opiskellut lukion jälkeen ja mitä duuneja olen tehnyt. :)
Ei kiinnosta. Olet naisten ja feministien suojatyöpaikassa.
super-atm kirjoitti:
Ei kiinnosta. Olet naisten ja feministien suojatyöpaikassa.
Missäköhän mä mahdan olla töissä?
Nainen_28v kirjoitti:
Missäköhän mä mahdan olla töissä?
Olet niin tyhmä ettet edes tiedä missä olet töissä. Ei mene sinulla hyvin.
super-atm kirjoitti:
Olet niin tyhmä ettet edes tiedä missä olet töissä. Ei mene sinulla hyvin.
Trick question. :P
Nainen_28v kirjoitti:
Onko tähän paras vastaus ikivihreä "ime munaas".
On se, koska et mitään parempaakaan keksi.
super-atm kirjoitti:
Et voi tietää.
Aina parempi jos onnistuu. :D mulla kyllä onnistuu mutta ei tunnu missään!
Nainen_28v kirjoitti:
Aina parempi jos onnistuu. :D mulla kyllä onnistuu mutta ei tunnu missään!
Tietysti on parempi. Voit itse mainita tuon taitosi vaikka työhakemuksessa.
super-atm kirjoitti:
Tietysti on parempi. Voit itse mainita tuon taitosi vaikka työhakemuksessa.
"Imeväisen lisäksi pystyn myös omavaraisesti ravitsemaan itseni"
Nainen_28v kirjoitti:
"Imeväisen lisäksi pystyn myös omavaraisesti ravitsemaan itseni"
Kannatat siis kierrätystä.
super-atm kirjoitti:
Kannatat siis kierrätystä.
Kyllä. Jonkun vanha paska voi olla toisen miehen helmi. :P
- Missella
Olisi ihana rakastua ja tuntea itsensä rakastetuksi, mutta hylkäämisen pelossa en voi rakastua. Olen kaunis ja naisellinen nainen, hyväkäytöksinen ja muut huomioonottava. Mutta tiedän jo nyt nuorena, että en voi saada lapsia, siksi en halua sitoutua, koska useimmat miehet haluavat biologisen lapsen. Lapsen adoptoinnissakin on omat vaikeutensa, enkä kai osaa ajatella vielä asiaa 24-vuotiaana kovin perusteellisesti. "Moni" mies olisi ollut valmis kanssani vakavaankin suhteeseen, mutta annan heille mahdollisuuden omaan biologiseen lapseen. En koskaan kerro sitä heille mistä kiikastaa, enkä päästä rakastumaan itseeni. Rakastuminen minun kohdallani tulee ajan kuluessa, tutustumalla toiseen kunnolla jne. Elämäni on siksi hyvin onnetonta ja yksinäinen tulevaisuus pelottaa. Moni mies ehkä sanoo nuorena, ei lapset ole kaikki kaikessa, mutta ehkä ajatukset muuttuvat ajanmyötä. En vain uskalla ottaa riskiä.
Minulla oli ongelmia lapsen saamisen kanssa aikanaan ja tiedän että se syö ihmistä.
Kaikella kunnioituksella, tiedän miehiä jotka eivät halua lapsia ja naisiakin jotka eivät halua lapsia. Adoption mainitsit itsekin. Tuntuu lohduttomalta ajatus ettei antaisi itselleen mahdollisuutta asian takia johon ei pysty itse vaikuttamaan.- Palstan.Rumin.Mies
Halusin lapsia 20 vuotiaasta 35 vuotiaaksi saakka mutta kukaan nainen ei halua lapsia ruman miehen kanssa joten olen sen ajan jo ylittänyt koska päätin että 35v on viimeinen raja lapsihaaveilleni. Eli en halua enään lapsia joten täällä olisi mies sulle mut ainiin ethän sinäkään rumaa huoli.
Palstan.Rumin.Mies kirjoitti:
Halusin lapsia 20 vuotiaasta 35 vuotiaaksi saakka mutta kukaan nainen ei halua lapsia ruman miehen kanssa joten olen sen ajan jo ylittänyt koska päätin että 35v on viimeinen raja lapsihaaveilleni. Eli en halua enään lapsia joten täällä olisi mies sulle mut ainiin ethän sinäkään rumaa huoli.
"Olen kaunis ja naisellinen nainen, hyväkäytöksinen ja muut huomioonottava....24-vuotiaana"
No niinpä niin.. Kuten nähdään mitä sinä pidät Sulle sopivana "Naisena", niin onko tuo ihme.. Niin ja naiset ne vaan Nirsoilee.. No niinpä niin.. ;DPalstan.Rumin.Mies kirjoitti:
Miksi 35 on joku raja? Ennemminkin 45 (miehelle).
- JolletteVieläTajunneet
Pertti setä
On ex pua - Rumasinkkumies-
Kukaan ei ole ihmetellyt sinkkuuttani koska olen ruma. Minulle kelpaisi nainen jolla on lapsi mutta ei ne haluaa rumaa kokematonta miestä vaan jonkun jännäpanomiehen.
- Unelmamiesjaakko
Seurustelevat tuomitsee sinkkuja enemmän. Hakevat vikoja ja puhuvat selän takana että kuka ei ansaitse parisuhdetta.
Onko todellakin yleisesti niin että yksin elävän valintaa ihmetellään? - Ilmeisesti aika monesti ihmettelijöihin törmää. Näin ainakin kuulee tapahuvan joillekin yhtenään.
Miksi ajatellaan että parisuhde olisi ainoa keino "onnen satamaan"? - En tiedä, itselle tulee mieleen ihminen joka ei osaa ajatella kuin yhden putken läpi katsoen maailmankuvaa ja tapaa elää. Koska koku ei itse kykene muuten olemaan onnellinen, saattaa olla hälle vaikeaa tajuta jotain mikä poikkeaa itsestä. Näköalattomuutta? Eihän kaikki asiat pyöri oman maailmankatsomuksen kautta ja tavoin.
Miksi pitäisi olla haku päällä ja pikakihlat mielessä? - Ei pidä. Pitää elää niin kun hyväksi tuntee, se on ainoa oikea tapa olla onnellinen. :)Itse ainakin olen vähän kateellinen sinkuille, vaikka olenkin nyt hyvässä parisuhteessa. Vapaus ja valloittamattomat naiset kiehtovat.
Tiedän kuitenkin, että sinkkuudesta viehätys vähenee yhdessä libidon kanssa.- Pillujen-asiantuntija
Mitä täällä riidellään. Rakastakaa toisianne tai olkaa vaan hiljaa.
En minä muiden sinkkuutta mielestäni ole koskaan tuominnut. Omaa sinkkuuttani kylläkin, koska olisihan se nyt mukavaa jos olisi joku jonka kanssa jakaa loppuelämänsä.
Eipä sillä, ettenkö olisi itsekin ne ”parhaat nuoruusvuoteni” ollut ihan perustyytyväinen ikisinkkuuteeni. Ehkä vain olen jotenkin myöhään kypsyvää sorttia, kun ei se pariutuminen tuntunut silloin niin tärkeältä ja akuutilta asialta, ja oli niin paljon muutakin mielenkiintoista tekemistä.- Kiltti-ja-kunnollinen
Ätminä joudun olee sinkkuna eikä kukaan minua rakasta. Olisin voinut olla hyvä isä lapselle ja hyvä kumppani naiselle mutta naiset rakstaa vaan jännämiehiä ja tekevät lapsia niiden kanssa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174736
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2002578Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731677Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella291605- 211369
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon221305Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641217- 1461081
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42952- 171924