Onks tää enää ees normaalia? Oon viimeaikoina kattonu tosi paljon mun painoo ja haluisin olla pienempi ja laihempi. Tiiän että olen laiha jo nyt mutta en tarpeeksi ja nään itseni vaan läskinä koko ajan. 173/48.4kg
Äske mua alko joteki pelottaa ku en oo syöny koko päivänä mtn paitsi äske kaks suklaapalasta. Siis mä en uskalla mennä vaalle. Pelkään että olen lihonnut. Pelkään iha hirveesti. Ja nyt mua ahistaa iha sikana.. En uskalla syyä varmaa enää koko päivänä mtn.. Auttakaa, ahistaa..
Onks tää enää normaalia
5
165
Vastaukset
- hoidaittees
Oot kyllä todela alipainoinen!!! Sun kannattaa hakea apua tuohon sun syömishäiriöön.
Anorektikko paskahousu
- massakausi
Unohda se vaaka ja katso peiliin. Näkyykö jossain läskiä vai pelkkää luuta ja nahkaa? Päättele siitä, mitä pitää tehdä. Itse käyn vaa'alla kerran vuodessa eikä mitään kamalaa ole tapahtunut. Usko pois. Lopeta se turha painon kyttääminen!
- Lääkäriin
Onks sulle joku sanonu et oot lihava? Et oo. Sun kannattas mennä lääkäriin. Toi ei oo normaalii, että et syö mitään.
- tyranbanksit
Jospa kyse ois kuiten josthai iha muust ko lihonnan pelvosta. Voisko se jokin muu, olla niin vaikea asia käsiteltäväksi että se pitää käsittelykeinojen puutteen ollessa ilmeinen, muuttaa jotenki helpompaan muotoon, vaikka sitten painontarkkailuksi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki141602Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2641579- 1321206
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1251114- 83787
- 164720
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168711Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala406615- 52582
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52525